7А сынып: Алгебра - Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісіне есептер шығару және ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару

«Бекітемін»

Оқу ісінің меңгерушісі Малғаждарова Г. Ә.

«___»2014 жыл

Сыныбы:
Пәні:
Алгебра
Пән мұғалімі:
Ағанасов Ш. Ж.

Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жыл

Орны: 6 кабинет

Барлық оқушы саны: 14

Қатысқаны:

: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісіне есептер шығару.
: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Жекелей, топпен бір-біріне көмектесе отырып бірмүше мен көпмүшені көбейту ережесі мен ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруға есептер шығарады.
: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Алгебралық өрнектерді ықшамдау мен түрлендіру.
: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Жекелей, топпен жұмыста оқушылар есептерді шешуде бірмүше мен көпмүшені көбейту ережесі мен ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруды қолдана білуі керек.
: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, А4 қағаздары.
: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Уақыты
Барлық оқушы саны: 14Қатысқаны:: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау (формативті, суммативті)
:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- үй тапсырмасын тексеру;

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: 2 мин
Барлық оқушы саны: 14Қатысқаны:: Психологиялық ахуал
Білім жарқын болашақ бастауы.

Шеңбер бойына жиналып,

«Білім жарқын болашақ бастауы».

: 2-3 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Топқа бөлу
Барлық оқушы саны: 14Қатысқаны:: «Білім», «Жарқын», «Болашақ», «Бастау» топтарына бөлу, мүшелерін номерлеу. Топ жетекшілерін сайлауды ұсыну.
Келісетіндіктерін, сенетіндіктерін білдіреді.
: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Үй тапсырмасын тексеру
Барлық оқушы саны: 14Қатысқаны:: Үйге берілген есептің шешуін экраннан көрсету.
Топта бір-бірінің жұмыстарын тексеру, салыстыру.
Бағалау парағыда сәйкесінше бағалау
: 5-7 мин
Сабақ өтілетін уақыт: 20. 11. 2014 жылОрны: 6 кабинет: Жіңішке, жуан сұрақтар
Барлық оқушы саны: 14Қатысқаны::

1. Әр оқушыға қарапайымнан күрделіге қарай 5 сұрақ беріледі.

2. Дұрыс жауап экраннан көрсетіледі.

1. Жекелей жауап береді.

2. Сұрақ-жауап парақтарын алмасады,

Әр дұрыс жауапқа 2 ұпай беріледі.

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады

10 мин
Саяхат
Қазақстанның тарихи-мәдени орындарына бір есептен беріледі.
Топта пікірлесіп есептерді шешеді
Топқа берілген ұпайды топ мүшелері бөліседі
2-3
Сергіту сәті
«Жауын» сергіту жаттығуы
Мұғалімге ілесе жаттығу әрекеттерін жасайды.
5 мин
Жигсо-1
1-ші номерлер 1-партаға, . . . , 4-ші номерлер 4-партаға отырады. Топтарға әр түрлі есептер беріледі.
Топта пікірлесіп есептерді шешеді
10 мин
Жигсо-2
Оқушыларды өз топтарына қайтарып, шығарып алып келген есептерінің дұрыс, қателігін талқылауды ұсыну.
Оқушылар өз топтарына келіп шығарған есебінің шығару жолын топ мүшелеріне түсіндіреді.
2-кезең:Мағынаны ажырату:- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады:

3-кезең: Ой-толғаныс:

анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

синтез, бір-бірімен ой бөліседі сабақ қорытындысы

10 мин: 3 мин
Саяхат: Шығу парағы
Қазақстанның тарихи-мәдени орындарына бір есептен беріледі.: Үш сұрақтан тұратын әр оқушыға парақтар тарату.
Топта пікірлесіп есептерді шешеді: Жекелей сұрақтарға жауап береді
Топқа берілген ұпайды топ мүшелері бөліседі: Сабақты бағалайды
2-кезең:Мағынаны ажырату:- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады: 3 мин
10 мин: Бағалау
Саяхат: Әр топтың бағалау парағы бойынша ортақ қорытынды шығару.
Қазақстанның тарихи-мәдени орындарына бір есептен беріледі.: Бағалауға пікірлерін білдіреді, келісім береді.
Топта пікірлесіп есептерді шешеді:
2-кезең:Мағынаны ажырату:- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады: Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
10 мин:

1) № 225

2) Бірмүше мен көпмүшені көбейтуге және ортақ көбейткішті жақша сыртына шығаруға есептер құрастыру.


Ұқсас жұмыстар
7-сынып алгебрасы: Бірмүше мен көпмүшенің көбейтіндісіне есептер шығару
7-сыныпқа арналған Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару тақырыбындағы сабақ жоспары
Жақшаларды ашу және ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
6-сынып математикасы: Жақшаны ашу және ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
6-сынып математикасы: көбейтудің үлестірімділік қасиеті және ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
7-сынып алгебрасы: Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу және ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару сабақ жоспары
7-сынып алгебрасы: көпмүшелерді теңбе-тең түрлендіруге есептер шығару
10-а сынып алгебра: Туындыға есептер шығару сабақ жоспары
Ең кіші ортақ еселікке есептер шығару: бекіту сабағы
7-сынып алгебра: Қысқаша көбейту формулаларын қайталау және есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz