Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері
|Мекен- жайы | БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы |
|Мектебі |Ғ.Абдуллин атындағы ОЖББМ |
|Пән мұғалімі |Зейнетуллаев Азамат Мелхатұлы |
|Сыныбы- 7 | |
|Пәні |Физика |
|Сабақтың тақырыбы |§ 25 Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері |
|Сілтеме |Жоспар |
|Жалпы мақсаты |Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері жайлы мағлұмат беру |
| |Жылдамдық. Жылдамдық бірліктерін күнделікті өмірде, есеп |
| |шығаруда қолдана білуге үйрету |
| |Бірін-бірі бағалауға баулу |
|Күтілетін нәтиже |Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері жайлы мағлұмат алады |
| |Жылдамдық. Жылдамдық бірліктерін күнделікті өмірде, есеп |
| |шығаруда қолдануға үйренеді |
| |Бірін-бірі бағалай алатын болады |
|Негізгі идеялар |Дене тең уақыт аралығында әр түрлі жол жүріп өтсе, ондай |
| |қозғалысты бірқалыпты емес қозғалыс деп атайды. |
| |Бірқалыпты қозғалатын дененің жылдамдығын анықтау үшін оның |
| |берілген уақыт ішіндегі орын ауыстыруын сол уақыт аралыған |
| |бөлу керек. |
| |υ=ℓ/t |
| |Бірліктердің халықаралық жүйесінде жылдамдықтың бірлігіне |
| |секундына метр м/с алынады. Бұл жылдамдық бір қалыпты |
| |түзусызықты қозғалатын нүктенің 1с ішінде 1 метрге орын |
| |ауыстыратынын білдіреді. |
| |S=υt |
| |t= s/υ |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс |
| |Жеке жұмыс |
| |Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен
айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
1. Сәлемдесу
2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1. Бір қалыпты және қалыпсыз қозғалыс жайында не білеміз?
2. Қозғалыс түрлеріне қандай мысал келтіруге болады?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Жүрілген жолды қалай өрнектеуге болады?
2. Қозғалыс уақытын қалай анықтауға болады?
3. Жылдамдық өлшем бірлігі қандай?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт
сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр
топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|№ |Бағалау өлшемдері |Көш |Хатшы |Баяндамашы |Уақыт сақшысы |
| | |басшы | | | |
|1 |Тақырыптың ашылуына үлес | | | | |
| |қосу | | | | |
|2 |Міндетін атқару | | | | |
|3 |Топтық жұмысқа атсалысуы | | | | |
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жеке жұмыс (5 минут)
Автомобиль 180 км жолды 1 сағат 40 минутта жүріп өтті. Осы уақыт ішінде ол
қандай жылдамдықпен жүрген?
VІ.Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|1 |Білу |Жылдамдық дегеніміз не? | |
|2 |Түсіну |Жылдамдық формуласын және | |
| | |бірліктерін жаз? | |
|3 |Қолдану |Велосипедші 5000 метр жердегі | |
| | |елдімекенге 0,5 сағатта жетіп | |
| | |барды. Осы уақытта қанша | |
| | |жылдамдықпен жүрген? | |
|4 |Талдау |Велосипед және автомобиль | |
| | |жылдамдығын салыстыр? | |
|5 |Жинақтау |Жылдамдыққа мысал келтір? | |
|6 |Бағалау |Жылдамдықты білу біздің өміріміз | |
| | |үшін маңызы неде? | |
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|Кейінгі тапсырмалар |Эссе жазу |
|Кейінгі оқу |§ 25 Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері |
|Мектебі |Ғ.Абдуллин атындағы ОЖББМ |
|Пән мұғалімі |Зейнетуллаев Азамат Мелхатұлы |
|Сыныбы- 7 | |
|Пәні |Физика |
|Сабақтың тақырыбы |§ 25 Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері |
|Сілтеме |Жоспар |
|Жалпы мақсаты |Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері жайлы мағлұмат беру |
| |Жылдамдық. Жылдамдық бірліктерін күнделікті өмірде, есеп |
| |шығаруда қолдана білуге үйрету |
| |Бірін-бірі бағалауға баулу |
|Күтілетін нәтиже |Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері жайлы мағлұмат алады |
| |Жылдамдық. Жылдамдық бірліктерін күнделікті өмірде, есеп |
| |шығаруда қолдануға үйренеді |
| |Бірін-бірі бағалай алатын болады |
|Негізгі идеялар |Дене тең уақыт аралығында әр түрлі жол жүріп өтсе, ондай |
| |қозғалысты бірқалыпты емес қозғалыс деп атайды. |
| |Бірқалыпты қозғалатын дененің жылдамдығын анықтау үшін оның |
| |берілген уақыт ішіндегі орын ауыстыруын сол уақыт аралыған |
| |бөлу керек. |
| |υ=ℓ/t |
| |Бірліктердің халықаралық жүйесінде жылдамдықтың бірлігіне |
| |секундына метр м/с алынады. Бұл жылдамдық бір қалыпты |
| |түзусызықты қозғалатын нүктенің 1с ішінде 1 метрге орын |
| |ауыстыратынын білдіреді. |
| |S=υt |
| |t= s/υ |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс |
| |Жеке жұмыс |
| |Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен
айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
1. Сәлемдесу
2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1. Бір қалыпты және қалыпсыз қозғалыс жайында не білеміз?
2. Қозғалыс түрлеріне қандай мысал келтіруге болады?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Жүрілген жолды қалай өрнектеуге болады?
2. Қозғалыс уақытын қалай анықтауға болады?
3. Жылдамдық өлшем бірлігі қандай?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт
сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр
топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|№ |Бағалау өлшемдері |Көш |Хатшы |Баяндамашы |Уақыт сақшысы |
| | |басшы | | | |
|1 |Тақырыптың ашылуына үлес | | | | |
| |қосу | | | | |
|2 |Міндетін атқару | | | | |
|3 |Топтық жұмысқа атсалысуы | | | | |
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жеке жұмыс (5 минут)
Автомобиль 180 км жолды 1 сағат 40 минутта жүріп өтті. Осы уақыт ішінде ол
қандай жылдамдықпен жүрген?
VІ.Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|1 |Білу |Жылдамдық дегеніміз не? | |
|2 |Түсіну |Жылдамдық формуласын және | |
| | |бірліктерін жаз? | |
|3 |Қолдану |Велосипедші 5000 метр жердегі | |
| | |елдімекенге 0,5 сағатта жетіп | |
| | |барды. Осы уақытта қанша | |
| | |жылдамдықпен жүрген? | |
|4 |Талдау |Велосипед және автомобиль | |
| | |жылдамдығын салыстыр? | |
|5 |Жинақтау |Жылдамдыққа мысал келтір? | |
|6 |Бағалау |Жылдамдықты білу біздің өміріміз | |
| | |үшін маңызы неде? | |
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|Кейінгі тапсырмалар |Эссе жазу |
|Кейінгі оқу |§ 25 Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz