М.Шаханов. Отырар дастаны

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Қосжанова Салтанат Орынтайқызы

Пән аты: әдебиет

Сыныбы:5«Б»

Сабақтың тақырыбы
М. Шаханов. «Отырар» дастаны
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
М. Шаханов. «Отырар» дастаны: Ғаламтор, оқулық, МАН
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсаты
М. Шаханов. «Отырар» дастаны:

1. Танымдық: Өлеңді мәнерлеп және рөлге бөліп оқыту арқылы сапалы, табысты оқытуға ықпал жасау.

2. Эмоциялық: Психологиялық жағымды орта қалыптастыру.

3. Әлеуметтік: Сыни тұрғыдан ойлауға, шешім қабылдауға, ойын еркін жеткізуге баулу.

Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтиже
М. Шаханов. «Отырар» дастаны:
  • Оқушылар әңгімені түсініп оқу, талдау арқылы гипотеза құрайды.
  • Өзара әрекеттестікте жұмыс жасау арқылы сыни ойлау дағдысы артады.
  • Ынтымақтастықта жұмыс жасау арқылы бірін-бірі қолдайды, әр жұмысқа қорытынды жасайды.
Сабақтың тақырыбы: Негізгі идеялар
М. Шаханов. «Отырар» дастаны: Өзара әрекеттесу арқылы сыңаржақтылықтың болмауы, өзін-өзі реттеуі.
Сабақтың тақырыбы: Тапсырма көздері
М. Шаханов. «Отырар» дастаны:
  1. Білім шыңына жету үшін жеті асудан өту
  2. Мини жоба қорғау, кеңейтілген тапсырмалар
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың көрнекілігі
М. Шаханов. «Отырар» дастаны: Интерактивті тақта, слайд, постерлер, ұялы телефон
Сабақтың тақырыбы: Мотивациялық кезең
М. Шаханов. «Отырар» дастаны: Оқушылардың зейінін дамыту мақсатында«Қатесін тап» ойыны. (VІм-ОжЕСОжО)
Сабақтың тақырыбы: Үй тапсырмасын сұрау
М. Шаханов. «Отырар» дастаны: Қалың сұрақтар арқылы үй жұмысын пысықтау
Сабақтың тақырыбы: Жаңа сабақ
М. Шаханов. «Отырар» дастаны: Диалогтік сұхбаттасу арқылы оқушылардан барынша ойластырылған әрі терең жауап алу мақсаында «Ашық сұрақтар» беру. (Ім-ДО)
Сабақтың тақырыбы: Сергіту сәті
М. Шаханов. «Отырар» дастаны: «Мен саған сенемін» ойыны.
Сабақтың тақырыбы: Кейінгі тапсырмалар
М. Шаханов. «Отырар» дастаны:

І. Білім шыңына жету үшін асулардан сүрінбей өту.

1-асу. Дәлелдерді талап етіп, ең жақсы түсініктемені табу мақсатында«Мини жоба» қорғау. (ІІм-СТОҮ, ұтқырлық, ІVм-АКТ)

І топ-Отырар. ІІ топ-Шыңғысхан. ІІІ топ-М. Шаханов (ОүБ-4)

2-асу. Дәлелдерді талдап, салыстыру мақсатында«Венн диаграмма» әдісін пайдалану.

І топ.

Шыңғысхан-Қайыр хан

ІІ топ.

Қарашоқы-Қайыр хан

ІІІ топ. Қарашоқы-Қария

3-асу. Мәтінмен жұмыс. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту үшін өлең жолдарын қара сөзбен жеткізу қабілеттерін анықтау. (ОүБ-2)

І топ.

Егер бүкпей баяндасам шындықты,

Рухы - өр, тәні - бекем,

Бұл бір қайсар халық екен,

Тірліктен де артық қойған бірлікті.

ІІ топ.

Қайран тірлік бақ пенен сор қырқысқан

Түлкі - сайға,

Қыран - өрге тырмысқан . . .

Олар сенің жеңгенімен тәніңді,

Амал нешік, жеңе алмапты жаныңды.

ІІІ топ.

Қайран тірлік бақ пенен сор қырқысқан

Түлкі - сайға,

Қыран - өрге тырмысқан . . .

Олар сенің жеңгенімен тәніңді,

Амал нешік, жеңе алмапты жаныңды.

4-асу.

Оқыту барысында оқушылардың қандай деңгейде екендігін түсіну мақсатында «Семантикалық кесте» арқылы жұптық жұмыс.

(ОүБ-1)

5-асу.

Кеңейтілген тапсырмалар. Логикалық ойлау, жоғары зияткерлік қабілеттерін дамыту. (Vм-ТжДБОжО)

І топ. Эссе жазу.

ІІ топ. Өлең құрастыру.

ІІІ топ. Сурет салу.

6-асу.

Оқушылардың сөздер, іс-әрекет және кейіпкер ретінде не сезінгендіктерін талқылау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін пайдалану арқылы рөлдерді шынайы сомдауға бағыттау.

7-асу. Тест. (ОүБ-5)

Сабақтың тақырыбы: Қорытынды
М. Шаханов. «Отырар» дастаны: «Де Бононың» алты қалпағы арқылы өз ойларын білдіру. (ІІм-СТОҮ, өзіндік сана-сезім) Рефлексия.
Сабақтың тақырыбы: Бағалау
М. Шаханов. «Отырар» дастаны:

Блум таксономиясы арқылы бағалау. (ОүБ-11)

1. Білу

Дастанның сюжетін өз сөзімен әңгімелеп бере алады.

2. Түсіну.

Өз сөздерімен баяндау арқылы қысқаша мазмұндайды.

3. Қолдау

Өлең құрылысындағы ұйқас, бунақ, буын сандарын өткен шығармалармен салыстыра алады.

4. Талдау

Өлең жолдарындағы әдеби теориялық ұғымдарды талдай алады.

5. Жинақтау

Шығармашылық тұрғыдан эссе жазады, рөлдерге бөліп сахналайды.

6. Бағалау

Отырардың күйреуіне кім кінәлі? Шыңғысхан немесе Қарашоқы. Жақтайсыз ба, қарсысыз ба? Пікірталас туғыза алады.

Рефлексия

Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
М. Шаханов. «Отырар» дастаны: «Отырардың күйреуі» шығарма жазу

Ұқсас жұмыстар
Мұхтар шаханов "отырар дастаны"
М.шахановтың "отырар" дастаны. 5-сынып
Монғолдардың Қазақстан жерін жаулап алуы. 7 сынып
Мұхтар шаханов. «отырар»поэмасы. «төрт ана». «желтоқсан тағылымы». 5-сынып
Балалар назарын сабаққа аудару
Мұхтар шаханов "отырар"
М. шаханов «отырар»
Арман - жарқын болашақ бейнесі. Арман құндылығы оның әлеуметтік, қоғамдық сипатын кеңейту
Досты бағалайтын Достықты бағалайтын
Жоңғар шапқыншылығы зардаптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz