Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
М.Шаханов. Отырар дастаны
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-
лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қосжанова Салтанат Орынтайқызы
Пән аты: әдебиет
Сыныбы:5«Б»
|Сабақтың тақырыбы |М.Шаханов.«Отырар» дастаны |
|Сілтеме |Ғаламтор, оқулық, МАН |
|Жалпы мақсаты |1. Танымдық: Өлеңді мәнерлеп және рөлге бөліп оқыту |
| |арқылы сапалы, табысты оқытуға ықпал жасау. |
| |2. Эмоциялық: Психологиялық жағымды орта |
| |қалыптастыру. |
| |3. Әлеуметтік: Сыни тұрғыдан ойлауға, шешім |
| |қабылдауға, ойын еркін жеткізуге баулу. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар әңгімені түсініп оқу, талдау арқылы гипотеза |
| |құрайды. |
| |Өзара әрекеттестікте жұмыс жасау арқылы сыни ойлау |
| |дағдысы артады. |
| |Ынтымақтастықта жұмыс жасау арқылы бірін-бірі |
| |қолдайды, әр жұмысқа қорытынды жасайды. |
| | |
|Негізгі идеялар |Өзара әрекеттесу арқылы сыңаржақтылықтың болмауы, |
| |өзін-өзі реттеуі. |
|Тапсырма көздері |Білім шыңына жету үшін жеті асудан өту |
| |Мини жоба қорғау, кеңейтілген тапсырмалар |
|Сабақтың көрнекілігі |Интерактивті тақта, слайд, постерлер, ұялы телефон |
|Мотивациялық кезең |Оқушылардың зейінін дамыту мақсатында«Қатесін тап» |
| |ойыны. (VІм-ОжЕСОжО) |
|Үй тапсырмасын сұрау|Қалың сұрақтар арқылы үй жұмысын пысықтау |
|Жаңа сабақ |Диалогтік сұхбаттасу арқылы оқушылардан барынша |
| |ойластырылған әрі терең жауап алу мақсаында «Ашық |
| |сұрақтар» беру. (Ім-ДО) |
|Сергіту сәті |«Мен саған сенемін» ойыны. |
|Кейінгі тапсырмалар |І.Білім шыңына жету үшін асулардан сүрінбей өту. |
| |1-асу. Дәлелдерді талап етіп, ең жақсы түсініктемені |
| |табу мақсатында«Мини жоба» қорғау.(ІІм-СТОҮ, ұтқырлық,|
| |ІVм-АКТ) |
| |І топ-Отырар. ІІ топ-Шыңғысхан. ІІІ топ-М.Шаханов |
| |(ОүБ-4) |
| |2-асу. Дәлелдерді талдап, салыстыру мақсатында«Венн |
| |диаграмма» әдісін пайдалану. |
| |І топ. |
| |Шыңғысхан-Қайыр хан |
| |ІІ топ. |
| |Қарашоқы-Қайыр хан |
| |ІІІ топ. Қарашоқы-Қария |
| |3-асу. Мәтінмен жұмыс.Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау |
| |дағдыларын дамыту үшін өлең жолдарын қара сөзбен |
| |жеткізу қабілеттерін анықтау.(ОүБ-2) |
| |І топ. |
| |Егер бүкпей баяндасам шындықты, |
| |Рухы - өр, тәні – бекем, |
| |Бұл бір қайсар халық екен, |
| |Тірліктен де артық қойған бірлікті. |
| |ІІ топ. |
| |Қайран тірлік бақ пенен сор қырқысқан |
| |Түлкі – сайға, |
| |Қыран - өрге тырмысқан... |
| |Олар сенің жеңгенімен тәніңді, |
| |Амал нешік, жеңе алмапты жаныңды. |
| |ІІІ топ. |
| |Қайран тірлік бақ пенен сор қырқысқан |
| |Түлкі – сайға, |
| |Қыран - өрге тырмысқан... |
| |Олар сенің жеңгенімен тәніңді, |
| |Амал нешік, жеңе алмапты жаныңды. |
| |4-асу. |
| |Оқыту барысында оқушылардың қандай деңгейде екендігін |
| |түсіну мақсатында «Семантикалық кесте» арқылы жұптық |
| |жұмыс. |
| |(ОүБ-1) |
| |5-асу. |
| |Кеңейтілген тапсырмалар. Логикалық ойлау, жоғары |
| |зияткерлік қабілеттерін дамыту.(Vм-ТжДБОжО) |
| |І топ. Эссе жазу. |
| |ІІ топ. Өлең құрастыру. |
| |ІІІ топ. Сурет салу. |
| |6-асу. |
| |Оқушылардың сөздер, іс-әрекет және кейіпкер ретінде не|
| |сезінгендіктерін талқылау мақсатында «Ыстық орындық» |
| |әдісін пайдалану арқылы рөлдерді шынайы сомдауға |
| |бағыттау. |
| |7-асу. Тест.(ОүБ-5) |
|Қорытынды |«Де Бононың» алты қалпағы арқылы өз ойларын |
| |білдіру.(ІІм-СТОҮ, өзіндік сана-сезім) Рефлексия. |
|Бағалау |Блум таксономиясы арқылы бағалау. (ОүБ-11) |
| |1.Білу |
| |Дастанның сюжетін өз сөзімен әңгімелеп бере алады. |
| |2.Түсіну. |
| |Өз сөздерімен баяндау арқылы қысқаша мазмұндайды. |
| |3. Қолдау |
| |Өлең құрылысындағы ұйқас, бунақ, буын сандарын өткен |
| |шығармалармен салыстыра алады. |
| |4.Талдау |
| |Өлең жолдарындағы әдеби теориялық ұғымдарды талдай |
| |алады. |
| |5.Жинақтау |
| |Шығармашылық тұрғыдан эссе жазады, рөлдерге бөліп |
| |сахналайды. |
| |6.Бағалау |
| |Отырардың күйреуіне кім кінәлі? Шыңғысхан немесе |
| |Қарашоқы. Жақтайсыз ба, қарсысыз ба? Пікірталас туғыза|
| |алады. |
| |Рефлексия |
|Үйге тапсырма |«Отырардың күйреуі» шығарма жазу |
лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қосжанова Салтанат Орынтайқызы
Пән аты: әдебиет
Сыныбы:5«Б»
|Сабақтың тақырыбы |М.Шаханов.«Отырар» дастаны |
|Сілтеме |Ғаламтор, оқулық, МАН |
|Жалпы мақсаты |1. Танымдық: Өлеңді мәнерлеп және рөлге бөліп оқыту |
| |арқылы сапалы, табысты оқытуға ықпал жасау. |
| |2. Эмоциялық: Психологиялық жағымды орта |
| |қалыптастыру. |
| |3. Әлеуметтік: Сыни тұрғыдан ойлауға, шешім |
| |қабылдауға, ойын еркін жеткізуге баулу. |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар әңгімені түсініп оқу, талдау арқылы гипотеза |
| |құрайды. |
| |Өзара әрекеттестікте жұмыс жасау арқылы сыни ойлау |
| |дағдысы артады. |
| |Ынтымақтастықта жұмыс жасау арқылы бірін-бірі |
| |қолдайды, әр жұмысқа қорытынды жасайды. |
| | |
|Негізгі идеялар |Өзара әрекеттесу арқылы сыңаржақтылықтың болмауы, |
| |өзін-өзі реттеуі. |
|Тапсырма көздері |Білім шыңына жету үшін жеті асудан өту |
| |Мини жоба қорғау, кеңейтілген тапсырмалар |
|Сабақтың көрнекілігі |Интерактивті тақта, слайд, постерлер, ұялы телефон |
|Мотивациялық кезең |Оқушылардың зейінін дамыту мақсатында«Қатесін тап» |
| |ойыны. (VІм-ОжЕСОжО) |
|Үй тапсырмасын сұрау|Қалың сұрақтар арқылы үй жұмысын пысықтау |
|Жаңа сабақ |Диалогтік сұхбаттасу арқылы оқушылардан барынша |
| |ойластырылған әрі терең жауап алу мақсаында «Ашық |
| |сұрақтар» беру. (Ім-ДО) |
|Сергіту сәті |«Мен саған сенемін» ойыны. |
|Кейінгі тапсырмалар |І.Білім шыңына жету үшін асулардан сүрінбей өту. |
| |1-асу. Дәлелдерді талап етіп, ең жақсы түсініктемені |
| |табу мақсатында«Мини жоба» қорғау.(ІІм-СТОҮ, ұтқырлық,|
| |ІVм-АКТ) |
| |І топ-Отырар. ІІ топ-Шыңғысхан. ІІІ топ-М.Шаханов |
| |(ОүБ-4) |
| |2-асу. Дәлелдерді талдап, салыстыру мақсатында«Венн |
| |диаграмма» әдісін пайдалану. |
| |І топ. |
| |Шыңғысхан-Қайыр хан |
| |ІІ топ. |
| |Қарашоқы-Қайыр хан |
| |ІІІ топ. Қарашоқы-Қария |
| |3-асу. Мәтінмен жұмыс.Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау |
| |дағдыларын дамыту үшін өлең жолдарын қара сөзбен |
| |жеткізу қабілеттерін анықтау.(ОүБ-2) |
| |І топ. |
| |Егер бүкпей баяндасам шындықты, |
| |Рухы - өр, тәні – бекем, |
| |Бұл бір қайсар халық екен, |
| |Тірліктен де артық қойған бірлікті. |
| |ІІ топ. |
| |Қайран тірлік бақ пенен сор қырқысқан |
| |Түлкі – сайға, |
| |Қыран - өрге тырмысқан... |
| |Олар сенің жеңгенімен тәніңді, |
| |Амал нешік, жеңе алмапты жаныңды. |
| |ІІІ топ. |
| |Қайран тірлік бақ пенен сор қырқысқан |
| |Түлкі – сайға, |
| |Қыран - өрге тырмысқан... |
| |Олар сенің жеңгенімен тәніңді, |
| |Амал нешік, жеңе алмапты жаныңды. |
| |4-асу. |
| |Оқыту барысында оқушылардың қандай деңгейде екендігін |
| |түсіну мақсатында «Семантикалық кесте» арқылы жұптық |
| |жұмыс. |
| |(ОүБ-1) |
| |5-асу. |
| |Кеңейтілген тапсырмалар. Логикалық ойлау, жоғары |
| |зияткерлік қабілеттерін дамыту.(Vм-ТжДБОжО) |
| |І топ. Эссе жазу. |
| |ІІ топ. Өлең құрастыру. |
| |ІІІ топ. Сурет салу. |
| |6-асу. |
| |Оқушылардың сөздер, іс-әрекет және кейіпкер ретінде не|
| |сезінгендіктерін талқылау мақсатында «Ыстық орындық» |
| |әдісін пайдалану арқылы рөлдерді шынайы сомдауға |
| |бағыттау. |
| |7-асу. Тест.(ОүБ-5) |
|Қорытынды |«Де Бононың» алты қалпағы арқылы өз ойларын |
| |білдіру.(ІІм-СТОҮ, өзіндік сана-сезім) Рефлексия. |
|Бағалау |Блум таксономиясы арқылы бағалау. (ОүБ-11) |
| |1.Білу |
| |Дастанның сюжетін өз сөзімен әңгімелеп бере алады. |
| |2.Түсіну. |
| |Өз сөздерімен баяндау арқылы қысқаша мазмұндайды. |
| |3. Қолдау |
| |Өлең құрылысындағы ұйқас, бунақ, буын сандарын өткен |
| |шығармалармен салыстыра алады. |
| |4.Талдау |
| |Өлең жолдарындағы әдеби теориялық ұғымдарды талдай |
| |алады. |
| |5.Жинақтау |
| |Шығармашылық тұрғыдан эссе жазады, рөлдерге бөліп |
| |сахналайды. |
| |6.Бағалау |
| |Отырардың күйреуіне кім кінәлі? Шыңғысхан немесе |
| |Қарашоқы. Жақтайсыз ба, қарсысыз ба? Пікірталас туғыза|
| |алады. |
| |Рефлексия |
|Үйге тапсырма |«Отырардың күйреуі» шығарма жазу |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz