М.Шаханов. Отырар дастаны

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Темірбек Жүргенов атындағы №123 мектеп-лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Қосжанова Салтанат Орынтайқызы
Пән аты: әдебиет
Сыныбы:5«Б»
1. Танымдық: Өлеңді мәнерлеп және рөлге бөліп оқыту арқылы сапалы, табысты оқытуға ықпал жасау.
2. Эмоциялық: Психологиялық жағымды орта қалыптастыру.
3. Әлеуметтік: Сыни тұрғыдан ойлауға, шешім қабылдауға, ойын еркін жеткізуге баулу.
- Оқушылар әңгімені түсініп оқу, талдау арқылы гипотеза құрайды.
- Өзара әрекеттестікте жұмыс жасау арқылы сыни ойлау дағдысы артады.
- Ынтымақтастықта жұмыс жасау арқылы бірін-бірі қолдайды, әр жұмысқа қорытынды жасайды.
- Білім шыңына жету үшін жеті асудан өту
- Мини жоба қорғау, кеңейтілген тапсырмалар
І. Білім шыңына жету үшін асулардан сүрінбей өту.
1-асу. Дәлелдерді талап етіп, ең жақсы түсініктемені табу мақсатында«Мини жоба» қорғау. (ІІм-СТОҮ, ұтқырлық, ІVм-АКТ)
І топ-Отырар. ІІ топ-Шыңғысхан. ІІІ топ-М. Шаханов (ОүБ-4)
2-асу. Дәлелдерді талдап, салыстыру мақсатында«Венн диаграмма» әдісін пайдалану.
І топ.
Шыңғысхан-Қайыр хан
ІІ топ.
Қарашоқы-Қайыр хан
ІІІ топ. Қарашоқы-Қария
3-асу. Мәтінмен жұмыс. Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын дамыту үшін өлең жолдарын қара сөзбен жеткізу қабілеттерін анықтау. (ОүБ-2)
І топ.
Егер бүкпей баяндасам шындықты,
Рухы - өр, тәні - бекем,
Бұл бір қайсар халық екен,
Тірліктен де артық қойған бірлікті.
ІІ топ.
Қайран тірлік бақ пенен сор қырқысқан
Түлкі - сайға,
Қыран - өрге тырмысқан . . .
Олар сенің жеңгенімен тәніңді,
Амал нешік, жеңе алмапты жаныңды.
ІІІ топ.
Қайран тірлік бақ пенен сор қырқысқан
Түлкі - сайға,
Қыран - өрге тырмысқан . . .
Олар сенің жеңгенімен тәніңді,
Амал нешік, жеңе алмапты жаныңды.
4-асу.
Оқыту барысында оқушылардың қандай деңгейде екендігін түсіну мақсатында «Семантикалық кесте» арқылы жұптық жұмыс.
(ОүБ-1)
5-асу.
Кеңейтілген тапсырмалар. Логикалық ойлау, жоғары зияткерлік қабілеттерін дамыту. (Vм-ТжДБОжО)
І топ. Эссе жазу.
ІІ топ. Өлең құрастыру.
ІІІ топ. Сурет салу.
6-асу.
Оқушылардың сөздер, іс-әрекет және кейіпкер ретінде не сезінгендіктерін талқылау мақсатында «Ыстық орындық» әдісін пайдалану арқылы рөлдерді шынайы сомдауға бағыттау.
7-асу. Тест. (ОүБ-5)
Блум таксономиясы арқылы бағалау. (ОүБ-11)
1. Білу
Дастанның сюжетін өз сөзімен әңгімелеп бере алады.
2. Түсіну.
Өз сөздерімен баяндау арқылы қысқаша мазмұндайды.
3. Қолдау
Өлең құрылысындағы ұйқас, бунақ, буын сандарын өткен шығармалармен салыстыра алады.
4. Талдау
Өлең жолдарындағы әдеби теориялық ұғымдарды талдай алады.
5. Жинақтау
Шығармашылық тұрғыдан эссе жазады, рөлдерге бөліп сахналайды.
6. Бағалау
Отырардың күйреуіне кім кінәлі? Шыңғысхан немесе Қарашоқы. Жақтайсыз ба, қарсысыз ба? Пікірталас туғыза алады.
Рефлексия
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz