Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару

Ағанасов Шалқар Жұмағалиұлы

Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы

«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»

мемлекеттік мекемесінің

математика пәнінің мұғалімі

Сабақтың түрі: Ашық сабақ

Пәні: Алгебра

Сыныбы: 6 «А» сынып

Сабақтың тақырыбы : Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару.

Сабақ 2-сабақ

Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жыл

Орны:

Барлық оқушы саны: ___

Қатысқаны: ___

Сабақ 2-сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық
Сабақ 2-сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару.
Сабақ 2-сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Жұппен, топпен бір-біріне көмектесе отырып екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің қосу тәсілін есептерді шығаруға пайдалануды дамытады, дағдылары қалыптасады.
Сабақ 2-сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Теңдеулер жүйесін құру, тиімді тәсілмен шешу.
Сабақ 2-сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мысал есептерді шешуде жұппен, топпен жұмыста пікірлеседі, қосу тәсілі дағылары қалыптасады, дамиды.
Сабақ 2-сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, маркерлер, түрлі түсті қағаздар, стикер қағаздар, А4, А3 қағаздары.
Сабақ 2-сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Уақыты
Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау (формативті, суммативті)
Сабақ 2-сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- үй тапсырмасын тексеру;

-қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: 1 мин
Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___: Психологиялық ахуал

Бүгін мамыр айындағы алғашқы сабақ. Мамыр қандай ай.

Сендерге мамыражай көңіл-күй тілеймін.

Шеңбер бойына жиналып, мамыр көктемайы, жер көгереді, күн жылынады, мерекелер көп. Бір-біріне мерекелік көңіл-күй тілейді.
Сабақ 2-сабақ: 2-3 мин
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Топқа бөлу
Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___: Топ жетекшілігіне алдағы сабақтарда белсене қатысқан бұрын жетекші болмаған 4 оқушыны ұсыну, қалған оқушыларды 4-тен бөлемін.
Келісетіндіктерін, сенетіндіктерін білдіреді.
Сабақ 2-сабақ: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны::
Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___: Үйге берілген есептің шешуін экраннан көрсету.
Топта бір-бірінің жұмыстарын тексеру, салыстыру.
Бағалау парағыда сәйкесінше бағалау
Сабақ 2-сабақ: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Ой қозғау
Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___:

Сабақ мақсатын анықтау:

  1. Бүгін сабақта не істейміз?
  2. Қандай есеп?
  3. Қандай тәсілмен?
  4. Жоқ, ойнаймыз, тек қосу тәсілімен.

1. Есеп шығарамыз.

2. Теңдеулер жүйесін.

3. Графиктік, алмастыру, қосу тәсілдерімен.

Сабақ 2-сабақ:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады

Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: 3 мин
Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___: Топтық жұмыс
Асхаттың қорасы (№1540)
Топ ішінде суретке қарап, бір-бірлеріне түсіндіре отырып теңдеу құрады.
Сабақ 2-сабақ: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Топтық жұмыс
Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___: Қорада неше лақ пен тауық бар?
Топпен ақылдаса келе жүйені шешіп, жауабын ұсынады.
Сабақ 2-сабақ: 1-2 мин
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны::

Сергіту сәті,

Көрініс.

Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___: Табылған жауапқа сәйкес лақ пен тауық болуды ұсынамын.
Топтан жақсы түсінген бір оқушы ортада неше бала лақ пен тауық болатынын айтады.
Басқа топтағылар көріністі бағалайды.
Сабақ 2-сабақ: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Топтық жұмыс
Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___: Бидон дегеніміз не? (№1541)
Топ ішінде суретке қарап, бір-бірлеріне түсіндіре отырып теңдеу құрады.
Сабақ 2-сабақ: 3 мин
Сабақ өтілетін уақыт:__. __. 201__жылОрны:: Топтық жұмыс
Барлық оқушы саны: ___Қатысқаны: ___: Бидондарда қанша сұйық болған
Топпен ақылдаса келе жүйені шешіп, жауабын ұсынады.
Сабақ 2-сабақ: 1-2 мин

Ұқсас жұмыстар
Сызықтық функция
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Қай түзу перпендикуляр түзу
Қорытынды сабақ. 6 сынып. математика
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
Теңдеуге есептер шешу
Екі айнымалысы бар сызықтық теңтеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz