Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару

Ағанасов Шалқар Жұмағалиұлы
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы
«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»
мемлекеттік мекемесінің
математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 6 «А» сынып
Сабақтың тақырыбы : Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу
тәсілімен шешуге есептер шығару.
|Сабақ 2-сабақ |Сабақ өтілетін уақыт:__.__.201__жыл |Барлық оқушы саны: ___ |
| |Орны: |Қатысқаны: ___ |
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|Сабақ тақырыбы |Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару. |
|Жалпы мақсаттар |Жұппен, топпен бір-біріне көмектесе отырып екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің |
| |қосу тәсілін есептерді шығаруға пайдалануды дамытады, дағдылары қалыптасады. |
|Түйінді идеялар |Теңдеулер жүйесін құру, тиімді тәсілмен шешу. |
|Оқыту нәтижелері |Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мысал есептерді шешуде жұппен, топпен |
| |жұмыста пікірлеседі, қосу тәсілі дағылары қалыптасады, дамиды. |
|Көрнекіліктер |Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, маркерлер, түрлі түсті қағаздар, стикер |
| |қағаздар, А4, А3 қағаздары. |
|Сабақ барысы |Уақыты |Әдіс-тәсілд|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау(формати|
| | |ер | | |вті, |
| | | | | |суммативті) |
|Сабақ кезеңдері |1 мин |Психологиял|Бүгін мамыр айындағы алғашқы |Шеңбер бойына жиналып, мамыр | |
|1-кезең: | |ық ахуал |сабақ. Мамыр қандай ай. |көктемайы, жер көгереді, күн | |
|Қызығушылықты ояту:| | |Сендерге мамыражай көңіл-күй |жылынады, мерекелер көп. | |
|- ұйымдастыру | | |тілеймін. |Бір-біріне мерекелік көңіл-күй | |
|- үй тапсырмасын | | | |тілейді. | |
|тексеру; | | | | | |
|-қарастырылған | | | | | |
|тақырып бойынша | | | | | |
|бұрынғы білім еске | | | | | |
|түсіріледі; | | | | | |
|- белсенді әрекетке| | | | | |
|жұмылдырылады; | | | | | |
|- ойлау жұмысына | | | | | |
|ынталандырылады | | | | | |
| |2-3 мин |Топқа бөлу |Топ жетекшілігіне алдағы |Келісетіндіктерін, | |
| | | |сабақтарда белсене қатысқан |сенетіндіктерін білдіреді. | |
| | | |бұрын жетекші болмаған 4 | | |
| | | |оқушыны ұсыну, қалған | | |
| | | |оқушыларды 4-тен бөлемін. | | |
| |3 мин | |Үйге берілген есептің шешуін |Топта бір-бірінің жұмыстарын |Бағалау |
| | | |экраннан көрсету. |тексеру, салыстыру. |парағыда |
| | | | | |сәйкесінше |
| | | | | |бағалау |
| |3 мин |Ой қозғау |Сабақ мақсатын анықтау: |1.Есеп шығарамыз. | |
| | | |Бүгін сабақта не істейміз? |2.Теңдеулер жүйесін. | |
| | | |Қандай есеп? |3.Графиктік, алмастыру, қосу | |
| | | |Қандай тәсілмен? |тәсілдерімен. | |
| | | |Жоқ, ойнаймыз, тек қосу | | |
| | | |тәсілімен. | | |
|2-кезең: Мағынаны |3 мин |Топтық |Асхаттың қорасы (№1540) |Топ ішінде суретке қарап, | |
|ажырату: | |жұмыс | |бір-бірлеріне түсіндіре отырып | |
|- оқушылар өз | | | |теңдеу құрады. | |
|тәжірибелері арқылы| | | | | |
|жаңа білім туралы | | | | | |
|өзіндік түсінік пен| | | | | |
|пікір | | | | | |
|қалыптастырады; | | | | | |
|- жаңа білім жайлы | | | | | |
|өзіндік түсінік | | | | | |
|қалыптастырады | | | | | |
| |3 мин |Топтық |Қорада неше лақ пен тауық бар?|Топпен ақылдаса келе жүйені | |
| | |жұмыс | |шешіп, жауабын ұсынады. | |
| |1-2 мин |Сергіту |Табылған жауапқа сәйкес лақ |Топтан жақсы түсінген бір оқушы|Басқа |
| | |сәті, |пен тауық болуды ұсынамын. |ортада неше бала лақ пен тауық |топтағылар |
| | |Көрініс. | |болатынын айтады. |көріністі |
| | | | | |бағалайды. |
| |3 мин |Топтық |Бидон дегеніміз не? (№1541) |Топ ішінде суретке қарап, | |
| | |жұмыс | |бір-бірлеріне түсіндіре отырып | |
| | | | |теңдеу құрады. | |
| |3 мин |Топтық |Бидондарда қанша сұйық болған |Топпен ақылдаса келе жүйені | |
| | |жұмыс | |шешіп, жауабын ұсынады. | |
| |1-2 мин |Көрініс. |Табылған жауапқа сәйкес екі |Топтан жақсы түсінген бір оқушы|Басқа |
| | | |оқушыға бидон болуды ұсынамын.|ортада көріністі басқарады. |топтағылар |
| | | | | |көріністі |
| | | | | |бағалайды. |
|3-кезең: |12 мин |Топтық |Топпен №1543, №1544, |Топ мүшелері өз ара есептерді |Топ жетекшісі |
|Ой-толғаныс: | |жұмыс |Есептерді шешіп соған сәйкес |бөлісіп, ортақ нәтижеге бірігіп| |
|анализ, өз ойлары | | |көрініс көрсету. |жұмыс жасайды. | |
|мен түсініктерін | | | | | |
|өздері игерген | | | | | |
|мәліметтері арқылы | | | | | |
|жеткізеді; | | | | | |
|синтез, бір-бірімен| | | | | |
|ой бөліседі сабақ | | | | | |
|қорытындысы | | | | | |
| |2-3 мин |Бағалау, |Әр топтың бағалау парағы |Бағалауға пікірлерін білдіреді,| |
| | |мадақтау |бойынша ортақ қорытынды |келісім береді. | |
| | | |шығару. | | |
|Келесі оқуға |§50. №1542, №1545. Бірігіп есептерге көрініс дайындап келу.(Қосымша үш тәсілдің артықшылығы мен |
|арналған |кемшіліктері). |
|тапсырмалар (үй | |
|тапсырмасы) | |
Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы
«Тоғас батыр атындағы орта мектеп»
мемлекеттік мекемесінің
математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың түрі: Ашық сабақ
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 6 «А» сынып
Сабақтың тақырыбы : Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу
тәсілімен шешуге есептер шығару.
|Сабақ 2-сабақ |Сабақ өтілетін уақыт:__.__.201__жыл |Барлық оқушы саны: ___ |
| |Орны: |Қатысқаны: ___ |
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық |
|Сабақ тақырыбы |Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару. |
|Жалпы мақсаттар |Жұппен, топпен бір-біріне көмектесе отырып екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешудің |
| |қосу тәсілін есептерді шығаруға пайдалануды дамытады, дағдылары қалыптасады. |
|Түйінді идеялар |Теңдеулер жүйесін құру, тиімді тәсілмен шешу. |
|Оқыту нәтижелері |Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін құру арқылы мысал есептерді шешуде жұппен, топпен |
| |жұмыста пікірлеседі, қосу тәсілі дағылары қалыптасады, дамиды. |
|Көрнекіліктер |Оқулық, презентация, проектр, экран, кеспе қағаздар, маркерлер, түрлі түсті қағаздар, стикер |
| |қағаздар, А4, А3 қағаздары. |
|Сабақ барысы |Уақыты |Әдіс-тәсілд|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Бағалау(формати|
| | |ер | | |вті, |
| | | | | |суммативті) |
|Сабақ кезеңдері |1 мин |Психологиял|Бүгін мамыр айындағы алғашқы |Шеңбер бойына жиналып, мамыр | |
|1-кезең: | |ық ахуал |сабақ. Мамыр қандай ай. |көктемайы, жер көгереді, күн | |
|Қызығушылықты ояту:| | |Сендерге мамыражай көңіл-күй |жылынады, мерекелер көп. | |
|- ұйымдастыру | | |тілеймін. |Бір-біріне мерекелік көңіл-күй | |
|- үй тапсырмасын | | | |тілейді. | |
|тексеру; | | | | | |
|-қарастырылған | | | | | |
|тақырып бойынша | | | | | |
|бұрынғы білім еске | | | | | |
|түсіріледі; | | | | | |
|- белсенді әрекетке| | | | | |
|жұмылдырылады; | | | | | |
|- ойлау жұмысына | | | | | |
|ынталандырылады | | | | | |
| |2-3 мин |Топқа бөлу |Топ жетекшілігіне алдағы |Келісетіндіктерін, | |
| | | |сабақтарда белсене қатысқан |сенетіндіктерін білдіреді. | |
| | | |бұрын жетекші болмаған 4 | | |
| | | |оқушыны ұсыну, қалған | | |
| | | |оқушыларды 4-тен бөлемін. | | |
| |3 мин | |Үйге берілген есептің шешуін |Топта бір-бірінің жұмыстарын |Бағалау |
| | | |экраннан көрсету. |тексеру, салыстыру. |парағыда |
| | | | | |сәйкесінше |
| | | | | |бағалау |
| |3 мин |Ой қозғау |Сабақ мақсатын анықтау: |1.Есеп шығарамыз. | |
| | | |Бүгін сабақта не істейміз? |2.Теңдеулер жүйесін. | |
| | | |Қандай есеп? |3.Графиктік, алмастыру, қосу | |
| | | |Қандай тәсілмен? |тәсілдерімен. | |
| | | |Жоқ, ойнаймыз, тек қосу | | |
| | | |тәсілімен. | | |
|2-кезең: Мағынаны |3 мин |Топтық |Асхаттың қорасы (№1540) |Топ ішінде суретке қарап, | |
|ажырату: | |жұмыс | |бір-бірлеріне түсіндіре отырып | |
|- оқушылар өз | | | |теңдеу құрады. | |
|тәжірибелері арқылы| | | | | |
|жаңа білім туралы | | | | | |
|өзіндік түсінік пен| | | | | |
|пікір | | | | | |
|қалыптастырады; | | | | | |
|- жаңа білім жайлы | | | | | |
|өзіндік түсінік | | | | | |
|қалыптастырады | | | | | |
| |3 мин |Топтық |Қорада неше лақ пен тауық бар?|Топпен ақылдаса келе жүйені | |
| | |жұмыс | |шешіп, жауабын ұсынады. | |
| |1-2 мин |Сергіту |Табылған жауапқа сәйкес лақ |Топтан жақсы түсінген бір оқушы|Басқа |
| | |сәті, |пен тауық болуды ұсынамын. |ортада неше бала лақ пен тауық |топтағылар |
| | |Көрініс. | |болатынын айтады. |көріністі |
| | | | | |бағалайды. |
| |3 мин |Топтық |Бидон дегеніміз не? (№1541) |Топ ішінде суретке қарап, | |
| | |жұмыс | |бір-бірлеріне түсіндіре отырып | |
| | | | |теңдеу құрады. | |
| |3 мин |Топтық |Бидондарда қанша сұйық болған |Топпен ақылдаса келе жүйені | |
| | |жұмыс | |шешіп, жауабын ұсынады. | |
| |1-2 мин |Көрініс. |Табылған жауапқа сәйкес екі |Топтан жақсы түсінген бір оқушы|Басқа |
| | | |оқушыға бидон болуды ұсынамын.|ортада көріністі басқарады. |топтағылар |
| | | | | |көріністі |
| | | | | |бағалайды. |
|3-кезең: |12 мин |Топтық |Топпен №1543, №1544, |Топ мүшелері өз ара есептерді |Топ жетекшісі |
|Ой-толғаныс: | |жұмыс |Есептерді шешіп соған сәйкес |бөлісіп, ортақ нәтижеге бірігіп| |
|анализ, өз ойлары | | |көрініс көрсету. |жұмыс жасайды. | |
|мен түсініктерін | | | | | |
|өздері игерген | | | | | |
|мәліметтері арқылы | | | | | |
|жеткізеді; | | | | | |
|синтез, бір-бірімен| | | | | |
|ой бөліседі сабақ | | | | | |
|қорытындысы | | | | | |
| |2-3 мин |Бағалау, |Әр топтың бағалау парағы |Бағалауға пікірлерін білдіреді,| |
| | |мадақтау |бойынша ортақ қорытынды |келісім береді. | |
| | | |шығару. | | |
|Келесі оқуға |§50. №1542, №1545. Бірігіп есептерге көрініс дайындап келу.(Қосымша үш тәсілдің артықшылығы мен |
|арналған |кемшіліктері). |
|тапсырмалар (үй | |
|тапсырмасы) | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz