Фигураларды салу. Векторлық объектілермен қарапайым амалдар

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІК ЖОСПАР
Пәні:
Информатика
Мұғалім аты- жөні:
Кенжеева Айжан
- 8 - сынып оқулығы
- Тақырыптық презентация
- Электрондық оқулық
Ұйымдастыру
(2 минут)
1. сыныпты түгендеу
2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
3. Топқа бөлу
1. Оқушылар алгоритмдердің блок - схемасында қолданатын геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлінеді
Үй тапсырмасы
Сергіту сәтінде өткен материалдарды еске түсіру үшін есептер беріледі, есепті шеше отырып пазлды жинайды.
(5 минут)
ПАЗЛ
Төмендегі берілген есептерін QBasic тілінде жаз.
- y=sinx-cosx2
Пазлдар
Сабақ барысы
«Қатесін тап?»
(2 минут)
Бағдарламаның қатесін тап
REM ESEP
INPUT B,
B/3+Z/6+SQR(Z) /4+SQR(Z^3) /4
PRINT “Y=”;
END
Оқушылар шығаруы қажет программа
REM ESEP
INPUT B, Z
Y=B/3+Z/6+SQR(Z) /4+SQR(Z^3) /4
PRINT “Y=”; Y
END
Жаңа сабақ
(10 минут)
Интербелсенді тақтадан компьютерлік графика туралы электронды оқулықтан көрсету.
(Джигсо әдісі арқылы әр топ кітаптан мәлімет алады, мәліметті түсініп оқып, жұппен, топпен жұмыс жасау) ; Оқушылардан тақтадан көрген бейнені талқылап, өз ойларын жинақтап, алған әсерлеріне «Компьютерлік графика» сөзіне ассосация құрады.
Компьютер
Практикалық жұмыс
(15 минут)
Компьютер
Бағалау
(3 минут)
Топтатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап,
ұпай беріп отырады
Үйге тапсырма
(1 минут)
Фракталдық графика
Кері байланыс
Рефлексия
(2 минут)
Бутерброд
Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

Бағалау парағы
Фигураларды салу
Векторлық объектілермен қарапайым амалдар
№1
А
Есептерді шығара алмады
Есепті шығарды, бірақ қатесі бар(әр есеп 1 ұпайдан есептелінеді)
Есеп толығымен шығарылды
0
-1
4
№2
В
Оқушы төменде берілген критерийлерге сәйкес жауап бере алмады
Мәтінге фигураларды салды, түске бояды
Фигураларды түрлендіре алды.
Жұмыс толығымен жасалды.
0
1
2
3
№3
С
Оқушы төменде берілген критерийлерге сәйкес жауап бере алмады
Сәйкес фигураны таңдап, әрлеу, көлеңке бере білді.
Фигураны командаларды қолдана отырып, әрекеттер орындады.
Таңдалынған фигураны толық анықтама беріп, мәтін жазды.
Фигуралардан шығармашылық жұмыс әзірледі.
Шығармашылық жұмысты сақтап, қапшыққа жинақтады.
0
1
2
3
4
5
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz