Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Фигураларды салу. Векторлық объектілермен қарапайым амалдар

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІК ЖОСПАР
|Күні: |Пәні: |Мұғалім аты- жөні: |
|12.03.2014ж |Информатика |Кенжеева Айжан |
|Сабақтың тақырыбы: Фигураларды салу. Векторлық объектілермен қарапайым амалдар. |
|Сілтеме |8 – сынып оқулығы |
| |Тақырыптық презентация |
| |Электрондық оқулық |
|Жалпы мақсат |Оқушыларды комьютерлік графика түрлерімен және оның классификациясымен таныстыру. Растрлық және |
| |векторлық кескін ұғымдарын, олардың ерекшеліктерін түсіндіру. Оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау |
| |арқылы білімдерін анықтау. |
|Күтілетін |Оқушылар компьютерлік графика ұғымымен таныса отырып, графиканың түрлері, редакторлары туралы |
|нәтижие |білімдерін қалыптастыру. |
|Түйінді идеялар|Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс істеуге үйрету арқылы теориялық білімін, ой - өрісін, |
| |шапшаң ойлау қабілетін дамыту |
|Сабақтың түрі |Аралас сабақ, практикум, топпен жұмыс |
|Әдіс - |АКТ, СТО, Джигсо әдісі |
|тәсілдері | |
|Пәнаралық |Математика, геометрия, сызу |
|байланыс | |
|Оқыту модулі |Оқыту мен оқудағы АКТ |

|Кезең |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Ресурстар |
|Ұйымдастыру |1. сыныпты түгендеу |1. Оқушылар алгоритмдердің | |
|(2 минут) |2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу |блок - схемасында қолданатын| |
| |3. Топқа бөлу |геометриялық фигуралар | |
| | |бойынша топқа бөлінеді | |
|Үй тапсырмасы |ПАЗЛ | Оқушылар командада жұмыс |Пазлдар |
| |Төмендегі берілген есептерін QBasic тілінде жаз. |істеп, есепті бірінші және | |
|Сергіту сәтінде|[pic] |тез шығарған топ пазлды |[pic] |
|өткен |[pic] |жинайды, ал қатесі табылса | |
|материалдарды |[pic] |олар пазлдың бөлшектерін әр | |
|еске түсіру |y=sinx-cosx2 |қатесіне қарай алады. | |
|үшін есептер | | | |
|беріледі, | | | |
|есепті шеше | | | |
|отырып пазлды | | | |
|жинайды. | | | |
|(5 минут) | | | |
|Сабақ барысы |Бағдарламаның қатесін тап |Оқушылар шығаруы қажет | |
| | |программа | |
|«Қатесін тап?» |REM ESEP |REM ESEP |Интербелсенді |
|(2 минут) |INPUT B, |INPUT B,Z |тақтада жұмыс |
| |B/3+Z/6+SQR(Z)/4+SQR(Z^3)/4 |Y=B/3+Z/6+SQR(Z)/4+SQR(Z^3)/| |
| |PRINT “Y=”; |4 | |
| |END |PRINT “Y=”; Y | |
| | |END | |
|Жаңа сабақ |Интербелсенді тақтадан компьютерлік графика туралы | |Компьютер |
|(10 минут) |электронды оқулықтан көрсету. | | |
| |(Джигсо әдісі арқылы әр топ кітаптан мәлімет алады, | | |
| |мәліметті түсініп оқып, жұппен, топпен жұмыс жасау); | | |
| |Оқушылардан тақтадан көрген бейнені талқылап, өз | | |
| |ойларын жинақтап, алған әсерлеріне «Компьютерлік | | |
| |графика» сөзіне ассосация құрады. | | |
|Практикалық |Оқушылар топпен MSWord мәтіндік редакторы арқылы |Оқушылар топ арқылы мәтіндік| |
|жұмыс |шығармашылық жұмыспен өздеріннің суреттерін салады. |редактормен суретті салу |Компьютер |
|(15 минут) |Бағалау парағы арқылы бағаланады. | | |
|Бағалау |Топтатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған |Оқушылар жинаған ұпай саны | |
|(3 минут) |жұмыстарын бақылап, |бойынша бағаланады | |
| |ұпай беріп отырады | | |
| | | |Бағалау парағы |
| | | | |
| | | | |
|Үйге тапсырма |Фракталдық графика |Күнделіктеріне үй |Күнделік |
|(1 минут) | |тапсырмасын жазады | |
|Кері байланыс |Бутерброд |Жағдаяттық мәлімдеме – Маған|[pic] |
|Рефлексия |Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын |ұнады ......, себебі ..... | |
|(2 минут) |айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру; |Енді/келесі жолы ..... | |

Бағалау парағы

|Тақырыбы |Тапсырма |Тапсырма сипаты|Дескрипторлар |
| |№ | | |
| |№1 |Топтық |Есептерді шығара алмады |0 |
|Фигураларды салу |А |есептерді |Есепті шығарды, бірақ қатесі | |
|Векторлық | |шығару |бар(әр есеп 1 ұпайдан |-1|
|объектілермен | | |есептелінеді) |4 |
|қарапайым амалдар | | |Есеп толығымен шығарылды | |
| |№2 |Фигуралар салу,|Оқушы төменде берілген | |
| |В |оларға түрлі |критерийлерге сәйкес жауап бере|0 |
| | |әрекеттерді |алмады | |
| | |енгізу |Мәтінге фигураларды салды, |1 |
| | | |түске бояды |2 |
| | | |Фигураларды түрлендіре алды. |3 |
| | | |Жұмыс толығымен жасалды. | |
| |№3 |Фигураларды |Оқушы төменде берілген |0 |
| |С |қолдана |критерийлерге сәйкес жауап бере| |
| | |отырып, оны |алмады |1 |
| | |безендіру |Сәйкес фигураны таңдап , | |
| | | |әрлеу, көлеңке бере білді. |2 |
| | | |Фигураны командаларды қолдана| |
| | | |отырып, әрекеттер орындады. |3 |
| | | |Таңдалынған фигураны толық | |
| | | |анықтама беріп, мәтін жазды. |4 |
| | | |Фигуралардан шығармашылық | |
| | | |жұмыс әзірледі. |5 |
| | | |Шығармашылық жұмысты сақтап, | |
| | | |қапшыққа жинақтады. | |

-----------------------
КГ

Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік графика және оларға амалдар қолдану
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
Обьектілерді салу құрал - саймандары
Бүтін рационал теңдеу
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Бейнелеудің қасиеттері. Қисықпен жұмыс жүргізу
Фигураларды салу
Векторлық графика. векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі. фигураларды салу. 7 сынып
Графикалық файлдар форматтары
Объектілермен орындалатын амалдар
Пәндер