Фигураларды салу. Векторлық объектілермен қарапайым амалдар

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІК ЖОСПАР

Күні: 12. 03. 2014ж

Пәні:

Информатика

Мұғалім аты- жөні:

Кенжеева Айжан

Күні: 12. 03. 2014ж: Сабақтың тақырыбы: Фигураларды салу. Векторлық объектілермен қарапайым амалдар.
Күні: 12. 03. 2014ж: Сілтеме
Пәні:Информатика:
  1. 8 - сынып оқулығы
  2. Тақырыптық презентация
  3. Электрондық оқулық
Күні: 12. 03. 2014ж: Жалпы мақсат
Пәні:Информатика: Оқушыларды комьютерлік графика түрлерімен және оның классификациясымен таныстыру. Растрлық және векторлық кескін ұғымдарын, олардың ерекшеліктерін түсіндіру. Оқыту үшін бағалау мен оқытуды бағалау арқылы білімдерін анықтау.
Күні: 12. 03. 2014ж: Күтілетін нәтижие
Пәні:Информатика: Оқушылар компьютерлік графика ұғымымен таныса отырып, графиканың түрлері, редакторлары туралы білімдерін қалыптастыру.
Күні: 12. 03. 2014ж: Түйінді идеялар
Пәні:Информатика: Оқушылардың компьютерлік графикамен жұмыс істеуге үйрету арқылы теориялық білімін, ой - өрісін, шапшаң ойлау қабілетін дамыту
Күні: 12. 03. 2014ж: Сабақтың түрі
Пәні:Информатика: Аралас сабақ, практикум, топпен жұмыс
Күні: 12. 03. 2014ж: Әдіс - тәсілдері
Пәні:Информатика: АКТ, СТО, Джигсо әдісі
Күні: 12. 03. 2014ж: Пәнаралық байланыс
Пәні:Информатика: Математика, геометрия, сызу
Күні: 12. 03. 2014ж: Оқыту модулі
Пәні:Информатика: Оқыту мен оқудағы АКТ
Кезең
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Кезең:

Ұйымдастыру

(2 минут)

Мұғалімнің әрекеті:

1. сыныпты түгендеу

2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

3. Топқа бөлу

Оқушының әрекеті:

1. Оқушылар алгоритмдердің блок - схемасында қолданатын геометриялық фигуралар бойынша топқа бөлінеді

Ресурстар:
Кезең:

Үй тапсырмасы

Сергіту сәтінде өткен материалдарды еске түсіру үшін есептер беріледі, есепті шеше отырып пазлды жинайды.

(5 минут)

Мұғалімнің әрекеті:

ПАЗЛ

Төмендегі берілген есептерін QBasic тілінде жаз.

  1. y=sinx-cosx2
Оқушының әрекеті: Оқушылар командада жұмыс істеп, есепті бірінші және тез шығарған топ пазлды жинайды, ал қатесі табылса олар пазлдың бөлшектерін әр қатесіне қарай алады.
Ресурстар:

Пазлдар

Кезең:

Сабақ барысы

«Қатесін тап?»

(2 минут)

Мұғалімнің әрекеті:

Бағдарламаның қатесін тап

REM ESEP

INPUT B,

B/3+Z/6+SQR(Z) /4+SQR(Z^3) /4

PRINT “Y=”;

END

Оқушының әрекеті:

Оқушылар шығаруы қажет программа

REM ESEP

INPUT B, Z

Y=B/3+Z/6+SQR(Z) /4+SQR(Z^3) /4

PRINT “Y=”; Y

END

Ресурстар: Интербелсенді тақтада жұмыс
Кезең:

Жаңа сабақ

(10 минут)

Мұғалімнің әрекеті:

Интербелсенді тақтадан компьютерлік графика туралы электронды оқулықтан көрсету.

(Джигсо әдісі арқылы әр топ кітаптан мәлімет алады, мәліметті түсініп оқып, жұппен, топпен жұмыс жасау) ; Оқушылардан тақтадан көрген бейнені талқылап, өз ойларын жинақтап, алған әсерлеріне «Компьютерлік графика» сөзіне ассосация құрады.

Оқушының әрекеті:
Ресурстар:

Компьютер

Кезең:

Практикалық жұмыс

(15 минут)

Мұғалімнің әрекеті: Оқушылар топпен MSWord мәтіндік редакторы арқылы шығармашылық жұмыспен өздеріннің суреттерін салады. Бағалау парағы арқылы бағаланады.
Оқушының әрекеті: Оқушылар топ арқылы мәтіндік редактормен суретті салу
Ресурстар:

Компьютер

Кезең:

Бағалау

(3 минут)

Мұғалімнің әрекеті:

Топтатағы оқушылардың сабақ барысында орындаған жұмыстарын бақылап,

ұпай беріп отырады

Оқушының әрекеті: Оқушылар жинаған ұпай саны бойынша бағаланады
Ресурстар: Бағалау парағы
Кезең:

Үйге тапсырма

(1 минут)

Мұғалімнің әрекеті:

Фракталдық графика

Оқушының әрекеті: Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады
Ресурстар: Күнделік
Кезең:

Кері байланыс

Рефлексия

(2 минут)

Мұғалімнің әрекеті:

Бутерброд

Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіру;

Оқушының әрекеті: Жағдаяттық мәлімдеме - Маған ұнады . . . , себебі . . . Енді/келесі жолы . . .
Ресурстар:

Бағалау парағы

Тақырыбы
Тапсырма №
Тапсырма сипаты
Дескрипторлар
Тақырыбы:

Фигураларды салу

Векторлық объектілермен қарапайым амалдар

Тапсырма №:

№1

А

Тапсырма сипаты: Топтық есептерді шығару
Дескрипторлар:

Есептерді шығара алмады

Есепті шығарды, бірақ қатесі бар(әр есеп 1 ұпайдан есептелінеді)

Есеп толығымен шығарылды

0

-1

4

Тақырыбы:

№2

В

Тапсырма №: Фигуралар салу, оларға түрлі әрекеттерді енгізу
Тапсырма сипаты:

Оқушы төменде берілген критерийлерге сәйкес жауап бере алмады

Мәтінге фигураларды салды, түске бояды

Фигураларды түрлендіре алды.

Жұмыс толығымен жасалды.

Дескрипторлар:

0

1

2

3

Тақырыбы:

№3

С

Тапсырма №: Фигураларды қолдана отырып, оны безендіру
Тапсырма сипаты:

Оқушы төменде берілген критерийлерге сәйкес жауап бере алмады

Сәйкес фигураны таңдап, әрлеу, көлеңке бере білді.

Фигураны командаларды қолдана отырып, әрекеттер орындады.

Таңдалынған фигураны толық анықтама беріп, мәтін жазды.

Фигуралардан шығармашылық жұмыс әзірледі.

Шығармашылық жұмысты сақтап, қапшыққа жинақтады.

Дескрипторлар:

0

1

2

3

4

5


Ұқсас жұмыстар
Компьютерлік графика және оларға амалдар қолдану
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
Обьектілерді салу құрал - саймандары
Бүтін рационал теңдеу
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Бейнелеудің қасиеттері. Қисықпен жұмыс жүргізу
Фигураларды салу
Векторлық графика. векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі. фигураларды салу. 7 сынып
Графикалық файлдар форматтары
Объектілермен орындалатын амалдар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz