Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі

Пәні: биология |Күні 7.02.15. |10 - сынып | |
|Сабақтың тақырыбы | Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі |
|Мақсаты | Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі, токсиндік |
| |заттардың әсері туралы түсінік қалыптастыру. |
|Жұмыс нәтижесі | Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі, токсин дік|
| |заттардың әсері туралы түсінік қалыптасады Топта өзара, жеке жұмыс жасайды. |
|Ресурстар | Оқулық, интерактивті тақта, бейнежазбалар, суреттер, тест, биологиялық диктант, сәйкестендіру |
| |тапсырмасы |
|Қолданылған |Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ қолдану, бағалау |
|модульдер | |
|Өтілу уақыты |45 минут |
|Сабақтың жоспары |Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша |
| |Ұйымдастыру: сәлемдесу, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «үміт оты», жемістерді таңдату |
| |арқылы 3 топқа бөлу. |
| |Рефлексия «Білім ағашы» |
|Үйге тапсырма |§20. оқып мазмұнын түсіну. Сұрақтарға жауап дайындау |

Сабақтың барысы:

|Ойлауды Блум |Мақсат |Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |Күтілетін нәтиже |
|бойынша жіктеу | | | | |
|Білу |Үй тапсырмасы, |І. 1 – топ. Биологиялық диктант |І. Топта бірге |Онтогенез тақырыбы |
| |Онтогенез тақырыбы |2 – топ. Сәйкестендіру тапсырмасы |берілген тапсырманы |бойынша білімін |
| |бойынша білімін |3 – топ. Сурет бойынша жұмыс. |орындайды. |пысықталады. |
| |пысықтау. |ІІ. Тест тапсырмасын орындау. |Топтар өзара | |
| | |А, В, С нұсқалары бойынша |тексереді. | |
| | |жеке тапсырма. |ІІ. Тесті жеке | |
| | |Онтогенез дегеніміз не? Кезеңдерін |орындайды, бір – | |
| | |атаңдар. |бірін тексереді, | |
| | |10 мин |бағалайды. | |
|Түсіну |Бейнежазба көрсету |Бейнежазба көрсету арқылы тақырыпты ашу |Бейнежазбаны бақылап |Өз ойларын еркін |
| |арқылы жаңа сабақ |5 мин |көру арқылы сабақтың |жеткізеді, |
| |тақырыбын ашу. | |тақырыбын түсінеді. |көзқарастарын |
| | | |Ойларын ортаға |білдіреді. |
| | | |салады. | |
|Қолдану |Оқулықпен өз |Оқулықтағы мәтінмен жұмыс. |Өз беттерінше оқып, |Топтық диалогке |
| |беттерінше жұмыс |1 – топ. Эмбриотоксинді фактор деген не?|сосын бір – бірімен |түседі |
| | |2 – топ. Жүктіліктің 1 – ші және 2 – ші |өзара пікір алмасады.| |
| | |«сынақтық кезеңін» сипаттаңдар. | | |
| | |3 – топ. Ішімдіктің, есірткінің және | | |
| | |басқа уландырғыш заттардың бала дамуына | | |
| | |әсерін сипаттаңдар. | | |
| | |10 мин | | |
|Талдау |Шығармашылық жұмыс |Шығармашылық жұмыс орындау |жұмыс жасап, сұраққа |Өз бетінше ізденеді|
| |жасау |1 – топ. Сурет бойынша жұмыс. «Адамзатқа|жауап береді. | |
| | |хат» | | |
| | |2 – топ. Өлең жолдарын постер арқылы | | |
| | |талдау | | |
| | |3 – топ. Нақыл сөздерді құрастырыңдар. | | |
| | |10 мин | | |
|Жинақтау |Білімдерін бекіту. |ҰБТ – да кездесетін сұрақтар |Ойларын жинақтап, |Ойлау арқылы |
| | |5 мин |сұраққа жауап іздейді|білімдерін |
| | | | |саралайды. |
| | | | | |
|Бағалау |Жағдаяттан шыға білу |Ауыл шаруашылығының зинкес |Улы заттардың ана |Логикалық ойын |
| | |бунақденелілер ге шашатын инсектицидтің |мен бала |жеткізеді. |
| | |жүкті әйел денсаулығына әсері бар ма? |денсаулығына | |
| | |5 мин |зияндылығын түсінеді | |

____________________________________________________________________________
_______________________________________________________

____________________________________________________________________________
_______________________________________________________

1. Арақ ішіп, темекі шеккен -

Денсаулықтың түбіне жеткен.

2. Ұзартқың келсе ғұмырды, Таста арақ, шылымды.

3. Шылымшы -

Өзін көрге тығушы.

4. Темекі тартқан бір кісі

Уланған бүкіл үй - іші.

5. Шылымқор өзін ғана емес,

Өзгелерді де улайды.

6. Шылымды әр тартқаның-

Табытқа темір шеге қаққаның.

7. Шылым шеккеннің іші де күйеді, пұлы да күйеді.

8. Жасында темекісін будақтатқан.

Күркілдеп қартайғанда сұлап жатқан.

1. Арақ ішіп, темекі шеккен -

. . . түбіне жеткен.

2. Ұзартқың келсе ғұмырды, Таста ... .

3. Шылымшы -

... тығушы.

4. Темекі тартқан бір кісі

... бүкіл үй - іші.

5. Шылымқор өзін ғана емес,

Өзгелерді де ... .

6. Шылымды әр тартқаның-

... қаққаның.

7. Шылым шеккеннің іші де күйеді, ... күйеді.

8. Жасында темекісін будақтатқан.

... сұлап жатқан.

Көріп пе едің тіршіліксіз даланы,

Дауасы жоқ, жазылмайтын жараны.

Бұған кімдер берер екен жауапты,

Өз жерінде еңіреткен бала менен Ананы.

Семей жері жарылыстан тулады,

Тұншықтырып айналаны улады.

Қасіретінен қайғы шеккен қалың жұрт.

Мұңын айтып, ұлар құстай шулады.

№51 орта мектеп

[pic]

Тақырыбы:

Организмнің эмбриондық және постэмбриондық

дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі

Сыныбы: 10

Пәні: биология

Пән мұғалімі: А. Қ. Қалдарбекова

Ұқсас жұмыстар
Тұқым қуалаушылық
Онтогенез организмдердің жеке дамуы
Жыныс жасушаларының дамуы. ұрықтану, оның генетикалық маңызы. п.ж. №1алкоголь мен шылым шегудің ұрпаққа әсері
Сыртқы қабат - энтодерма
Ағзаның жеке дамуы
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі жайлы ақпарат
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері
Өсімдік тіршілігіндегі судың рөлі. Суға қатынасы бойынша өсімдіктердің экологиялық топтары
Жасыл дәріхана
Тіршілік ету ортасы
Пәндер