Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі

Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша
Ұйымдастыру: сәлемдесу, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «үміт оты», жемістерді таңдату арқылы 3 топқа бөлу.
Рефлексия «Білім ағашы»
Сабақтың барысы:
Ойлауды Блум
бойынша жіктеу
І. 1 - топ. Биологиялық диктант
2 - топ. Сәйкестендіру тапсырмасы
3 - топ. Сурет бойынша жұмыс.
ІІ. Тест тапсырмасын орындау.
А, В, С нұсқалары бойынша
жеке тапсырма.
Онтогенез дегеніміз не? Кезеңдерін атаңдар.
10 мин
І. Топта бірге берілген тапсырманы орындайды.
Топтар өзара тексереді.
ІІ. Тесті жеке орындайды, бір - бірін тексереді, бағалайды.
Бейнежазба көрсету арқылы тақырыпты ашу
5 мин
Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.
1 - топ. Эмбриотоксинді фактор деген не?
2 - топ. Жүктіліктің 1 - ші және 2 - ші «сынақтық кезеңін» сипаттаңдар.
3 - топ. Ішімдіктің, есірткінің және басқа уландырғыш заттардың бала дамуына әсерін сипаттаңдар.
10 мин
Шығармашылық жұмыс орындау
1 - топ. Сурет бойынша жұмыс. «Адамзатқа хат»
2 - топ. Өлең жолдарын постер арқылы талдау
3 - топ. Нақыл сөздерді құрастырыңдар.
10 мин
ҰБТ - да кездесетін сұрақтар
5 мин
Ауыл шаруашылығының зинкес бунақденелілер ге шашатын инсектицидтің жүкті әйел денсаулығына әсері бар ма?
5 мин
1. Арақ ішіп, темекі шеккен -
Денсаулықтың түбіне жеткен.
2. Ұзартқың келсе ғұмырды, Таста арақ, шылымды.
3. Шылымшы -
Өзін көрге тығушы.
4. Темекі тартқан бір кісі
Уланған бүкіл үй - іші.
5. Шылымқор өзін ғана емес,
Өзгелерді де улайды.
6. Шылымды әр тартқаның-
Табытқа темір шеге қаққаның.
7. Шылым шеккеннің іші де күйеді, пұлы да күйеді.
8. Жасында темекісін будақтатқан.
Күркілдеп қартайғанда сұлап жатқан.
1. Арақ ішіп, темекі шеккен -
. . . түбіне жеткен.
2. Ұзартқың келсе ғұмырды, Таста . . .
3. Шылымшы -
. . . тығушы.
4. Темекі тартқан бір кісі
. . . бүкіл үй - іші.
5. Шылымқор өзін ғана емес,
Өзгелерді де . . .
6. Шылымды әр тартқаның-
. . . қаққаның.
7. Шылым шеккеннің іші де күйеді, . . . күйеді.
8. Жасында темекісін будақтатқан.
. . . сұлап жатқан.
Көріп пе едің тіршіліксіз даланы,
Дауасы жоқ, жазылмайтын жараны.
Бұған кімдер берер екен жауапты,
Өз жерінде еңіреткен бала менен Ананы.
Семей жері жарылыстан тулады,
Тұншықтырып айналаны улады.
Қасіретінен қайғы шеккен қалың жұрт.
Мұңын айтып, ұлар құстай шулады.
№51 орта мектеп
Тақырыбы:
Организмнің эмбриондық және постэмбриондық
дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі
Сыныбы: 10
Пәні: биология
Пән мұғалімі: А. Қ. Қалдарбекова
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz