Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі

Пәні: биология
Күні 7. 02. 15.
10 - сынып
Пәні: биология: Сабақтың тақырыбы
Күні7. 02. 15.: Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі
Пәні: биология: Мақсаты
Күні7. 02. 15.: Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі, токсиндік заттардың әсері туралы түсінік қалыптастыру.
Пәні: биология: Жұмыс нәтижесі
Күні7. 02. 15.: Организмнің эмбриондық және постэмбриондық дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі, токсин дік заттардың әсері туралы түсінік қалыптасады Топта өзара, жеке жұмыс жасайды.
Пәні: биология: Ресурстар
Күні7. 02. 15.: Оқулық, интерактивті тақта, бейнежазбалар, суреттер, тест, биологиялық диктант, сәйкестендіру тапсырмасы
Пәні: биология: Қолданылған модульдер
Күні7. 02. 15.: Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ қолдану, бағалау
Пәні: биология: Өтілу уақыты
Күні7. 02. 15.: 45 минут
Пәні: биология: Сабақтың жоспары
Күні7. 02. 15.:

Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша

Ұйымдастыру: сәлемдесу, жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру «үміт оты», жемістерді таңдату арқылы 3 топқа бөлу.

Рефлексия «Білім ағашы»

Пәні: биология: Үйге тапсырма
Күні7. 02. 15.: §20. оқып мазмұнын түсіну. Сұрақтарға жауап дайындау

Сабақтың барысы:

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Күтілетін нәтиже
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Білу
Мақсат: Үй тапсырмасы, Онтогенез тақырыбы бойынша білімін пысықтау.
Мұғалімнің әрекеті:

І. 1 - топ. Биологиялық диктант

2 - топ. Сәйкестендіру тапсырмасы

3 - топ. Сурет бойынша жұмыс.

ІІ. Тест тапсырмасын орындау.

А, В, С нұсқалары бойынша

жеке тапсырма.

Онтогенез дегеніміз не? Кезеңдерін атаңдар.

10 мин

Оқушының әрекеті:

І. Топта бірге берілген тапсырманы орындайды.

Топтар өзара тексереді.

ІІ. Тесті жеке орындайды, бір - бірін тексереді, бағалайды.

Күтілетін нәтиже: Онтогенез тақырыбы бойынша білімін пысықталады.
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Түсіну
Мақсат: Бейнежазба көрсету арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашу.
Мұғалімнің әрекеті:

Бейнежазба көрсету арқылы тақырыпты ашу

5 мин

Оқушының әрекеті: Бейнежазбаны бақылап көру арқылы сабақтың тақырыбын түсінеді. Ойларын ортаға салады.
Күтілетін нәтиже: Өз ойларын еркін жеткізеді, көзқарастарын білдіреді.
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Қолдану
Мақсат: Оқулықпен өз беттерінше жұмыс
Мұғалімнің әрекеті:

Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.

1 - топ. Эмбриотоксинді фактор деген не?

2 - топ. Жүктіліктің 1 - ші және 2 - ші «сынақтық кезеңін» сипаттаңдар.

3 - топ. Ішімдіктің, есірткінің және басқа уландырғыш заттардың бала дамуына әсерін сипаттаңдар.

10 мин

Оқушының әрекеті: Өз беттерінше оқып, сосын бір - бірімен өзара пікір алмасады.
Күтілетін нәтиже: Топтық диалогке түседі
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Талдау
Мақсат: Шығармашылық жұмыс жасау
Мұғалімнің әрекеті:

Шығармашылық жұмыс орындау

1 - топ. Сурет бойынша жұмыс. «Адамзатқа хат»

2 - топ. Өлең жолдарын постер арқылы талдау

3 - топ. Нақыл сөздерді құрастырыңдар.

10 мин

Оқушының әрекеті: жұмыс жасап, сұраққа жауап береді.
Күтілетін нәтиже: Өз бетінше ізденеді
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Жинақтау
Мақсат: Білімдерін бекіту.
Мұғалімнің әрекеті:

ҰБТ - да кездесетін сұрақтар

5 мин

Оқушының әрекеті: Ойларын жинақтап, сұраққа жауап іздейді
Күтілетін нәтиже: Ойлау арқылы білімдерін саралайды.
Ойлауды Блумбойынша жіктеу: Бағалау
Мақсат: Жағдаяттан шыға білу
Мұғалімнің әрекеті:

Ауыл шаруашылығының зинкес бунақденелілер ге шашатын инсектицидтің жүкті әйел денсаулығына әсері бар ма?

5 мин

Оқушының әрекеті: Улы заттардың ана мен бала денсаулығына зияндылығын түсінеді
Күтілетін нәтиже: Логикалық ойын жеткізеді.

1. Арақ ішіп, темекі шеккен -

Денсаулықтың түбіне жеткен.

2. Ұзартқың келсе ғұмырды, Таста арақ, шылымды.

3. Шылымшы -

Өзін көрге тығушы.

4. Темекі тартқан бір кісі

Уланған бүкіл үй - іші.

5. Шылымқор өзін ғана емес,

Өзгелерді де улайды.

6. Шылымды әр тартқаның-

Табытқа темір шеге қаққаның.

7. Шылым шеккеннің іші де күйеді, пұлы да күйеді.

8. Жасында темекісін будақтатқан.

Күркілдеп қартайғанда сұлап жатқан.

1. Арақ ішіп, темекі шеккен -

. . . түбіне жеткен.

2. Ұзартқың келсе ғұмырды, Таста . . .

3. Шылымшы -

. . . тығушы.

4. Темекі тартқан бір кісі

. . . бүкіл үй - іші.

5. Шылымқор өзін ғана емес,

Өзгелерді де . . .

6. Шылымды әр тартқаның-

. . . қаққаның.

7. Шылым шеккеннің іші де күйеді, . . . күйеді.

8. Жасында темекісін будақтатқан.

. . . сұлап жатқан.

Көріп пе едің тіршіліксіз даланы,

Дауасы жоқ, жазылмайтын жараны.

Бұған кімдер берер екен жауапты,

Өз жерінде еңіреткен бала менен Ананы.

Семей жері жарылыстан тулады,

Тұншықтырып айналаны улады.

Қасіретінен қайғы шеккен қалың жұрт.

Мұңын айтып, ұлар құстай шулады.

№51 орта мектеп

Тақырыбы:

Организмнің эмбриондық және постэмбриондық

дамуындағы қоршаған орта факторларының рөлі

Сыныбы: 10

Пәні: биология

Пән мұғалімі: А. Қ. Қалдарбекова


Ұқсас жұмыстар
Тұқым қуалаушылық
Онтогенез организмдердің жеке дамуы
Жыныс жасушаларының дамуы. ұрықтану, оның генетикалық маңызы. п.ж. №1алкоголь мен шылым шегудің ұрпаққа әсері
Сыртқы қабат - энтодерма
Ағзаның жеке дамуы
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі жайлы ақпарат
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері
Өсімдік тіршілігіндегі судың рөлі. Суға қатынасы бойынша өсімдіктердің экологиялық топтары
Жасыл дәріхана
Тіршілік ету ортасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz