Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Монғол-татар шапқыншылығы қарсаңында феодалдық бытыраңқылық
№22. Сабақтың тақырыбы: Монғол-татар шапқыншылығы қарсаңында феодалдық бытыраңқылық
Сабақтың мақсаты:
Феодалдық бытыраңқылық,Владимир-Суздаль, галич-Волынь, Ұлы Новгород кінәздіктері туралы түсінік беру;
Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, тарихи ұғымдарды талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту;
Оқушыларды дүниежүзілік мәденеиттің баты жетістіктерімен сусындата отырып, адамгершілікке, елін, туған жерін құрметтей білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта, суреттер, сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
Египетті арабтар қай жылдары басып алды?
Мәмлүктер деген кімдер? Олар өкімет билігіне қай жылы ие болды?
Аксум мемлекетінің қоғамдық құрылысы қандай болды?
Мали мемлекетіндегі қоғамдық сатының ерекшелігі қандай?
Сонгай мемлекетіндегі қоғамдық құрылыс туралы айтып беріңдер.
Орта ғасырда Африка елдірі мәдениетінің дамып жетілуіне қай ел игілікті ықпалын тигізді.
Жаңа сабақтың жоспары:
Феодалдық бытыраңқылық
Юрий Долгорукий (1125-1157)-Владимир-Суздаль кінәзі. Ол көршілеріне шабуыл жасап, кінәздік жерін кеңейтіп отырды. Еділ-Кама өзенінің аралығын, Рязань мен Муров жерін өзіне бағындырды.
Владимир-Суздаль кінәздігі
Ұдайы болған ішкі қырқысулар, шетел шапқыншылығы, әсіресе венгр және поляк феодалдалдарының әлсін-әлсін баса көктеп енуі Галич-Волынь кінәздігін әлсіретті.
Галич-Волынь жері
Ұлы Новгород кінәздігі
Сабақты бекіту:
Феодалдық бытыраңқылық дегеніміз не?
Киев Русі мемлекеті қанша кінәздіктерге бөлінді?
Ұлы Новгород кінәздігінде сауда ісі қалай дамыды?
Бағалау:
Үйге тапсырма: § 35. Контурлық картаға Киев Русі ыдырағаннан кейінгі орыс кінәздіктерінің шекарасын сызыңдар. Кінәздіктің астанасы және негізгі сауда орталықтарын белгілеңдер
http://history.ucoz.co.uk/ сайтынан алынған
Сабақтың мақсаты:
Феодалдық бытыраңқылық,Владимир-Суздаль, галич-Волынь, Ұлы Новгород кінәздіктері туралы түсінік беру;
Оқушылардың оқулықпен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын, тарихи ұғымдарды талдап, салыстырып, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту;
Оқушыларды дүниежүзілік мәденеиттің баты жетістіктерімен сусындата отырып, адамгершілікке, елін, туған жерін құрметтей білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік:карта, суреттер, сызба
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
Египетті арабтар қай жылдары басып алды?
Мәмлүктер деген кімдер? Олар өкімет билігіне қай жылы ие болды?
Аксум мемлекетінің қоғамдық құрылысы қандай болды?
Мали мемлекетіндегі қоғамдық сатының ерекшелігі қандай?
Сонгай мемлекетіндегі қоғамдық құрылыс туралы айтып беріңдер.
Орта ғасырда Африка елдірі мәдениетінің дамып жетілуіне қай ел игілікті ықпалын тигізді.
Жаңа сабақтың жоспары:
Феодалдық бытыраңқылық
Юрий Долгорукий (1125-1157)-Владимир-Суздаль кінәзі. Ол көршілеріне шабуыл жасап, кінәздік жерін кеңейтіп отырды. Еділ-Кама өзенінің аралығын, Рязань мен Муров жерін өзіне бағындырды.
Владимир-Суздаль кінәздігі
Ұдайы болған ішкі қырқысулар, шетел шапқыншылығы, әсіресе венгр және поляк феодалдалдарының әлсін-әлсін баса көктеп енуі Галич-Волынь кінәздігін әлсіретті.
Галич-Волынь жері
Ұлы Новгород кінәздігі
Сабақты бекіту:
Феодалдық бытыраңқылық дегеніміз не?
Киев Русі мемлекеті қанша кінәздіктерге бөлінді?
Ұлы Новгород кінәздігінде сауда ісі қалай дамыды?
Бағалау:
Үйге тапсырма: § 35. Контурлық картаға Киев Русі ыдырағаннан кейінгі орыс кінәздіктерінің шекарасын сызыңдар. Кінәздіктің астанасы және негізгі сауда орталықтарын белгілеңдер
http://history.ucoz.co.uk/ сайтынан алынған
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz