Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Алгоритм типтері (Сызықтық, тармақталу, циклдік)
Тексерілді: Бекітемін:
Сабақ №
Күні: 1.11.2014
Пәні: Информатика
Сыныбы: 8<<в>>
Мұғалімі:
Бүркітова А.Е
Сабақтың тақырыбы:
Алгоритм типтері (Сызықтық, тармақталу, циклдік)
Мақсаты :
Алгоритмнің типтерін есептер шығару барысында қолдана алуға үйрену
Күтілетін нәтижелер:
Алгоритм типтерін ажырата алады
Алгоритм типтеріне алгоритм құрастырады және сипаттай алады
Алгоритм типтерін өмірмен байланыстырып қолдана алады
Керекті жабдықтар:
Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер, маркер, ресурс, электронды оқулық
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Сынып оқушаларымен амандасу
Сергіту сәті
Топқа бөлу: Сөздер арқылы
Амандасады
Сыныпта жоқ оқушыларды айтады
Сергіту сәтін орындайды
Топқа бөлінеді
Тұсаукесер:
Конверт-сұрақ
Әрқайсысына екі минут береміз: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға береді, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.)
1 топ
1. Алгоритм дегеніміз не?
2. Алгоритм схемасын қалай атаймыз
2 Топ
1. <<Алгоритм>> атауы қай елдің математигі есімінің жазылуына шыққан?
2. Алгоритм атқарушылары?
3 топ
1. Алгоритмнің жазу жолдарын ата
2. Блок сызбада пайдаланатын фигураларды қалай атаймыз?
Конверт сұрақтарына жауап береді
Оқушылардың мүмкін жауаптары
1. Алгоритм дегеніміз не? (орындаушының алға қойған мақсатқа қол жеткізу)
2. Алгоритм схемасын қалай атаймыз? (блок схема)
3. <<Алгоритм>> атауы қай елдің математигі есімінің жазылуына шыққан? (Атақты араб математигі Әбу ЖафарМұхамед ибн Мұса әл-Хорезми(763-850 ж.ж) есімінің латынша Algorithmi (Алгоритми) жазылуынан шыққан)
1 Алгоритм атқарушылары? (машина, құрылғы, робот немесе адам бола алады)
2 Алгоритмнің жазу жолдарын ата (табиғи тіл, түйінді сөздер, графикалық, программалау тілі)
3 Блок сызбада пайдаланатын фигураларды қалай атаймыз? (Блоктар)
Негізгі бөлім :
Топтық жұмыс (Топтарға ресурс беріледі)
1 топқа Сызықтық алгоритм
2 топқа Тармақталу алгоритмі
3 топқа Циклдік алгоритм
Практикалық жұмыс Деңгейлік тапсырмалар
Тапсырма №1 А деңгей
Үй тапсырмасын орындау алгоритмін және блок сызбасын құру
Тапсырма №2 В деңгей
Берілген алгоритмді рет-ретімен орналастыр
Шай қайнату алгоритмі
1. Шайнекті газге қосамыз
2. Су бар ма?
3. Шайнекті аламыз
4. Газды қосамыз
5. Қақпағын ашамыз
6. Газды сөндіреміз
7. Су құямыз
8. Қақпағын жабамыз
9. Шайнек қайнағанша күтеміз
Берілген ресурспен топпен талқылап, постерге түсіріп, қорғайды)
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды
Тапсырма №3 С деңгей
Айгүл картопты қаймақпен жегенді жақсы көреді. Айгүлдің анасының іс-әрекетін ретімен орналастыр
1. Картопты тұздады
2. Қайнаған суға картопты салды
3. Газды жақты
4. Картопты тазалады
5. Дүкеннен картоп пен қаймақты сатып алды
6. Отты сөндіріп, қайнаған суды төкті
7. Картоптың бетіне қамақты құйды
8. Картопты тарелкеге салды
9. Кастрөлге су құйып, отқа қойды.
Жауабы: 5; 4; 3; 9; 2; 6; 1; 8; 7.
Қорытынды
Электронды оқулықпен жұмыс
3, 6, 7, 8 тапсырмаларды орындау
Электронды оқулықта берілген тапсырманы орындайды
Бағалау
Бағалау парағы арқылы бағалайды
Өзін-өзі бағалау парағы Оқушының аты-жөні
Конверт сұрақ
(1-2балл)
топтық жұмыс (1-3 балл)
Деңгейлік тапсырмалар
Электронды оқулықпен жұмыс
(1-4 балл)
Тест тапсырмасы
(1-4 балл)
А
(1-3 балл)
В
(1-3 балл)
С
(1-3 балл)
Критерий
Дескриптор
Ұпай
топтық талдауға қатысып орындауы
өз ойын айтады, идея қосады, дәлелдеп шығара алады
3
өз ойын айтады, дәлелдемелері әлсіз
2
өз ойын аз айтады, көшіріп отырады, толықтыруды қажет етеді
1
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы: Барлығы:22ұпай
7-13 - "3"
14-19- "4"
20-22- "5"
Сабақ №
Күні: 1.11.2014
Пәні: Информатика
Сыныбы: 8<<в>>
Мұғалімі:
Бүркітова А.Е
Сабақтың тақырыбы:
Алгоритм типтері (Сызықтық, тармақталу, циклдік)
Мақсаты :
Алгоритмнің типтерін есептер шығару барысында қолдана алуға үйрену
Күтілетін нәтижелер:
Алгоритм типтерін ажырата алады
Алгоритм типтеріне алгоритм құрастырады және сипаттай алады
Алгоритм типтерін өмірмен байланыстырып қолдана алады
Керекті жабдықтар:
Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер, маркер, ресурс, электронды оқулық
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Сынып оқушаларымен амандасу
Сергіту сәті
Топқа бөлу: Сөздер арқылы
Амандасады
Сыныпта жоқ оқушыларды айтады
Сергіту сәтін орындайды
Топқа бөлінеді
Тұсаукесер:
Конверт-сұрақ
Әрқайсысына екі минут береміз: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға береді, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.)
1 топ
1. Алгоритм дегеніміз не?
2. Алгоритм схемасын қалай атаймыз
2 Топ
1. <<Алгоритм>> атауы қай елдің математигі есімінің жазылуына шыққан?
2. Алгоритм атқарушылары?
3 топ
1. Алгоритмнің жазу жолдарын ата
2. Блок сызбада пайдаланатын фигураларды қалай атаймыз?
Конверт сұрақтарына жауап береді
Оқушылардың мүмкін жауаптары
1. Алгоритм дегеніміз не? (орындаушының алға қойған мақсатқа қол жеткізу)
2. Алгоритм схемасын қалай атаймыз? (блок схема)
3. <<Алгоритм>> атауы қай елдің математигі есімінің жазылуына шыққан? (Атақты араб математигі Әбу ЖафарМұхамед ибн Мұса әл-Хорезми(763-850 ж.ж) есімінің латынша Algorithmi (Алгоритми) жазылуынан шыққан)
1 Алгоритм атқарушылары? (машина, құрылғы, робот немесе адам бола алады)
2 Алгоритмнің жазу жолдарын ата (табиғи тіл, түйінді сөздер, графикалық, программалау тілі)
3 Блок сызбада пайдаланатын фигураларды қалай атаймыз? (Блоктар)
Негізгі бөлім :
Топтық жұмыс (Топтарға ресурс беріледі)
1 топқа Сызықтық алгоритм
2 топқа Тармақталу алгоритмі
3 топқа Циклдік алгоритм
Практикалық жұмыс Деңгейлік тапсырмалар
Тапсырма №1 А деңгей
Үй тапсырмасын орындау алгоритмін және блок сызбасын құру
Тапсырма №2 В деңгей
Берілген алгоритмді рет-ретімен орналастыр
Шай қайнату алгоритмі
1. Шайнекті газге қосамыз
2. Су бар ма?
3. Шайнекті аламыз
4. Газды қосамыз
5. Қақпағын ашамыз
6. Газды сөндіреміз
7. Су құямыз
8. Қақпағын жабамыз
9. Шайнек қайнағанша күтеміз
Берілген ресурспен топпен талқылап, постерге түсіріп, қорғайды)
Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды
Тапсырма №3 С деңгей
Айгүл картопты қаймақпен жегенді жақсы көреді. Айгүлдің анасының іс-әрекетін ретімен орналастыр
1. Картопты тұздады
2. Қайнаған суға картопты салды
3. Газды жақты
4. Картопты тазалады
5. Дүкеннен картоп пен қаймақты сатып алды
6. Отты сөндіріп, қайнаған суды төкті
7. Картоптың бетіне қамақты құйды
8. Картопты тарелкеге салды
9. Кастрөлге су құйып, отқа қойды.
Жауабы: 5; 4; 3; 9; 2; 6; 1; 8; 7.
Қорытынды
Электронды оқулықпен жұмыс
3, 6, 7, 8 тапсырмаларды орындау
Электронды оқулықта берілген тапсырманы орындайды
Бағалау
Бағалау парағы арқылы бағалайды
Өзін-өзі бағалау парағы Оқушының аты-жөні
Конверт сұрақ
(1-2балл)
топтық жұмыс (1-3 балл)
Деңгейлік тапсырмалар
Электронды оқулықпен жұмыс
(1-4 балл)
Тест тапсырмасы
(1-4 балл)
А
(1-3 балл)
В
(1-3 балл)
С
(1-3 балл)
Критерий
Дескриптор
Ұпай
топтық талдауға қатысып орындауы
өз ойын айтады, идея қосады, дәлелдеп шығара алады
3
өз ойын айтады, дәлелдемелері әлсіз
2
өз ойын аз айтады, көшіріп отырады, толықтыруды қажет етеді
1
Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы: Барлығы:22ұпай
7-13 - "3"
14-19- "4"
20-22- "5"
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz