Алгоритм типтері (Сызықтық, тармақталу, циклдік)

Тексерілді: Бекітемін:

Сабақ №
Күні: 1. 11. 2014

Пәні: Информатика

Сыныбы: 8«в»

Мұғалімі:

Бүркітова А. Е

Сабақ №: Сабақтың тақырыбы:
Күні: 1. 11. 2014: Алгоритм типтері (Сызықтық, тармақталу, циклдік)
Сабақ №: Мақсаты :
Күні: 1. 11. 2014: Алгоритмнің типтерін есептер шығару барысында қолдана алуға үйрену
Сабақ №: Күтілетін нәтижелер:
Күні: 1. 11. 2014:

Алгоритм типтерін ажырата алады

Алгоритм типтеріне алгоритм құрастырады және сипаттай алады

Алгоритм типтерін өмірмен байланыстырып қолдана алады

Сабақ №: Керекті жабдықтар:
Күні: 1. 11. 2014: Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар, постер, маркер, ресурс, электронды оқулық
Сабақ №: Сабақ барысы:
Сабақ №: Сабақ кезеңдері:
Күні: 1. 11. 2014: Мұғалім әрекеті
Пәні: ИнформатикаСыныбы: 8«в»: Оқушы әрекеті
Сабақ №: Кіріспе
Күні: 1. 11. 2014:

Сынып оқушаларымен амандасу

Сергіту сәті

Топқа бөлу: Сөздер арқылы

Пәні: ИнформатикаСыныбы: 8«в»:

Амандасады

Сыныпта жоқ оқушыларды айтады

Сергіту сәтін орындайды

Топқа бөлінеді

Сабақ №: Тұсаукесер:
Күні: 1. 11. 2014:

Конверт-сұрақ

Әрқайсысына екі минут береміз: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға береді, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан) ; сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. )

1 топ

  1. Алгоритм дегеніміз не?
  2. Алгоритм схемасын қалай атаймыз
  1. Топ
  1. «Алгоритм» атауы қай елдің математигі есімінің жазылуына шыққан?
  2. Алгоритм атқарушылары?

3 топ

  1. Алгоритмнің жазу жолдарын ата
  2. Блок сызбада пайдаланатын фигураларды қалай атаймыз?
Пәні: ИнформатикаСыныбы: 8«в»:

Конверт сұрақтарына жауап береді

Оқушылардың мүмкін жауаптары

  1. Алгоритм дегеніміз не? (орындаушының алға қойған мақсатқа қол жеткізу)
  2. Алгоритм схемасын қалай атаймыз? (блок схема)
  3. «Алгоритм» атауы қай елдің математигі есімінің жазылуына шыққан? (Атақты араб математигі Әбу ЖафарМұхамед ибн Мұса әл-Хорезми(763-850 ж. ж) есімінің латынша Algorithmi (Алгоритми) жазылуынан шыққан)
  1. Алгоритм атқарушылары? (машина, құрылғы, робот немесе адам бола алады)
  2. Алгоритмнің жазу жолдарын ата (табиғи тіл, түйінді сөздер, графикалық, программалау тілі)
  3. Блок сызбада пайдаланатын фигураларды қалай атаймыз? (Блоктар)
Сабақ №: Негізгі бөлім :
Күні: 1. 11. 2014:

Топтық жұмыс (Топтарға ресурс беріледі)

1 топқа Сызықтық алгоритм

2 топқа Тармақталу алгоритмі

3 топқа Циклдік алгоритм

Практикалық жұмыс Деңгейлік тапсырмалар

Тапсырма №1 А деңгей

Үй тапсырмасын орындау алгоритмін және блок сызбасын құру

Тапсырма №2 В деңгей

Берілген алгоритмді рет-ретімен орналастыр

Шай қайнату алгоритмі

  1. Шайнекті газге қосамыз
  2. Су бар ма?
  3. Шайнекті аламыз
  4. Газды қосамыз
  5. Қақпағын ашамыз
  6. Газды сөндіреміз
  7. Су құямыз
  8. Қақпағын жабамыз
  9. Шайнек қайнағанша күтеміз
Пәні: ИнформатикаСыныбы: 8«в»:

Берілген ресурспен топпен талқылап, постерге түсіріп, қорғайды)

Оқушылар деңгейлік тапсырмаларды орындайды

Тапсырма №3 С деңгей

Айгүл картопты қаймақпен жегенді жақсы көреді. Айгүлдің анасының іс-әрекетін ретімен орналастыр

  1. Картопты тұздады
  2. Қайнаған суға картопты салды
  3. Газды жақты
  4. Картопты тазалады
  5. Дүкеннен картоп пен қаймақты сатып алды
  6. Отты сөндіріп, қайнаған суды төкті
  7. Картоптың бетіне қамақты құйды
  8. Картопты тарелкеге салды
  9. Кастрөлге су құйып, отқа қойды.

Жауабы: 5; 4; 3; 9; 2; 6; 1; 8; 7.

Сабақ №: Қорытынды
Күні: 1. 11. 2014:

Электронды оқулықпен жұмыс

3, 6, 7, 8 тапсырмаларды орындау

Пәні: ИнформатикаСыныбы: 8«в»: Электронды оқулықта берілген тапсырманы орындайды
Сабақ №: Бағалау
Күні: 1. 11. 2014: Бағалау парағы арқылы бағалайды
Пәні: ИнформатикаСыныбы: 8«в»:

Өзін-өзі бағалау парағы Оқушының аты-жөні

Конверт сұрақ

(1-2балл)

топтық жұмыс (1-3 балл)
Деңгейлік тапсырмалар

Электронды оқулықпен жұмыс

(1-4 балл)

Тест тапсырмасы

(1-4 балл)

А

(1-3 балл)

В

(1-3 балл)

С

(1-3 балл)

Конверт сұрақ(1-2балл):
топтық жұмыс(1-3 балл):
:
:
:
:
:
:
:
Деңгейлік тапсырмалар:

Критерий

Электронды оқулықпен жұмыс(1-4 балл):

Дескриптор

Тест тапсырмасы(1-4 балл):

Ұпай

топтық талдауға қатысып орындауы

өз ойын айтады, идея қосады, дәлелдеп шығара алады
3
өз ойын айтады, дәлелдемелері әлсіз
2
өз ойын аз айтады, көшіріп отырады, толықтыруды қажет етеді
1
Конверт сұрақ(1-2балл):
топтық жұмыс(1-3 балл):
Деңгейлік тапсырмалар:
Конверт сұрақ(1-2балл):
топтық жұмыс(1-3 балл):
Деңгейлік тапсырмалар:
Конверт сұрақ(1-2балл):
топтық жұмыс(1-3 балл):
Конверт сұрақ(1-2балл):
топтық жұмыс(1-3 балл):
Конверт сұрақ(1-2балл):
топтық жұмыс(1-3 балл):
Деңгейлік тапсырмалар:
Электронды оқулықпен жұмыс(1-4 балл):
Тест тапсырмасы(1-4 балл):

Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы: Барлығы:22ұпай

7-13 - "3"

14-19- "4"

20-22- "5"


Ұқсас жұмыстар
Тармақталу алгоритмдері
Сызықтық алгоритмдер. Циклдік алгоритмдер
Атқарушы ұғымы, атқарушы командалар жүйесі. Алгоритм типтері
Алгоритм типтері
Мәліметтер типі. Өрнек. Айнымалылар
Асықты іздеу алгоритмі
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Алгоритм түрлері. 9-сынып
Алгоритм командалары
Алгоритм командалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz