Магниттік өзара әрекеттесу. Эрстед, Ампер тәжірибелері. Магнит өрісінің күш сызықтары

Пән

Физика
Пән:

Сынып

Физика: 10 А жаратылыстану бағыты
Пән: Сабақтың тақырыбы
Физика: Магниттік өзара әрекеттесу. Эрстед, Ампер тәжірибелері. Магнит өрісінің күш сызықтары.
Пән: Мақсаты
Физика:

Пән бойынша оқушылардың білім-білік дағдысын қалыптастыру,

Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімін бағалау,

сын тұрғысынан ойлауға үйрету

Пән: Жұмыс нәтижесі
Физика: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығын игереді
Пән: Сілтеме
Физика:

Мұғалімге арналған нұсқаулық

Блум таксономиясы

Марта Бронсон(2002ж) өзін-өзі реттеу

Пән: Негізгі идеясы
Физика: Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, магниттік өзара әрекеттесу, Эрстед және Ампер тәжірибелерімен танысады, магнит өрісі күш сызықтары туралы түсінік алады.
Пән: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Физика:

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО

Оқуды және оқыту үшін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек;

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс;

Пән: Ресурстар
Физика: Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы
Пән: Сабақтың өтілетін уақыты
Физика: 45 минут
Пән: Сабақ жоспары
Физика:
  1. Ұйымдастыру: топқа бөлу(түрлі -түсті суреттер арқылы топқа бөлу), мақсат қою
  2. Сабақ барысы: Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
Пән:

Ойлау

ды

Блум

Бойын

ша жіктеу

Физика: Мақсат

Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже
Бағалау
Пән:

Критерий

лер

Физика: Дескрип-тор
Ұпай
Жиын-тық баға
Пән: Білу
Физика:

Қызығушылы-

ғын ояту.

І-топқа Кирхгофтың бірінші ережесін тұжырымдаңдар?

ІІ-топқа Кирхгофтың екіншіі ережесін тұжырымдаңдар

ІІІ-топқа Толық қуат нені айтады?

ІV-топқа Джоуль-Ленң заңын тұрыжымдаңдар ?

Сұрақтар арқылы қызығушы

лығы оянады, білімін көрсетеді.

Білім көлемін зерделеу
Сұраққа толық жауап берді
3
Пән: Сұраққа жартылай жауап берді
Физика: 2
Пән: Сұраққа нашар жауап берді
Физика: 1
Пән: Түсіну
Физика: Оқулық мәтінін игерту
Оқулық бойынша топтық жұмыс Джигсо
Тақырыптың басты идеясын табу
Тақырыптың басты идеясын табу
Тапсырманы толық орындады
3
Пән: Қателіктері болды
Физика: 2
Пән: Мүлдем орындай алмады
Физика: 1
Пән:

Қолда

ну

Физика: Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру.

І топқа Магнит өрісі

ІІ топқа Ампер заңы

ІІІ топқа Магнит өрісінің күш сызықтары

ІV топқа Эрстед тәжирісі

Сергіту сәті

Алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптасты

ру

Қалыптасқан
3
Пән: Толық емес
Физика: 2
Пән: Қиын
Физика: 1
Пән: Талдау
Физика:

Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

І топқа Актив бөлігінің ұзындығы 5 см болатын өткзгішке 50 мН күшпен әсер ететін магнит өрісінің индукциясы қандай? Өткізгіштегі ток күші 25 А. Өткізгіш магнит өрісінің индукциясына перпендикуляр орналасқан.

ІІ топқа Біртекті магнит өрісінде индукция сызықтарына 30 0 бұрыш жасай орналасқан ұзындығы 0, 5 м бойымен 3 А ток өтіп жатқан өткізгішке 9 Н күш әсер еткендегі магнит өрісі индукциясы

ІІІ топқа Индукциясы 0, 4 Тл біртекті магнит өрісіне перпендикуляр орналасқан актив ұзындығы 0, 5м өткізгішке 2Н күш әсер еткенде, ондағы ток күші?

ІV топқа Индукциясы 7, 5 Тл біртекті магнит өрісіндегі түзу өткізгіш арқылы 4 А ток өткен кезде 20 см ұзындығына 3 Н күш әсер ететін болса, оның магнит күш сызықтарымен жасайтын бұрышы ?

Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі.
Есептер шығарады
диалог құрып, есептерді шығарады және тақтаға жазады
3
Пән: Есептерді толық шығара аламауы
Физика: 2
Пән: Тек қана берілгенін жазса
Физика: 1
Пән:

Жинақ

тау

Физика:
Оқушылардың шапшандылығын тексеру мақсатында әр топқа бірдей ұлестірме карточка таратылады
Қажеттілігін салыстыра нақтылайды
Жылдамдық және топтық жұмыстағы бірлігі
Толық шықты
3
Пән: Қиналды
Физика: 2
Пән: Шаға алмады
Физика: 1
Пән: Бағалау
Физика: Дүниетанымын кеңейту.
Формуларға класстэр құрастыру
Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді.
Логикалық ойы
Креативті
3
Пән: Ойы жүйелі, тың ойы емес
Физика: 2
Пән: Жалпыға ортақ ой
Физика: 1
Пән: Оқушыларды бағалау
Физика:
Жалпы жинаған балдарын есептеп бағасын айту, жақсы белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
Пән: Рефлексия
Физика:
Балалар, бүгінгі сабақ туралы не айтасындар? Қиын ба екен? Сабақ түсінікті болды ма?
Өз ойларын айтады
Пән: Үйге тапсырма
Физика:
Үй жұмысын белгілеп алады

Ұқсас жұмыстар
Магнит өрісі
Тұрақты магнит. Магнит өрiсi. Тогы бар түзу өткізгіштің магнит өрiсi
Ампер күші. Сол қол ережесі
Электромагниттік индукция құбылысы
10-11 сыныптарға арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Тік сызықты өткізгіштің магниттік өрісінің күш сызықтары - сымды қармап тұрған концентрлік шеңбер
Магнит индукциясы
Радиобайланыс принциптері
Электромагниттiк өріс. Құйынды электр өрісі. Электромагниттiк толқындар
Жарық энергиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz