Қолға үйретілген аңдар

Биология
7-сынып
: Тақырыбы
Биология: Қолға үйретілген аңдар
: Мақсаты
Биология: Қолға үйретілген жануарлардың жабайы ата-тектен шығуы жөнінде түсіну. Қолтұқымдардың әртүрлілігі мен олардың адамның пайдалануы туралы білімді тереңдетіп, танымдық және шығармашылық қабілетті дамыту.
: Сілтеме
Биология:
  1. Оқулық
  2. «Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде»
  3. Интернет материалдары
: Оқу нәтижелері
Биология:
  • Қолға үйретілген хайуанаттар туралы түсінік қалыптасады.
  • Сабақ барысында оқушыларда өз беттерінше білім алу дағдылары қалыптасады.
  • Логикалық ойлауы мен шығармашылық қабілеттері дамиды.
: Әдіс-тәсілдер
Биология:

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер:

Топтастыру технологиясы

: Негізгі ресурстар
Биология: АКТ, стикер, карточкалар, маркер, плакаттар, презентация.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: 1. Ұйымдастыру
Мұғалімнің іс-әрекеті: Үй хайуанаттарының суреті бар карточкалар арқылы төрт топқа бөліну
Оқушының іс-әрекеті:
  • Карточкалар арқылы топқа бөлінеді.
  • Топ басшысын сайлайды.
  • Топ ережесімен танысады.
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сыныпта псиихологиялық ахуал қалыптастыру үшін сергіту сәтін ұйымдастыру
Оқушының іс-әрекеті: Үй жануарларының дыбысын шығару, табу.
Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Ой қозғау», «Қаламсап» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді:

  • Сүтқоректілерді зерттейтін ғылым?
  • Сүтқоректілер қандай экологиялық топтарға бөлінеді?
  • Сүтқоректілер қазіргі кезде қандай класс тармағына жіктеледі?
  • Қазіргі сүтқоректілерді неше топқа бөлеміз?
  • Қазақстанда сирек кездесетін жануарлардың қорғалатын аймақтары бар ма, саны қанша?
  • Қазақстанда сүтқоректілердің қанша отряды таралған?
  • Тақтұяқтылар отрядына жататын аңдарды ата?
  • Жұптұяқтылар отрядына қандай аңдар жатады?
Сабақ кезеңдері: І. Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің іс-әрекеті:

І. Білу «Миға шабуыл»

Қолға үйретілген жануарлардың арғы тегі туралы слайд пайдалану арқылы таныстыру. Үй хайуанаттарын дәптерлеріне жазғызу.

Оқушының іс-әрекеті: Слайд суреттерді пайдалану арқылы тақырыпты ашады.
Сабақ кезеңдері: ІІ. Мағынаны ашу
Мұғалімнің іс-әрекеті: ІІ. Түсіну
Оқушының іс-әрекеті:

Топ «Топтастыру» әдісі арқылы үй хайуанаттарын тауып жазады.

І топ жылқы жануарына

ІІ топ түйе жануарына

ІІІ топ сиыр жануарына

ІV топ қой жануарына қатысты кластер, постер құрастырады және қорғайды.

Сабақ кезеңдері: ІІІ. Қолдану
Мұғалімнің іс-әрекеті: Кітаппен жұмыс
Сабақ кезеңдері: ІV. Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әр топ кесте толтырады
Сабақ кезеңдері:

V. Жинақтау

Синквейн арқылы қорыту

Мұғалімнің іс-әрекеті:

І топ «Жылқы»

ІІ топ «Сиыр»

ІІІ топ «Қой»

ІV топ «Түйе»

БҮҮ кестесінің 3 бөлімін толтырады.

Сабақ кезеңдері:

VІ. Бағалау

Формативті бағалау: топтық, өзара, жеке бағалау.

Бағалау парағын қарап, оқушыларды бағалаймын.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Жиынтық бағалау
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті: §60, 61, 62, 63
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын білу, күнделіктеріне жазып алу.
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті:

1. Бүгінгі сабақта қандай жаңа тың мәселелер туралы білдіңіз?

2. Сен үшін ең пайдалы болғаны не?

Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазып, «Білім ағашына» ілу.

Ұқсас жұмыстар
Сүт қоректілер класына жалпы сипаттама. құрылысы және тіршілік әрекеті
Құстар жайлы
Сүтқоректілер отрядтары
Мезолит дәуіріндегі өзгерістер
Жануарлардың топтарын ата
Жылқы тұқымдас жануарларды ата
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Құс шаруашылығы
Дене дайындығының деңгейі
Мал шаруашылығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz