Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Солтүстік Америка материгінің географиялық орны,зерттелу тарихы

Сабақтың тақырыбы:
Солтүстік Америка материгінің географиялық орны,зерттелу тарихы
Атырау облысы Исатай ауданы жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі

Мерзімі:

География пәнінің I - санатты мұғалімі: Имашева Шынаргүл Қанатқалиқызы

Сыныбы: 7б

Қатысқан оқушы саны:16

Қатыспағандар:-
Сабақ мақсаты:

Африка Солтүстік Америка материгінің географиялық орнын,зерттелу тарихына сипаттама беру
Күтілетін нәтиже:

Солтүстік Америка материгінің георафиялық орнын біледі.Материкті зерттеген зерттеуші ғалымдар туралы мәліметтермен танысады.

Оқытудағы жүйелілік:

Солтүстік Америка материгінің ғалымдарының материк атауына байланысты есімдері берілгені туралы
Сабақтың жүрісі:
Сабақтың кезеңдері :

Жоспарланған іс- әрекет
Ресурстар, әдебиет

Оқыту
Оқу

Ұйымдас тыру бөлімі
2мин

Үй тапсыр
масын тексеру
8 мин

Негізгі бөлім
30 мин

Қорытынды бөлім-5 мин

Кері байланыс.

Үйге тапсырма:

Бағалау.

Сабақтың тақырыбы, мақсаты, күтілетін нәтиже анықталады. Үй тапсырмасын және өзін - өзі бағалау бетшесі, бағалауға арналған ресурстар таратылады.
Жаттығу "Хат жазу"

Хабарлама оқу

Тақтадан электронды оқулықтан Солтүстік Америка материгі туралы бейнеролик көрсетіледі - 5мин

<<Балалар филосоиясы>> әдісі арқылы жұмыс жасау - 15 мин
Оқушылар оқиды. Оқып болғасын оқыған тақырыбы бойынша бір сұрақ дайындайды.

Бағалаудан бұрын"Өзін-өзі бағалау медитациясы оқылады
Бағалау- 5 минут
Оқушылар шығармашылық жұмыс жасайды.

"Сен-маған","Мен-саған"жаттығуы

"Жарқыраған майшам" жаттығуы

Тақырыпты оқуға

Сабақ соңынан оқушылар бағаланады

Дәптеріне жазады.
Топтық жұмыс ережесін еске түсіреді.

Оқушылар орындырынан отырып,бір-біріне сәлемдесу хатын жазады.Оқушылардың баса басында көңіл күйлерін көтеру мақсатында.Оқушылар жазған хаттарын бір-біріне береді.Бүгінгі сабақтан естелік ретінде дәптерлеріне жпсырып кетеді.

Хабарлама оқиды. Топтағылар қолдарындағы смайликтер арқылы хабарлама оқыған үш оқушыны бағалайды.
Оқушылар бейнеролик қандай тақырыпта көрсетілгені туралы айтып,тақырыпты өздері тауып айтады
Өз бетімен оқиды.

Топтар бір-бірінің жұмысын бағалау бетшесі арқылы критериалды бағалайды.

3топ жазған сұрақтарының ішінен 3 сұрақ алып,соған жауап жазады.

Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.Бүгінгі тақырып бойынша.Жақсы сұрақ қойған оқушыларды түрлі-түсті магниттермен марапаттаймын.

Оқушылар ортаға шығып,дөңгеленіп тұрады.Майшамды қолдарына ұстап,LS- сабақтар топтамасының аяқталғанын ескере отырып,кері байланыс ретінде 3 сабақтан алған қызықты және ұнаған,ұнамаған жақтарын айтып,майшамды бір-біріне өшірмец беріп айналдырып шығады.

"Топтық жұ мыс ережесі"
жартақтасы

Оқулық, дидактикалық материалдар

Смайликтер

Бетшелер, оқулық

Бағалау критерийлері мен дескрипторлары

Ұқсас жұмыстар
Топ саяхатшылар
Оңтүстік американың зерттелуі. 7 сынып
Африка материгі
Солтүстік Америка материгіне саяхат
Солтүстік Америка материгінің географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы
Аустралия материгінің географиялық орны ,жер бедері ,пайдалы қазбалары мен зерттелу тарихы
Солтүстік Америка материгінің жер көлемі
Оңтүстік жарты шар материктеріне сипаттама бер
Семантикалық карта
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Пәндер