Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Бүйрек ауруларының алдын алу
Пәні: биология
Сынып: 8 <<Ә>>
Оқушылардың саны:15
Сабақтың тақырыбы: Бүйрек ауруларының алдын алу.
Мақсаты:Бүйрек ауруларының жалпы адам денсаулығына тигізер әсерімен таныстыру.
Міндеті: 1.Түйінді ой айтуға, ойды қорытып, жеке пікірін айта білуге үйрету.
2.
3.Топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пән аралық байланыс: география
Сабақтың әдісі: Блоб ағашы, <<Диалогтік оқыту>> әдісі, <<Карта ойыны>>, <<Миға шабуыл>> әдісі, <<Конструкциялау сатысы>>, <<Интервью>> әдісі.
Қолданылатын құрал-жабдықтар: Түрлі-түсті қағаз, слайд, интерактивті тақта,А3 форматты қағаз, стикер, маркерлер,плакат.
Күтілетін нәтиже: 1 Бүйрек аурулары мен таныс..
2. Өз ойымен түйінді ойын айта алады. Жауапкершілікті сезінеді.
3.Оң нәтижеге жету үшін өзінің үлесін қосуға талпынады.
Кезең,
уақыты
Жұмыстың түрлері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
8 мин
Сәлемдесу
Түгендеу
Сыныптағы психологиялық ахуал
<<Тілек шоғы>>жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.
Сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеу.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер бойымен жақсы тілектерді бір-біріне жеткізе отырып, сабаққа деген жағымды
психологиялық ахуал
қалыптастырылады.
Топқа бөлу. Қималарды құрастыру.
Топқа бөлдіремін. Шарты: Қазақстанның қалалары бейнеленген суреттерді таңдап,құрастырып,сол суреттер арқылы топтасуды тапсырамын.
Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындықтарын түсіндіремін
Таңдап алынған қималарды құрастырып,суреттер арқылы топтасады.
І топ - 5, ІІ топ - 5, ІІІ топ -5.
І Үй тапсырмасы.
3мин
<<Диалогтік оқыту>> әдісі
Топтағы оқушылар үй тапсырмасын <<Оқушы мен оқушы>> қатынасында үй тапсырмасын айту тапсырылды.
<<Оқушы мен оқушы>> қатынасында үй тапсырмасын айтты.
Бекіту 5 мин
<<Карта ойыны>>
Оқушылар үйде сұрақ пен жауаптарын жазып,жасап келген карталар арқылы үй тапсырмасын бекіту тапсырылды.
Карта ойынында оқушылар сұрақ- жауап арқылы үй тапсырмасын бекітеді.
ІІІ Жаңа сабақ
20мин
Қызығушылықты ояту.
<<Миға шабуыл>>
Кейіпкердің ауруын сипаттаймын. Сол берілген сипаттау арқылы оқушылар кейіпкердің ауруының атын табады.
Оқушылар ізденеді,ойланады табады.
Мәтінмен жұмыс.
<<Конструкциялау сатысы>>
Бұл кезеңде оқушыларға сау бүйрек,ауру бүйрек және тасы бар бүйрек суреттері беріледі. Берілген суреттерді плакатқа саты бойынша жапсыру тапсырылады.
Берілген суреттерді плакатқа саты бойынша жапсырады, оны талдап қорғайды.
ІV Бекіту
10 мин
<<Инт>>>>
<<Автор орындығы >> әдісі
Оқушыларға бүйрек ауруының алдын алу шаралары туралы өздері ереже түзу тапсырылды.
Түзген ережелерін <<Автор орындығында>> оқыды.
V Үй тапсыр
1мин
Ізденіп жазу жұмысы.
<<Домино ойыны>>
<<Домино ойыны>>.Шарты: жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтарды және жауабын домино ойыны тәсілінде жазып келу тапсырылды.
Оқушылар күнделіктеріне түртіп алады.
VІ Бағалау
3 мин
Топ басшылары топтағы оқушыларды әр тапсырма бойынша балл қойып бағалайды.
Кері байланыс парағы
3 мин
Стикерлер таратылады.
1.Білмедім
2.Білдім
Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын.
Оқушылар өз ойларын жазып тақтаға іледі.
Сынып: 8 <<Ә>>
Оқушылардың саны:15
Сабақтың тақырыбы: Бүйрек ауруларының алдын алу.
Мақсаты:Бүйрек ауруларының жалпы адам денсаулығына тигізер әсерімен таныстыру.
Міндеті: 1.Түйінді ой айтуға, ойды қорытып, жеке пікірін айта білуге үйрету.
2.
3.Топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Пән аралық байланыс: география
Сабақтың әдісі: Блоб ағашы, <<Диалогтік оқыту>> әдісі, <<Карта ойыны>>, <<Миға шабуыл>> әдісі, <<Конструкциялау сатысы>>, <<Интервью>> әдісі.
Қолданылатын құрал-жабдықтар: Түрлі-түсті қағаз, слайд, интерактивті тақта,А3 форматты қағаз, стикер, маркерлер,плакат.
Күтілетін нәтиже: 1 Бүйрек аурулары мен таныс..
2. Өз ойымен түйінді ойын айта алады. Жауапкершілікті сезінеді.
3.Оң нәтижеге жету үшін өзінің үлесін қосуға талпынады.
Кезең,
уақыты
Жұмыстың түрлері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру
8 мин
Сәлемдесу
Түгендеу
Сыныптағы психологиялық ахуал
<<Тілек шоғы>>жаттығуын ұйымдастыра отырып, сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.
Сәлемдесемін.
Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеу.
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Сыныптың топ басшысы жоқтарды айтады.
Барлық оқушыны ортаға шығарып шеңбер бойымен жақсы тілектерді бір-біріне жеткізе отырып, сабаққа деген жағымды
психологиялық ахуал
қалыптастырылады.
Топқа бөлу. Қималарды құрастыру.
Топқа бөлдіремін. Шарты: Қазақстанның қалалары бейнеленген суреттерді таңдап,құрастырып,сол суреттер арқылы топтасуды тапсырамын.
Топқа бөлдіремін. Қалай отыратындықтарын түсіндіремін
Таңдап алынған қималарды құрастырып,суреттер арқылы топтасады.
І топ - 5, ІІ топ - 5, ІІІ топ -5.
І Үй тапсырмасы.
3мин
<<Диалогтік оқыту>> әдісі
Топтағы оқушылар үй тапсырмасын <<Оқушы мен оқушы>> қатынасында үй тапсырмасын айту тапсырылды.
<<Оқушы мен оқушы>> қатынасында үй тапсырмасын айтты.
Бекіту 5 мин
<<Карта ойыны>>
Оқушылар үйде сұрақ пен жауаптарын жазып,жасап келген карталар арқылы үй тапсырмасын бекіту тапсырылды.
Карта ойынында оқушылар сұрақ- жауап арқылы үй тапсырмасын бекітеді.
ІІІ Жаңа сабақ
20мин
Қызығушылықты ояту.
<<Миға шабуыл>>
Кейіпкердің ауруын сипаттаймын. Сол берілген сипаттау арқылы оқушылар кейіпкердің ауруының атын табады.
Оқушылар ізденеді,ойланады табады.
Мәтінмен жұмыс.
<<Конструкциялау сатысы>>
Бұл кезеңде оқушыларға сау бүйрек,ауру бүйрек және тасы бар бүйрек суреттері беріледі. Берілген суреттерді плакатқа саты бойынша жапсыру тапсырылады.
Берілген суреттерді плакатқа саты бойынша жапсырады, оны талдап қорғайды.
ІV Бекіту
10 мин
<<Инт>>>>
<<Автор орындығы >> әдісі
Оқушыларға бүйрек ауруының алдын алу шаралары туралы өздері ереже түзу тапсырылды.
Түзген ережелерін <<Автор орындығында>> оқыды.
V Үй тапсыр
1мин
Ізденіп жазу жұмысы.
<<Домино ойыны>>
<<Домино ойыны>>.Шарты: жаңа тақырыпқа байланысты сұрақтарды және жауабын домино ойыны тәсілінде жазып келу тапсырылды.
Оқушылар күнделіктеріне түртіп алады.
VІ Бағалау
3 мин
Топ басшылары топтағы оқушыларды әр тапсырма бойынша балл қойып бағалайды.
Кері байланыс парағы
3 мин
Стикерлер таратылады.
1.Білмедім
2.Білдім
Осы стикерлерге жауап жазатындарын айтамын.
Оқушылар өз ойларын жазып тақтаға іледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz