Марат Қабанбаев Бауыр

Күні:
Пәні: Қазақ әдебиеті
Сыныбы: 7
Күні:: Сабақтың тақырыбы
Пәні:Қазақ әдебиеті: Марат Қабанбаев «Бауыр»
Күні:: Сабақтың мақсаты
Пәні:Қазақ әдебиеті: Жазушы өмірі мен шығармашылығы туралы түсінік беріледі, әңгіме мазмұнын меңгереді, шығармашылықпен жұмыс істеуге жаттығады.
Күні:: Күтілетін нәтижелер
Пәні:Қазақ әдебиеті: Белгілі бір тақырып төңірегінде ой қозғап, ойларын қағазға түсіріп, сынып алдында қорғай алады, топта бірлесе жұмыс жасауға бейімделеді.
Күні:: Сабақ түрі
Пәні:Қазақ әдебиеті: Жаңа сабақ
Күні:: Оқыту әдістері
Пәні:Қазақ әдебиеті: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтік оқыту, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, бағалау.
Күні:: Ресурстар
Пәні:Қазақ әдебиеті: Кітап, маркер, постер, электрондық оқулық, электрондық кітапхана, тақта, бор, кеспе қағаздары, сызбалар, суреттер, қосымша әдебиеттер, моноблок, дидактикалық материалдар.
Күні:: Сабақ кезеңдері
Пәні:Қазақ әдебиеті: Мұғалім әрекеті
Сыныбы:7: Оқушы әрекеті
Күні:: Ұйымдастыру кезеңі
Пәні:Қазақ әдебиеті:

Шаттық шеңбері : Оқушылардың бір-біріне 3 тілде жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтеруіне әрекет етеді.

Топқа бөлу : Сыныпты түрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөледі.

Бағалау парағын тарату.

Сыныбы:7:

Оқушылар бір-біріне 3 тілде жақсы тілектер айтып, көңіл-күйлерін көтереді.

Түрлі-түсті қағаздар алу арқылы топқа бөлінеді.

Күні::

Қызығушылықты

ояту

Пәні:Қазақ әдебиеті:

М. Қабанбаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы кластер толтыртады.

Сұрақ-жауап:

1. Балалар үйі туралы не білесіңдер?

2. Шығарма неліктен «Бауыр» деп аталған?

3. Басты кейіпкерлер кімдер?

Сыныбы:7:

Кластер толтырады.

Сұрақтарға жауап береді;

Өз ойларымен бөліседі;

Түсініктерін айтады.

Күні:: Мағынаны тану
Пәні:Қазақ әдебиеті:

Сабақтың мақсаты мен нәтижесі айтылады.

Топтық жұмысты орындауларын қадағалайды.

1-топ: Шығарманың тақырыбы мен идеясы туралы не ұқтыңдар?

2-топ: Бүгінгі өмірмен қандай байланыс бар?

3-топ: Әңгімеде кездесетін әдет-ғұрып туралы ой бөлісіңдер?

4-топ: Әңгімені бөліктерге бөліп, ат қою.

Сыныбы:7:

(Өзіндік білім алады) «Карусель» әдісі арқылы мәтінмен танысады.

Белгіленіп берілген тапсырмалар бойынша постер құрып, өздігінен алған білімдерін пысықтайды.

Ой айтады, топпен ортақ пікір білдіреді.

Күні:: Ой толғаныс
Пәні:Қазақ әдебиеті: «Мен болашақта . . . » тақырыбында ойтолғау жазу.
Сыныбы:7: Жаңа тақырып бойынша өз ойларын айтады, пікір алмасады. Ойтолғау жазады.
Күні:: Бағалау
Пәні:Қазақ әдебиеті: Топтардың жұмысын өзара бағалатады.
Сыныбы:7: Топтар өзара бағалайды және өзіндік бағалау жүргізеді.
Күні:: Үйге тапсырма
Пәні:Қазақ әдебиеті: Мәтін мазмұнымен толық танысу, сөздікпен жұмыс жасау.
Күні:: Рефлексия
Пәні:Қазақ әдебиеті:

Сабақ соңында: кері байланыс

«Активатор 3-2-1»

Рефлексия
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Рефлексия: Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.: Оқушылар сабақ мақсатын толық меңгеріп шықты. Менің топқа бөліп оқытуым, топ арасында түсінушілікті, тыңдай білуді қалыптастырды. Кластер толтырып, Белгіленіп берілген тапсырмалар бойынша постер құрып, өздігінен алған білімдерін пысықтауды үйренді. Сабағым жоспарланған уақытта аяқталды. Оқушылар да уақытпен санаса білуге дағдыланды.
Рефлексия: Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.: 1 . Оқушылардың бір-бірін бағалауы.
2. Топтық жұмыс кезіндегі бірлесе жұмыс істеп, бір-бірінің пікірін тыңдай білуі.
Рефлексия: Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.: 1 . Рефлексияны түрлендіру.
2. Эссе, ойтолғау жазуды 3 тілде беру.
Рефлексия: Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.:

1. Кеңейтілген тапсырмаларды кеңінен қолдану.

2. Топтық жұмыс кезінде оқушыларды деңгейіне қарай бөліп отырғызу.


Ұқсас жұмыстар
Білімді кітаптан үйренесің
Мәтін түрлері
"зерде" интеллектуалды ойын
Бозторғайдың жұмыртқалары
Тәрбиенің тамаша мектебі - отбасы
Сабақтың ресурсы
Ұстаз - ұлы есім . Марат Нығметжанұлын еске алу кеші
Септіктерді қайталау
Бас бостандығынан айыру
Әңгімені жоспарлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz