Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Реттік сандар туралы өткенді пысықтау. Үлгі бойынша санау, заттың саны мен цифр арасындағы сәйкестікті табу
Білім беру саласы
<<Таным>>, <<Қатынас>>
Бөлімі
ҚМТҚ
Тобы
+4
Тақырыбы:
Реттік сандар туралы өткенді пысықтау. Үлгі бойынша санау, заттың саны мен цифр арасындағы сәйкестікті табу. Солға, оңға. Оқиғаның ізбе-ізділігін анықтау.
А) ақпатараттық құзіреттілік
Реттік санау қабілетін нығайту (5 саны көлемінде); сандық және реттік санауды ажырта білуге үйрету;
<<қанша?>>, <<нешінші?>> сұрақтарына дұрыс жауап беруге үйрету;
Ә) коммуникативтік құзіреттілік
заттың санын цифрмен сәйкестендіруді үйрету; заттың санын цифрмен сәйкестендіруді үйрету; <<солға>>, <<оңға>> ұғымдарын ажырата білуді үйрету; оқиғаның ретін анықтауға үйрету.
Б) проблема шешу құзіреттілігі
Балалар өз беттерінше реттік сандар қатысты тапсырмаларды орындай алады.
Ұйымдастырылғын оқу іс-әрекеттің түрі
Пәнаралық байланыс
Ұйымдастырылғын оқу іс-әрекетінде қолданылатын технологиялар
Дамыта оқыту, топтық жұмыс.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, демонстрациялық материал, түсіндіру.
Оқыту құралдары:
Үлестірмелі материал:
Әр балаға 1-ден 5-ке дейінгі сандарды үлестіріп беру.
Құзіреттілікке жеткізетін - Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мақсат міндеттері:
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы бөлімі
Арайлап таң атты,
Алтын сәулет таратты.
Қайырлы күн, қайырлы күн!
Қайырлы күн, балалар!
Барлығы бірге қайталайды:
Арайлап таң атты,
Алтын сәулет таратты.
Қайырлы күн, қайырлы күн!
Қайырлы күн, балалар!
Іздену ұйымдастырушы бөлімі
Қане бәріміз біргі санайықшы.
1-тапсырма.
-Балалар, мына менің алдымда тұрған ойыншықтардың қандай ретпен орналастырылғанын айтып беріңдерші.
Сандық және реттік санаудың бір-бірінен айырмашылығы барын балалардың естеріне саламын. Оған көз жеткізу үшін тапсырманы дәптерге орындауды тапсырамын.
-Үшінші орында қандай ойыншық тұр?
-Қоян нешінші тұр?
-Аю нешінші тұр?
-Қайсысы ойыншық бесінші орында?
-Ал маймыл нешінші орында орналасқан?
Өткенді бекіту үшін екінші және төртінші ойыншықты бояуға тапсырма беремін.
1-тапсырма.
Екі баланы тақтаға шығарып, біріне машиналарды, екіншісіне пирамидаларды санауды ұсынамын.
Заттарды санп болған соң, бала сол заттың санына сәйкес келетін цифрды алуы тиіс. Содан соң балалар өз цифрларын топқа көрсетеді. Ал топтағы балалар кімнің нені санағанын табуы тиіс.
Бұл жаттығуды бірнеше рет өткізіп, оған сыныптағы балаларды түгел қатыстыруға болады.
-Марат нені санады, Айгүл нені санады?
Нақтылайды:
-Сендерге балалардың қолындағы цифрлар көмектесе алады?
- Жұмыс дәптеріндегі балалар мен заттарды сызық арқылы қосыңдар. 3-сурет
Алманың бір рет, екі рет тістелгенін, т.б суретін көрсету.
-Балалар, алма бастапқыда қандай болып еді, кейін қандай болды?
Балаларға алмада болған өзгерістерді (бастапқыда қандай, кейін қандай болғанын) бағыт сызықтары арқылы көрсетуді тапсырамын.
4-тапсырма.
-Оңға қарай жүзіп бара жатқан балықтарды қызыл қарындашпен, солға қарай бар жатқандарын сарымен бояңдар.
Сұрақ қоямын:
-Неше балық оңға жүзіп бара жатыр?
-Неше балық солға жүзіп бара жатыр?
-Балалар, тапсырманы тез орындасаңдар, оң жақтағы мысықтың үстіне сұр, ал сол жақтағы мысықтың үстіне сары дақтар салыңдар.
Балалар ойыншықтарды атап береді.
Түлкі үшінші тұр.
Қоян төртінші тұр.
Екінші.
Бақа.
Бірінші.
Балалар жұмыс дәптерлеріндегі аю мен қоянды бояйды.
Екі бала заттарды санайды және тиісті цифрды алып, топтағы балаларға көрсетеді.
Айгүл камзолды, Марат тақияларды санады. Балалар дәптермен жұмыс істейді.
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы дәптерге орындайды.
Екі
Екі
Рефлексивті коррекциялаушы бөлім
Сабақты қорытамын:
oo Бірінші тапсырмада неше ойыншықты боядыңдар?
oo Кім камзолды санады?
oo Оңға жүзіп бара жатқан балықтардың түсі қандай?
Балаларды мадақтаймын.
-Төрт ойыншықты боядық
-Айгүл
-Сары
Күтілетін нәтиже:
1.Баланың білуі: 1-ден 5-ке дейінгі цифрларды; <<солға>>, <<оңға>> бағыттырын;
2.Баланың игеруі: сандық және реттік санауды бір-бірінен ажыратуды, <<қанша?>>, <<нешінші?>> сұрақтарына дұрыс жауап беруді, оқиғаның ретін анықтауды;
3. Баланың меңгеруі: реттік санау дағдысын (5 саны көлемінде); реттік сандар туралы білімді.
<<Таным>>, <<Қатынас>>
Бөлімі
ҚМТҚ
Тобы
+4
Тақырыбы:
Реттік сандар туралы өткенді пысықтау. Үлгі бойынша санау, заттың саны мен цифр арасындағы сәйкестікті табу. Солға, оңға. Оқиғаның ізбе-ізділігін анықтау.
А) ақпатараттық құзіреттілік
Реттік санау қабілетін нығайту (5 саны көлемінде); сандық және реттік санауды ажырта білуге үйрету;
<<қанша?>>, <<нешінші?>> сұрақтарына дұрыс жауап беруге үйрету;
Ә) коммуникативтік құзіреттілік
заттың санын цифрмен сәйкестендіруді үйрету; заттың санын цифрмен сәйкестендіруді үйрету; <<солға>>, <<оңға>> ұғымдарын ажырата білуді үйрету; оқиғаның ретін анықтауға үйрету.
Б) проблема шешу құзіреттілігі
Балалар өз беттерінше реттік сандар қатысты тапсырмаларды орындай алады.
Ұйымдастырылғын оқу іс-әрекеттің түрі
Пәнаралық байланыс
Ұйымдастырылғын оқу іс-әрекетінде қолданылатын технологиялар
Дамыта оқыту, топтық жұмыс.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, демонстрациялық материал, түсіндіру.
Оқыту құралдары:
Үлестірмелі материал:
Әр балаға 1-ден 5-ке дейінгі сандарды үлестіріп беру.
Құзіреттілікке жеткізетін - Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мақсат міндеттері:
Іс-әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы бөлімі
Арайлап таң атты,
Алтын сәулет таратты.
Қайырлы күн, қайырлы күн!
Қайырлы күн, балалар!
Барлығы бірге қайталайды:
Арайлап таң атты,
Алтын сәулет таратты.
Қайырлы күн, қайырлы күн!
Қайырлы күн, балалар!
Іздену ұйымдастырушы бөлімі
Қане бәріміз біргі санайықшы.
1-тапсырма.
-Балалар, мына менің алдымда тұрған ойыншықтардың қандай ретпен орналастырылғанын айтып беріңдерші.
Сандық және реттік санаудың бір-бірінен айырмашылығы барын балалардың естеріне саламын. Оған көз жеткізу үшін тапсырманы дәптерге орындауды тапсырамын.
-Үшінші орында қандай ойыншық тұр?
-Қоян нешінші тұр?
-Аю нешінші тұр?
-Қайсысы ойыншық бесінші орында?
-Ал маймыл нешінші орында орналасқан?
Өткенді бекіту үшін екінші және төртінші ойыншықты бояуға тапсырма беремін.
1-тапсырма.
Екі баланы тақтаға шығарып, біріне машиналарды, екіншісіне пирамидаларды санауды ұсынамын.
Заттарды санп болған соң, бала сол заттың санына сәйкес келетін цифрды алуы тиіс. Содан соң балалар өз цифрларын топқа көрсетеді. Ал топтағы балалар кімнің нені санағанын табуы тиіс.
Бұл жаттығуды бірнеше рет өткізіп, оған сыныптағы балаларды түгел қатыстыруға болады.
-Марат нені санады, Айгүл нені санады?
Нақтылайды:
-Сендерге балалардың қолындағы цифрлар көмектесе алады?
- Жұмыс дәптеріндегі балалар мен заттарды сызық арқылы қосыңдар. 3-сурет
Алманың бір рет, екі рет тістелгенін, т.б суретін көрсету.
-Балалар, алма бастапқыда қандай болып еді, кейін қандай болды?
Балаларға алмада болған өзгерістерді (бастапқыда қандай, кейін қандай болғанын) бағыт сызықтары арқылы көрсетуді тапсырамын.
4-тапсырма.
-Оңға қарай жүзіп бара жатқан балықтарды қызыл қарындашпен, солға қарай бар жатқандарын сарымен бояңдар.
Сұрақ қоямын:
-Неше балық оңға жүзіп бара жатыр?
-Неше балық солға жүзіп бара жатыр?
-Балалар, тапсырманы тез орындасаңдар, оң жақтағы мысықтың үстіне сұр, ал сол жақтағы мысықтың үстіне сары дақтар салыңдар.
Балалар ойыншықтарды атап береді.
Түлкі үшінші тұр.
Қоян төртінші тұр.
Екінші.
Бақа.
Бірінші.
Балалар жұмыс дәптерлеріндегі аю мен қоянды бояйды.
Екі бала заттарды санайды және тиісті цифрды алып, топтағы балаларға көрсетеді.
Айгүл камзолды, Марат тақияларды санады. Балалар дәптермен жұмыс істейді.
Сұрақтарға жауап береді.
Тапсырманы дәптерге орындайды.
Екі
Екі
Рефлексивті коррекциялаушы бөлім
Сабақты қорытамын:
oo Бірінші тапсырмада неше ойыншықты боядыңдар?
oo Кім камзолды санады?
oo Оңға жүзіп бара жатқан балықтардың түсі қандай?
Балаларды мадақтаймын.
-Төрт ойыншықты боядық
-Айгүл
-Сары
Күтілетін нәтиже:
1.Баланың білуі: 1-ден 5-ке дейінгі цифрларды; <<солға>>, <<оңға>> бағыттырын;
2.Баланың игеруі: сандық және реттік санауды бір-бірінен ажыратуды, <<қанша?>>, <<нешінші?>> сұрақтарына дұрыс жауап беруді, оқиғаның ретін анықтауды;
3. Баланың меңгеруі: реттік санау дағдысын (5 саны көлемінде); реттік сандар туралы білімді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz