Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер
Сабақтың тақырыбы:
Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер. Африканың зерттелуі.
7сынып
Сабақтың тақырыбы:
Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер. Африканың зерттелуі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Африка материгінің географиялық орнының ерекшеліктерін, табиғатын, ашылу тарихы туралы жаңа ақпарат беріп, білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: оқушылардың өз бетінше іздене білу қабілетін дамытып, жан - жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру.
Тәрбиелік: ұжымдық қарым-қатынас, ынтымақтастық, бірлікке тәрбиелеу
Сабақтың нәтижесі:
Білу: Оқушы Африка материгінің географиялық орнының ерекшеліктерін, ашылу тарихы туралы біледі
Түсіну: Африканың табиғат ерекшеліктері географиялық орнына байланысты екенін түсінеді.
Қолдану: алған білімдерін картамен жұмыс істегенде қолдана алады.
Бағалау: Африка материгінің географиялық орнына баға береді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топпен, жұппен, жеке жұмыс, кластер құру.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Cыни тұрғыдан ойлау, диалог арқылы оқыту, көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақтың көрнекілігі: дүние жүзінің физикалық картасы, слайдтар, оқулық, атлас.
Сабақтың типі: жаңа білімді игеру сабағы.
Оқушылар 3топқа бөлінген
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Ой қозғау(қысқаша видеобейне көріп, бүгін сабақта қай материк туралы әнгіме болады екенін табады).
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге қою
2. Әр топ Африка туралы <<білемін және білгім келеді>>- кестені толтырады
Білемін
Білгім келеді
Білдім
3. Мұғалім материктердің географиялық орнын сипаттаудың жоспарымен таңыстырады.
Бірінші топқа тапсырма-өз бетімен §44, картаны пайдаланып, Африканың физикалық-географиялық орнына баға беру, осы сұрақ бойынша кластер құру және оны қорғау
Екінші топқа-зерттелу тарихы
Үшінші топқа-Африканың жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
Әр топ кластерін қорғайды, бір біріне формативті баға береді- <<Мақтаныш бутерброд>>.
ІІІ.Жаңа тақырыпты бекітуге арналған тест сұрақтары:(әр оқушы өзі жұмыс істейді)
1.Жер шарындағы ең ыстық материк.
А) Австралия Ә)Еуразия Б)Африка В)Оңт. Америка
2. Африка материгінің жер көлемі.
А)30,3 млн.км2 Ә) 30,6 млн.км2 Б)24,2 млн.км2 В)18,6 млн.км2
3. Африканың оңтүстік шығысындағы ең ірі арал.
А)Комор Ә)Канар Б)Мадагаскар В)Сейшель аралы
4. Атлант мұхиты мен Жерорта теңізін жалғастыратын бұғаз.
А)Гибралтар Ә)Суэц Б)Мозамбик В)Ормуз
5. Материктің оңтүстік шеткі нүктесі
А)Игольный Ә)Альмади Б)Горн В)Челюскин
6. Виктория сарқырамасын ашқан саяхатшы
А)Д.Ливингстон Ә)В.Вавилов Б)В.Юнкер В)Х.Колумб
7. Эфиопия жері бағалы қатты бидайдың отаны екендігін анықтаған ғалым: А)Ф.Магеллан Ә)В.Вавилов Б)М.Поло В)Х.Колумб
8. Африканы оңтүстік жағынан айналып, Мейірімді үміт мүйісіне жеткен саяхатшы
А)Васко да Гама Ә)Д.Кук Б)М.Поло В)Х.Колумб
Ойын - кім тапқыр: интерактивті тақтаға шығып, сұраққа дұрыс жауап беру:
-Африканы қандай мұхиттар шайып жатыр?
-Материк жағалауындағы ең ірі арал?
-Африканың батыс шеткі нүктесі
Кестенін үшінші жолын толтырады-бүгін сабақта <<не білдім>>
ІV. Бағалау-әр топ өз жұмысын критерий бойынша бағалайды
V. Оқушылар кері байланыс жасайды:
Не ұнады........................................
Мен сабақ қызықты.................... қызықсыз болды деп ойлаймын.
Не қиын болды: ................................
Мен енді....................... білемін.
Тілегім: ...............................................
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ......................риза емеспін.
Мен пікір сайыстарға жиі .................сирек қатыстым
Мұғалімнің суммативті бағалауы
VІ. Рефлексия: Көңіл - күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған смайликтер.
VІІ.Үйге тапсырма §44
Кескін картаға материктің шеткі нүктелерін, ірі аралдар мен түбектерді, шығанақтар мен бұғаздарды белгілеңдер.
Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер. Африканың зерттелуі.
7сынып
Сабақтың тақырыбы:
Африканың физикалық-географиялық орны, материк жағалауын шайып жатқан мұхиттар мен теңіздер. Африканың зерттелуі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:Африка материгінің географиялық орнының ерекшеліктерін, табиғатын, ашылу тарихы туралы жаңа ақпарат беріп, білімдерін тереңдету.
Дамытушылық: оқушылардың өз бетінше іздене білу қабілетін дамытып, жан - жақты дамыған жеке тұлғаны қалыптастыру.
Тәрбиелік: ұжымдық қарым-қатынас, ынтымақтастық, бірлікке тәрбиелеу
Сабақтың нәтижесі:
Білу: Оқушы Африка материгінің географиялық орнының ерекшеліктерін, ашылу тарихы туралы біледі
Түсіну: Африканың табиғат ерекшеліктері географиялық орнына байланысты екенін түсінеді.
Қолдану: алған білімдерін картамен жұмыс істегенде қолдана алады.
Бағалау: Африка материгінің географиялық орнына баға береді
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: Топпен, жұппен, жеке жұмыс, кластер құру.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Cыни тұрғыдан ойлау, диалог арқылы оқыту, көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Сабақтың көрнекілігі: дүние жүзінің физикалық картасы, слайдтар, оқулық, атлас.
Сабақтың типі: жаңа білімді игеру сабағы.
Оқушылар 3топқа бөлінген
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Ой қозғау(қысқаша видеобейне көріп, бүгін сабақта қай материк туралы әнгіме болады екенін табады).
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге қою
2. Әр топ Африка туралы <<білемін және білгім келеді>>- кестені толтырады
Білемін
Білгім келеді
Білдім
3. Мұғалім материктердің географиялық орнын сипаттаудың жоспарымен таңыстырады.
Бірінші топқа тапсырма-өз бетімен §44, картаны пайдаланып, Африканың физикалық-географиялық орнына баға беру, осы сұрақ бойынша кластер құру және оны қорғау
Екінші топқа-зерттелу тарихы
Үшінші топқа-Африканың жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер
Әр топ кластерін қорғайды, бір біріне формативті баға береді- <<Мақтаныш бутерброд>>.
ІІІ.Жаңа тақырыпты бекітуге арналған тест сұрақтары:(әр оқушы өзі жұмыс істейді)
1.Жер шарындағы ең ыстық материк.
А) Австралия Ә)Еуразия Б)Африка В)Оңт. Америка
2. Африка материгінің жер көлемі.
А)30,3 млн.км2 Ә) 30,6 млн.км2 Б)24,2 млн.км2 В)18,6 млн.км2
3. Африканың оңтүстік шығысындағы ең ірі арал.
А)Комор Ә)Канар Б)Мадагаскар В)Сейшель аралы
4. Атлант мұхиты мен Жерорта теңізін жалғастыратын бұғаз.
А)Гибралтар Ә)Суэц Б)Мозамбик В)Ормуз
5. Материктің оңтүстік шеткі нүктесі
А)Игольный Ә)Альмади Б)Горн В)Челюскин
6. Виктория сарқырамасын ашқан саяхатшы
А)Д.Ливингстон Ә)В.Вавилов Б)В.Юнкер В)Х.Колумб
7. Эфиопия жері бағалы қатты бидайдың отаны екендігін анықтаған ғалым: А)Ф.Магеллан Ә)В.Вавилов Б)М.Поло В)Х.Колумб
8. Африканы оңтүстік жағынан айналып, Мейірімді үміт мүйісіне жеткен саяхатшы
А)Васко да Гама Ә)Д.Кук Б)М.Поло В)Х.Колумб
Ойын - кім тапқыр: интерактивті тақтаға шығып, сұраққа дұрыс жауап беру:
-Африканы қандай мұхиттар шайып жатыр?
-Материк жағалауындағы ең ірі арал?
-Африканың батыс шеткі нүктесі
Кестенін үшінші жолын толтырады-бүгін сабақта <<не білдім>>
ІV. Бағалау-әр топ өз жұмысын критерий бойынша бағалайды
V. Оқушылар кері байланыс жасайды:
Не ұнады........................................
Мен сабақ қызықты.................... қызықсыз болды деп ойлаймын.
Не қиын болды: ................................
Мен енді....................... білемін.
Тілегім: ...............................................
Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ......................риза емеспін.
Мен пікір сайыстарға жиі .................сирек қатыстым
Мұғалімнің суммативті бағалауы
VІ. Рефлексия: Көңіл - күй мен эмоциялық жағдайды анықтауға арналған смайликтер.
VІІ.Үйге тапсырма §44
Кескін картаға материктің шеткі нүктелерін, ірі аралдар мен түбектерді, шығанақтар мен бұғаздарды белгілеңдер.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz