Халық ауыз әдебиеті туралы

6 А-сынып. Қазақ әдебиеті.

Орта мерзімді жоспарлау

Тақырыбы- Халық ауыз әдебиеті

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 8 сабақ көлемінде халық ауыз әдебиетінің бір саласы - батырлар жырының мәніне, тақырыбына, құрылысына талдау жасай алуға, жыраулар мен жыршыларды ажырата алуға, «Қобыланды батыр» жырының мазмұнымен танысып, тақырыбы мен идеясына, кейіпкерлеріне талдау жасай алуға, «Алпамыс батыр» жырының мазмұнымен танысып, жырдың тақырыбы мен идеясына, кейіпкерлеріне, мәні мен мағынасына талдау жасай алуға үйрету.

Сабақ

реті

Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
Сабақреті: 1-сабақ
Тақырыбы: Батырлар жыры.
Мақсаты: Батырлар жырының мәніне, тақырыбына, құрылысына талдау жасай алуға үйрету, жыраулар мен жыршыларды ажырата алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. «Болжау» тәсілі.

2. Көркем оқу.

3. Ұжымдық жұмыс.

4. Жұптық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Жұптық жұмыс ұйымдастыру.

2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.

Нәтиже: Оқушылар батырлар жырының мәнін, тақырыбын, композициялық ерекшелігін, жырау мен жырлардың айырмашылығын біліп шығады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.

Сабақреті: 2-сабақ
Тақырыбы: «Қобыланды батыр» жыры туралы.
Мақсаты: «Қобыланды батыр» жырының тақырыбы мен идеясына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. СТО.

4. Жұптық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.

2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін өзара бағалауды жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар «Қобыланды батыр» жырының мазмұнын біліп шығады, тақырыбы мен идеясына талдау жасай алатын болады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Батырлар жыры» кітабы, Алматы, 2002 жыл.

2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

Сабақреті: 3-сабақ
Тақырыбы: Жырдың тақырыбы мен идеясы.
Мақсаты: «Қобыланды батыр» жырының тақырыбы мен идеясына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Көркем оқу.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. Диалогтік оқу.

4. СТО

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушылар өз ойын еркін жеткізе алу үшін қосымша уақыт беру.

2. Көркем оқуды тиімді ұйымдастыру үшін ұжымдық жұмыс жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар «Қобыланды батыр» жырының тақырыбы мен идеясын біліп шығады.
Бағалау:

1. Өзара бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. «Батырлар жыры» кітабы, Алматы, 2002 жыл.

2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

Сабақреті: 4-сабақ
Тақырыбы: Кейіпкерлері.
Мақсаты: «Қобыланды батыр» жырының кейіпкерлеріне талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. «Болжау» тәсілі.

4. СТО.

5. АКТ-ны қолдану.

6. Көркем оқу.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. «Болжау» тәсілін тиімді қолдану үшін ашық сұрақтар дайындау.

2. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.

Нәтиже: Оқушылар «Қобыланды батыр» жырының кейіпкерлеріне мінездеме бере алатын болады, олардың әрекеттеріне талдау жасай алатын болады.
Бағалау:

1. Өзара бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. . «Батырлар жыры» кітабы, Алматы, 2002 жыл.

2. Қабдолов Зейнолла, «Таңдамалы шығармалар жинағы», 1991 жыл.

Сабақреті: 5-сабақ
Тақырыбы: «Алпамыс батыр» жыры.
Мақсаты: «Алпамыс батыр» жырының мазмұнымен танысып, талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Диалогтік оқу.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. Көркем оқу.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.

2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.

Нәтиже: Оқушылар «Алпамыс батыр» жырының мазмұнымен танысады.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Батырлар жыры», Алматы, 2002 жыл.

2. Әбдезұлы Қ., Рыскелдиева Г. Д., Тұрсынғалиева С. Ч., Қазақ әдебиеті, әдістемелік нұсқау, Астана, «Арман-ПВ», 2012 жыл.

Сабақреті: 6-сабақ
Тақырыбы: Жырдың тақырыбы мен идеясы.
Мақсаты: «Алпамыс батыр» жырының тақырыбы мен идеясына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқыту.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. СТО.

5. Топтық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сергіту сәтін өткізу.

2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар «Алпамыс батыр» жырының мазмұнымен танысып шығады.
Бағалау: 1. Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Батырлар жыры», Алматы, 2002 жыл.

2. Әбдезұлы Қ., Рыскелдиева Г. Д., Тұрсынғалиева С. Ч., Қазақ әдебиеті, әдістемелік нұсқау, Астана, «Арман-ПВ», 2012 жыл.

Сабақреті: 7-сабақ
Тақырыбы: Гипербола, шендестіру.
Мақсаты: Гипербола мен шендестіруді ажырата алуға, талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. «Болжау» тәсілі.

3. СТО.

4. Ұжымдық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.

2. Гипербола мен шендестіру туралы теориялық мәлімет беру.

Нәтиже: Оқушылар гипербола мен шендестіру туралы теориялық мәліметті біліп шығады, батырлар жырынан мысалдар келтіре алатын болады.
Бағалау: Жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.

2. «Батырлар жыры», Алматы, 2002 жыл.

Сабақреті: 8-сабақ
Тақырыбы: Шығармашылық жұмыс
Мақсаты: Белгілі бір тақырып бойынша өз ойын жүйелі жеткізе алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Көркем оқу.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. Жұптық жұмыс.

5. СТО

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Бірлесе ұжымдық жұмыс жүргізу.

2. Сұрақ қоя отырып, оқушының өз ойын жүйелі жеткізуін қадағалау.

Нәтиже: Оқушылар белгілі бір тақырып бойынша өз ойын жүйелі жеткізе алатын болады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, «Білім», 2006 жыл.

2. «Қазақстан табиғаты», Алматы, 2000 жыл.

Пән мұғалімі Сағындықова К. Т.

6 А-сынып. Қазақ әдебиеті.

Орта мерзімді жоспарлау

Тақырыбы- Ежелгі дәуір әдебиеті. ХІХ ғасыр әдебиеті

Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 9 сабақ көлемінде ҮІІ-ҮІІІ ғасыр әдебиетінің дамуы мен қалыптасуына, Дулат Бабатайұлының, Сүйінбай Аронұлының, Абай Құнанбайұлының өмірімен, шығармаларымен танысып, шығармашылығына және шығармаларына талдау жасай алуға, шығармашылық жұмыс бойынша өз ойын жазбаша жүйелі жеткізе алуға үйрету.

Сабақ

реті

Тақырыбы
Мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Кедергілерден шығу жолдары
Нәтиже
Бағалау
Дереккөздер
Сабақреті: 1-сабақ
Тақырыбы: ҮІІ-ҮІІІ ғасыр әдебиеті.
Мақсаты: ҮІІ-ҮІІІ ғасырдағы әдебиеттің дамуы мен қалыптасуына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. «Миға шабуыл» тәсілі.

2. СТО.

3. Ұжымдық жұмыс.

4. Жұптық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушыларды түгел қамту үшін жұптық жұмыс ұйымдастыру.

2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.

Нәтиже: Оқушылар ҮІІ-ҮІІІ ғасырдағы әдебиеттің дамуын, қалыптасуын, қандай шығармалар жазылғанын, зерттелуін біліп шығады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

2. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.

Сабақреті: 2-сабақ
Тақырыбы: «Күлтегін» жыры.
Мақсаты: «Күлтегін» жырының мазмұнымен танысып, тақырыбы мен идеясына, көркемдік ерекшелігіне талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Көркем оқу.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. СТО.

4. Топтық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.

2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін өзара бағалауды жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар «Күлтегін» жырының мазмұнын біліп шығады, тақырыбы мен идеясына талдау жасай алатын болады.
Бағалау: Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 жыл.

2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

Сабақреті: 3-сабақ
Тақырыбы: Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі.
Мақсаты: Дулат Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығымен танысып, поэзиялық шығармаға талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Көркем оқу.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. Диалогтік оқу.

4. СТО

5. Жұптық жұмыс.

6. «Болжау» тәсілі.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Оқушылар өз ойын еркін жеткізе алу үшін қосымша уақыт беру.

2. Көркем оқуды тиімді ұйымдастыру үшін ұжымдық жұмыс жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар Дулат Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығымен танысып, «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңінің тақырыбы мен идеясын, риторикалық сұраудың ерекшелігін біліп шығады.
Бағалау:

1. Өзара бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. «Нар заман мен зар заман поэзиясы» кітабы, Алматы, 2002 жыл.

2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.

Сабақреті: 4-сабақ
Тақырыбы: Сүйінбай Аронұлы «Жақсы мен жаманның айырмасы» өлеңі.
Мақсаты: Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармашылығымен таныстырып, поэзиялық шығармаға талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқу.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. СТО.

4. АКТ-ны қолдану.

5. Көркем оқу.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Жырдың мазмұнын толық түсіну үшін көркем оқу тәсілін тиімді пайдалану.

2. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.

Нәтиже: Оқушылар Сүйінбай Аронұлының өмірі мен шығармаларымен танысып, «Жақсы мен жаманның айырмасы» өлеңінің мазмұнын түсініп, мағынасына талдау жасауды үйренеді, өлеңнің ерекшелігін біліп шығады.
Бағалау:

1. Өзара бағалау.

2. Формативті бағалау.

3. Жиынтық бағалау.

Дереккөздер:

1. . «Сүйінбай» кітабы, Алматы, 2002 жыл.

2. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 жыл.

Сабақреті: 5-сабақ
Тақырыбы: Абай Құнанбайұлы, «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңі.
Мақсаты: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығымен танысып, өлеңіне талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Ұжымдық жұмыс.

2. Диалогтік оқу.

3. Жұптық жұмыс. .

4. СТО.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.

2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.

Нәтиже: Оқушылар Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығымен танысып, «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңінің мазмұнымен танысып, талдау жасауды үйренеді, жылқы малы туралы мәлімет алады.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау, формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Абай елі», Алматы, 2002 жыл.

2. «Абай» энциклопедиясы, Алматы.

Сабақреті: 6-сабақ
Тақырыбы: «Отыз бірінші сөз» қарасөзі.
Мақсаты: Абай Құнанбайұлының қарасөздерінің мәніне, мазмұнына талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Диалогтік оқыту.

2. Ұжымдық жұмыс.

3. «Миға шабуыл» тәсілі.

4. СТО.

5. Жұптық жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Сергіту сәтін өткізу.

2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.

Нәтиже: Оқушылар «Отыз бірінші сөздің» мәнін, мазмұнын біліп шығады, өз өміріне лайықтап қолдана алатын болады.
Бағалау: 1. Формативті және жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Абай елі», Алматы, 2002 жыл.

2. «Абай» энциклопедиясы, Алматы.

Сабақреті: 7-сабақ
Тақырыбы: «Құлақтан кіріп, бойды алар» өлеңі.
Мақсаты: Өлеңге талдау жасай алуға үйрету.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

1. Көркем оқу.

2. «Миға шабуыл» тәсілі.

3. СТО.

4. Ұжымдық жұмыс.

5. Жеке жұмыс.

Кедергілерден шығу жолдары:

1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.

2. Ашық сұрақтар дайындау.

Нәтиже: Оқушылар өлеңнің мазмұнын, мәнін, мағынасын, ұйқас түрін біліп шығады.
Бағалау: Жиынтық бағалау.
Дереккөздер:

1. «Абай елі», Алматы, 2002 жыл.

2. «Абай» энциклопедиясы


Ұқсас жұмыстар
Ауыз әдебиет түрлері
Халық ауыз әдебиеті. Сабақтың тақырыбы
Көркем әдебиет
Ертегілер. 6 сынып
Ертегілер туралы түсінік
Аңыз әңгімелер. қожанасырдың тойға баруы. қазақ әдебиеті 5 сынып
Халық ауыз әдебиеті
Халық ауыз әдебиетінің бала тілін дамытудағы ролі
Халық ауыз әдебиеті. 9-сынып
Халық ауыз әдебиеті арқылы балалардың тілін дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz