Халық ауыз әдебиеті туралы

6 А-сынып. Қазақ әдебиеті.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Халық ауыз әдебиеті
Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 8 сабақ көлемінде халық ауыз әдебиетінің бір саласы - батырлар жырының мәніне, тақырыбына, құрылысына талдау жасай алуға, жыраулар мен жыршыларды ажырата алуға, «Қобыланды батыр» жырының мазмұнымен танысып, тақырыбы мен идеясына, кейіпкерлеріне талдау жасай алуға, «Алпамыс батыр» жырының мазмұнымен танысып, жырдың тақырыбы мен идеясына, кейіпкерлеріне, мәні мен мағынасына талдау жасай алуға үйрету.
Сабақ
реті
1. «Болжау» тәсілі.
2. Көркем оқу.
3. Ұжымдық жұмыс.
4. Жұптық жұмыс.
1. Жұптық жұмыс ұйымдастыру.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. «Қазақ әдеби тілінің сөздігі» кітабы, Алматы, 2011 ж.
1. Диалогтік оқу.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. СТО.
4. Жұптық жұмыс.
1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін өзара бағалауды жүргізу.
1. «Батырлар жыры» кітабы, Алматы, 2002 жыл.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
1. Көркем оқу.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. Диалогтік оқу.
4. СТО
1. Оқушылар өз ойын еркін жеткізе алу үшін қосымша уақыт беру.
2. Көркем оқуды тиімді ұйымдастыру үшін ұжымдық жұмыс жүргізу.
1. Өзара бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. «Батырлар жыры» кітабы, Алматы, 2002 жыл.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
1. Диалогтік оқу.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. «Болжау» тәсілі.
4. СТО.
5. АКТ-ны қолдану.
6. Көркем оқу.
1. «Болжау» тәсілін тиімді қолдану үшін ашық сұрақтар дайындау.
2. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.
1. Өзара бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. . «Батырлар жыры» кітабы, Алматы, 2002 жыл.
2. Қабдолов Зейнолла, «Таңдамалы шығармалар жинағы», 1991 жыл.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Диалогтік оқу.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. Көркем оқу.
1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
1. «Батырлар жыры», Алматы, 2002 жыл.
2. Әбдезұлы Қ., Рыскелдиева Г. Д., Тұрсынғалиева С. Ч., Қазақ әдебиеті, әдістемелік нұсқау, Астана, «Арман-ПВ», 2012 жыл.
1. Диалогтік оқыту.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. СТО.
5. Топтық жұмыс.
1. Сергіту сәтін өткізу.
2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
1. «Батырлар жыры», Алматы, 2002 жыл.
2. Әбдезұлы Қ., Рыскелдиева Г. Д., Тұрсынғалиева С. Ч., Қазақ әдебиеті, әдістемелік нұсқау, Астана, «Арман-ПВ», 2012 жыл.
1. Диалогтік оқу.
2. «Болжау» тәсілі.
3. СТО.
4. Ұжымдық жұмыс.
1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2. Гипербола мен шендестіру туралы теориялық мәлімет беру.
1. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
2. «Батырлар жыры», Алматы, 2002 жыл.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Көркем оқу.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. Жұптық жұмыс.
5. СТО
1. Бірлесе ұжымдық жұмыс жүргізу.
2. Сұрақ қоя отырып, оқушының өз ойын жүйелі жеткізуін қадағалау.
1. «Диктанттар мен мазмұндамалар жинағы», Алматы, «Білім», 2006 жыл.
2. «Қазақстан табиғаты», Алматы, 2000 жыл.
Пән мұғалімі Сағындықова К. Т.
6 А-сынып. Қазақ әдебиеті.
Орта мерзімді жоспарлау
Тақырыбы- Ежелгі дәуір әдебиеті. ХІХ ғасыр әдебиеті
Мақсаты. Жеті модульді қолдана отырып 9 сабақ көлемінде ҮІІ-ҮІІІ ғасыр әдебиетінің дамуы мен қалыптасуына, Дулат Бабатайұлының, Сүйінбай Аронұлының, Абай Құнанбайұлының өмірімен, шығармаларымен танысып, шығармашылығына және шығармаларына талдау жасай алуға, шығармашылық жұмыс бойынша өз ойын жазбаша жүйелі жеткізе алуға үйрету.
Сабақ
реті
1. «Миға шабуыл» тәсілі.
2. СТО.
3. Ұжымдық жұмыс.
4. Жұптық жұмыс.
1. Оқушыларды түгел қамту үшін жұптық жұмыс ұйымдастыру.
2. Оқушылар өз ойын еркін жеткізу үшін уақыт, мүмкіндік беру.
1. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
2. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 ж.
1. Көркем оқу.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. СТО.
4. Топтық жұмыс.
1. Оқушылар өз ойын еркін білдіру үшін уақыт, мүмкіндік беру.
2. Оқушылардың жауапкершілігін арттыру үшін өзара бағалауды жүргізу.
1. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 жыл.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
1. Көркем оқу.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. Диалогтік оқу.
4. СТО
5. Жұптық жұмыс.
6. «Болжау» тәсілі.
1. Оқушылар өз ойын еркін жеткізе алу үшін қосымша уақыт беру.
2. Көркем оқуды тиімді ұйымдастыру үшін ұжымдық жұмыс жүргізу.
1. Өзара бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. «Нар заман мен зар заман поэзиясы» кітабы, Алматы, 2002 жыл.
2. Әлімов Асхат, Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, оқу құралы, Алматы, 2013 ж.
1. Диалогтік оқу.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. СТО.
4. АКТ-ны қолдану.
5. Көркем оқу.
1. Жырдың мазмұнын толық түсіну үшін көркем оқу тәсілін тиімді пайдалану.
2. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт бөлу.
1. Өзара бағалау.
2. Формативті бағалау.
3. Жиынтық бағалау.
1. . «Сүйінбай» кітабы, Алматы, 2002 жыл.
2. «Қазақ әдебиеті» энциклопедиялық анықтамалық, Алматы, 2001 жыл.
1. Ұжымдық жұмыс.
2. Диалогтік оқу.
3. Жұптық жұмыс. .
4. СТО.
1. Сұрақ қоя отырып, оқушылардың ойланып жауап беруін қамтамасыз ету.
2. Өз ойларын еркін жеткізу үшін жағдай туғызу, уақыт бөлу.
1. «Абай елі», Алматы, 2002 жыл.
2. «Абай» энциклопедиясы, Алматы.
1. Диалогтік оқыту.
2. Ұжымдық жұмыс.
3. «Миға шабуыл» тәсілі.
4. СТО.
5. Жұптық жұмыс.
1. Сергіту сәтін өткізу.
2. Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін ұжымдық жүргізу.
1. «Абай елі», Алматы, 2002 жыл.
2. «Абай» энциклопедиясы, Алматы.
1. Көркем оқу.
2. «Миға шабуыл» тәсілі.
3. СТО.
4. Ұжымдық жұмыс.
5. Жеке жұмыс.
1. Өз ойын еркін жеткізу үшін оқушыларға қосымша уақыт беру.
2. Ашық сұрақтар дайындау.
1. «Абай елі», Алматы, 2002 жыл.
2. «Абай» энциклопедиясы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz