Материялық нүкте. Қозғалыс троекториясы. Жол және орын ауыстыру

Жаңа - ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Физика пәні мұғалімі: Маумов К. Ж
2014-2015 оқу жылы
Физика пәні мұғалімі: Маумов К. Ж
Қысқа мерзімді сабақ жоспары №19
Пәні: Физика Мерзімі: 02. 11. 2014ж Уақыты: Сыныбы: 7-сынып
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер:
Қажетті
құрал-жабдықтар:
Күтілетін нәтиже: оқушылар «Қозғалыс троекториясы», «Жол», «Орын ауыстыру» ұғымдарына түсінік бере алады. Осы ұғымдардың физикалық шама ретінде белгіленуін және өлшем бірліктерін біледі, өлшем бірліктерін түрлендіре біледі. Аталған ұғымдардың өз өмірлерінде пайдаланылуы туралы мысалдар келтіреді және маңызын сиппаттап береді.
Бағалау дескрипторлары:
- «Материалдық нүкте» ұғымына түсінік беру;
- «Қозғалыс троекториясы» ұғымына түсінік беру;
- «Жол» ұғымына түсінік беру;
- «Орын ауыстыру» ұғымына түсінік беру;
- «Қозғалыс троекториясының» белгіленуі мен өлшем бірлігін білу;
- «Жолдың» белгіленуі мен өлшем бірлігін білу;
- «Орын ауыстырудың» белгіленуі мен өлшем бірлігін білу;
- «Қозғалыс троекториясы», «Жол», «Орын ауыстыру» ұғымдарының айырмашылығы мен ұқсастығын айқындап беру;
- Аталған ұғымдардың өз өмірлерінде пайдаланылуы туралы мысалдар келтіру;
- Аталған ұғымдарды білудің маңыздылығын сиппаттау;
- Осы тақырып бойынша есеп шығара алау.
Бағалау қорытындысы бойынша оқушылар үлгерімі - 100%, білім сапасы - 60% болады.
I. Ұйымдастыру кезеңі:
2-минут
Сыныппен сәлемдесу.
Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
Олар шеңбер құрып, өз есімдерінің бірінші әріпін физикамен байланыстырып атайды.
Үй тапсырмасын тексеру
5-минут
«Сәйкесін тап» тапсырмасын тарату
7 балл
«Шапшаңдық» бөлімі.
5- минут
Айландыр;
0, 8 м = 80 см 40 см = 0, 4 м
2, 9 дм = 0, 29 м 0, 25 м = 2, 5 дм
380 м = 0, 38 км 0, 35км = 350 м
6 балл
II. Жаңа сабақты
түсіндіру:
30-минут
Тақырыпты ашу және топқа бөлу. «Мазайка»
2 - минут 1 балл
Оқулықпен жұмыс: Джиксо әдісі 5 - минут
Әр топқа өзінің тақырыптарына қарай бөліп беру
Постер қорғау: 15 - минут
- Әсемдігі үшін 1 балл
- Мазмұны үшін 1 балл
- Түсіндіре алғандары үшін 1 балл
«Мені түсін және білгенімді зердеме тоқу»
8 - минут жауап берген оқушыға 1 балл
Оқушылар топпен іс - қыймыл арқылы суреттерді түсіндіреді.
АКТ пайдалану. Жас ерекшелігіне сай оқыту. Оқу үшін бағалау
Оқудағы жаңа әдіс -тәсілдер. СТО үйрету. Көшбасшылықты дамыту. Диалогтық оқыту.
Критериялды бағалау.
III. Бағалау.
1-минут
Жауап бергендеріне қарай
18 - 16 балл -5 13-10 балл - 3
15 - 13 балл - 4 9 балл - 2
IY. Үйге тапсырма:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz