Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Материялық нүкте. Қозғалыс троекториясы. Жол және орын ауыстыру

Жаңа - ұйым шағын жинақты жалпы орта білім беретін мектебі
Коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Физика пәні мұғалімі: Маумов К.Ж

2014-2015 оқу жылы

Физика пәні мұғалімі: Маумов К. Ж
Қысқа мерзімді сабақ жоспары №19

Пәні: Физика Мерзімі: 02.11.2014ж Уақыты: Сыныбы: 7-сынып
1.Сабақтың тақырыбы:
Материялық нүкте. Қозғалыс троекториясы. Жол және орын ауыстыру.
2.Сабақтың мақсаты:
оқушыларға жаңа тақырып бойынша ұғым беру, өлшем бірліктер мен оларды түрлендіруді үйрету, білік дағдыларын дамыту, ізденіске ұмтылдыру. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, сын тұрғысынан ойлауға және сабақта алған білімдерін өмірде пайдалана білуге үйрету. Шапшаңдыққа, бірігіп жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету , Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру және оқыту , Білім берудегі басқару және көшбасшылық , Білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану , Талантты және дарынды балаларды оқыту, Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалау
Қажетті
құрал-жабдықтар:
Мазайка, сәйкесін тап парақшалары, слайд, суреттер, плакат, маркер,түрлі түсті қағаздар.
3.Күтілетін нәтиже:
Күтілетін нәтиже: оқушылар <<Қозғалыс троекториясы>>, <<Жол>>, <<Орын ауыстыру>> ұғымдарына түсінік бере алады. Осы ұғымдардың физикалық шама ретінде белгіленуін және өлшем бірліктерін біледі, өлшем бірліктерін түрлендіре біледі. Аталған ұғымдардың өз өмірлерінде пайдаланылуы туралы мысалдар келтіреді және маңызын сиппаттап береді.
Бағалау дескрипторлары:
> <<Материалдық нүкте>> ұғымына түсінік беру;
> <<Қозғалыс троекториясы>> ұғымына түсінік беру;
> <<Жол>> ұғымына түсінік беру;
> <<Орын ауыстыру>> ұғымына түсінік беру;
> <<Қозғалыс троекториясының>> белгіленуі мен өлшем бірлігін білу;
> <<Жолдың>> белгіленуі мен өлшем бірлігін білу;
> <<Орын ауыстырудың>> белгіленуі мен өлшем бірлігін білу;
> <<Қозғалыс троекториясы>>, <<Жол>>, <<Орын ауыстыру>> ұғымдарының айырмашылығы мен ұқсастығын айқындап беру;
> Аталған ұғымдардың өз өмірлерінде пайдаланылуы туралы мысалдар келтіру;
> Аталған ұғымдарды білудің маңыздылығын сиппаттау;
> Осы тақырып бойынша есеп шығара алау.
Бағалау қорытындысы бойынша оқушылар үлгерімі - 100%, білім сапасы - 60% болады.
4.Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Іске асырылатын тәрбие бағыттары
Қолданылған модулдер
I.Ұйымдастыру кезеңі:
2-минут
Сыныппен сәлемдесу.
Оқушылардың ойын бір жерге жинақтау үшін ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі.
Олар шеңбер құрып ,өз есімдерінің бірінші әріпін физикамен байланыстырып атайды.
Адамгершілік әдептерге байланысты білімдерді үйрету
Диалогтық оқыту
Үй тапсырмасын тексеру
5-минут
<<Сәйкесін тап>> тапсырмасын тарату
7 балл
Оқушылар парақшадағы тапсырманы сәкестендіреді.

Белсенді ойлау қызметін дамыту
АКТ пайдалану.Жас ерекшелігіне сай оқыту.Оқу үшін бағалау.
<<Шапшаңдық>> бөлімі.
5- минут
Айландыр;
0,8 м = 80 см 40 см = 0,4 м
2,9 дм = 0,29 м 0,25 м = 2,5 дм
380 м = 0,38 км 0,35км = 350 м
6 балл
Оқушылар парақшада берілген тапсырманы м - ден см - ге айландырады т.б.

Топ ішінде белсенділік көрсету арқылы өзінің қаблеті мен әлеуеттік мүмкіндігін тану

Оқудағы жаңа әдіс - тәсілдер.СТО үйрету.
II. Жаңа сабақты
түсіндіру:
30-минут
Тақырыпты ашу және топқа бөлу. <<Мазайка>>
2 - минут 1 балл

Оқулықпен жұмыс: Джиксо әдісі 5 - минут
Әр топқа өзінің тақырыптарына қарай бөліп беру

Постер қорғау: 15 - минут
1. Әсемдігі үшін 1 балл
2. Мазмұны үшін 1 балл
3. Түсіндіре алғандары үшін 1 балл
<<Мені түсін және білгенімді зердеме тоқу>>
8 - минут жауап берген оқушыға 1 балл
Оқушылар топпен іс - қыймыл арқылы суреттерді түсіндіреді.

Оқушылар бүгінгі сабаққа қаншалықты түсінгендігін сұрақ жауап арқылы сураймын
Сана-сезімнің қажетті біліммен толығуын ұйымдастыру
АКТ пайдалану.Жас ерекшелігіне сай оқыту.Оқу үшін бағалау
Оқудағы жаңа әдіс - тәсілдер.СТО үйрету.Көшбасшылықты дамыту.Диалогтық оқыту.
Критериялды бағалау.
III. Бағалау.
1-минут
Жауап бергендеріне қарай
18 - 16 балл -5 13-10 балл - 3
15 - 13 балл - 4 9 балл - 2
Оқушылар өздері неше балл жинағанына қарай бағаланады
Нормаларды, құндылықтар жүйесін анықтауды үйрету.

Сумативті бағалау.
IY.Үйге тапсырма:
1-минут
Мектептен үйлеріңе дейінгі арақашықтықтағы траекторияларыңды сызып және қадамдап ұзындығын өлшеп келіңдер
Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазады.
Еңбектің (үй жұмысының) өмірлік табыстарға жетудің басты тәсілі екенін қалыптастыру

СТО үйрету.Жаңа әдіс-тәсілдер. Оқу үшін бағалау
YI. Кері байланыс.
(оқушы тарапынан
рефлексия)
1-минут
Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы немесе сұрақтары болса стикерге жаздыру.
Стикерге пікір жазып, сұрақтары болса жазып жапсырады
Коммуникативті мәдениетті қалыптастыруға үйрету
Оқу үшін бағалау және оқыту үшін бағалау.
Кері байланыс.
5. Қортындылау:
Осы сабақ бойынша сыныптың үлгерімі мен білім сапасын шығарады және оны күтілетін нәтижемен салыстырады.

6. Түзету. (Рефлексия)
Мұғалім тарапынана кері байланыс
1.Жеке жұмыс
2.Қосымша тапсырма беру.
3.Қосымша сабақ өту.
4.Түзету қажет емес. (Білімін тереңдету.)
Оқушылар тапсырмалар бойынша жұмыс жасайды.

Тексерілді:___________________________ Толегенов И.М

Ұқсас жұмыстар
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыс
Бір қалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар
Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің
Нормаль үдеу
Глоссарий
Кинематика және динамика тарауларын қайталау
Тапсырма түрі
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар. жылдамдық. жылдамдық бірліктері
Аспан денесін көрсет
Пәндер