Кім не істейді

Астана қаласы

№28 орта мектебінің

қазақ тілі мұғалімі

М. Т. Рахимжанова

Тақырыбы : Кім не істейді?

Мақсаты: Оқушылар етістіктерді үш жаққа қойып, тақырып бойынша әңгімелей алады

* сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрайды;

* сөздерге морфологиялық талдау жасайды ;

* сынып ішіндегі өзара қарым- қатынас жағдайын, ынтымақтастығын қалыптастыру;

Сабаққа кіріктірілген модульдер: АКТ, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, сын тұрғысынан ойлау стратегиялары.

Дереккөздер: интербелсенді тақта, тақырыпқа қатысты суреттер, сөздер жазылған парақ қағаздар, флипчарт, фломастер, маркер.

Күтілетін нәтиже : етістіктің шақтарын меңгере отырып, тақырып төңірегінде әңгімелей алады.

Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгеру

Оқытудың әдістері- тәсілдері : жұппен жұмыс, жеке, топтық жұмыстар, әңгіме, тест.

Сабақтың барысы:

Кезеңдері, уақыты
Жұмыс түрлерінің мазмұны
Мұғалімнің әрекеті
Оқушы әрекеті
Кезеңдері, уақыты: 1. кіріспе бөлімі
Жұмыс түрлерінің мазмұны:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушы әрекеті:
Кезеңдері, уақыты:

Ұйымдастыру кезеңі

2мин

Жұмыс түрлерінің мазмұны:

Психологиялық көңіл-күйлерін реттеу. Ынтымақтастық орта құру. Сәттілік тілейміз .

Диалог. Мұғалім- оқушы . «Кім жылдам» ойыны арқылы ауызша жұмыс.

Мұғалімнің әрекеті:

Сәлемдеседі

Жағымды ахуал қалыптастырады

Сұрақ қояды

Оқушы әрекеті: Сұрақтарға жауап береді. Белгі арқылы көрсетеді, бір- біріне сәттілік тілейді
Кезеңдері, уақыты: 5 мин
Жұмыс түрлерінің мазмұны: Үй тапсырмасын тексеру. Топтау. Бағалау парағын беру. Сызба бойынша сөйлейді, сөздікті жатқа айтады. Критерийлер бойынша өзара тексеру.
Мұғалімнің әрекеті: Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөледі, бағалайды, бақылайды
Оқушы әрекеті:

Оқушылар үш тоқа бөлініп, өз орындарына отырады.

Бірін- бірі тыңдайды, тексереді, бағалайды

Кезеңдері, уақыты:

Белсенді оқыту, білімді бекіту, қайталау

4 мин

2. Негізгі бөлім

2 мин

5 мин

5 мин

Жұмыс түрлерінің мазмұны:

Өткен сабақтарға қайталау жүргізу. «Кубизм» стратегиясы бойынша

сұрақтарға жауап беру.

1. Қазақ тілінде жалғаулардың неше түрі бар?

2. Қазақ тілінде буын нешеге бөлінеді?

3. Дауысты дыбыстар қандай болып келеді?

4. Қазақ тілінде неше септік бар?

5. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?

6. Буын түрлерін ата.

7. Жеті септікті ата.

8. Етістіктің шақтары нешеге бөлінеді?

9. да, -де, -та, -те

10. -мен, -бен, -пен

11. нда, -нде

12. -ға, -ге, -қа, -ке

Өткен тақырыптың жаңа сабақпен байланысы

Адам не істейді? сұрағына жауап берейік.

Адам оқиды, тұрады, жүреді, отырады, ойлайды, тыңдайды, күледі, ұйықтайды т. б

Интербелсенді тақтадағы сөзжұмбақты шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу., ( емдейді. сатады, ән айтады, тамақ пісіреді, үй салады, оқытады, сурет салады, нан пісіреді) сөздерге қатысты мамандықтардың атауларын табайық.

-Кім емдейді?(дәрігер)

-Кім сатады? (сатушы)

-Кім ән айтады? (әнші)

-Кім тамақ пісіреді? (аспаз)

-Кім үй салады? (құрылысшы)

-Кім оқытады? (мұғалім)

-Кім сурет салады? (суретші)

-Кім нан пісіреді? (наубайшы)

Топпен жұмыс. Флипчарт толтыру. Интербелсенді тақтаны қолдану. Сызбамен жұмыс.

Актив студия бағдарламасын қолдану арқылы оқушылар қаламмен сызбаны толтырады.

Мұғалімнің әрекеті:

Бақылайды

Сұрақ қояды

Топта жұмыс жасау ережелерін естеріне түсіреді

Оқушы әрекеті:

Сұрақтарға жауап береді

Актив студия бағдарламасын қолдану арқылы оқушылар қаламмен сызбаны толтырады

Кезеңдері, уақыты: 2 мин
Жұмыс түрлерінің мазмұны: Сергіту сәті. Музыканы тыңдау арқылы жаттығу жасау.
Мұғалімнің әрекеті: Сұрақ қояды
Оқушы әрекеті: Музыканы тыңдау арқылы жаттығу жасайды
Кезеңдері, уақыты: 3 мин
Жұмыс түрлерінің мазмұны: Ресурспен жұмыс. Жаңа сөздерді «Қағып ал» стратегиясы бойынша есте сақтап, жаттықтыру. Жаңа сөздер : пісіреді, қуырады, палау. Дәптерге(интербелсенді тақтаға) жаңа сөздермен сөйлем құрастырып жазу, етістікке морфологиялық талдау жасау.
Мұғалімнің әрекеті: Тыңдайды
Оқушы әрекеті: Тыңдайды. Оқиды. Сұрақ қояды. Сұрақтарға жауап береді
Кезеңдері, уақыты:

10 мин

Пысықтау, бекіту кезеңі.

3 мин

Жұмыс түрлерінің мазмұны:

«Екі жұлдыз және бір тілек» стратегиясы. Топпен жұмысты жалғастыру. Әр топқа тапсырма беріледі. Бүгін. Кеше. Ертең. Үш топқа Астана қаласының суреті беріледі. Флипчартта жазылған мамандықтар бойынша диалог немесе мәтін құрастыру. Кейін әр топ өз жұмыстарын тақтаға іліп қояды. Сонан соң әр топ кезекпен екі топтың жұмысын бағалайды. Жұмыстары толық болса бір жұлдыз, немесе екі жұлдыз іліп қояды да, бір тілек жазады. Бағалап болған соң, орындарына отырып, жұмыстарын қорытындылау үшін «Автор орындығы» стратегиясы арқылы әр топ мүшелері отырып қорғайды.

Ресурспен жұмыс. Осы шақты бекіту. Жазбаша


Ұқсас жұмыстар
Кім болғым келеді?(2 сынып әдебиеттік оқу ашық сабақ)
Отбасы мүшелерінің мамандықтары.
Әкем мен шешем. 2-сынып, қазақ тілі
Отбасы мүшелерінің мамандықтары жайлы ақпарат
Жануарлар әлемінде жайлы ақпарат
Мектеп туралы
Кел, балалар, оқылық. заттың қимылын білдіретін сөздер
Менің атам
Футбол. 5 сынып
Бала қайда
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz