Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кім не істейді

Астана қаласы
№28 орта мектебінің
қазақ тілі мұғалімі
М.Т. Рахимжанова

Тақырыбы : Кім не істейді?

Мақсаты: Оқушылар етістіктерді үш жаққа қойып, тақырып бойынша әңгімелей алады

* сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрайды;
* сөздерге морфологиялық талдау жасайды ;
* сынып ішіндегі өзара қарым- қатынас жағдайын, ынтымақтастығын қалыптастыру;

Сабаққа кіріктірілген модульдер: АКТ , оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту, сын тұрғысынан ойлау стратегиялары.

Дереккөздер: интербелсенді тақта, тақырыпқа қатысты суреттер, сөздер жазылған парақ қағаздар, флипчарт, фломастер,маркер.

Күтілетін нәтиже : етістіктің шақтарын меңгере отырып, тақырып төңірегінде әңгімелей алады.

Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгеру

Оқытудың әдістері- тәсілдері : жұппен жұмыс,жеке ,топтық жұмыстар, әңгіме, тест.
Сабақтың барысы:

Кезеңдері, уақыты
Жұмыс түрлерінің мазмұны
Мұғалімнің әрекеті
Оқушы әрекеті
1.кіріспе бөлімі

Ұйымдастыру кезеңі
2мин
Психологиялық көңіл-күйлерін реттеу. Ынтымақтастық орта құру. Сәттілік тілейміз.
Диалог. Мұғалім- оқушы. <<Кім жылдам>> ойыны арқылы ауызша жұмыс.

Сәлемдеседі
Жағымды ахуал қалыптастырады
Сұрақ қояды
Сұрақтарға жауап береді.Белгі арқылы көрсетеді, бір- біріне сәттілік тілейді
5 мин
Үй тапсырмасын тексеру.Топтау.Бағалау парағын беру.Сызба бойынша сөйлейді, сөздікті жатқа айтады.Критерийлер бойынша өзара тексеру.
Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөледі, бағалайды, бақылайды
Оқушылар үш тоқа бөлініп, өз орындарына отырады.
Бірін- бірі тыңдайды, тексереді, бағалайды
Белсенді оқыту, білімді бекіту, қайталау
4 мин

2.Негізгі бөлім

2 мин

5 мин

5 мин
Өткен сабақтарға қайталау жүргізу. <<Кубизм>> стратегиясы бойынша
сұрақтарға жауап беру.
1.Қазақ тілінде жалғаулардың неше түрі бар?
2. Қазақ тілінде буын нешеге бөлінеді?
3.Дауысты дыбыстар қандай болып келеді?
4.Қазақ тілінде неше септік бар?
5.Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
6.Буын түрлерін ата.
7.Жеті септікті ата.
8.Етістіктің шақтары нешеге бөлінеді?
9. да, -де, -та, -те
10.-мен, -бен, -пен
11.нда, -нде
12.-ға, -ге, -қа, -ке
Өткен тақырыптың жаңа сабақпен байланысы
Адам не істейді? сұрағына жауап берейік.
Адам оқиды, тұрады, жүреді, отырады, ойлайды,тыңдайды, күледі,ұйықтайды т.б
Интербелсенді тақтадағы сөзжұмбақты шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу., (емдейді. сатады, ән айтады, тамақ пісіреді, үй салады, оқытады, сурет салады, нан пісіреді)сөздерге қатысты мамандықтардың атауларын табайық.
-Кім емдейді?(дәрігер)
-Кім сатады? (сатушы)
-Кім ән айтады? (әнші)
-Кім тамақ пісіреді? (аспаз)
-Кім үй салады? (құрылысшы)
-Кім оқытады? (мұғалім)
-Кім сурет салады? (суретші)
-Кім нан пісіреді? (наубайшы)
Топпен жұмыс. Флипчарт толтыру. Интербелсенді тақтаны қолдану. Сызбамен жұмыс.
Актив студия бағдарламасын қолдану арқылы оқушылар қаламмен сызбаны толтырады.
Бақылайды
Сұрақ қояды

Топта жұмыс жасау ережелерін естеріне түсіреді
Сұрақтарға жауап береді

Актив студия бағдарламасын қолдану арқылы оқушылар қаламмен сызбаны толтырады

2 мин
Сергіту сәті. Музыканы тыңдау арқылы жаттығу жасау.
Сұрақ қояды
Музыканы тыңдау арқылы жаттығу жасайды
3 мин
Ресурспен жұмыс. Жаңа сөздерді <<Қағып ал>> стратегиясы бойынша есте сақтап, жаттықтыру. Жаңа сөздер : пісіреді, қуырады,палау. Дәптерге(интербелсенді тақтаға) жаңа сөздермен сөйлем құрастырып жазу, етістікке морфологиялық талдау жасау.
Тыңдайды
Тыңдайды. Оқиды. Сұрақ қояды. Сұрақтарға жауап береді
10 мин

Пысықтау, бекіту кезеңі.
3 мин
<<Екі жұлдыз және бір тілек>> стратегиясы. Топпен жұмысты жалғастыру. Әр топқа тапсырма беріледі. Бүгін. Кеше. Ертең.Үш топқа Астана қаласының суреті беріледі.Флипчартта жазылған мамандықтар бойынша диалог немесе мәтін құрастыру. Кейін әр топ өз жұмыстарын тақтаға іліп қояды. Сонан соң әр топ кезекпен екі топтың жұмысын бағалайды. Жұмыстары толық болса бір жұлдыз, немесе екі жұлдыз іліп қояды да, бір тілек жазады. Бағалап болған соң, орындарына отырып, жұмыстарын қорытындылау үшін <<Автор орындығы>> стратегиясы арқылы әр топ мүшелері отырып қорғайды.
Ресурспен жұмыс. Осы шақты бекіту. Жазбаша жұмыс. Сұраққа жауап бер.
Мен не істеп тұрмын?
Мен (пишу) тұр .......
Мен (читаю) тұр .......
Мен (вижу) тұр .......
Мен (говорю) тұр.......
Тест өткізу.

Формативті бағалау 2 жұлдыз, 1 тілек

Қорғаушы топ мүшелерін тыңдайды
Іс әрекеттерінің нәтижесін бағалау
2 мин
Бірлесіп бағалау
Оқушылармен бірге бағалауға қатысу, толықтыру, жиынтық бағалау
Топта талқылау, бір бірін бағалау
Кері байланыс
1 мин
<<Даналық ағашы>> стратегиясы
Желінген алма-әңгімелей аламын, жартылай желінген-әңгімелей аламын, дегенмен сұрақтарым бар, бүтін-мен әңгімелей алмаймын, маған көмек керек дегенді білдіреді.

<<Даналық ағашы>>- на өдерінің кері байланыс жасаған парақша (алманың суреті бейнеленген) іледі.
1 мин
Үйге тапсырма. Дарынды балалармен жұмыс- <<Кім не істейді?>> тақырыбы бойынша әңгіме құрастырып келу. 171 бет , 3 тапсырма бойынша сөйлемдер жазу.
Түсіндіреді, тақтаға жазады
Күнделікке жазып алады

Ұқсас жұмыстар
Кім болғым келеді?(2 сынып әдебиеттік оқу ашық сабақ)
Отбасы мүшелерінің мамандықтары.
Әкем мен шешем. 2-сынып, қазақ тілі
Отбасы мүшелерінің мамандықтары жайлы ақпарат
Жануарлар әлемінде жайлы ақпарат
Мектеп туралы
Кел, балалар, оқылық. заттың қимылын білдіретін сөздер
Менің атам
Футбол. 5 сынып
Бала қайда
Пәндер