Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
8 санының құрамы
Сәтпаев орта мектебі
Бахтыбаева Майра Жарасовна
Актобе облысы
Хромтау ауданы
Күні:26.11 Класс: 1 Пәні: Математика
Тақырыбы :
8 санының құрамы
Мақсаты :
-8 санының құрамы туралы түсінікті екі санның қосындысы түрінде жазуды, кері азайту амалдарын дұрыс жазуды қалыптастыру;
- қосудың ауыстырымдылық қасиеті туралы түсінігін дамыту;
-шапшаңдыққа, ұқыптылыққа баулу;
Оқыту нәтижесі:
Қосудың ауыстырымдылқ қасиеті туралы түсініктері қалыптасады
Кезеңдер
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімдер әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
I.Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
Оқушыларды топқа бөлу
II. Қызығушылықты ояту.
Диологты әдіс
7 санының құрамын еске түсіру
<<Кім жылдам>> ойыны арқылы 7 санының құрамы туралы еске түсіреді.
бағалау
Кеспе материалдар
Үлестірмелі карточкамен жұмыс
Бір ыдыстағы 8 қызанақты 2 ыдысқа бөліп салуды жолдарын табуды ұсыну.
Қайталау ретінде әрбір қосындыға кері екі азайту амалы қарастырылады
8 = +
Бойынша барлық жағдайды қарастырады
Формативті бағалу
Қызанақ
тарелка
III. Мағынаны тану
ДЖИГСО әдісі
Оқулықпен жұмыс.
1 топ.№1 тапсырмадағы суреттерге оның сюжетіне байланысты әңгіме құрып, 8 қиярды пайдаланып, 8 санының құрамын схемаға сәйкес анықтау қажет.
2 топ.
.№ 2 тапсырмадағы суреттерге оның сюжетіне байланысты әңгіме құрап, 8 көбелектерді пайдаланып, 8 санының құрамын схемаға сәйкес анықтау қажет.
1 топ.
8
2топ.
8 = +
= 8 -
Формативті
Бағалау
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Оқулық
Оқулық
пен жұмыс
№3 берілген кесінділердің ұзындығын табу
Кесіндіні өлшеп, оларды өзара салыстырады.
бағалау
Сызғыш, жай карандаш
Дәптермен жұмыс
1.Көркем жазу жазғызу
2. сызбалар арқылы 8 санының құрамын жаып шығу
3. оқулықтағы №4 тапсырманы орындату
1.Жазылған қоынды мен айырманың мәнін орындау
2. оқулықтағы тапсырмаларды орындап, салыстырады
Формативті бағалау
Жазу дәптері
оқулық
Сергіту сәті
Кел балалар ойнайық,
Жемістерді жинайық.
Бақтардан үзіп алып,
Бір-бірімізге сыйлайық.
Қимылын көрсетеді
IV.Рефлексия
Шығармашылық тапсырма
Тиісті санды тауып оқы
5+3>5+
8-5<8-
8-2<8+
Үш шапалақ
оқулық
Дидакти
калық ойын.
<<Кел ойнайық>> ойынын ойнату
6, 7,8 сандарының құрамын табу
бағалау
слайд
Қосымша тапсырма
8 санының құрамы жазылған үйшік жасап келу
Бахтыбаева Майра Жарасовна
Актобе облысы
Хромтау ауданы
Күні:26.11 Класс: 1 Пәні: Математика
Тақырыбы :
8 санының құрамы
Мақсаты :
-8 санының құрамы туралы түсінікті екі санның қосындысы түрінде жазуды, кері азайту амалдарын дұрыс жазуды қалыптастыру;
- қосудың ауыстырымдылық қасиеті туралы түсінігін дамыту;
-шапшаңдыққа, ұқыптылыққа баулу;
Оқыту нәтижесі:
Қосудың ауыстырымдылқ қасиеті туралы түсініктері қалыптасады
Кезеңдер
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімдер әрекеті
Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
I.Ұйымдастыру.
Психологиялық дайындық.
Оқушыларды топқа бөлу
II. Қызығушылықты ояту.
Диологты әдіс
7 санының құрамын еске түсіру
<<Кім жылдам>> ойыны арқылы 7 санының құрамы туралы еске түсіреді.
бағалау
Кеспе материалдар
Үлестірмелі карточкамен жұмыс
Бір ыдыстағы 8 қызанақты 2 ыдысқа бөліп салуды жолдарын табуды ұсыну.
Қайталау ретінде әрбір қосындыға кері екі азайту амалы қарастырылады
8 = +
Бойынша барлық жағдайды қарастырады
Формативті бағалу
Қызанақ
тарелка
III. Мағынаны тану
ДЖИГСО әдісі
Оқулықпен жұмыс.
1 топ.№1 тапсырмадағы суреттерге оның сюжетіне байланысты әңгіме құрып, 8 қиярды пайдаланып, 8 санының құрамын схемаға сәйкес анықтау қажет.
2 топ.
.№ 2 тапсырмадағы суреттерге оның сюжетіне байланысты әңгіме құрап, 8 көбелектерді пайдаланып, 8 санының құрамын схемаға сәйкес анықтау қажет.
1 топ.
8
2топ.
8 = +
= 8 -
Формативті
Бағалау
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Оқулық
Оқулық
пен жұмыс
№3 берілген кесінділердің ұзындығын табу
Кесіндіні өлшеп, оларды өзара салыстырады.
бағалау
Сызғыш, жай карандаш
Дәптермен жұмыс
1.Көркем жазу жазғызу
2. сызбалар арқылы 8 санының құрамын жаып шығу
3. оқулықтағы №4 тапсырманы орындату
1.Жазылған қоынды мен айырманың мәнін орындау
2. оқулықтағы тапсырмаларды орындап, салыстырады
Формативті бағалау
Жазу дәптері
оқулық
Сергіту сәті
Кел балалар ойнайық,
Жемістерді жинайық.
Бақтардан үзіп алып,
Бір-бірімізге сыйлайық.
Қимылын көрсетеді
IV.Рефлексия
Шығармашылық тапсырма
Тиісті санды тауып оқы
5+3>5+
8-5<8-
8-2<8+
Үш шапалақ
оқулық
Дидакти
калық ойын.
<<Кел ойнайық>> ойынын ойнату
6, 7,8 сандарының құрамын табу
бағалау
слайд
Қосымша тапсырма
8 санының құрамы жазылған үйшік жасап келу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz