Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Төрт түліктің кеңесі.Қазақ халқының ұлттық кәсібінің бірі төрт түлік малдың ерекшелігіне тоқталу
Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы: Төрт түліктің кеңесі.
Мақсаты: Білімділігі: Қазақ халқының ұлттық кәсібінің бірі төрт түлік
малдың ерекшелігіне тоқталу.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды төрт түлікке деген құрметке,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын
дамыту.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта,суреттер,слайд.
Барысы: І Ұйымдастыру.
ІІ Өткенді пысықтау.
Психологиялық дайындық.
Жарқырап күн ашылды
Айнала нұр шашылды
Біз көңілді баламыз
Сәлемдесіп аламыз
Мақсатымыз білім алу
Міндетіміз еңбектену
Өткенді пысықтау сұрағын беру.
Қызығушылықты ояту. Жұмбақ шешу.
Кішкентай ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.
(Қой)
Көкке шаншып құйрығын
Келеді шауып жүйрігім.
(Жылқы)
Екі айнасы бар,екі найзасы бар
Бір сыпыртқысы бар.
(Сиыр)
4 . Иір-иір денесі,Сахараның кемесі
Ащы шөптер-тамағы, шөлге шыдап бағады.
(Түйе)
Үй тапсырмасы. <<Түйе>> жатқа сұрау.
Сұрақтар беру.
Түйе жүнінен істелетін бұйымдарды ата:
Түйе сүтінен істелетін тағамдарды ата :
Түйе терісінен жасалатын бұйымдарды ата :
Ойын: Мақалды жалғастыр.
Суреттер беріледі.
Жылқы-малдың ..... патшасы
Бақырауық демесең, ..............
Бағалы көлік түйе ғой
3. Сиырдың сүті-........ тілінде
4. Қойдың сүті қорғасын ............
Қойды ұрған оңбасын
Жаңа сабақ: Оқып түсіндіру.
Мәтінді оқушыларға оқыту
Оқулықпен жұмыс.
Суреттерге қарап қай түліктің қай жерді қалайтынын дәлелдеп айту.
Сергіту сәті. <<Жайылымға саяхат>>.
Оқулықтағы 3-тапсырмаға қарау.
Мәтіннен төмендегі сөздердің мағынасын ашатын тіркестерді дәптерге жазу.
Тұрмыс жағдайы төмен адам ---- Қоры үзілген қу
Еңбекқор адам --------- шаруа қуған бас,
Батыл , өжет адам --------- найза ұстаған ер
Шаруасы жақсы бай адам ------- ел ішіндегі зор.
Сонымен төрт түлік қандай жерді,қандай кісіні қалайды екен?
Ойын: <<Қалағаныңды ал>>
Төрт түліктің қандай пайдасы бар?
Жылқы атасы қалай аталады ?
Түйе үстіндегі тау сияқты денесі қалай аталады?
Малдың төлдегендегі алғашқы сүті қалай аталады?
Сиыр сүтінен қандай тағам жасалады?
Жылқы малына байланысты қандай ұлттық ойындар бар?
Мәтінді сахналау.
Қазір қай мезгіл? Күзге байланысты өлең жазу.
Қайың,терек басынан
Сарғыш тартып ----------жапырақ
Жерге түсіп шомылған
Жел үрлесе --------------- қалтырап
Қорытындылау:
Үйге тапсырма : Өлеңді жаттау .
<<Менің сүйікті төлім>> тақырыбына шығарма жазу
Оқушыларды бағалау.
Сабақтың тақырыбы: Төрт түліктің кеңесі.
Мақсаты: Білімділігі: Қазақ халқының ұлттық кәсібінің бірі төрт түлік
малдың ерекшелігіне тоқталу.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды төрт түлікке деген құрметке,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдыларын
дамыту.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта,суреттер,слайд.
Барысы: І Ұйымдастыру.
ІІ Өткенді пысықтау.
Психологиялық дайындық.
Жарқырап күн ашылды
Айнала нұр шашылды
Біз көңілді баламыз
Сәлемдесіп аламыз
Мақсатымыз білім алу
Міндетіміз еңбектену
Өткенді пысықтау сұрағын беру.
Қызығушылықты ояту. Жұмбақ шешу.
Кішкентай ғана бойы бар
Айналдырып киген тоны бар.
(Қой)
Көкке шаншып құйрығын
Келеді шауып жүйрігім.
(Жылқы)
Екі айнасы бар,екі найзасы бар
Бір сыпыртқысы бар.
(Сиыр)
4 . Иір-иір денесі,Сахараның кемесі
Ащы шөптер-тамағы, шөлге шыдап бағады.
(Түйе)
Үй тапсырмасы. <<Түйе>> жатқа сұрау.
Сұрақтар беру.
Түйе жүнінен істелетін бұйымдарды ата:
Түйе сүтінен істелетін тағамдарды ата :
Түйе терісінен жасалатын бұйымдарды ата :
Ойын: Мақалды жалғастыр.
Суреттер беріледі.
Жылқы-малдың ..... патшасы
Бақырауық демесең, ..............
Бағалы көлік түйе ғой
3. Сиырдың сүті-........ тілінде
4. Қойдың сүті қорғасын ............
Қойды ұрған оңбасын
Жаңа сабақ: Оқып түсіндіру.
Мәтінді оқушыларға оқыту
Оқулықпен жұмыс.
Суреттерге қарап қай түліктің қай жерді қалайтынын дәлелдеп айту.
Сергіту сәті. <<Жайылымға саяхат>>.
Оқулықтағы 3-тапсырмаға қарау.
Мәтіннен төмендегі сөздердің мағынасын ашатын тіркестерді дәптерге жазу.
Тұрмыс жағдайы төмен адам ---- Қоры үзілген қу
Еңбекқор адам --------- шаруа қуған бас,
Батыл , өжет адам --------- найза ұстаған ер
Шаруасы жақсы бай адам ------- ел ішіндегі зор.
Сонымен төрт түлік қандай жерді,қандай кісіні қалайды екен?
Ойын: <<Қалағаныңды ал>>
Төрт түліктің қандай пайдасы бар?
Жылқы атасы қалай аталады ?
Түйе үстіндегі тау сияқты денесі қалай аталады?
Малдың төлдегендегі алғашқы сүті қалай аталады?
Сиыр сүтінен қандай тағам жасалады?
Жылқы малына байланысты қандай ұлттық ойындар бар?
Мәтінді сахналау.
Қазір қай мезгіл? Күзге байланысты өлең жазу.
Қайың,терек басынан
Сарғыш тартып ----------жапырақ
Жерге түсіп шомылған
Жел үрлесе --------------- қалтырап
Қорытындылау:
Үйге тапсырма : Өлеңді жаттау .
<<Менің сүйікті төлім>> тақырыбына шығарма жазу
Оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz