Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бірлік - менің таңдауым
Мекен- жайы
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы
Мектебі
Ғ.Абдуллин атындағы ОЖББМ
Пән мұғалімі
Машанова Гүлсара Қисашқызы
Сыныбы- 9 <<а, б>>
Күні - 05.02.2015
Сабақтың тақырыбы
Бірлік - менің таңдауым
Сілтеме
Слайд, интернет материалдары
Мақсаты
Бірлік пен қоғамдық келісімді қалыптастырудың өзегі болып табылатын Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылғанына
20 жыл толуын, іргелі институттың бірлік пен келісімнің, ауызбіршіліктің қозғаушы күшіне айналғаны туралы түсініктері қалыптасады.
Күтілетін нәтижелер
> Қазақстан халқы Ассамблеяның қызметі, мақсаты, негізгі міндеттері, құрылымы, парламенттік өкілдігі туралы біледі.
> "Бірлігі жоқ елдің тозатынын, бірлігі күшті елдің озатынын" оқушылар сын тұрғысынан ойлау арқылы талдау жасап, жан-жақты ашады.
> Өз Отанын, туған елін, тілін сүюге тәрбиеленеді.
> Елімізді мекендейтін ұлттар мен ұлыстарды құрметтеуге үйренеді.
Түйінді идея
"Ауызбіршілік жоқ жерде еш - қа - шан да ұлттық идеялар жүзеге асқан емес, жаулықтың ең үлкені, ең қиы - ны - ынтымақ үшін ымыраға бара алмау"
Н.Ә.Назарбаев
Сабақтың дәйексөзі
Ынтымақ барда қара суда қаймақ татыр.
Керекті жабдықтар
интербелсенді тақта, постер, маркерлер, түрлі түсті қағаздар,стикерлер
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Оқушы-
ларға психология-
лық ахуал туғызу
Балалармен амандасу.
> Сергіту сәті. <<Жылы шеңбер>>
> Сыныпты топқа бөлу.
Берілген мақал- мәтелдердің түсіп қалған сөзін тап.
... (Бейбіт) елде береке бар.
... (Бірлік) болмай, тірлік болмас.
Бірлігі жоқ ... (ел) тозар,
Бірлігі күшті ...( ел) озар.
Балалар бір - біріне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Түсірілген сөздерді тауып атау арқылы 3 топқа бөлінеді. (бейбіт, бірлік, ел).
<<Ой қозғау>>
-Биылғы жыл елімізде қандай жыл болып белгіленіп отыр?
-Сонымен қатар Ассамблея жылында тағы қандай айрықша мәнге ие тарихи мерейтойлар өтетін болады?
-Өз өлкемізге байланысты қандай шараларды атай аласыз?
Оқушылар биылғы жылдың елімізде Қазақстан халқы Ассамблеясы жылы (20 жыл) екенін айтады.
ҚР Конституциясына 20 жыл, Қазақ хандығы құрылғанына 550 жыл, Жеңістің 70 жылдығы тойланатынын да атайды.
Туған аулымыздың және ауыл паркінің құрылғанына 50 жыл толуын да мақтанышпен айтады.
Мағынаны тану
Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметі, негізгі мақсат, міндеттері, құрылымы, парламенттік өкілдігі туралы мәлімет беру (слайд көрсетіледі).
Қазақстан халқы Ассамблеясының 2015 жылға арналған логотипіне назар аударту.
Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметі, мақсаты, негізгі міндеттері, құрылымы, парламенттік өкілдігі туралы біледі, білетіндерін толықтырады.
Қазақстан халқы Ассамблея-
сының 2015 жылға арналған логотипін жан-жақты талдайды.
Толғаныс
<<Біз өз - өзімізбен және өзгемен бейбітшілік өмір сүреміз>> тақыры-
бында шығармашылық жұмыс.
І топ: Плакат шығару.
ІІ топ: Хат жазу( шетелдегі досына, өзге ұлт өкіліне, т.б).
ІІІ топ: Сыйлық әзірлеу.
Сыйлыққа қойылатын талаптар:
Жеңіл, ықшам.
Бұзылмайтын.
Ұлттық нақыш.
Құнды.
Әдемі.
Қолданылатын.
Тақырып бойынша сын тұрғысы-
нан ойлау арқылы талдау жасап, жан-жақты ашады.
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.
Қорытын-
ды
<<Бүгінгі күннің тілегі>>. Күн суретінің айналасына өз арман -тілектерін жазып жапсыру.
Оқушылар мен қатысушы қонақтар стикерлер арқылы күн бейнесінің айналасына өз арман-тілектерін жазып жапсырады.
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы
Мектебі
Ғ.Абдуллин атындағы ОЖББМ
Пән мұғалімі
Машанова Гүлсара Қисашқызы
Сыныбы- 9 <<а, б>>
Күні - 05.02.2015
Сабақтың тақырыбы
Бірлік - менің таңдауым
Сілтеме
Слайд, интернет материалдары
Мақсаты
Бірлік пен қоғамдық келісімді қалыптастырудың өзегі болып табылатын Қазақстан халқы Ассамблеясының құрылғанына
20 жыл толуын, іргелі институттың бірлік пен келісімнің, ауызбіршіліктің қозғаушы күшіне айналғаны туралы түсініктері қалыптасады.
Күтілетін нәтижелер
> Қазақстан халқы Ассамблеяның қызметі, мақсаты, негізгі міндеттері, құрылымы, парламенттік өкілдігі туралы біледі.
> "Бірлігі жоқ елдің тозатынын, бірлігі күшті елдің озатынын" оқушылар сын тұрғысынан ойлау арқылы талдау жасап, жан-жақты ашады.
> Өз Отанын, туған елін, тілін сүюге тәрбиеленеді.
> Елімізді мекендейтін ұлттар мен ұлыстарды құрметтеуге үйренеді.
Түйінді идея
"Ауызбіршілік жоқ жерде еш - қа - шан да ұлттық идеялар жүзеге асқан емес, жаулықтың ең үлкені, ең қиы - ны - ынтымақ үшін ымыраға бара алмау"
Н.Ә.Назарбаев
Сабақтың дәйексөзі
Ынтымақ барда қара суда қаймақ татыр.
Керекті жабдықтар
интербелсенді тақта, постер, маркерлер, түрлі түсті қағаздар,стикерлер
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Оқушы-
ларға психология-
лық ахуал туғызу
Балалармен амандасу.
> Сергіту сәті. <<Жылы шеңбер>>
> Сыныпты топқа бөлу.
Берілген мақал- мәтелдердің түсіп қалған сөзін тап.
... (Бейбіт) елде береке бар.
... (Бірлік) болмай, тірлік болмас.
Бірлігі жоқ ... (ел) тозар,
Бірлігі күшті ...( ел) озар.
Балалар бір - біріне бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Түсірілген сөздерді тауып атау арқылы 3 топқа бөлінеді. (бейбіт, бірлік, ел).
<<Ой қозғау>>
-Биылғы жыл елімізде қандай жыл болып белгіленіп отыр?
-Сонымен қатар Ассамблея жылында тағы қандай айрықша мәнге ие тарихи мерейтойлар өтетін болады?
-Өз өлкемізге байланысты қандай шараларды атай аласыз?
Оқушылар биылғы жылдың елімізде Қазақстан халқы Ассамблеясы жылы (20 жыл) екенін айтады.
ҚР Конституциясына 20 жыл, Қазақ хандығы құрылғанына 550 жыл, Жеңістің 70 жылдығы тойланатынын да атайды.
Туған аулымыздың және ауыл паркінің құрылғанына 50 жыл толуын да мақтанышпен айтады.
Мағынаны тану
Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметі, негізгі мақсат, міндеттері, құрылымы, парламенттік өкілдігі туралы мәлімет беру (слайд көрсетіледі).
Қазақстан халқы Ассамблеясының 2015 жылға арналған логотипіне назар аударту.
Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметі, мақсаты, негізгі міндеттері, құрылымы, парламенттік өкілдігі туралы біледі, білетіндерін толықтырады.
Қазақстан халқы Ассамблея-
сының 2015 жылға арналған логотипін жан-жақты талдайды.
Толғаныс
<<Біз өз - өзімізбен және өзгемен бейбітшілік өмір сүреміз>> тақыры-
бында шығармашылық жұмыс.
І топ: Плакат шығару.
ІІ топ: Хат жазу( шетелдегі досына, өзге ұлт өкіліне, т.б).
ІІІ топ: Сыйлық әзірлеу.
Сыйлыққа қойылатын талаптар:
Жеңіл, ықшам.
Бұзылмайтын.
Ұлттық нақыш.
Құнды.
Әдемі.
Қолданылатын.
Тақырып бойынша сын тұрғысы-
нан ойлау арқылы талдау жасап, жан-жақты ашады.
Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.
Қорытын-
ды
<<Бүгінгі күннің тілегі>>. Күн суретінің айналасына өз арман -тілектерін жазып жапсыру.
Оқушылар мен қатысушы қонақтар стикерлер арқылы күн бейнесінің айналасына өз арман-тілектерін жазып жапсырады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz