Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Мекен- жайы
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы
Мекен- жайы: Мектебі
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Ғ. Абдуллин атындағы ОЖББМ
Мекен- жайы: Пән мұғалімі
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Машанова Гүлсара Қисашқызы
Мекен- жайы: Мерзімі
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: қаңтар 2015 жыл
Мекен- жайы: Коучинг тақырыбы
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Мекен- жайы: Сілтеме
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Слайд, фильм, МАН, 58-66 беттер
Мекен- жайы: Жалпы мақсаты
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқуды метатаным арқылы анықтауға үйрету, метасананы оқыту жолдары туралы түсініктерін қалыптастыру.
Мекен- жайы: Оқыту нәтижесі
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Мұғалімдер оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан сөйлеу, жады, шығармашылық және метасана үдерістерін ескеріп оқытуды үйренеді. Мұғалімдер өз оқушыларын қадағалау және осы жолдар арқылы олардың дамуын қолдау жолымен оқытуды жақсартуды үйренеді.
Мекен- жайы: Түйінді идеялар
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу метатаныммен анықталады.
Мекен- жайы: Жаттығу тренингі
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:

Сергіту сәті «Мен кіммін» қатысушылар төмендегі сөйлемдер бойынша өздеріне тұсаукесер дайындайды:

Мен . . . кезде жолбарысқа айналамын.

Мен самал желге ұқсаймын, себебі . . .

Мен кейде . . . өзімді құмырсқадай сезінемін.

Мен стакандағы сумын, өйткені . . .

Мен айсбергпін, себебі . . .

Мен әдемі гүлмін, себебі . . .

Мен биік жартаспын, себебі . . .

Мен балыққа ұқсаймын, өйткені . . .

Мен қызық кітаппын, себебі . . .

Мен әнмін, өйткені . . .

Мен кейде тышқанға ұқсаймын, себебі . . .

Мен «О» әрпі секілдімін, себебі . . .

Мен шамшырақпын . . .

Мен дәмді таңғы аспын, себебі . . .

Мекен- жайы: Топқа бөлу:
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:

Бастауыш сынып, орта, жоғары сынып мұғалімдері бойынша

Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын

Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.

(жақсы, түсінікті, түсініксіз, керемет, )

Мекен- жайы: Кіріспе тапсырма
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:
  1. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу дегенді қалай түсінесіз?
  2. Жас ерекшеліктеріне сай осы уақытқа дейін оқушылардың қандай дағдыларын ескердіңіз?

(жауаптарын тыңдап, қолдау көрсетемін)

Мекен- жайы: 1 - тапсырма
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:

«Сравнение 5-11 класса» видеофильмін қарау

Әр топтан 1 адам өз ойларын қорғайды . . .

Мекен- жайы: 2- тапсырма
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

« Балалар дарындылығының сыртқы белгілерін анықтауға арналған жас ерекшеліктері бойынша ж а л п ы м а т р и ц а» (А. И. Доровский бойынша) слайдын көрсетемін.

Мекен- жайы: 3- тапсырма
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:

Слайдтан сурет көрсетіп, сұрақ қоямын:

Мына суретке мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызды қағазға түсіріңіздер.

(әр мұғалімінің суретті түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді) .

Мекен- жайы: 4- тапсырма
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:

Кітапты әр кезеңде түрлі қабылдау ерекшелігін көрініс арқылы көрсету

1топ :1-3 жасар баланың танымымымен қабылдаңыз

2 топ: 4-6 жасар баланың танымымен қабылдаңыз

3 топ: 7-18 жасар баланың танымымен қабылдаңыз

4 топ: 18 жастан кейінгілер танымымен қабылдаңыз

Мекен- жайы: Бағалау
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: Бағалаушылар топ идеясын қорғаушыларды бағалайды.
Мекен- жайы: Рефлексия
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы: «Менің бүгінгі алған әсерім» стикерге жаздыру
Мекен- жайы: Кері байланыс
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы:

Сауалнама

  1. Коучинг қызықты өтті ме?

А) Иә, барлығы қызықты өтті Ә) Кейбір кезеңдері қызықты болды Б) Қызықты болмады

  1. Коучинг неге ұнады?

А) Өз пікірімнің ескерілуі Ә) Топта мұғалімдермен бірігіп жұмыс істеу Б) Коучтің тәжірибесі ұнады

  1. Коучингтің жаңалығы не болды?

А) Коучинг мазмұны Ә) Өз жетістіктерім Б) Коучинг жүргізу тәсілі

4. Коучинг қиын болды ма?

А) Жоқ Ә) Кей жері Б) Иә

5. Осындай коучингке тағы қатысқыңыз келе ме?

А) Иә Ә) Өзім коуч болуды мақсат етемін Б) Жоқ


Ұқсас жұмыстар
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Квадрат түбірлер
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 7, 8, 9-сыныптарға
Атом құрылысындағы ерекшелік
Топтастыру СТО
Менің досым
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
Ұзақ мерзімді жоспар
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz