Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Мекен- жайы
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы
Мектебі
Ғ.Абдуллин атындағы ОЖББМ
Пән мұғалімі
Машанова Гүлсара Қисашқызы
Мерзімі
қаңтар 2015 жыл
Коучинг тақырыбы
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Сілтеме
Слайд, фильм, МАН, 58-66 беттер
Жалпы мақсаты
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқуды метатаным арқылы анықтауға үйрету, метасананы оқыту жолдары туралы түсініктерін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Мұғалімдер оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан сөйлеу, жады, шығармашылық және метасана үдерістерін ескеріп оқытуды үйренеді. Мұғалімдер өз оқушыларын қадағалау және осы жолдар арқылы олардың дамуын қолдау жолымен оқытуды жақсартуды үйренеді.
Түйінді идеялар
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу метатаныммен анықталады.
Жаттығу тренингі
Сергіту сәті <<Мен кіммін>> қатысушылар төмендегі сөйлемдер бойынша өздеріне тұсаукесер дайындайды:
Мен... кезде жолбарысқа айналамын.
Мен самал желге ұқсаймын, себебі...
Мен кейде... өзімді құмырсқадай сезінемін.
Мен стакандағы сумын, өйткені...
Мен айсбергпін, себебі...
Мен әдемі гүлмін, себебі...
Мен биік жартаспын, себебі...
Мен балыққа ұқсаймын, өйткені...
Мен қызық кітаппын, себебі...
Мен әнмін, өйткені...
Мен кейде тышқанға ұқсаймын, себебі...
Мен <<О>> әрпі секілдімін, себебі...
Мен шамшырақпын...
Мен дәмді таңғы аспын, себебі....
Топқа бөлу:
Бастауыш сынып, орта, жоғары сынып мұғалімдері бойынша
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын
Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.
(жақсы, түсінікті, түсініксіз, керемет, )
Кіріспе тапсырма
1. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу дегенді қалай түсінесіз?
2. Жас ерекшеліктеріне сай осы уақытқа дейін оқушылардың қандай дағдыларын ескердіңіз?
(жауаптарын тыңдап, қолдау көрсетемін)
1 - тапсырма
<<Сравнение 5-11 класса>> видеофильмін қарау
Әр топтан 1 адам өз ойларын қорғайды...
2- тапсырма
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
<< Балалар дарындылығының сыртқы белгілерін анықтауға арналған жас ерекшеліктері бойынша ж а л п ы м а т р и ц а>> (А.И.Доровский бойынша) слайдын көрсетемін.
3- тапсырма
Слайдтан сурет көрсетіп, сұрақ қоямын:
Мына суретке мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызды қағазға түсіріңіздер.
(әр мұғалімінің суретті түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді).
4- тапсырма
Кітапты әр кезеңде түрлі қабылдау ерекшелігін көрініс арқылы көрсету
1топ :1-3 жасар баланың танымымымен қабылдаңыз
2 топ: 4-6 жасар баланың танымымен қабылдаңыз
3 топ: 7-18 жасар баланың танымымен қабылдаңыз
4 топ: 18 жастан кейінгілер танымымен қабылдаңыз
Бағалау
Бағалаушылар топ идеясын қорғаушыларды бағалайды.
Рефлексия
<<Менің бүгінгі алған әсерім>> стикерге жаздыру
Кері байланыс
Сауалнама
1. Коучинг қызықты өтті ме?
А) Иә, барлығы қызықты өтті Ә) Кейбір кезеңдері қызықты болды Б) Қызықты болмады
2. Коучинг неге ұнады?
А) Өз пікірімнің ескерілуі Ә) Топта мұғалімдермен бірігіп жұмыс істеу Б) Коучтің тәжірибесі ұнады
3. Коучингтің жаңалығы не болды?
А) Коучинг мазмұны Ә) Өз жетістіктерім Б) Коучинг жүргізу тәсілі
4. Коучинг қиын болды ма?
А) Жоқ Ә) Кей жері Б) Иә
5. Осындай коучингке тағы қатысқыңыз келе ме?
А) Иә Ә) Өзім коуч болуды мақсат етемін Б) Жоқ
БҚО Жәнібек ауданы Тау ауылы
Мектебі
Ғ.Абдуллин атындағы ОЖББМ
Пән мұғалімі
Машанова Гүлсара Қисашқызы
Мерзімі
қаңтар 2015 жыл
Коучинг тақырыбы
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Сілтеме
Слайд, фильм, МАН, 58-66 беттер
Жалпы мақсаты
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқуды метатаным арқылы анықтауға үйрету, метасананы оқыту жолдары туралы түсініктерін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі
Мұғалімдер оқушылардың жас ерекшеліктері тұрғысынан сөйлеу, жады, шығармашылық және метасана үдерістерін ескеріп оқытуды үйренеді. Мұғалімдер өз оқушыларын қадағалау және осы жолдар арқылы олардың дамуын қолдау жолымен оқытуды жақсартуды үйренеді.
Түйінді идеялар
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу метатаныммен анықталады.
Жаттығу тренингі
Сергіту сәті <<Мен кіммін>> қатысушылар төмендегі сөйлемдер бойынша өздеріне тұсаукесер дайындайды:
Мен... кезде жолбарысқа айналамын.
Мен самал желге ұқсаймын, себебі...
Мен кейде... өзімді құмырсқадай сезінемін.
Мен стакандағы сумын, өйткені...
Мен айсбергпін, себебі...
Мен әдемі гүлмін, себебі...
Мен биік жартаспын, себебі...
Мен балыққа ұқсаймын, өйткені...
Мен қызық кітаппын, себебі...
Мен әнмін, өйткені...
Мен кейде тышқанға ұқсаймын, себебі...
Мен <<О>> әрпі секілдімін, себебі...
Мен шамшырақпын...
Мен дәмді таңғы аспын, себебі....
Топқа бөлу:
Бастауыш сынып, орта, жоғары сынып мұғалімдері бойынша
Әр топта бір бағалаушы анықтауды ұсынамын
Олардың жұмысы - топ идеясын қорғаушылар мен топ жұмысын бағалау.
(жақсы, түсінікті, түсініксіз, керемет, )
Кіріспе тапсырма
1. Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу дегенді қалай түсінесіз?
2. Жас ерекшеліктеріне сай осы уақытқа дейін оқушылардың қандай дағдыларын ескердіңіз?
(жауаптарын тыңдап, қолдау көрсетемін)
1 - тапсырма
<<Сравнение 5-11 класса>> видеофильмін қарау
Әр топтан 1 адам өз ойларын қорғайды...
2- тапсырма
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
<< Балалар дарындылығының сыртқы белгілерін анықтауға арналған жас ерекшеліктері бойынша ж а л п ы м а т р и ц а>> (А.И.Доровский бойынша) слайдын көрсетемін.
3- тапсырма
Слайдтан сурет көрсетіп, сұрақ қоямын:
Мына суретке мұқият қарап алыңыздар, содан соң өз ассоциацияларыңызды қағазға түсіріңіздер.
(әр мұғалімінің суретті түрліше қабылдауы - танымының түрлі деңгейін көрсетеді).
4- тапсырма
Кітапты әр кезеңде түрлі қабылдау ерекшелігін көрініс арқылы көрсету
1топ :1-3 жасар баланың танымымымен қабылдаңыз
2 топ: 4-6 жасар баланың танымымен қабылдаңыз
3 топ: 7-18 жасар баланың танымымен қабылдаңыз
4 топ: 18 жастан кейінгілер танымымен қабылдаңыз
Бағалау
Бағалаушылар топ идеясын қорғаушыларды бағалайды.
Рефлексия
<<Менің бүгінгі алған әсерім>> стикерге жаздыру
Кері байланыс
Сауалнама
1. Коучинг қызықты өтті ме?
А) Иә, барлығы қызықты өтті Ә) Кейбір кезеңдері қызықты болды Б) Қызықты болмады
2. Коучинг неге ұнады?
А) Өз пікірімнің ескерілуі Ә) Топта мұғалімдермен бірігіп жұмыс істеу Б) Коучтің тәжірибесі ұнады
3. Коучингтің жаңалығы не болды?
А) Коучинг мазмұны Ә) Өз жетістіктерім Б) Коучинг жүргізу тәсілі
4. Коучинг қиын болды ма?
А) Жоқ Ә) Кей жері Б) Иә
5. Осындай коучингке тағы қатысқыңыз келе ме?
А) Иә Ә) Өзім коуч болуды мақсат етемін Б) Жоқ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz