Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Қазақстан көлдері

3сынып
Күні :21.10.14
Пән:Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы
Қазақстан көлдері.
Жалпы мақсаты
Өлең мазмұнын түсіне отырып,Қазақстан жеріндегі көлдер туралы мәліметтер беру.
Күтілетін нәтиже
Қазақстандағы көлдер туралы біледі,мәнерлеп оқи алады. Аймақтық көлдермен танысады.
Сабақ түрі, әдіс-тәсілдер

Топтық жұмыс,жеке жұмыс.Топтастыру, ойландыру, іздену, салыстыру.
Тапсырмалар
Тұжырымдама шығару, мысалдар келтіру, өмірмен байланыстыру
Керекті жабдықтар
Автор портреті,флипчарт,географиялық карта
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Күзгі жапырақтардың түстеріне байланысты бөліну
Психологиялық дайындық
Мейрімді жүрекпен,
Ақ пейіл тілекпен
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық.
Критерий құру
Топ ережесін қайталау

Балалар 4 топқа бөлінді

Тренингке қатысып, бір-біріне сәттілік тілеп сабақты бастады
Критериймен танысу
Тұсаукесер

1.Өткен сабақты тексеру.<<Тамсанған дала>>
<<Жапырақ жинау>>
.2.(10сұрақ)

Бағдаршаммен бағалау
Критерия 10-5
8-4
6-3

3,Жаңа сабақ
Жұмбақ шешу
Бұйра жасап сан қилы,
--------------------------------------------------------------------------------
Сұйық жазық шалқиды.
4.Сөз жұмбақ.
1.Физикалық картада су қандай түспен боялған?
2.Тілсіз жау.
3.Жер бетіндегі ауаның бір жерден екінші жерге ауысуын не дейміз?
-Қазақстанның географиялық картасынан көлдерді кім көрсете алады?
-Қандай көлдерді білеміз?
-Бүгінгі сабақтың тақырыбы: Қазақстан көлдері
4.<<Портретті жандандыр>>
-суреттегі кім деп ойлайсы?
-Бұл адам туралы не білесің?
-Не білгің келеді?
Авторы:Ө.Тұрманжанов,Құрманбай Толыбаев, Мағжан Жұмабаев туралы мәлімет беру.
Топтық жұмыс.
1- топ Көлдер туралы аңыз әңгіме айту.
2- Топ Балқаш туралы қосымша мәлімет айту.
3- Топ Алакөл туралы қосымша дерек.
4- Топ Бурабай туралы қосымша дерек.
Көл туралы мұғалімнің түсіндірмесі.
Көл дегенді кім қалай түсінеді? Сыни ойлау
Жер бетіндегі суға толған табиғи ойыстарды көл деп атайды.Көлдің теңізден айырмашылығы неде?Мұхит бөлігі болып табылмайды. Ал көлдің өзеннен айырмашылығы неде? Көлдің суы арна арқылы ақпайды.
Дүние жүзіндегі ең терең көл- Байкал.
Қазақстанда 48мыңнан астам көлдер бар, солардың ішінде ірі көлдер Балқаш, Зайсан Алакөл.
Біздің аймақтағы қандай көлді білесіздер? Шалқар көлі
5.Өзіндік білім алу.
Өлеңмен іштей оқып танысу,топпен мәнерлеп оқу.
Сергіту сәті
6.Топпен жұмыс
1-топ:Ақынның Қазақстан көлдерін қалай сипаттағанын жаз;
2-топ:Сурет және өлең бойынша әр көлдің ерекшеліктерін ата;
3-топ:Қазіргі кездегі өзен-көлдердің ластану себептерін анықта;
4-топ:Өзіңнің өлкеңдегі бір көлді сипатта.
7.Шығармашылық тапсырма.
Барайық,жүзейік,түзейік,лайық сияқты немесе басқа да етістіктерді пайдаланып,Балқаш туралы өлеңді жаластырып көр.
Дарынды және талантты оқушыға сұрақ:
-Әлемдегі ең үлкен көлдерді білесің бе?
-Қазақстандағы ең үлкен көлді ата
-Жетісу көлдерін картадан көрсет
-Қазіргі кезде өзен-көлдер не себепен ластанып жатыр?
Облыс аймағындағы өзен көлдерді танып білу мақсатында сөз жұмбақ шешу
Топшамамен жұмыс.
8.Өзен-көл туралы мақал-мәтелді жатқа оқып,мағынасын ашу

Топпен орындап,шешуін суреттеп береді.

Көк
өрт
жел
Сұрақ-жауап
Картамен жұмыс

<<Портретті жандандыр>>

Қосымша мәлімет
Топтық жұмыс

Осы көлдер туралы бейне таспа көру.

Бейнетаспа арқылы сергіту сәтін жасау

Топпен жұмыс
Екі жұлдыз,бір ұсыныс

Өз бетімен шығ.жұмыс

Жеке оқушымен жұмыс
Қорытынды
Бағалау

Өрісіне қарай мал өсер,
Өзеніне қарай тал өсер.

Жер-қазына,
Су-алтын.

Білім-елге,
Су-жерге.

Адам-елінде,қоға-көлінде көгерер.
9.Үйге тапсырма:Ұнағанын жаттау,мәнерлеп оқу.
Бағалау. Әр топ басшысы бағалау парақшасын тапсырады.
Жұмыс түрі
1.Үй тапсырмасына жауап беруі.
2. Жаңа сабаққа атсалысуы
3.Топта жұмыс жасауы.
4.Қосымша сұрақтарға жауап беруі.
5.Сабақты қорытындылай білуі.

Рефлексия смайликтерге әр топ сабақта ұнаған жағын. Ұнамаған жақтарын жазады.
Критеий арқылы бағалау,кері байланыс.

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
20-25------------5
15-20------------4
10-15------------3

Талдау
Сабақтың өтілу барысы оқушыларға ұнады. Оқушылар белсенділікпен қатынысып, өз ойларын жеткізе білді. Мұғалім жаңа сабақтың ашылуна оқушыларды жетелей білді. Топта жұмыстана алды. Сыни тұрғыдан ойландыра білді. Бағалаудың түрлері сәтті шықты. Оқушылардың географиялық терминде сөйлеу дағдыларын жетілдіре түсу керек.

Ұқсас жұмыстар
Жайсан көлі
Біздің Отанымыз - Қазақстан
Тұран жазығы
Солтүстік қазақ жазығы
Аустралия климаты
Су қоймасы өсімдіктері мен жануарлары
Мұғалжар қай таудың жалғасы
Оқшау сөздер
Менің кітап дегенім
Келді аңсатып, алыстан армандатып
Пәндер