Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Интервалдар әдісі. Оқушыларды интервалдар әдісімен теңсіздіктерді шеше білу
Маңғыстау облысы,Бейнеу ауданы,Абай атындағы орта мектебінің Математика пәнінің мұғалімі Сұлтанмұратова Айдана.
Пәні: алгебра
Сабақтың тақырыбы: Интервалдар әдісі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды интервалдар әдісімен теңсіздіктерді шеше білу
бейімділіктерін одан әрі дамыту, алған білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту.
Есептеу дағдысын жетілдіру, танымдық қызуғышылығын
арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға, ізденуге, тез ойлап, тез
қорытуға, ұйымшылдыққа шапшаңдыққа, ұқыптылыққ,
байқампаздыққа тәрбиелеу.
Сабактың типі: Жаңа сабақты түсіндіру, бекіту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабактың әдісі: Түсіндірме, сұрақ-жауап, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, есептер жинағы, интерактивті тақта,
формулалар.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі 2 минут
II. Үй жұмысын тексеру 10 минут
III. Сұрақ жауап
IV. Кім жылдам?
V. Өзіндік жұмыс
VI. Қорытындылау
VII. Үйге тапсырма
VIII. Бағалау
I - топқа
1. Қандай теңсіздікті квадраттық теңсіздік дейміз?
Анықтама. ах2 + bx + c < 0
түрінде берілген теңсіздікті квадраттық теңсіздік деп аталады.
II - топқа
2.Толымсыз квадрат теңдеулер дегеніміз не?
в немесе с немесе в мен с нолге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.
Толымсыз квадрат теңдеулер қалай жазылады?
ах[2]+вх0 (мұндағы с=0);
ах[2]+с0 (мұндағы в=0);
ах[2]0 (мұндағы в=0, с=0).
мыс 12х-6=0 8х2 + 3 =0
III - топқа
3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.
Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады?
х2 + рх + q = 0
мыс х2+ 7х + 2 = 0
IV. Кім жылдам? 12 минут
Оқулық пен жұмыс тапсырмалар беріледі. Оқушылар тақтаға орындайды.
I - топқа
(х-1)(х+4)<0
x-1<0 x+4<0
x<1 x<-4
( x+2)(x-3)>0
x+2>0 x-3>0
x>-2 x>3
V. Өзіндік жұмыс 10 минут
(барлық топтарға бір тапсырма беріледі, соңында дұрыстығын интерактивті тақтадан көрсетіледі.)
1. а=-2, в=3, с= болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар.
-2х[2] + 3х + =0
2. (х+4)2 - 6х2 = х(х-7) теңдеуін ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріп, а, в, с- ның
х[2] +8х+16-6х[2]-х[2]+7х=0 мәндерін анықта.
6х2+15х+16=0
а=6, в=15, с=16,
3. Теңдеуді шешіңдер
1) 6х2- 24 = 0 2) 2х[2]-18х=0
6х2=24 2х(х-9)=0
х2=4 2х=0
х1,2 = х=0
х1 =-2 х-9=0
х2=2 х=9
VI. Деңгейлік тапсырма (қима қағаз бен жұмыс) 3-минут
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
VI. Қорытындылау бөлімі 5 минут
Квадраттық теңсіздіктер дегеніміз не?
VII. Үй тапсырма № 304, №306 1 минут
VIII. Бағалау 2минут
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
Пәні: алгебра
Сабақтың тақырыбы: Интервалдар әдісі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды интервалдар әдісімен теңсіздіктерді шеше білу
бейімділіктерін одан әрі дамыту, алған білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту.
Есептеу дағдысын жетілдіру, танымдық қызуғышылығын
арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға, ізденуге, тез ойлап, тез
қорытуға, ұйымшылдыққа шапшаңдыққа, ұқыптылыққ,
байқампаздыққа тәрбиелеу.
Сабактың типі: Жаңа сабақты түсіндіру, бекіту
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабактың әдісі: Түсіндірме, сұрақ-жауап, топтық жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, есептер жинағы, интерактивті тақта,
формулалар.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі 2 минут
II. Үй жұмысын тексеру 10 минут
III. Сұрақ жауап
IV. Кім жылдам?
V. Өзіндік жұмыс
VI. Қорытындылау
VII. Үйге тапсырма
VIII. Бағалау
I - топқа
1. Қандай теңсіздікті квадраттық теңсіздік дейміз?
Анықтама. ах2 + bx + c < 0
түрінде берілген теңсіздікті квадраттық теңсіздік деп аталады.
II - топқа
2.Толымсыз квадрат теңдеулер дегеніміз не?
в немесе с немесе в мен с нолге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.
Толымсыз квадрат теңдеулер қалай жазылады?
ах[2]+вх0 (мұндағы с=0);
ах[2]+с0 (мұндағы в=0);
ах[2]0 (мұндағы в=0, с=0).
мыс 12х-6=0 8х2 + 3 =0
III - топқа
3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент (а = 1) 1-ге тең болса, онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.
Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады?
х2 + рх + q = 0
мыс х2+ 7х + 2 = 0
IV. Кім жылдам? 12 минут
Оқулық пен жұмыс тапсырмалар беріледі. Оқушылар тақтаға орындайды.
I - топқа
(х-1)(х+4)<0
x-1<0 x+4<0
x<1 x<-4
( x+2)(x-3)>0
x+2>0 x-3>0
x>-2 x>3
V. Өзіндік жұмыс 10 минут
(барлық топтарға бір тапсырма беріледі, соңында дұрыстығын интерактивті тақтадан көрсетіледі.)
1. а=-2, в=3, с= болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар.
-2х[2] + 3х + =0
2. (х+4)2 - 6х2 = х(х-7) теңдеуін ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріп, а, в, с- ның
х[2] +8х+16-6х[2]-х[2]+7х=0 мәндерін анықта.
6х2+15х+16=0
а=6, в=15, с=16,
3. Теңдеуді шешіңдер
1) 6х2- 24 = 0 2) 2х[2]-18х=0
6х2=24 2х(х-9)=0
х2=4 2х=0
х1,2 = х=0
х1 =-2 х-9=0
х2=2 х=9
VI. Деңгейлік тапсырма (қима қағаз бен жұмыс) 3-минут
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
VI. Қорытындылау бөлімі 5 минут
Квадраттық теңсіздіктер дегеніміз не?
VII. Үй тапсырма № 304, №306 1 минут
VIII. Бағалау 2минут
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
I - деңгей
Берілген теңдеуді ах[2] + вх + с = 0 түріне келтіріңдер.
1) х(3х+5)-1=х(х-4)
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
II - деңгей
Егер а, в, с - ның мәндері белгілі болса, онда ах2 + вх + с = 0 теңдеуін құрыңдар.
а=12, в = -4, с=0
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
III - деңгей
Квадрат теңдеудің коэффициенттерін атаңдар.
5х[2] + 2х + 10 =0 а= в= с=
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz