Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Блакнот және калькулятор бағдарламалары

Момбекова Қуаныш Тұрсынғалиқызы
Жылыбұлақ орта мектебі
Информатика пәнінің мұғалімі

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:

Сыныбы
5-сынып
Пәні
Информатика
Сабақтың тақырыбы
Блакнот және калькулятор бағдарламалары
Сілтеме
Оқулық. Информатика 5 сынып, Арман -ПВ, 2013 ж,
МАН, материалдары, слайд, компьютер.
Сабақтың мақсаты
Блокнот және калькулятор бағдарламасын таныстыру арқылы онымен жұмыс жасай білуді үйрету.

Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері
> Тақырып бойынша мағлұмат бере отырып, практикалық жұмысқа баулу;
> Топтық жұмыс арқылы бірлескен жұмысты ұйымдастыру;
:: Тақырыпты АКТ көмегімен аша отырып, сыни ойлауға жетелеу;
Оқыту нәтижесі
<<Блокнот>> <<Калькулятор >>программаларымен танысады;
Екі программаның қазіргі кездегі мүмкіндіктерін көреді.
Негізгі идея
Блакнот және калькулятор бағдарламаларының мүмкіндіктерімен жұмыс жасауға үйрету.
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақта,компьютер,
Бағалау
Бағалау парағы, басбармақ әдісі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І .Ұйымдастыру кезеңі( 5 минут)

Сынып оқушыларына жағымды ахуалорнату.
Шаттық шеңберге тұрғызу. Блакнот және калькулятор тақырыбында топқа бөлінеді.
Оқушылар шаттық шеңберге тұрады.
Берілген киынды қағаздарды алу арқылы топқа арқылы топқа бөлінеді.
І бөлім <<Ой қозғау>>
Үй жұмыстарын тексеру(9 минут)
Оқушылар <<Сіз білесіз бе?>> әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді.( жеке жұмыс) Мадақтау арқылы бағалау.

ІІ бөлім <<Ой түю>> Жаңа тақырыпты хабарлап мақсатын түсіндіру.
Тыңдайды, ұғынады, салыстырады, ой түйеді.

ІІІ бөлім <<Ой қорыту>>

Топ болып ақылдасады, бірін бірі тыңдайды.шешімге келеді жауап береді.

8. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар

Бағалау
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-
әрекеті

Білу, Түсіну
<<Сіз білесіз бе?>> әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс)
<<Сіз білесіз бе?>> әдісі бойынша блакнот және калькуятор бағдарламалары туралы айтады.
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
10 мин
Қолдану
Деңгейлік тапсырма беремін. ( жеке жұмыс)
Оқушылар оқулық бойынша тапсырмаларды орындайды .
Топ басшылары бағалайды. Әр сұраққа 1 баллдан қойылады.
13 мин
Сергіту сәті
Бейне роликтегі қимылдарды орындау.
2 мин
Талдау, Жинақтау
Галереяны шарлау стратегиясы бойынша - 1- топқа блакнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазу.
Галереяны шарлау стратегиясы бойынша - 1- топқа блакнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазып қабырғаға іліп, әр топ бір-бірінің сұрақтарына жауап бреді.
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
15 мин
Бағалау

Ынталандыру белгілері арқылы, бағалау парағы бойынша
жиналған ұйпайларын есептеп суммативті бағасын шығару.
Сабақты талдау кестесі.

5 мин
Үйге тапсырма
197- беттегі бақылау сұрақтарына жауап беру.
1 мин

Ұқсас жұмыстар
Калькулятор туралы
Блокнот және калькулятор бағдарламалары
Стандарттық бағдарламалар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Тест. 7- сынып
Информатика әлемінде
Үлестір мелі парақша
Информатика әлеміне саяхат сайысы
Стандартты минут программалар
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Пәндер