Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Блакнот және калькулятор бағдарламалары
Момбекова Қуаныш Тұрсынғалиқызы
Жылыбұлақ орта мектебі
Информатика пәнінің мұғалімі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:
Сыныбы
5-сынып
Пәні
Информатика
Сабақтың тақырыбы
Блакнот және калькулятор бағдарламалары
Сілтеме
Оқулық. Информатика 5 сынып, Арман -ПВ, 2013 ж,
МАН, материалдары, слайд, компьютер.
Сабақтың мақсаты
Блокнот және калькулятор бағдарламасын таныстыру арқылы онымен жұмыс жасай білуді үйрету.
Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері
> Тақырып бойынша мағлұмат бере отырып, практикалық жұмысқа баулу;
> Топтық жұмыс арқылы бірлескен жұмысты ұйымдастыру;
:: Тақырыпты АКТ көмегімен аша отырып, сыни ойлауға жетелеу;
Оқыту нәтижесі
<<Блокнот>> <<Калькулятор >>программаларымен танысады;
Екі программаның қазіргі кездегі мүмкіндіктерін көреді.
Негізгі идея
Блакнот және калькулятор бағдарламаларының мүмкіндіктерімен жұмыс жасауға үйрету.
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақта,компьютер,
Бағалау
Бағалау парағы, басбармақ әдісі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І .Ұйымдастыру кезеңі( 5 минут)
Сынып оқушыларына жағымды ахуалорнату.
Шаттық шеңберге тұрғызу. Блакнот және калькулятор тақырыбында топқа бөлінеді.
Оқушылар шаттық шеңберге тұрады.
Берілген киынды қағаздарды алу арқылы топқа арқылы топқа бөлінеді.
І бөлім <<Ой қозғау>>
Үй жұмыстарын тексеру(9 минут)
Оқушылар <<Сіз білесіз бе?>> әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді.( жеке жұмыс) Мадақтау арқылы бағалау.
ІІ бөлім <<Ой түю>> Жаңа тақырыпты хабарлап мақсатын түсіндіру.
Тыңдайды, ұғынады, салыстырады, ой түйеді.
ІІІ бөлім <<Ой қорыту>>
Топ болып ақылдасады, бірін бірі тыңдайды.шешімге келеді жауап береді.
8. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар
Бағалау
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-
әрекеті
Білу, Түсіну
<<Сіз білесіз бе?>> әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс)
<<Сіз білесіз бе?>> әдісі бойынша блакнот және калькуятор бағдарламалары туралы айтады.
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
10 мин
Қолдану
Деңгейлік тапсырма беремін. ( жеке жұмыс)
Оқушылар оқулық бойынша тапсырмаларды орындайды .
Топ басшылары бағалайды. Әр сұраққа 1 баллдан қойылады.
13 мин
Сергіту сәті
Бейне роликтегі қимылдарды орындау.
2 мин
Талдау, Жинақтау
Галереяны шарлау стратегиясы бойынша - 1- топқа блакнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазу.
Галереяны шарлау стратегиясы бойынша - 1- топқа блакнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазып қабырғаға іліп, әр топ бір-бірінің сұрақтарына жауап бреді.
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
15 мин
Бағалау
Ынталандыру белгілері арқылы, бағалау парағы бойынша
жиналған ұйпайларын есептеп суммативті бағасын шығару.
Сабақты талдау кестесі.
5 мин
Үйге тапсырма
197- беттегі бақылау сұрақтарына жауап беру.
1 мин
Жылыбұлақ орта мектебі
Информатика пәнінің мұғалімі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:
Сыныбы
5-сынып
Пәні
Информатика
Сабақтың тақырыбы
Блакнот және калькулятор бағдарламалары
Сілтеме
Оқулық. Информатика 5 сынып, Арман -ПВ, 2013 ж,
МАН, материалдары, слайд, компьютер.
Сабақтың мақсаты
Блокнот және калькулятор бағдарламасын таныстыру арқылы онымен жұмыс жасай білуді үйрету.
Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері
> Тақырып бойынша мағлұмат бере отырып, практикалық жұмысқа баулу;
> Топтық жұмыс арқылы бірлескен жұмысты ұйымдастыру;
:: Тақырыпты АКТ көмегімен аша отырып, сыни ойлауға жетелеу;
Оқыту нәтижесі
<<Блокнот>> <<Калькулятор >>программаларымен танысады;
Екі программаның қазіргі кездегі мүмкіндіктерін көреді.
Негізгі идея
Блакнот және калькулятор бағдарламаларының мүмкіндіктерімен жұмыс жасауға үйрету.
Сабақтың көрнекілігі
Интербелсенді тақта,компьютер,
Бағалау
Бағалау парағы, басбармақ әдісі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
І .Ұйымдастыру кезеңі( 5 минут)
Сынып оқушыларына жағымды ахуалорнату.
Шаттық шеңберге тұрғызу. Блакнот және калькулятор тақырыбында топқа бөлінеді.
Оқушылар шаттық шеңберге тұрады.
Берілген киынды қағаздарды алу арқылы топқа арқылы топқа бөлінеді.
І бөлім <<Ой қозғау>>
Үй жұмыстарын тексеру(9 минут)
Оқушылар <<Сіз білесіз бе?>> әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді.( жеке жұмыс) Мадақтау арқылы бағалау.
ІІ бөлім <<Ой түю>> Жаңа тақырыпты хабарлап мақсатын түсіндіру.
Тыңдайды, ұғынады, салыстырады, ой түйеді.
ІІІ бөлім <<Ой қорыту>>
Топ болып ақылдасады, бірін бірі тыңдайды.шешімге келеді жауап береді.
8. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар
Бағалау
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-
әрекеті
Білу, Түсіну
<<Сіз білесіз бе?>> әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс)
<<Сіз білесіз бе?>> әдісі бойынша блакнот және калькуятор бағдарламалары туралы айтады.
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
10 мин
Қолдану
Деңгейлік тапсырма беремін. ( жеке жұмыс)
Оқушылар оқулық бойынша тапсырмаларды орындайды .
Топ басшылары бағалайды. Әр сұраққа 1 баллдан қойылады.
13 мин
Сергіту сәті
Бейне роликтегі қимылдарды орындау.
2 мин
Талдау, Жинақтау
Галереяны шарлау стратегиясы бойынша - 1- топқа блакнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазу.
Галереяны шарлау стратегиясы бойынша - 1- топқа блакнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазып қабырғаға іліп, әр топ бір-бірінің сұрақтарына жауап бреді.
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
15 мин
Бағалау
Ынталандыру белгілері арқылы, бағалау парағы бойынша
жиналған ұйпайларын есептеп суммативті бағасын шығару.
Сабақты талдау кестесі.
5 мин
Үйге тапсырма
197- беттегі бақылау сұрақтарына жауап беру.
1 мин
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz