Блакнот және калькулятор бағдарламалары

Момбекова Қуаныш Тұрсынғалиқызы

Жылыбұлақ орта мектебі

Информатика пәнінің мұғалімі

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні:
Күні:: Сыныбы
: 5-сынып
Күні:: Пәні
: Информатика
Күні:: Сабақтың тақырыбы
: Блакнот және калькулятор бағдарламалары
Күні:: Сілтеме
:

Оқулық. Информатика 5 сынып, Арман -ПВ, 2013 ж,

МАН, материалдары, слайд, компьютер.

Күні:: Сабақтың мақсаты
: Блокнот және калькулятор бағдарламасын таныстыру арқылы онымен жұмыс жасай білуді үйрету.
Күні:: Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері
:
  • Тақырып бойынша мағлұмат бере отырып, практикалық жұмысқа баулу;
  • Топтық жұмыс арқылы бірлескен жұмысты ұйымдастыру;
  • Тақырыпты АКТ көмегімен аша отырып, сыни ойлауға жетелеу;
Күні:: Оқыту нәтижесі
:

«Блокнот» «Калькулятор »программаларымен танысады;

Екі программаның қазіргі кездегі мүмкіндіктерін көреді.

Күні:: Негізгі идея
: Блакнот және калькулятор бағдарламаларының мүмкіндіктерімен жұмыс жасауға үйрету.
Күні:: Сабақтың көрнекілігі
: Интербелсенді тақта, компьютер,
Күні:: Бағалау
: Бағалау парағы, басбармақ әдісі
Күні:: Мұғалімнің іс-әрекеті
: Оқушының іс-әрекеті
Күні:: І . Ұйымдастыру кезеңі( 5 минут)
:
Күні::

Сынып оқушыларына жағымды ахуалорнату.

Шаттық шеңберге тұрғызу. Блакнот және калькулятор тақырыбында топқа бөлінеді.

:

Оқушылар шаттық шеңберге тұрады.

Берілген киынды қағаздарды алу арқылы топқа арқылы топқа бөлінеді.

Күні::

І бөлім «Ой қозғау»

Үй жұмыстарын тексеру (9 минут)

: Оқушылар «Сіз білесіз бе?» әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс) Мадақтау арқылы бағалау.
Күні:: ІІ бөлім «Ой түю» Жаңа тақырыпты хабарлап мақсатын түсіндіру.
: Тыңдайды, ұғынады, салыстырады, ой түйеді.
Күні::
:
Күні:: ІІІ бөлім «Ой қорыту»
: Топ болып ақылдасады, бірін бірі тыңдайды. шешімге келеді жауап береді.
Күні::
:
Күні::
:
Күні::
:
Күні::
:
Күні::
:
8. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар
Бағалау
Уақыт
8. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар: Мұғалімнің іс-әрекеті
Бағалау:

Оқушының іс-

әрекеті

Уақыт:
8. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар: Білу, Түсіну
Бағалау: «Сіз білесіз бе?» әдісі бойынша үйтапсырмасына жауап береді. ( жеке жұмыс)
Уақыт: «Сіз білесіз бе?» әдісі бойынша блакнот және калькуятор бағдарламалары туралы айтады.
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
10 мин
8. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар: Қолдану
Бағалау: Деңгейлік тапсырма беремін. ( жеке жұмыс)
Уақыт: Оқушылар оқулық бойынша тапсырмаларды орындайды .
Топ басшылары бағалайды. Әр сұраққа 1 баллдан қойылады.
13 мин
8. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар: Сергіту сәті
Бағалау: Бейне роликтегі қимылдарды орындау.
Уақыт: 2 мин
8. Блум таксономиясы бойынша тапсырмалар: Талдау, Жинақтау
Бағалау: Галереяны шарлау стратегиясы бойынша - 1- топқа блакнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазу.
Уақыт: Галереяны шарлау стратегиясы бойынша - 1- топқа блакнот тақырыбына 2- топқа калькулятор тақырыбына 5 сұрақтан жазып қабырғаға іліп, әр топ бір-бірінің сұрақтарына жауап бреді.
Басбармақ әдісі арқылы бағалау
15 мин
Бағалау

Ынталандыру белгілері арқылы, бағалау парағы бойынша

жиналған ұйпайларын есептеп суммативті бағасын шығару.

Сабақты талдау кестесі.

5 мин
Бағалау: Үйге тапсырма
Ынталандыру белгілері арқылы, бағалау парағы бойыншажиналған ұйпайларын есептеп суммативті бағасын шығару.: 197- беттегі бақылау сұрақтарына жауап беру.
Сабақты талдау кестесі.: 1 мин

Ұқсас жұмыстар
Калькулятор туралы
Блокнот және калькулятор бағдарламалары
Стандарттық бағдарламалар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Тест. 7- сынып
Информатика әлемінде
Үлестір мелі парақша
Информатика әлеміне саяхат сайысы
Стандартты минут программалар
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz