Вектор ұғымы.Вектолардың теңдігі

Сындирбаев Төлегеннің қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Күні: 15. 09. 2015 ж. сыныбы: 9 - А -
Пәні: Геометрия
1) Тақырып жұмыс жасау оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.
2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.
3) Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға ықпал етеді.
Білу
Диалог
топтастыру
Топтастыру әдісі
Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.
Топтық жұмысты талқылауға үйренеді. Оқушылар критерий шығаруды үйренеді.
Тапсырмаларды орындайды және бағалайды.
Түсіну
Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Сұрақтар беріледі.
Сабақ үстінде ауызша сұрақ-жауап сыни көзбен қарауға дағдыланады. Вектор ұғымы мен таныстыру. Векторлардың ұзындығын және теңдігіне есептер шығаруда қолдануды үйрену.
Мысал келтір?
І топ. Тақырыптың идеясын ашады.
ІІ топ. Векторлардың бағыттарын анықтайды.
ІІІ топ. Салыстырады.
IV топ. Ережені қолданып векторлардың ұзындығын табады.
Vтоп. Есептер шығарады.
№41, №42, №43, №45 және №46 есептерді шығарады.
Қолдану
Тапсырмалар орындалады.
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар? Қандай век-торларды өзара тең деп атайды? Вектордың ұзындығы деген не?
Вектор ұғымы мен танысады. Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді есептер шығаруда қолдануды үйрену.
Жаңа білімдерді қолданады. Ортақ ұқсастығын айтады. Оқулықтан есептер шығарады.
Талдау
Жинақтау
АКТ-ны
қолдану
қолдану
Бағалау
Сабақта кері байланыс жасауды үйренеді. Оқушылар парақшаларды толтырады.
Не білдім? Не үйрендім?
Не ұнамады? Сабақ несімен ұнады?
1. Вектор ұғымын білуіміз не үшін қажет?
2. Қандай векторларды өзара тең деп атайды?
3. Вектордың ұзындығы деген не?
4. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар?
5. Векторлардың ұзындығын қалай табуға болады?
Сабақтың барысы:
- Психологиялық дайындық.
а) -Балалар, бүгін нешесі?
- Аптаның қай күні?
-Бүгін ауа райы қандай?
-Өздеріңнің көңіл-күйлерің қалай?
-Балалар, бүгінгі күндеріңе сәттілік, шығармашылық табыс тілеймін!
ә) Оқушыларды түрлі фигуралар арқылы 4 топқа бөлу.
б) Топ ережелерін шығару.
в) Оқушылар менен келісіп бағалау критерийлерін шығару.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz