Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Вектор ұғымы.Вектолардың теңдігі

Сындирбаев Төлегеннің қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Күні: 15.09.2015 ж. сыныбы: 9 - А -
Пәні: Геометрия
Сабақтың тақырыбы
1.Вектор ұғымы.Вектолардың теңдігі.
Сілтеме
9-сынып Геометрия, 9-15-ші оқулық беттері.Слайдтар.
Мақсаты:
Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысу. Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді үйрену.
Оқыту нәтижесі:
Вектор ұғымы,векторлардың теңдігі және оның қасиеттері мен танысады. Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді үйренеді.
Түйінді идеялар
1) Тақырып жұмыс жасау оқушылардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілетіне ықпалын тигізеді.
2) Сыни тұрғыдан ойлау балалардың өз идеясын сенімді түрде білдіруіне, түрлі көзқарастарға көңіл бөлуге және оларды бағалауға мүмкіндік береді.
3) Балалардың жауабын бақылау, жазып алу мен талқылау сауатты оқытуға ықпал етеді.
Блум таксаномиясы
7 модуль
ресурстар
Сабақтың мазмұны

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс - әрекеті
Білу
Диалог
топтастыру
Топтастыру әдісі

Ұйымдастыру.Топтарға бөледі.

Түсті стикерлер таңдау арқылы топтарға бөлінеді. Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Өз білетіндерін топтастырады.

Ынтымақтастық атмосферасын құрады.№38 Тест тапсырмаларды ұсынады.
Бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді.
Топтық жұмысты талқылауға үйренеді. Оқушылар критерий шығаруды үйренеді.
Тапсырмаларды орындайды және бағалайды.
Түсіну
Сыни ойлау
Интернет, оқыту нұсқауы стратегиясы
Әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар беріледі. Сұрақтар беріледі.
Сабақ үстінде ауызша сұрақ-жауап сыни көзбен қарауға дағдыланады. Вектор ұғымы мен таныстыру. Векторлардың ұзындығын және теңдігіне есептер шығаруда қолдануды үйрену.
Мысал келтір?

І топ. Тақырыптың идеясын ашады.
ІІ топ. Векторлардың бағыттарын анықтайды.
ІІІ топ.Салыстырады.
IV топ.Ережені қолданып векторлардың ұзындығын табады.
Vтоп.Есептер шығарады.
№41, №42, №43, №45 және №46 есептерді шығарады.

АКТ-ны қолдану

сергіту
Сергіту сәтін ұйымдастырады.

Бейнетаспадағы әуен арқылы жаттығу жасайды.

Қолдану
Диалог
Оқулық
Тапсырмалар орындалады.
Оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды.Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар? Қандай век-торларды өзара тең деп атайды? Вектордың ұзындығы деген не?
Вектор ұғымы мен танысады. Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді есептер шығаруда қолдануды үйрену.
Жаңа білімдерді қолданады. Ортақ ұқсастығын айтады. Оқулықтан есептер шығарады.
Талдау

АКТ-ны қолдану
Түртіп алу стратегиясы
Вектор ұғымын білуіміз не үшін қажет? Векторлардың ұзындығын қалай табуға бола-ды?

Қатты әсер еткен жерлері. Оқулықтан есептер шығарады. Вектордың модулының формуласын қолданып есептер шығара алады.

Жинақтау
АКТ-ны
қолдану

қолдану

Бағыттас және қарама-қарсы бағытталған векторларға мысал-дар келтіріңдер.
Бағыттас және қарама-қарсы бағыттал-ған векторларға мысалдар келтіреді. Жаңа білімдерді қолданып есеп құрастырады.

Үй тапсырмасын беру. Оқулықтан №49 орындап келіңдер.
Өз-өзін бағалайды, оқушының өздігінен ізденуі, бір-бірін бағалайды, сыни көзбен байқайды, өз-өзін салыстыра біледі. Өз деңгейін анықтайды.
Бағалау
Оқыту үшін бағалау

Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар? Қандай векторларды өзара тең деп атайды? Вектордың ұзындығы деген не? Тең векторлар мен параллель көшірудің арасында қандай байланыс бар?

Сабақта кері байланыс жасауды үйренеді.Оқушылар парақшаларды толтырады.
Не білдім? Не үйрендім?
Не ұнамады? Сабақ несімен ұнады?

Ддд

1. Вектор ұғымын білуіміз не үшін қажет?
2. Қандай векторларды өзара тең деп атайды?
3. Вектордың ұзындығы деген не?
4. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар?
5.Векторлардың ұзындығын қалай табуға болады?

Сабақтың барысы:
I. Психологиялық дайындық.
а) -Балалар, бүгін нешесі?
- Аптаның қай күні?
-Бүгін ауа райы қандай?
-Өздеріңнің көңіл-күйлерің қалай?
-Балалар, бүгінгі күндеріңе сәттілік, шығармашылық табыс тілеймін!
ә) Оқушыларды түрлі фигуралар арқылы 4 топқа бөлу.
б) Топ ережелерін шығару.
в) Оқушылар менен келісіп бағалау критерийлерін шығару.

II. Үйге берілген тапсырманы тексеру.№38тест тапсырмаларын орындайды және өзара бағалайды.
(әр топ өздерін толықтырып отырады, келесі топқа сұрақ қояды).

III. Жаңа тақырып.
Ой қозғау. Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар? Қандай векторларды өзара тең деп атайды? Вектордың ұзындығы деген не?
а) Тақырыпты ашып алу
oo Бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ?
oo

б) Оқулықпен жұмыс. (Жеке жұмыс, жұппен жұмыс, топпен жұмыс. Оқушылар тақырыпты оқиды, сұрақ құрастырады, әр топтан бір-бір оқушы мысалдарын тақтаға жазады, топтар бір-бірін толықтырып отырады.
№ 41-№50 жаттығулар.

IV. Сергіту сәті. ( бейнероликтен көріп, тыңдау және билеу).

V. Ой толғаныс 1) Векторлар неге қарастырылады?
2) Векторлар ұғымын енгізу не үшін қажет?
3) Параллель көшіру түрлендіруі қандай мақсатпен жүргізіледі?

2) Ашық сұрақтар, кері байланыс орнату
2) Вектордың ұзындығы деген не?
3) Векторлық шама мен скаляр шаманың қандай айырмашылығы бар?
4) Қандай векторларды өзара тең деп атайды?
5) Векторлар ұғымын енгізу не үшін қажет?

VII.Үйге тапсырма: № 49

3) Бағалау:Өзін-өзі бағалау. Оқушыларға ұсынылған критерийлер бойынша әр оқушы өзін бағалайды.
4) Рефлексия: Оқушылар сабақ туралы ойларын, сұрақтарын шығу парағына жазады.

Ұқсас жұмыстар
Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның қасиеттері
Төрбұрыштар туралы
Вектордың координаталары
Синусоидалы шамалардың мәндері
Координаталары берілген векторлардың скалярлық көбейтіндісі, векторлардың скалярлық көбейтіндісінің қасиеттері
Векторлар арасындағы бұрыш
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар. 6 сынып
Дарындылар додасы жайлы ақпарат
ХХі ғасыр көшбасшысы. 7-10 сыныптарға арналған
Векторлардың скаляр көбейтіндісі
Пәндер