Сабақта АКТ интеграциясы: коучинг тәжірибесі, TPACK және бағалау

Коучинг
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл

Коуч : Атшыбаева К

ІІ-деңгейлік курстан өткен

: Коучингтің тақырыбы
Коучинг: Сабақта АКТ-ны қолданудың тиімділігі.
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:
: Мақсаты :
Коучинг:

1. Акт туралы ғылыми ұғымдарды түсіндіру. Компьютормен жұмыс жасаудың тиімділігіне көз жеткізу.

2. АКТ-ны пайдалануға деген қызығушылығын ояту

3. Топпен бірлесе, ынтымақтаса жұмыс жасауға бағыт беру.

Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:
: Күтілетін нәтиже :
Коучинг: Мұғалімдер сабақта АКТ-ны қолданудың тиімділігін түсінеді, АКТ-ны қолданудың кейбір әдістерін меңгереді.
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:
: Ресурстар :
Коучинг: Интерьактивті тақта, слайдтар, А-4 форматы, түрлі түсті бояулар, мәтіндер.
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:
: Сабақтың жүрісі :
Коучинг: Коучтің әрекеті
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл: Коучинге қатысушылардың әрекеті
Коуч : Атшыбаева КІІ-деңгейлік курстан өткен:
: 1.
Коучинг:

Ұйымдастыру кезеңі :

а) Сабаққа қатысушылармен сәлемдеседі.

ә) психологиялық тренинг жүргізеді

б) топқа бөледі

Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:

1. Сәлемдеседі.

2. өзара шеңбер жасап тұрып, бір-біріне тілек тілейді

3. Топқа бөлінеді.

Коуч : Атшыбаева КІІ-деңгейлік курстан өткен:
:

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Коучинг:

Коуч : «АКТ-ны қолдану»бейне жазбаны ұсынады. АКТ-ның пайдасы туралы мәтін таратып береді . Компьютормен жұмыс жасау :

Топқа тапсырма береді:

1-топ :Менің мектебім

2-топ: Менің елім -Қазақстан

3-топ : Менің оқушыларым

Сергіту сәті : Әлемді өзгертетін 10 технология бейнежазбаны ұсынады.

Технологиялық, педагогикалық және мазмұнды білім. Коучпен бірлесе отырып, слайд жасау, постерге түсіру .

Тақырып : «Тәуелсіздік- тірегім »

Бағалау : оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау :

Коуч: бағалау критерийін ұсынады :

Сергіту сәті : музыка әуеніне жаттығу ырғақтарын жасау :

Бағалау : кері байланыс :

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл: Ұнады
Коуч : Атшыбаева КІІ-деңгейлік курстан өткен: ұнамады
: ұсыныс

Топ мүшелері бейне жазбаны көреді, өзара талқылайды. Соңынан ортадан бір адам шығып, оның пайдасы туралы айтып береді.

Топ мүшелері слайд жасақтап, оны презентациялайды.

Бейнежазбаны көріп, соңынан эссе жазады. .

Топ мүшелері берілген тақырыпқа постер жасап, оны қорғайды. .

1. Әр топ өзін-өзі бағалайды

2. әр топ бірін-бірі бағалайды

3. жиынтық бағалау .

.

:
Коучинг:
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:
:
Коучинг:
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:
:
Коучинг:
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:
:
Коучинг:
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:
:
Коучинг:
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:
:
Коучинг:
Уақыты : 06. 01. 2015 жыл:

Ұқсас жұмыстар
Коучинг пен менторинг негізінде оқыту мен бағалау үдерісіндегі өзгерістердің тиімділігін бағалау: мектеп тәжірибесі
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және АКТ қолдану бойынша 70 минуттық қысқа мерзімді коучинг жоспарлары
Сабақта топтық жұмыс жүргізудің тиімділігі: коучинг жоспары
Сабақта АКТ-ны тиімді қолдану: мұғалімдерге арналған шеберлік сабағы
Оқушыларды сабақта топтық жұмысқа бейімдеуге арналған коучинг жоспары
Мұғалімдерге арналған АКТ қолдану бойынша коучинг-сессиясының жоспары
Формативті бағалау әдістерін сабақта тәжірибелік қолдану
Бастауыш сыныптарда сыни тұрғыдан ойлауға оқыту модулінің тиімділігі: диалог, топтық жұмыс және АКТ интеграциясы
Science Cube Lite құралдарын қолдана отырып орта мектепте физиканы оқыту: зертханалық тәжірибелер және АКТ интеграциясы
Оқытуды басқару және мұғалім көшбасшылығын дамыту: коучинг тәжірибесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz