Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
М.Мақатаевтың Аққулар ұйықтағанда поэмасының сюжеті мен композициясы
Абатова Мейрамгүл Жөкеқызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы
Уақыты
Сыныбы
Пәні
Мұғалім
8
Қазақ әдебиеті
Абатова М
Сабақтың тақырыбы:
М.Мақатаевтың <<Аққулар ұйықтағанда>> поэмасының сюжеті мен композициясы
Сілтеме:
Әдебиет оқулығы. Алматы. <<Атамұра>>. 2011ж. Авторлары: С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы
184, 194 - беттер
Жалпы мақсаты:
Поэманың сюжеттік композициясын меңгерту, кейіпкерлер іс-әрекетіне баға бере отырып, өлеңнің негізгі ойын,тақырыбын, көркемдік тілін ұғындыру
Оқыту нәтижесі:
Поэманың сюжеті мен композициясын анықтай алады, топтасып, ынтымақпен жұмыс атқаруға, бірігіп қорытынды жасауға үйренеді. Өлеңді талдау барысында сыни ойлау,еркін дәлелмен сөйлеу, сауатты жазу, мәнерлеп оқу дағдылары дамиды. Бағалау дескрипторларын пайдаланып формативті бағалау түрін меңгереді.
Түйінді идеялар:
Табиғат заңдылығына қарсы келмеуді, қазақтың салт- дәстүрін сақтауды, экологиялық мәдениеттілікті түсінеді.
Сабақтың түрі:
7 модульге негізделген Кембридж тәсілі. Кіріктірілген сабақ.
Бағалау түрі:
Қалыптастырушы (формативті) бағалау.
Құрал-жабдықтар:
Үлестірме жеке бағалау дескрипторлары, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі, экология, музыка, биология
Кіріспе
I Қызығушылығын ояту ( Үй жұмысын сұрау)
Ой қозғау. Н. Тілендиевтің <<Аққу>> күйін тыңдата отырып, өткен сабақты еске түсіру, жаңа тақырыпты болжату, аққу жайлы білетіндіктерін сұрау
Топ құру, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
1-топ Ана
2-топ Жетімкөл
3- топ Аққу
Негізгі бөлім
II Мағынаны тану (Жаңа сабақ)
Тапсырма №1 Тест сұрақтары
Тапсырма №2 << Кері сұрақ?>> оқыта үйрету ойыны
Тапсырма №3 Мәнерлеп оқу
1-топ Ана сөзі
2-топ Жетімкөл суреті
3-топ Көлдегі аққу
Тапсырма №4
Кейіпкерлерге мінездеме. <<Топтастыру>> стратегиясы. (Топтық жұмыс)
1-топ Ана
2-топ Жетімкөл
3-топ Аққу
Тапсырма№5 <<Сауаттылықты ашатын хаттар>> стратегиясы. Досыма хат.
Қазақ тілі. Салалас сөйлем
Тапсырма №6
Сатылай талдау.
(Жеке жұмыс, мұғалімнің бағалауы)
Дифференциация
Деңгейлік тест сұрақтары
Қорытынды
III Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)
Табиғат -ана
Рефлексия жүргізу
Әр түрлі деңгейдегі
сұрақтар
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы
Уақыты
Сыныбы
Пәні
Мұғалім
8
Қазақ әдебиеті
Абатова М
Сабақтың тақырыбы:
М.Мақатаевтың <<Аққулар ұйықтағанда>> поэмасының сюжеті мен композициясы
Сілтеме:
Әдебиет оқулығы. Алматы. <<Атамұра>>. 2011ж. Авторлары: С.Мақпырұлы, Г.Құрманбай, А.Қыраубайқызы
184, 194 - беттер
Жалпы мақсаты:
Поэманың сюжеттік композициясын меңгерту, кейіпкерлер іс-әрекетіне баға бере отырып, өлеңнің негізгі ойын,тақырыбын, көркемдік тілін ұғындыру
Оқыту нәтижесі:
Поэманың сюжеті мен композициясын анықтай алады, топтасып, ынтымақпен жұмыс атқаруға, бірігіп қорытынды жасауға үйренеді. Өлеңді талдау барысында сыни ойлау,еркін дәлелмен сөйлеу, сауатты жазу, мәнерлеп оқу дағдылары дамиды. Бағалау дескрипторларын пайдаланып формативті бағалау түрін меңгереді.
Түйінді идеялар:
Табиғат заңдылығына қарсы келмеуді, қазақтың салт- дәстүрін сақтауды, экологиялық мәдениеттілікті түсінеді.
Сабақтың түрі:
7 модульге негізделген Кембридж тәсілі. Кіріктірілген сабақ.
Бағалау түрі:
Қалыптастырушы (формативті) бағалау.
Құрал-жабдықтар:
Үлестірме жеке бағалау дескрипторлары, интерактивті тақта, компьютер, слайдтар
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі, экология, музыка, биология
Кіріспе
I Қызығушылығын ояту ( Үй жұмысын сұрау)
Ой қозғау. Н. Тілендиевтің <<Аққу>> күйін тыңдата отырып, өткен сабақты еске түсіру, жаңа тақырыпты болжату, аққу жайлы білетіндіктерін сұрау
Топ құру, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
1-топ Ана
2-топ Жетімкөл
3- топ Аққу
Негізгі бөлім
II Мағынаны тану (Жаңа сабақ)
Тапсырма №1 Тест сұрақтары
Тапсырма №2 << Кері сұрақ?>> оқыта үйрету ойыны
Тапсырма №3 Мәнерлеп оқу
1-топ Ана сөзі
2-топ Жетімкөл суреті
3-топ Көлдегі аққу
Тапсырма №4
Кейіпкерлерге мінездеме. <<Топтастыру>> стратегиясы. (Топтық жұмыс)
1-топ Ана
2-топ Жетімкөл
3-топ Аққу
Тапсырма№5 <<Сауаттылықты ашатын хаттар>> стратегиясы. Досыма хат.
Қазақ тілі. Салалас сөйлем
Тапсырма №6
Сатылай талдау.
(Жеке жұмыс, мұғалімнің бағалауы)
Дифференциация
Деңгейлік тест сұрақтары
Қорытынды
III Ой-толғаныс (Үйге тапсырма)
Табиғат -ана
Рефлексия жүргізу
Әр түрлі деңгейдегі
сұрақтар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz