Жаңа индустриялы елдер - Сингапур, Тайланд, Малайзия

Қысқа мерзімді жоспар
Сынып: 11 «А»
Пәні: География Пән мұғалімі: Саржан Н. М
Тақырыбы: Жаңа индустриялы елдер - Сингапур, Тайланд, Малайзия.
Мақсаты: Оқушыларға ж а ңа индустриялы елдерге қай елдер жататынын және олардың әлемдік экономикадағы саудадағы орны мен Қазақстанды мысалға ала отырып, болашағына болжам жасау дағдыларын қалыптастыру
Ұйымдастыру кезеңі
Санмен 3 топқа бөлінеді.
Білу
Үй тапсырмасын сұрау үшін карточкамен жұмыс.
1. «Иә», десеңіз де, «Жоқ» десеңіз де НЕГЕ екенін дәлелдеңіздер. (3 топқа тапсырма)
(2 минут. Ойлану үшін)
Қорғау 2 минуттан
- ТапсырмадағыАзиядағы жаңа индустриялы елдердіңбелгілерін табыңыз және оны таңдау себептеріңізді түсіндіріңіз.
- Шетел инвестициясы мен жоғарғы технологиялар, ғылымды көп қажет ететін салаларының мықты дамуымен, арзан жұмыс күші есебінен экономикасында жаңа өнеркәсіптің жоғары қарқынмен дамуымен көзге түсіп отырған елдер
- Халық санының көптігі; арзан еңбек ресурстары; экономикалық әлеуетінің жоғарлығы; жан басына шаққандағы экономикалық көрсеткіштердің төмен болуы; шаруашылық құрылымының күрделілігі; бай мәдени қорымен ерекшеленетін елдер
- Экономикалық даму деңгейінің және жан басына шаққандағы табыстың өте төмендігі; табиғи өсудің жоғарлығы; аграрлық сектордың басымдылығы; әлеуметтік жағдайдың нашарлығы
7мин
2 - тапсырма. Өзіңізді тексеріңіз:
Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?
- Корея, Тайланд елі мұнай экспорттайтын елдер тобына жатады?
- Үкіметтің экспорттық салаға жұмыс жасауы, халыққа кәсіби білім беруді жақсартуға бағытталған шаралар және халықтың еңбексүйгіштігі “Корея кереметі” деп айта аламыз.
- Дүниежүзінің көптеген елдері «ДЭУ», «Самсунг», «LG»сияқты тұрмыстық техниканы пайдаланады. Себебі олар . . .
- Қазір Қазақстан мұғалімдері осы жаңа индустриялы елдердің оқыту әдістерін пайдаланып оқытып жатыр. Себебі . . .
10 минут
Ішінде сұрақтар жазылған карточкаларды алады. . Топтар өздері таңдаған сұрақтарға жауап береді.
ШЫНДЫҚ пен ЖАЛҒАНды анықтап оны сыни талдап өз ойын ұсынып үйренеді
Түсіну.
Миға шабуыл»
«Іздеп тап!»
1. Тұрған географиялық орнына қарап елдің дамуына талдау жасап көрейік
- Бұл елдердің ұқсастығы неде?
- Айырмашылықтары неде?
- Елдердің ұқсастығы мен айырмашылығына қарай отырып экономикасының дамуын болжауға болады ма? Қалай?
2. Слайдтағы сурет бойынша әр елдің рәміздерін табыңыздар.
Жауабы; Синг - 1, 5
Тайл. -2, 4
Малайз - 3, 4
10 мин
Алдарында тұрған картадан қандай ерекшелік көріп тұрғанын жазады, спикер жауап береді.
Өздеріне берілген мәтін бөліктерін оқып, өзара талдап, постерге жазады, араларынан 1 оқушыны спикер сайлап, сол оқушы қорғайды.
Бейнефильм көреді.
әртүрлі болатындығына көз жеткізу.
табу
Аталған ұғымға баланысты білімдерін жинақтау
болмайтындығына көз жеткізу
Қолдану
1. «Интернетпен жұмыс» 2 мин
1-топ Малайзия елінің экономикасы
2- топ Сингапурдың білім беру жүйесі
3- топ Тайланд халқы тілі, діні
(бөлінген көшбасшылықпен жұмыс интернеттен табушы, түртіп алушы, спикер, жабдықтаушы )
Түртіп алу - 3минут
Қорғау - 3
Жинақтау
«Бізге не істеу керек?»
Түйін сөйлемді жаз.
Рефлекция
Оқушыларға смайликтер таратамын.
Жолаушылап келе жатқан сәуегей қарияға үлкен сарай құрылысына тас әкеле жатқан үш құрылысшы кездесіпті. Қария оларды тоқтатып әрқайсысына сұрақ қойыпты.
Бірінші құрылысшыдан:- Бүгін күні бойы не істедің?- деп сұрапты.
Ол болса:-күні бойы құрып кеткір тастарды тасумен болдым- деп жауап беріпті.
Екінші құрылысшыдан:- Бүгін күні бойы не істедің?- деп сұрапты.
Ол болса:-күні бойы өзіме жүктелген жұмысты жауапкершілікпен жасадым- деп жауап беріпті.
Үшінші құрылысшадан:- Ал
сен не істедің?- дп сұрапты. Жүзінен қуаныш нұры төгілген үшінші құрылысшы қарияға қарап күлімсіреп:- Мен бүгін күні бойы мына зәулім сарай құрылысына қатыстым деп жауап беріпті.
-Балалар! Кім бірінші құрылысшы секілді жұмыс істеді? (қызыл стикер)
-Кім екінші құрылысшы секілді жауапкершілікпен жұмыс істеді? (көк стикер)
-Ал кім өзінің білім сарайының құрылысына қатысты? (сары стикер)
Бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz