11A сынып географиясы: Жаңа индустриялы елдер - Сингапур, Таиланд, Малайзия. Қысқа мерзімді жоспар

Қысқа мерзімді жоспар

Сынып: 11 «А»

Пәні: География Пән мұғалімі: Саржан Н. М

Тақырыбы: Жаңа индустриялы елдер - Сингапур, Тайланд, Малайзия.

Мақсаты: Оқушыларға ж а ңа индустриялы елдерге қай елдер жататынын және олардың әлемдік экономикадағы саудадағы орны мен Қазақстанды мысалға ала отырып, болашағына болжам жасау дағдыларын қалыптастыру

р/с
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Мақсаты
р/с: 1
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Ұйымдастыру кезеңі

Санмен 3 топқа бөлінеді.

Оқушының іс-әрекеті: Семинарға қатынасушылар арасындағы географтарға бағалауға беріледі, бағалауға дайындық жүргізеді.
Мақсаты: Оқушылар назарын сабаққа аудару, топқа бөлу
р/с: ІІ
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Білу

Үй тапсырмасын сұрау үшін карточкамен жұмыс.

1. «Иә», десеңіз де, «Жоқ» десеңіз де НЕГЕ екенін дәлелдеңіздер. (3 топқа тапсырма)

(2 минут. Ойлану үшін)

Қорғау 2 минуттан

  1. ТапсырмадағыАзиядағы жаңа индустриялы елдердіңбелгілерін табыңыз және оны таңдау себептеріңізді түсіндіріңіз.
  • Шетел инвестициясы мен жоғарғы технологиялар, ғылымды көп қажет ететін салаларының мықты дамуымен, арзан жұмыс күші есебінен экономикасында жаңа өнеркәсіптің жоғары қарқынмен дамуымен көзге түсіп отырған елдер
  • Халық санының көптігі; арзан еңбек ресурстары; экономикалық әлеуетінің жоғарлығы; жан басына шаққандағы экономикалық көрсеткіштердің төмен болуы; шаруашылық құрылымының күрделілігі; бай мәдени қорымен ерекшеленетін елдер
  • Экономикалық даму деңгейінің және жан басына шаққандағы табыстың өте төмендігі; табиғи өсудің жоғарлығы; аграрлық сектордың басымдылығы; әлеуметтік жағдайдың нашарлығы

7мин

2 - тапсырма. Өзіңізді тексеріңіз:

Бұл мәлімет ШЫНДЫҚ па немесе ЖАЛҒАН ба?

  • Корея, Тайланд елі мұнай экспорттайтын елдер тобына жатады?
  • Үкіметтің экспорттық салаға жұмыс жасауы, халыққа кәсіби білім беруді жақсартуға бағытталған шаралар және халықтың еңбексүйгіштігі “Корея кереметі” деп айта аламыз.
  • Дүниежүзінің көптеген елдері «ДЭУ», «Самсунг», «LG»сияқты тұрмыстық техниканы пайдаланады. Себебі олар . . .
  • Қазір Қазақстан мұғалімдері осы жаңа индустриялы елдердің оқыту әдістерін пайдаланып оқытып жатыр. Себебі . . .

10 минут

Оқушының іс-әрекеті:

Ішінде сұрақтар жазылған карточкаларды алады. . Топтар өздері таңдаған сұрақтарға жауап береді.

ШЫНДЫҚ пен ЖАЛҒАНды анықтап оны сыни талдап өз ойын ұсынып үйренеді

Мақсаты: Үй тапсырмасын пысықтау, өткен материалдарды еске түсіріп, жаңғырту.
р/с: ІІІ
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Түсіну.

Миға шабуыл»

«Іздеп тап!»

1. Тұрған географиялық орнына қарап елдің дамуына талдау жасап көрейік

- Бұл елдердің ұқсастығы неде?

- Айырмашылықтары неде?

- Елдердің ұқсастығы мен айырмашылығына қарай отырып экономикасының дамуын болжауға болады ма? Қалай?

2. Слайдтағы сурет бойынша әр елдің рәміздерін табыңыздар.

Жауабы; Синг - 1, 5

Тайл. -2, 4

Малайз - 3, 4

10 мин

Оқушының іс-әрекеті:

Алдарында тұрған картадан қандай ерекшелік көріп тұрғанын жазады, спикер жауап береді.

Өздеріне берілген мәтін бөліктерін оқып, өзара талдап, постерге жазады, араларынан 1 оқушыны спикер сайлап, сол оқушы қорғайды.

Бейнефильм көреді.

Мақсаты:

әртүрлі болатындығына көз жеткізу.

табу

Аталған ұғымға баланысты білімдерін жинақтау

болмайтындығына көз жеткізу

р/с: ІҮ.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Қолдану

1. «Интернетпен жұмыс» 2 мин

1-топ Малайзия елінің экономикасы

2- топ Сингапурдың білім беру жүйесі

3- топ Тайланд халқы тілі, діні

(бөлінген көшбасшылықпен жұмыс интернеттен табушы, түртіп алушы, спикер, жабдықтаушы )

Түртіп алу - 3минут

Қорғау - 3

Оқушының іс-әрекеті: Олар осы елдердегі мұнай қоры мөлшерін іздеп табады
Мақсаты: Қолдану кезеңіндегі жұмыстарына баға беру.
р/с: Ү.
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жинақтау

«Бізге не істеу керек?»

Түйін сөйлемді жаз.

Оқушының іс-әрекеті: 2 оқушыдан топтаса отырып,
Мақсаты: Масштабтары әртүрлі глобустардан әртүрлі
р/с:
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Рефлекция

Оқушыларға смайликтер таратамын.

Жолаушылап келе жатқан сәуегей қарияға үлкен сарай құрылысына тас әкеле жатқан үш құрылысшы кездесіпті. Қария оларды тоқтатып әрқайсысына сұрақ қойыпты.
Бірінші құрылысшыдан:- Бүгін күні бойы не істедің?- деп сұрапты.
Ол болса:-күні бойы құрып кеткір тастарды тасумен болдым- деп жауап беріпті.

Екінші құрылысшыдан:- Бүгін күні бойы не істедің?- деп сұрапты.
Ол болса:-күні бойы өзіме жүктелген жұмысты жауапкершілікпен жасадым- деп жауап беріпті.

Үшінші құрылысшадан:- Ал

сен не істедің?- дп сұрапты. Жүзінен қуаныш нұры төгілген үшінші құрылысшы қарияға қарап күлімсіреп:- Мен бүгін күні бойы мына зәулім сарай құрылысына қатыстым деп жауап беріпті.

-Балалар! Кім бірінші құрылысшы секілді жұмыс істеді? (қызыл стикер)
-Кім екінші құрылысшы секілді жауапкершілікпен жұмыс істеді? (көк стикер)
-Ал кім өзінің білім сарайының құрылысына қатысты? (сары стикер)

Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар өздеріне сай смайликтерді таңдап дайын плакатқа жапсырады
Мақсаты: Оқушылардың бүгінгі сабаққа қатысу белсенділіктерін өзін-өзі бағалау арқылы білу.

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Жаңа индустриялы елдер: Оңтүстік-Шығыс Азия тәжірибесі және Қазақстанмен салыстырмалы талдау
Азияның жаңа индустриялы елдері: экономикалық-географиялық орны мен негізгі белгілері
Информатика пәні, 11а сынып: Желілік этикет және ақпаратпен жұмыс саласындағы ҚР заңнамасы - қысқа мерзімді жоспар
9-сынып географиясы: Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы, табиғат жағдайы және халқы - қысқа мерзімді жоспар
Қысқа мерзімді жоспар: 11-сынып географиясы - Италияның шаруашылығы және сыртқы экономикалық байланыстары
9-сынып географиясы бойынша қысқа мерзімді жоспар: Қазақстан - мал шаруашылығы аймағы
7-сынып географиясы: Қытай мен Үндістан - табиғи жағдайлары, табиғи ресурстары, халқы және шаруашылығы (қысқа мерзімді жоспар)
10-сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар №4: §3 Тілдік норма және жаңа қолданыстар
8-сынып географиясы: Жетісу Алатауы - қысқа мерзімді сабақ жоспары
7-сынып: Материктер мен мұхиттар географиясы - ұзақ мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz