Аласа таулар туралы

География пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары (8 сынып )

Сабақтың тақырыбы:
Аласа таулар

Сабақтың мақсаты
Аласа таулардың географиялық орнының ерекшеліктерімен таныстыру және маңызды деректер арқылы білімдерін кеңейту, оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру, сөздік қорын молайту
Сабақтың мақсаты: Күтілетін нәтиже
Аласа таулардың географиялық орнының ерекшеліктерімен таныстыру және маңызды деректер арқылы білімдерін кеңейту, оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру, сөздік қорын молайту: Аласа тауларды биіктігіне қарай ажырата алады, картадан тауып көрсете алады, дүниетанымы кеңейеді, өз идеяларын еркін жеткізуге тырысады, бір-бірін өзара түсінуге, қолдауға үйренеді
Сабақтың мақсаты: Әдіс-тәсілдер
Аласа таулардың географиялық орнының ерекшеліктерімен таныстыру және маңызды деректер арқылы білімдерін кеңейту, оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру, сөздік қорын молайту: «Шаттық щеңбер», «Ой шақыру», «Жеке диологтық-топтық жұмыс», «Ортадағы қаламсап », «Өзара оқыту» стратегиялары
Сабақтың мақсаты: Сабақ барысында жүзеге асатын жұмыс түрлері
Аласа таулардың географиялық орнының ерекшеліктерімен таныстыру және маңызды деректер арқылы білімдерін кеңейту, оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру, сөздік қорын молайту: Сергіту сәті, топтық жұмыс (жоба жасап постерге қорғау) , ассоциация жасау, әңгімелеу, талдау, кері байланыс, диалог, рефлексия.
Сабақтың мақсаты: Сабақтың түрі
Аласа таулардың географиялық орнының ерекшеліктерімен таныстыру және маңызды деректер арқылы білімдерін кеңейту, оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру, сөздік қорын молайту: Аралас сабақ
Сабақтың мақсаты: Негізгі ресурстар
Аласа таулардың географиялық орнының ерекшеліктерімен таныстыру және маңызды деректер арқылы білімдерін кеңейту, оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру, сөздік қорын молайту:

Компьютер, корона, фломастер, карта, постер, бағалау парақтары, үлестірмелі материалдар,

оқулық, Қосымша деректер, кескін карталары, атлас карталары

Сабақтың мақсаты: Бағалау
Аласа таулардың географиялық орнының ерекшеліктерімен таныстыру және маңызды деректер арқылы білімдерін кеңейту, оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру, сөздік қорын молайту: Формативті, Бағалау парағы (критерийлерге қарап бағалау), смайликтер, жиынтық бағалау
Сабақтың мақсаты: Қамтылған модульдер
Аласа таулардың географиялық орнының ерекшеліктерімен таныстыру және маңызды деректер арқылы білімдерін кеңейту, оқушылардың өзара қарым-қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру, сөздік қорын молайту:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Диалогтік оқыту

«Оқыту үшін бағалау, оқытуды бағалау

«Оқытудағы көшбасшылық»

СТО технологиясының элементтері

АКТ пайдалану

Сабақтың барысы:

Кезеңдері
Уақыты
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Кезеңдері:

І

ІІ

Уақыты:

2 минут

5 минут

Мұғалімнің әрекеті:

Сергіту сәті . «Шаттық шеңбер»

Топқа бөлу . Оқушыларға 3 суреттің қиындылары беріледі. Суретті біріктіру арқылы топқа бөлінуді және араларынан топ басшысын сайлауды ұсынады.

Өткенді еске түсіру. Ортада қаламсап стратегиясы. Мұғалім әр топ мүшелеріне қаламдарын ортаға қоюын сұрайды. Мұғалім таңдаған қалам иесі сұраққа жауап береді. Жауап бере алмаса, топ мүшелері көмектеседі.

Оқушының әрекеті:

Сергіту сәтін жасайды.

Сурет қиындыларын біріктіріп, топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды. Үш топқа бөлініп отырады

Оқушылар қаламдарын ортаға қояды, мұғалім қай оқушының қаламын таңдаса сол сұраққа жауап береді.

  • Өткен тақырыпты естеріне түсіреді, керек болса, сыныптастарынан көмек сұрайды Жер бедері дегеніміз не?
  • Жер бедерінің қандай түрлерін білесіңдер?
  • Республика жер бедерінің ең төмен нүктесі еліміздің қай бөлігінде орналасқан?
  • Еліміздің жер бедерінің ең биік нүктесі?
  • Қазақстан жер бедерінің ерекшеліктері ?
  • Жер тарихы неше эраға бөлінеді?, -деген сұрақтарға жауап береді
Әдіс-тәсілдер:

Оқыту мен оқудағы

жаңа тәсілдер

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Кезеңдері: ІІІ
Уақыты: 7 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Психологиялық ахуал « Ой шақыру» стратегиясы.

«Туған Жер» әнімен видеоролик көрсетіледі

Ролик бойынша тапсырма : Тауды сипаттайтын сын есімдер тізімін жазу (биік, қарлы, орташа, аласа) .

Оқушының әрекеті:

Роликті қарап, өз ойларын ортаға салады, пікірлерін айтады.

Оқушылар өз ойларынан тауды сипаттайтын мысалдар келтіреді. Айтылған мысалдарды әр топтан бір оқушы тақтаға іледі. Сол сын есім, мысалдар арасынан оқушылар бүгінгі өтілетін тақырыпты анықтайды.

Оқушылармен бірлесе отырып, сабақ мақсатын құрастыру үшін олар тақырып көлемінде өз қызығушылықтары мен сабақ үстінде тақырып бойынша не білгілері келетіндігін айтады .

.

Әдіс-тәсілдер:

АҚТ-ны пайдалану

СТО технологиясының элементтері

Кезеңдері: ІІІ
Уақыты: 12 минут
Мұғалімнің әрекеті:

«Өзара оқыту стратегиясы. Оқулықпен жұмыс

Оқулықпен жұмыс істеу мақсатында кітап беттерінен оқушыларға мәтін бөлініп беріледі

1 топ - Сарыарқа тауы

2 топ - Мұғалжар тауы

3 топ - Маңғыстау тауы

Әр топқа өз мәтіні бойынша постер құруға нұсқаулық береді.

Оқушының әрекеті:

Әр топ оқушылары, өтіліп жатқан тақырып көлемінде, оқулықтың мәтін бөліктерімен жұмыс жасайды.

Топ мүшелері өзара ойласып, оқулық пен нұсқаулықты пайдалана отырып, ойларын постер бетіне жазады, суреттейді, таулардың сипаттамаларын жазады. Барлық топ мүшелері ортаға шығып, өз постерлерін қорғайды.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Әдіс-тәсілдер:
Аласа таулар
Геогр-қ орны
Тау жыныстары
Ең биік нүктесі
Табиғаты
1
Сарыарқа
2
Мұғалжар
3
Маңғыстау

«Оқытудағы көшбасшылық»

«Оқытудағы көшбасшылық»

Оқыту мен оқудағы

жаңа тәсілдер

Кезеңдері:
Уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Әдіс-тәсілдер:
Кезеңдері:
Уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Әдіс-тәсілдер:
Кезеңдері:
Уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Әдіс-тәсілдер:
Кезеңдері:
Уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Әдіс-тәсілдер:
Кезеңдері: ІV
Уақыты: 5 минут
Мұғалімнің әрекеті:

Шығармашылық тапсырма.

Географиялық диктант .

Әр топқа аяқталмаған сөйлемдер таратылады, оқушылар сол сөйлемдерді одан әрі толықтырып, мағынасын ашады.

Оқушының әрекеті:

Маңғыстау таулары . . . орналасқан .

Сарыарқаның ең биік нүктесі . . .

. . . ең биік жері Бесшоқы.

Мұғалжар Герцен тауы түзілісі кезінде пайда болған . . .

. . . ең биік нүктесі Үлкен Боқтыбай

Қазақстанның аласа таулары . . . , . . . , . . .

Әдіс-тәсілдер:
Кезеңдері: V
Уақыты: 7 минут
Мұғалімнің әрекеті: Алған білімді жинақтау, қорытындылау
Кезеңдері:
Уақыты:
Мұғалімнің әрекеті:

1. Кескін картамен жұмыс. Әр топқа кескін карта таратылады.

2. Оқушылардың жинақтаған білімдерін байқау мақсатында тест тапсырмаларын орындайды

Оқушының әрекеті:

Әр оқушы өз тобына берілген тау жүйесіне байланысты физикалық картаны қолдана отырып, кескін картаға суретін түсіреді. Жоталарын көрсетеді.

Интербелсенді тақтадағы тест сұрақтарына жауап береді, білімдерін қорытындылайды.

1. Қазақстанның аласа таулы өлкелері

А) Сарыарқа, Алтай, Сауыр

В) Мұғалжар, Маңғыстау, Торғай

С) Сарыарқа, Мұғалдар, Маңғыстау

Д) Қазақтың ұсақ шоқысы, Жалпы Сырт

2. Қазақстан жерінің ең ежелгі мүжілген аласа таулы өлкесі?

А) Қазақтың ұсақ шоқысы

В) Шығыс Еуропа

С) Батыс Сібір

Д) Маңғыстау

3. Үлкен Боқтыбай қай таудың ең биік нүктесі?

А) Сарыарқа

В) Мұғалжар

С) Маңғыстау

Д) Көкшетау

4. Маңғыстау тауының жоталары

А) Ұлытау, Қарқаралы

В) Шыңғыстау, Ақсораң

С) Қаратау, Шошқақкөл

Д) Ақтау, Қаратау

5. Сарыарқа тауының жоталары

А) Ұлытау, Қарқаралы

В) Шыңғыстау, Ақсораң

С) Қаратау, Шошқақкөл

Д) Ақтау, Қаратау

Бұл кезеңде оқушылар тест жұмыстарын бір


Ұқсас жұмыстар
Аласа таулар
Таулар
Таулы өлке
Еуразия пайдалы қазбалары
Орал тауының Қазақстандық бөлігіндегі таулар
Гидросфера-жердің су қабығы. құрлықтағы таулар және олардың жіктелуі. 5-6 сынып
Сарыарқаның таулары
Аласа таулы өлкелер
Тау жыныстары
Қазақстанның пайдалы қазбалары жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz