Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату

« Келісілді »
Директордың оқу
ісі жөніндегі орынбасары :
« »201 ж
Сабақ жоспары
8-сынып, алгебра Күні:
1. Сабақтың тақырыбы: Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату
(есептер шығару)
2. Мақсаты: Оқушылардың бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатуды білу, білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге, ойлауға пайымдауға, шешім қабылдауға үйрету керек. Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрлері:
1. Үй тапсырма (сәйкестендіру, ауызша есеп) (7мин)
2. Топқа бөлу . қызыл асық, көк асық (3мин)
3. «Дана үкі» ( сын тұрғысынан ойлауға дамыту жұмысы) ( 15мин)
4. тренинг (оқушылардың ойларын жинақтау ) (5мин)
5. тест (оқушылардың білімін тексеру)
6. жұптық, топтық бағалау. ( 3мин)
7. мұғалім қорытындысы, жиынтық бағалау, үй тапсырмасын беру (4 мин)
4. Сабақтың нәтижесі:
1. бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтылуды білді (барлығы)
2. есепті емін еркін шығарады.
3. сыни ойлауға арналған тапсырмаларды орындайды (кейбіреулері)
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау. Жұптардың өзара бағалауы, топтық қатыстыру, көпіршелер көмегі
Мұғалім іс-әрекеті
(Негізгі сұрақтар түрінде)
Оқушылар іс -әрекеті
(негізгі тапсырмалар түрінде)
Топқа бөлу. Қазақтың қоржынына асық салып 2 топқа бөлу. 1-топ қызыл асыққа
2-топ көк асыққа
Тренинг
Оқу және оқудағы жаңа тәсілдер
Рефлексия
- Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
- Нені білдің?
- Нені білгің келеді?
Ауызша есеп
- 44=\sqrt{44\ }\ =2112\sqrt{11}108=63\sqrt{108}\ = 6\sqrt{3}
- 63\sqrt{63}= 63\sqrt{3}26=242\sqrt{6}\ = \ \sqrt{24}
- 232\sqrt{3}=12= \sqrt{12}113=363\sqrt{3}\ = \ \sqrt{363}
- 256\sqrt{256}=16= 16125=55\sqrt{125\ } = 5\sqrt{5}
- 43\sqrt{3}=48= \sqrt{48}27=33\sqrt{27\ } = 3\sqrt{3}
Карточка 1
- Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтыл
- 113\frac{1}{\sqrt{13\ }}\2) 1211\frac{1}{2\sqrt{11}}
- Өрнекті ықшамдаңдар
- 52−112+6725\sqrt{2\ } - 11\sqrt{2} + \ 67\sqrt{2}
- 20−55\sqrt{20} - \ 5\sqrt{5}
- Салыстырыңдар
- 12\sqrt{12}222\sqrt{2}
- 454\sqrt{5}363\sqrt{6}
Карточка 2
- Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтыл
- 12\frac{1}{\sqrt{2\ }}\2) 1223\frac{1}{2\sqrt{23}}
- Өрнекті ықшамдаңдар
- 143−3+11314\sqrt{3\ } - \sqrt{3} + \ 11\sqrt{3}
- 24+86\sqrt{24} + \ 8\sqrt{6}
- Салыстырыңдар
- 47\sqrt{47}2122\sqrt{12}
- 525\sqrt{2}232\sqrt{3}
Тест
- 3, 61−2, 89өрнегініңмәнінтап\sqrt{3, 61} - \ \sqrt{2, 89}\ өрнегінің\ мәнін\ тап\
а) 0, 72 в) 0, 1 с) 0, 2 д) -0, 2
2.
а) 27 в) 11 с) -11 д) 12
3. Амалдарды орында:
а) -7, 7 в) -11, 9 с) 4, 1 д) 47
4.
а) в) с) д) 0, 6 ;
5.
а) -2( ) в) с) д)
ж-ы: 1) с 2) а 3) а 4) с 5) а
Тест
- 3, 61−2, 89өрнегініңмәнінтап\sqrt{3, 61} - \ \sqrt{2, 89}\ өрнегінің\ мәнін\ тап\
а) 0, 72 в) 0, 1 с) 0, 2 д) -0, 2
2.
а) 27 в) 11 с) -11 д) 12
3. Амалдарды орында:
а) -7, 7 в) -11, 9 с) 4, 1 д) 47
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz