Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату

« Келісілді »

Директордың оқу

ісі жөніндегі орынбасары :

« »201 ж

Сабақ жоспары

8-сынып, алгебра Күні:

1. Сабақтың тақырыбы: Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату

(есептер шығару)

2. Мақсаты: Оқушылардың бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатуды білу, білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге, ойлауға пайымдауға, шешім қабылдауға үйрету керек. Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрлері:

1. Үй тапсырма (сәйкестендіру, ауызша есеп) (7мин)

2. Топқа бөлу . қызыл асық, көк асық (3мин)

3. «Дана үкі» ( сын тұрғысынан ойлауға дамыту жұмысы) ( 15мин)

4. тренинг (оқушылардың ойларын жинақтау ) (5мин)

5. тест (оқушылардың білімін тексеру)

6. жұптық, топтық бағалау. ( 3мин)

7. мұғалім қорытындысы, жиынтық бағалау, үй тапсырмасын беру (4 мин)

4. Сабақтың нәтижесі:

1. бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтылуды білді (барлығы)

2. есепті емін еркін шығарады.

3. сыни ойлауға арналған тапсырмаларды орындайды (кейбіреулері)

5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау. Жұптардың өзара бағалауы, топтық қатыстыру, көпіршелер көмегі

Кезең

Мұғалім іс-әрекеті

(Негізгі сұрақтар түрінде)

Оқушылар іс -әрекеті

(негізгі тапсырмалар түрінде)

әдіс - тәсілдер
Бағалау
Уақыты
Кезең: 1
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде): Үй жұмысы ( сәйкестендіру, ауызша)
Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): Оқушылар өз орындарында отырып жауап береді
әдіс - тәсілдер: Ауызша
Бағалау: Жұптық бағалау
Уақыты: 7мин
Кезең: 2
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде):

Топқа бөлу. Қазақтың қоржынына асық салып 2 топқа бөлу. 1-топ қызыл асыққа

2-топ көк асыққа

Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): Оқушылар қолдарына алған коэфицент мүшелері мен 3 топқа бөлінеді
әдіс - тәсілдер: Топқа бөлу
Бағалау:
Уақыты: 3мин
Кезең: 3
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде): Сыни тұрғыдан ойлауға үйретум (Тапсырмалармен жұмыс)
Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде):
әдіс - тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлау
Бағалау: Топтық бағалау
Уақыты: 15мин
Кезең: 4
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде):

Тренинг

Оқу және оқудағы жаңа тәсілдер

Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): Оқушылар өз ойларын жинақтайды. /суреттегі айырмашылықты табу /
әдіс - тәсілдер: Тренинг
Бағалау: Топтық бағалау
Уақыты: 5мин
Кезең: 5
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде): Сабақты қортындылау тест
Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): Оқушылар жеке жұмыс жасайды
әдіс - тәсілдер: Тест
Бағалау: Жұптық бағалау
Уақыты: 5 мин
Кезең: 6
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде): Оқушылардың топтық жұмыстарын жинақтап қорытынды сөйлеу
Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): өз ойларын айту, түсінгендерін талқылау. Үй тапсырмасы:
әдіс - тәсілдер:
Бағалау: Суммативті бағалау
Уақыты: 5мин
Кезең: 7
Мұғалім іс-әрекеті(Негізгі сұрақтар түрінде): Оқушылардың сабақтан алған әсері
Оқушылар іс -әрекеті(негізгі тапсырмалар түрінде): Оқушылар шарға жақсы алған әсерлерін үрлейді, содан кейін сыныпқа жібереді
әдіс - тәсілдер:
Бағалау:
Уақыты: 5мин

Рефлексия

  • Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
  • Нені білдің?
  • Нені білгің келеді?

Ауызша есеп

  1. 44=\sqrt{44\ }\ =2112\sqrt{11}108=63\sqrt{108}\ = 6\sqrt{3}
  2. 63\sqrt{63}= 63\sqrt{3}26=242\sqrt{6}\ = \ \sqrt{24}
  3. 232\sqrt{3}=12= \sqrt{12}113=363\sqrt{3}\ = \ \sqrt{363}
  4. 256\sqrt{256}=16= 16125=55\sqrt{125\ } = 5\sqrt{5}
  5. 43\sqrt{3}=48= \sqrt{48}27=33\sqrt{27\ } = 3\sqrt{3}

Карточка 1

  1. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтыл
  1. 113\frac{1}{\sqrt{13\ }}\2) 1211\frac{1}{2\sqrt{11}}
  1. Өрнекті ықшамдаңдар
  1. 52−112+6725\sqrt{2\ } - 11\sqrt{2} + \ 67\sqrt{2}
  2. 20−55\sqrt{20} - \ 5\sqrt{5}
  1. Салыстырыңдар
  1. 12\sqrt{12}222\sqrt{2}
  2. 454\sqrt{5}363\sqrt{6}

Карточка 2

  1. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтыл
  1. 12\frac{1}{\sqrt{2\ }}\2) 1223\frac{1}{2\sqrt{23}}
  1. Өрнекті ықшамдаңдар
  1. 143−3+11314\sqrt{3\ } - \sqrt{3} + \ 11\sqrt{3}
  2. 24+86\sqrt{24} + \ 8\sqrt{6}
  1. Салыстырыңдар
  1. 47\sqrt{47}2122\sqrt{12}
  2. 525\sqrt{2}232\sqrt{3}

Тест

  1. 3, 61−2, 89өрнегініңмәнінтап\sqrt{3, 61} - \ \sqrt{2, 89}\ өрнегінің\ мәнін\ тап\

а) 0, 72 в) 0, 1 с) 0, 2 д) -0, 2

2. 5 225 6 64 ө р н е г і н і ң м ә н і н т а п 5\ \sqrt{225\ \ } - 6\ \sqrt{64}\ \ өрнегінің\ мәнін\ тап\

а) 27 в) 11 с) -11 д) 12

3. Амалдарды орында: 3 13 1 , 69 2 , 8 8 8 49 ; \frac{3}{13}\ \bullet \ \sqrt{1, 69} - \ 2, 8\ \sqrt{8\frac{8}{49}}\ ;

а) -7, 7 в) -11, 9 с) 4, 1 д) 47

4. 3 5 б ө л ш е г і н и р р а ц и о н а л д ы қ т а н б о с а т \frac{3}{\sqrt{5}}\ бөлшегін\ иррационалдықтан\ босат\

а) 3 5 3\sqrt{5} в) 5 5 3 \frac{5\sqrt{5}}{3}\ \ \ с) 3 5 5 \frac{3\sqrt{5}}{5} д) 0, 6 5 \sqrt{5} ;

5. 12 5 + 11 \frac{12}{\sqrt{5} + \sqrt{11}} б ө л ш е г і н и р р а ц и о н а л д ы қ т а н б о с а т бөлшегін\ иррационалдықтан\ босат\

а) -2( 11 5 \sqrt{11} - \sqrt{5} ) в) 5 11 5 3 \frac{5\sqrt{11} - \sqrt{5}}{3} с) 5 5 \frac{\sqrt{5}}{5} д) 11 5 \sqrt{11} - \sqrt{5}

ж-ы: 1) с 2) а 3) а 4) с 5) а

Тест

  1. 3, 61−2, 89өрнегініңмәнінтап\sqrt{3, 61} - \ \sqrt{2, 89}\ өрнегінің\ мәнін\ тап\

а) 0, 72 в) 0, 1 с) 0, 2 д) -0, 2

2. 5 225 6 64 ө р н е г і н і ң м ә н і н т а п 5\ \sqrt{225\ \ } - 6\ \sqrt{64}\ \ өрнегінің\ мәнін\ тап\

а) 27 в) 11 с) -11 д) 12

3. Амалдарды орында: 3 13 1 , 69 2 , 8 8 8 49 ; \frac{3}{13}\ \bullet \ \sqrt{1, 69} - \ 2, 8\ \sqrt{8\frac{8}{49}}\ ;

а) -7, 7 в) -11, 9 с) 4, 1 д) 47


Ұқсас жұмыстар
Өрнекті ықшамда
Үшбұрыштар тобы
Қосарланған арифметикалық квадрат түбірлерді түрлендіру
Математика - тапқырлықты талап етеді
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. 8 сынып
Сергіту сәті - деңгейлік тапсырма
Бөлшек рационал өрнектер
Квадрат түбірлер, квадрат теңдеулер, квадрат теңсіздіктер
Квадрат түбірлер
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Сабақтың тақырыбы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz