Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату
<< Келісілді >>
Директордың оқу
ісі жөніндегі орынбасары :
<< >>_________201 ж
Сабақ жоспары
8-сынып, алгебра Күні: ____________
1. Сабақтың тақырыбы: Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату
(есептер шығару)
2.Мақсаты: Оқушылардың бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатуды білу , білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге, ойлауға пайымдауға, шешім қабылдауға үйрету керек. Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрлері:
1. Үй тапсырма (сәйкестендіру, ауызша есеп)(7мин)
2. Топқа бөлу . қызыл асық, көк асық (3мин)
3. <<Дана үкі>> ( сын тұрғысынан ойлауға дамыту жұмысы) ( 15мин)
4. тренинг (оқушылардың ойларын жинақтау ) (5мин)
5. тест (оқушылардың білімін тексеру)
6. жұптық, топтық бағалау. ( 3мин)
7. мұғалім қорытындысы, жиынтық бағалау, үй тапсырмасын беру (4 мин)
4. Сабақтың нәтижесі:
1.бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтылуды білді (барлығы)
2. есепті емін еркін шығарады.
3. сыни ойлауға арналған тапсырмаларды орындайды (кейбіреулері)
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау. Жұптардың өзара бағалауы, топтық қатыстыру, көпіршелер көмегі
Кезең
Мұғалім іс-әрекеті
(Негізгі сұрақтар түрінде)
Оқушылар іс -әрекеті
(негізгі тапсырмалар түрінде)
әдіс - тәсілдер
Бағалау
Уақыты
1
Үй жұмысы ( сәйкестендіру, ауызша)
Оқушылар өз орындарында отырып жауап береді
Ауызша
Жұптық бағалау
7мин
2
Топқа бөлу. Қазақтың қоржынына асық салып 2 топқа бөлу. 1-топ қызыл асыққа
2-топ көк асыққа
Оқушылар қолдарына алған коэфицент мүшелері мен 3 топқа бөлінеді
Топқа бөлу
3мин
3
Сыни тұрғыдан ойлауға үйретум (Тапсырмалармен жұмыс)
Сыни тұрғыдан ойлау
Топтық бағалау
15мин
4
Тренинг
Оқу және оқудағы жаңа тәсілдер
Оқушылар өз ойларын жинақтайды. /суреттегі айырмашылықты табу /
Тренинг
Топтық бағалау
5мин
5
Сабақты қортындылау тест
Оқушылар жеке жұмыс жасайды
Тест
Жұптық бағалау
5 мин
6
Оқушылардың топтық жұмыстарын жинақтап қорытынды сөйлеу
өз ойларын айту, түсінгендерін талқылау. Үй тапсырмасы:
Суммативті бағалау
5мин
7
Оқушылардың сабақтан алған әсері
Оқушылар шарға жақсы алған әсерлерін үрлейді, содан кейін сыныпқа жібереді
5мин
Рефлексия
Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
Нені білдің?
Нені білгің келеді?
Ауызша есеп
1) 44 = 211 108 =63
2) 63 = 63 26 = 24
3) 23 =12 113 = 363
4) 256 =16 125 =55
5) 43 =48 27 =33
Карточка 1
1. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтыл
1) 113 2) 1211
2. Өрнекті ықшамдаңдар
1) 52 -112+ 672
2) 20- 55
3. Салыстырыңдар
1) 12 22
2) 45 36
Карточка 2
4. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтыл
1) 12 2) 1223
5. Өрнекті ықшамдаңдар
1) 143 -3+ 113
2) 24+ 86
6. Салыстырыңдар
1) 47 212
2) 52 23
Тест
1. 3,61- 2,89 өрнегінің мәнін тап
а) 0,72 в) 0,1 с) 0,2 д) -0,2
2. 5 225 -6 64 өрнегінің мәнін тап
а) 27 в) 11 с) -11 д) 12
3. Амалдарды орында: 313 ∙ 1,69- 2,8 8849 ;
а) -7,7 в) -11,9 с) 4,1 д) 47
4. 35 бөлшегін иррационалдықтан босат
а) 35 в) 553 с) 355 д) 0,65;
5. 125+11 бөлшегін иррационалдықтан босат
а) -2( 11-5) в) 511-53 с) 55 д) 11-5
ж-ы: 1) с 2) а 3) а 4) с 5) а
Тест
1. 3,61- 2,89 өрнегінің мәнін тап
а) 0,72 в) 0,1 с) 0,2 д) -0,2
2. 5 225 -6 64 өрнегінің мәнін тап
а) 27 в) 11 с) -11 д) 12
3. Амалдарды орында: 313 ∙ 1,69- 2,8 8849 ;
а) -7,7 в) -11,9 с) 4,1 д) 47
4. 35 бөлшегін иррационалдықтан босат
а) 35 в) 553 с) 355 д) 0,65;
5. 125+11 бөлшегін иррационалдықтан босат
а) -2( 11-5) в) 511-53 с) 55 д) 11-5
1 Тапсырма
Өрнекті ықшамда: 2а а+ 5-50а+ 5 ;
2 тапсырма
Өрнекті ықшамда: 22n 11а-11b∙a-b10n ;
3 тапсырма
теңдікті тексеріңдер: 38-35-38+35∙195=90
4 тапсырма
теңдікті тексеріңдер: 511+46-511-46:856=-6
5 тапсырма
а-в2
6 тапсырма
4t-5s2
Директордың оқу
ісі жөніндегі орынбасары :
<< >>_________201 ж
Сабақ жоспары
8-сынып, алгебра Күні: ____________
1. Сабақтың тақырыбы: Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату
(есептер шығару)
2.Мақсаты: Оқушылардың бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатуды білу , білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге, ойлауға пайымдауға, шешім қабылдауға үйрету керек. Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрлері:
1. Үй тапсырма (сәйкестендіру, ауызша есеп)(7мин)
2. Топқа бөлу . қызыл асық, көк асық (3мин)
3. <<Дана үкі>> ( сын тұрғысынан ойлауға дамыту жұмысы) ( 15мин)
4. тренинг (оқушылардың ойларын жинақтау ) (5мин)
5. тест (оқушылардың білімін тексеру)
6. жұптық, топтық бағалау. ( 3мин)
7. мұғалім қорытындысы, жиынтық бағалау, үй тапсырмасын беру (4 мин)
4. Сабақтың нәтижесі:
1.бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтылуды білді (барлығы)
2. есепті емін еркін шығарады.
3. сыни ойлауға арналған тапсырмаларды орындайды (кейбіреулері)
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау. Жұптардың өзара бағалауы, топтық қатыстыру, көпіршелер көмегі
Кезең
Мұғалім іс-әрекеті
(Негізгі сұрақтар түрінде)
Оқушылар іс -әрекеті
(негізгі тапсырмалар түрінде)
әдіс - тәсілдер
Бағалау
Уақыты
1
Үй жұмысы ( сәйкестендіру, ауызша)
Оқушылар өз орындарында отырып жауап береді
Ауызша
Жұптық бағалау
7мин
2
Топқа бөлу. Қазақтың қоржынына асық салып 2 топқа бөлу. 1-топ қызыл асыққа
2-топ көк асыққа
Оқушылар қолдарына алған коэфицент мүшелері мен 3 топқа бөлінеді
Топқа бөлу
3мин
3
Сыни тұрғыдан ойлауға үйретум (Тапсырмалармен жұмыс)
Сыни тұрғыдан ойлау
Топтық бағалау
15мин
4
Тренинг
Оқу және оқудағы жаңа тәсілдер
Оқушылар өз ойларын жинақтайды. /суреттегі айырмашылықты табу /
Тренинг
Топтық бағалау
5мин
5
Сабақты қортындылау тест
Оқушылар жеке жұмыс жасайды
Тест
Жұптық бағалау
5 мин
6
Оқушылардың топтық жұмыстарын жинақтап қорытынды сөйлеу
өз ойларын айту, түсінгендерін талқылау. Үй тапсырмасы:
Суммативті бағалау
5мин
7
Оқушылардың сабақтан алған әсері
Оқушылар шарға жақсы алған әсерлерін үрлейді, содан кейін сыныпқа жібереді
5мин
Рефлексия
Өзің үшін қандай жаңа білім алдың?
Нені білдің?
Нені білгің келеді?
Ауызша есеп
1) 44 = 211 108 =63
2) 63 = 63 26 = 24
3) 23 =12 113 = 363
4) 256 =16 125 =55
5) 43 =48 27 =33
Карточка 1
1. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтыл
1) 113 2) 1211
2. Өрнекті ықшамдаңдар
1) 52 -112+ 672
2) 20- 55
3. Салыстырыңдар
1) 12 22
2) 45 36
Карточка 2
4. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан құтыл
1) 12 2) 1223
5. Өрнекті ықшамдаңдар
1) 143 -3+ 113
2) 24+ 86
6. Салыстырыңдар
1) 47 212
2) 52 23
Тест
1. 3,61- 2,89 өрнегінің мәнін тап
а) 0,72 в) 0,1 с) 0,2 д) -0,2
2. 5 225 -6 64 өрнегінің мәнін тап
а) 27 в) 11 с) -11 д) 12
3. Амалдарды орында: 313 ∙ 1,69- 2,8 8849 ;
а) -7,7 в) -11,9 с) 4,1 д) 47
4. 35 бөлшегін иррационалдықтан босат
а) 35 в) 553 с) 355 д) 0,65;
5. 125+11 бөлшегін иррационалдықтан босат
а) -2( 11-5) в) 511-53 с) 55 д) 11-5
ж-ы: 1) с 2) а 3) а 4) с 5) а
Тест
1. 3,61- 2,89 өрнегінің мәнін тап
а) 0,72 в) 0,1 с) 0,2 д) -0,2
2. 5 225 -6 64 өрнегінің мәнін тап
а) 27 в) 11 с) -11 д) 12
3. Амалдарды орында: 313 ∙ 1,69- 2,8 8849 ;
а) -7,7 в) -11,9 с) 4,1 д) 47
4. 35 бөлшегін иррационалдықтан босат
а) 35 в) 553 с) 355 д) 0,65;
5. 125+11 бөлшегін иррационалдықтан босат
а) -2( 11-5) в) 511-53 с) 55 д) 11-5
1 Тапсырма
Өрнекті ықшамда: 2а а+ 5-50а+ 5 ;
2 тапсырма
Өрнекті ықшамда: 22n 11а-11b∙a-b10n ;
3 тапсырма
теңдікті тексеріңдер: 38-35-38+35∙195=90
4 тапсырма
теңдікті тексеріңдер: 511+46-511-46:856=-6
5 тапсырма
а-в2
6 тапсырма
4t-5s2
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz