Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Ақ шаш В.А. Сухомлинский . Ана Ғали Орманов
Тақырыбы: <<Ақ шаш>> В.А. Сухомлинский . <<Ана>> Ғали Орманов. Мақсаты: В. А. Сухомлинский , Ғали Орманов жайлы мәлімет беру. <<Ақ шаш>>, <<Ана>> мәтін мен өлеңніің мазмұнын ұғындыру. Міндеті: <<Ақ шаш>>, <<Ана>> мәтін мен өлеңніің мазмұнын түсінеді. Мәтін мен өлеңге байланысты мақал - мәтелдер айтып, ой бөлісе алады. Сабақтың түрі: Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау сабағы. Әдісі: <<Болжау>> стратегиясы,>> <<Екі жақты күнделік>> старегиясы, <<Топтастыру>> стратегиясы, <<Әдебиет үйірмесі>>, <<Бес жолды өлең>> стратегиясы. Сабақ барысы: 1. Шаттық шеңбері - Әрбір адам? - Туысым, досым. - Әрбір сабақ? - Үйрену, ұғу, ұлағат. - Әрбір ісің? - Тірлік, тірек, адамдық . - Әрбір сөзің? - Шындық, бірлік, адалдық.
Үй жұмысын бекіту - Өткен шығарманы өттік? - Осы мәтіннен ұлттық әдеп туралы не білдік? - Шоқанның бойынан қандай қасиетті көрдік?
Мағынаны ашу - Олай болса балалар, біз бүгін мына өлеңді тыңдай отырып, бүгінгі сабақта тағы да мейірімді жан туралы білетін боламыз.
Ы. Алтынсарин. Бұл кім? <<Бала, бала>> деп Түнде шошып оянған. Түн ұйқысын төрт бөліп. Түнде бесік таянған. - Бұл кім? (Ана) Кіріспе сөз: Дүниеде анаға жыр арнамаған жыршы, күй арнамаған күйші, ән арнамаған әнші, шығармасын арнамаған жазушы бар ма екен? Ананы жырлаймын деп ақын тебіренсе, ана бейнесін сомдаймын деп суретші ойланады.
<<Құрметтейік те, қадірлейік те ғазиз Ананы, өйткені ол дүниедегі асылдың асылы - өмір сыйлайды ғой!>> - деп тебіренеді жазушы Ғ. Мүсірепов.
<<Әлемде өзгермейтін үш - ақ зат бар, ол ананың сүті, күннің нұры, сәбидің күлкісі>> - дейді орыс жазушысы М. Горький. - Сонымен ана дегеніміз - төзімділік пен адамгершіліктің тәңірісі. 4. Қазір сіздермен <<Ана>> сөзінің мағынасын ашып алайық. Топқа бөлу <<Ана>> сөзінің мағынасын ашу. 1 - топ <<Ана тілі << 2 - топ <<Отан ана>> 3 - топ <<Жер ана>>
1 - топ. <<Ана тілі>> деп неге айтамыз? 2 - топ. <<Отан ана>> деп неге айтамыз? 3 - топ. <<Жер ана>> деп неге айтамыз?
5. Міне, бүгін бәрімізге ортақ Анаға байланысты оқулығымызда тамаша шығарма беріліпті. Ол Василий Александрович Сухомлинскийдің <<Ақ шаш>> әңгімесі.
В.А. Сухомлинский Украина Республикасында дүниеге келген. Украина халқының атақты ұстазы, жазушысы 3. Жаңа сабақ 6. Оқулықпен жұмыс. <<Болжау>> стратегиясы. а) Балалардың алдына әңгімеден үзінді беру, оны оқушылар ары қарай жалғастырып, оқиғаның немен аяқталғанын өз ойымен жеткізеді. ә) Оқулықтағы мәтінді оқып беру. б) Сұрақ - жауап: - Мишаның байқампаздығын қалай аңғардың? - Анасының алғашқы жауабы қандай болды? 7. <<Екі жақты күнделік>> стратегиясы 1 - топ. Мәтіннен өздеріңе әсер етіп, ойыңда қалған үзіндіні жаз. Сұрақ: - Ананың жүрегі қай кезде ауырады? ( бірдеңеге қапаланғанда, ренжігенде, уайымдағанда) 2 - топ. Мишаның келесі сұрағыңа анасы не деп жауап берді ойлайсың? Сұрақ: - Ананың жүрегі қай кезде толқиды? (қуанғанда, шаттанғанда) 3 - топ. <<Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада>> деген мақалдың мәтінге қандай қатысы бар? Дәлелдеу. Ана үнемі баласын ойлап жүреді, ал балалар кейде анасының ол үшін қиналатынын , оның жүрегі ауыратынын ұмытып кетеді. Сұрақ: - - Ана жүрегі қандай?
Мұғалім : - Мәтіндегі негізгі ой не? - Осы ана махаббаты туралы біз тағы да бір шығармамен танысайық. Ол ақын Ғали Ормановтың <<Ана>> өлеңі.
Ғали Орманов 1907 жылы қазіргі Талдықорған облысының Аксу ауданында Ешкіөлмес т ауының бауырында туған. Онға толар-толмаста әке-шесінен бірдей жетім қалып, туысқандарының қолында тәрбиеленеді. 1978 жылы өмірден өтті.
а) Өлеңді мәнерлеп оқып беру. ә) Оқушыларға тізбектеп оқыту Сұрақ - жауап: - Өлең де кім туралы айтылған? - Өлеңдегі ана қандай ана?
9. <<Әдебиет үйірмесі>> 1- топ. Шағын әңгіме жазу. <<Менің анам>> 2 - топ. Өлеңді толықтыр ... сыйлаймын ... аламын ... тыңдаймын ... баламын.
3 - топ. <<Бес жолды өлең>> стратегиясы 1) Зат есім ( 1 сөз) ( Ана). 2) Сын есім (2 сөз) (Мейірімді, ақылды) 3) Етістік (3 сөз) (Жұбатады, уайымдайды, қуанады). 4) Қорытынды ой ( 4 сөз) (Ана - ардақты асыл жан). 11. Қорытынды. Слайд көрсету Ана дүниеге жарық сыйлаушы ғана емес, бүгінгі таңда ана - жұмысшы, ана - ақын, ана - жазушы, ана - батыр, ана - әнші, ана - дәрігер, ана - мұғалім, ғалым т.б салада қызмет етуде. Жүректен жүрекке (Оқушыларға жүрек қима қағаз таратып, соған өз аналарына деген тілек жаздырып тақтаға ілгізу).
Ойымды аяқта. - Үйдің алтын қазығы кім? - Жоқты бар, ашты тоқ ететін кім? - Ананың алақаны қандай?
Бағалау. Топ басшыларына бағалату. Үйге: Мәтінді түсініп оқу. Өлеңді жаттау.
Үй жұмысын бекіту - Өткен шығарманы өттік? - Осы мәтіннен ұлттық әдеп туралы не білдік? - Шоқанның бойынан қандай қасиетті көрдік?
Мағынаны ашу - Олай болса балалар, біз бүгін мына өлеңді тыңдай отырып, бүгінгі сабақта тағы да мейірімді жан туралы білетін боламыз.
Ы. Алтынсарин. Бұл кім? <<Бала, бала>> деп Түнде шошып оянған. Түн ұйқысын төрт бөліп. Түнде бесік таянған. - Бұл кім? (Ана) Кіріспе сөз: Дүниеде анаға жыр арнамаған жыршы, күй арнамаған күйші, ән арнамаған әнші, шығармасын арнамаған жазушы бар ма екен? Ананы жырлаймын деп ақын тебіренсе, ана бейнесін сомдаймын деп суретші ойланады.
<<Құрметтейік те, қадірлейік те ғазиз Ананы, өйткені ол дүниедегі асылдың асылы - өмір сыйлайды ғой!>> - деп тебіренеді жазушы Ғ. Мүсірепов.
<<Әлемде өзгермейтін үш - ақ зат бар, ол ананың сүті, күннің нұры, сәбидің күлкісі>> - дейді орыс жазушысы М. Горький. - Сонымен ана дегеніміз - төзімділік пен адамгершіліктің тәңірісі. 4. Қазір сіздермен <<Ана>> сөзінің мағынасын ашып алайық. Топқа бөлу <<Ана>> сөзінің мағынасын ашу. 1 - топ <<Ана тілі << 2 - топ <<Отан ана>> 3 - топ <<Жер ана>>
1 - топ. <<Ана тілі>> деп неге айтамыз? 2 - топ. <<Отан ана>> деп неге айтамыз? 3 - топ. <<Жер ана>> деп неге айтамыз?
5. Міне, бүгін бәрімізге ортақ Анаға байланысты оқулығымызда тамаша шығарма беріліпті. Ол Василий Александрович Сухомлинскийдің <<Ақ шаш>> әңгімесі.
В.А. Сухомлинский Украина Республикасында дүниеге келген. Украина халқының атақты ұстазы, жазушысы 3. Жаңа сабақ 6. Оқулықпен жұмыс. <<Болжау>> стратегиясы. а) Балалардың алдына әңгімеден үзінді беру, оны оқушылар ары қарай жалғастырып, оқиғаның немен аяқталғанын өз ойымен жеткізеді. ә) Оқулықтағы мәтінді оқып беру. б) Сұрақ - жауап: - Мишаның байқампаздығын қалай аңғардың? - Анасының алғашқы жауабы қандай болды? 7. <<Екі жақты күнделік>> стратегиясы 1 - топ. Мәтіннен өздеріңе әсер етіп, ойыңда қалған үзіндіні жаз. Сұрақ: - Ананың жүрегі қай кезде ауырады? ( бірдеңеге қапаланғанда, ренжігенде, уайымдағанда) 2 - топ. Мишаның келесі сұрағыңа анасы не деп жауап берді ойлайсың? Сұрақ: - Ананың жүрегі қай кезде толқиды? (қуанғанда, шаттанғанда) 3 - топ. <<Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада>> деген мақалдың мәтінге қандай қатысы бар? Дәлелдеу. Ана үнемі баласын ойлап жүреді, ал балалар кейде анасының ол үшін қиналатынын , оның жүрегі ауыратынын ұмытып кетеді. Сұрақ: - - Ана жүрегі қандай?
Мұғалім : - Мәтіндегі негізгі ой не? - Осы ана махаббаты туралы біз тағы да бір шығармамен танысайық. Ол ақын Ғали Ормановтың <<Ана>> өлеңі.
Ғали Орманов 1907 жылы қазіргі Талдықорған облысының Аксу ауданында Ешкіөлмес т ауының бауырында туған. Онға толар-толмаста әке-шесінен бірдей жетім қалып, туысқандарының қолында тәрбиеленеді. 1978 жылы өмірден өтті.
а) Өлеңді мәнерлеп оқып беру. ә) Оқушыларға тізбектеп оқыту Сұрақ - жауап: - Өлең де кім туралы айтылған? - Өлеңдегі ана қандай ана?
9. <<Әдебиет үйірмесі>> 1- топ. Шағын әңгіме жазу. <<Менің анам>> 2 - топ. Өлеңді толықтыр ... сыйлаймын ... аламын ... тыңдаймын ... баламын.
3 - топ. <<Бес жолды өлең>> стратегиясы 1) Зат есім ( 1 сөз) ( Ана). 2) Сын есім (2 сөз) (Мейірімді, ақылды) 3) Етістік (3 сөз) (Жұбатады, уайымдайды, қуанады). 4) Қорытынды ой ( 4 сөз) (Ана - ардақты асыл жан). 11. Қорытынды. Слайд көрсету Ана дүниеге жарық сыйлаушы ғана емес, бүгінгі таңда ана - жұмысшы, ана - ақын, ана - жазушы, ана - батыр, ана - әнші, ана - дәрігер, ана - мұғалім, ғалым т.б салада қызмет етуде. Жүректен жүрекке (Оқушыларға жүрек қима қағаз таратып, соған өз аналарына деген тілек жаздырып тақтаға ілгізу).
Ойымды аяқта. - Үйдің алтын қазығы кім? - Жоқты бар, ашты тоқ ететін кім? - Ананың алақаны қандай?
Бағалау. Топ басшыларына бағалату. Үйге: Мәтінді түсініп оқу. Өлеңді жаттау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz