Keep warm

Қысқа мерзімді жоспар
Күні
Бейсенбі
3 сабақ
Сабақ
Ағылшын тілі
Мұғалімнің
аты жөні
Құрақова Ляззат Жұбановна
Атырау облысы, Индер ауданы, Кулагино ұлттық гимназиясы
6 сынып, оқушы саны: 15
Тақырыбы: Keep warm
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы: Атамұра
2012 ж
Білімділік: Оқушылар өз денсаулықтарына немқұрайлы қарамай өзін өзі күту. Тақырыпқа байланысты сөздік қорлары мен ауызша сөйлеу, жазу дағдыларын қалыптастыру. Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз ету.
Дамытушылық: топпен жұмыс жасай отырып алған білімдерін қолданып талдау жасай алу дағдысын жетілдіру
Тәрбиелік :бірін бірі тыңдауға, топта жұмыс істеуге, достыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут.
А) топқа бөлу
Ә) топ ережесін қабылдау
Б) сергіту сәті
А) топқа бөлінеді
Ә) топ ережесін қабылдайды
Б) сергіту сәтін жасайды
Бағалау парағын таратады.
Үй тапсырмасын сұрау үшін «ой шақыру» стратегиясын пайдалану Уақыт аяқталған соң әр топтан топ басшысы жауапты қадағалап отырады.
а) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
б)
Дәптерімізді ашып бүгінгі күннің ретін және тақырыпты жазып аламыз.
Мағынаны ашу.
г)
Сөздік жұмысы:
packet
-пакет
can -қалбыр, банка
tube-сықба
glass-стакан
package- бума
jar-құмыра
toothpaste-тіс пастісі
ғ)
Оқулықпен жұмыс:
іштей оқу, тізбектеліп оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу.
д) Сергіту сәті
Әр топ жетекшісі өз тобындағы оқушылардың аты жөнін жазады.
Жұмбақ шешу арқылы, жаңа сабақтың шешімін табады.
Сөздікпен жұмысжасайды, жазады, есте сақтайды.
Оқулықпен жұмыс жүргізеді.
Сергіту сәтіне қатысады
Step Four. Тақырыбы: Keep warm 97- бетті ашып, мәтінмен танысып, оқулықпен жұмыс істеуге бағыт беріледі
Жаңа идеяны қабылдауға, не түсінгенін анықтауға, мақсат қоюға, талдауға, салыстыруға дайындалады «негізгі идеяны суреттеу» стратегиясын пайдаланады. Дұрыс жауап беруін бақылайды.
Өз бетінше жұмыс:
1-топ. Сөздерді қолдана отырып, сөз тіркестерін толықтыру.
2-топ. Сөйлемдерге қарап, мағынасына қарай сәйкестендір.
Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ақылдасып, не түсінгендерін постерге түсіріп, тапсырманы қорғайды.
Рефлексия «шығу парағын» толтырады
3 минут
«шығу парағы»
1Топта жұмыс істеген оңай ма?
2 Кім өзін еркін сезінбеді?
3 Бірлескен жұмыстан не алдың?
Бағалау ( бағалау парағын толтырады)
3 минут
а) оқушы бірін бірі бағалайды
ә) оқушылар топтарды бағалайды
б) мұғалімнің бағалауы
Қысқа мерзімді жоспар
Күні:
Жұма
3 сабақ
Сабақ
Ағылшын тілі
Мұғалімнің
аты -жөні
Құрақова Ляззат Жұбановна
Атырау облысы, Индер ауданы, Кулагино ұлттық гимназиясы
6 сынып,
оқушы саны: 15
Тақырыбы:Health problems
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы:
Атамұра 2012 ж
Білімділік: Денсаулық тақырыбына қатысты етістіктерді мағынасына қарай тану. Өткен шақтағы етістікті қолданып, сұрақ-жауап жасауға үйрету. Дамытушылық:шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістігін бағалай білуге үйрету
Тәрбиелік:Оқушыларды көпшіл болуға үйрету, өзара көмегін қалыптастыра отырып, жауапкершілікке дағдыландыру, өзін өзі басқаруға тәрбиелеу
Ұйымдастыру кезеңі 3 минут
А) топқа бөлу
Ә) топ ережесін еске түсіру
Б) сергіту сәті
А) топқа бөлініп отырады
Ә) топ ережесін қайталайды
Б) сергіту сәтін жасайды
Үй тапсырмасын тексеру 5 минут
Қызығушылығын ояту
Үй тапсырмасын сұрау үшін «мені түсін» стратегиясы пайдаланады Бұрынғы мен жаңа білімді ұштастырады
Көрнекілік стратегиясы электронды оқулықтан бейне суреттер көрсете отырып тақырыпты ашу
Сұрақ жауап ( АКТ пайдаланып)
Бейне суреттен ауырып тұрған адамды көреді. Оның не себептен көніл- күйінің болмай тұрғаның әңгімелейді.
Жалпы тақырыпты ашып аламыз
Мағынаны ажырату 15 минут
Текстінің ішінен денсаулыққа байланысты сөздерді табу
( постер арқылы түсіндіру)
Оқулықта берілген текстінің ішінен «I was terrible» деген құрылымға сәйкес келетін Өткен шақтағы етістікті анықтайды
1-топ Өткен шақтағы етістіктің қолдануын қалай түсіндіресіңдер?
2-топ. Өткен шақтағы етістікті қолдану керектігін дәлелде?
Мағынаны тану 14 минут
Тақырып бойынша түсінгендерін жүйелеу үшін топтарға тапсырма беріледі.
Өз бетімен тапсырмаларды орындап болғасын, тақта алдына шығып қорғайды
1-Тапсырма. Дұрыс және бұрыс етістіктердің II, III түрлерін жаз.
2-Тапсырма. Кестені толтыр
Қысқа мерзімді жоспар
Күні: Бейсенбі
3 сабақ
Сабақ
Ағылшын тілі
Мұғалімнің
аты -жөні
Құрақова Ляззат Жұбановна
Атырау облысы, Индер ауданы, Кулагино ұлттық гимназиясы
6 сынып,
оқушы саны: 15
Ұйымдастыру
3 минут
Оқушылармен амандасу.
Сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
Оқушыларды психологиялық дайындау;
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу
Амандасу.
Жаңа материалды өздігінен оқып, практикалық қажеттілігін түсінеді.
Материалды тез қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы арқылы жалпылай жүйелейді.
Білу
7 минут
«Аукцион» ойыны
Топқа бөлу Оқушыларды тауға өрмелеу, суға жүзу, жүгіру қимылдарын үнсіз іспен көрсету арқылы жұптарын тауып топ құру.
Етістіктің өткен шақтағы бұрыс етістік формасын жаттағандарын айту.
Оқушылар үстелдің үстінде тұрған қағаздарды алу арқылы қандай сөз екенін іс-қимылмен көрсетеді.
Түсіну
15 минут
Қолдану
7 мин
Өткен шақтың болымсыз түр формасын Power Point программасы
мен түсіндіріледі. 10-
жаттығудаңы тапсырманы екі топқа бөліп беру. Суреттер арқылы жұмыс жасап, топта талқылау, оқу. Суреттердің қайсысы текстінің бөліктерінде көрініс тапқанын табу.
Грамматикалық тапсырма бойынша етістіктің өткен шақ бұрыс және сұраулы сөйлем формасында тұрған сөйлемдерді табу.
Дискуссиялық карта
Мәтін бойынша сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын анықтау.
Шағын эссе жазу етістіктің өткен шақ формасын қолдану арқылы.
Оқушылар интерактивті тақтада өткен шақтың болымсыз формасын түсінеді, мысалдарын келтіреді.
Оқушылар қолдарындағы белгілерді көтеру арқылы түсінген түсінбегендерін білдіреді
Топта талқылап, оқып, аударып, гармматикалық тапсырмаларды орындады.
Оқушылар топта сөйлемдерді талқылап, дұрыс, бұрысын анықтады. Интерактивті тақтада берілген жауаптармен тексерді.
Оқушылар
текстідегі Каролдың орнына өздерін қойып диалог құрастыр.
Формативті бағалау
Формативті бағалау
Критериалды бағалау
(қосымшы №1)
Бағдаршам арқылы бағалау
1. Барлығы дұрыс-жасыл түс
2. 3 сөйлем қате - сары түс
3. 5 сөйлем қате - қызыл түс
Критериалды бағалау
(қосымша №2)
Интерактивті тақта, актив студио
Интерактивті тақта, аудио материалдар
Интерактивті тақта
Жинақтау
8 минут
«Оқу күнделігі» әдісін қолдану
Етістіктің өткен шақ формасын қорытындылау бағытында бақылау жазады. Тест алды тапсырма
Критериалды бағалау
(қосымша №3)
Бағалау
5минут
Сабақтан алған әсеріңді эссе етіп жаз.
Жазған эссенің ішінде кездескен өткен шақтың барлық формаларында тұрған сөздерді көрсет
Бағалау критерийі №1
1. Қатесіз оқу
2. Дауыс интонациясы
2
1
1. Мазмұнын толық ашты
2. Мазмұнын жартылай ашты
3. Мазмұнын аша алмады
3
2
1
1. Барлық болымсыз етістікте тұрған сөйлемдерді тапты.
2. Жартылай тапты
3. Мүлдем таба алмады
3
2
1
Бағалау критерийі №2
1. Эссенің мазмұны
2. Сөйлемдердің грамматикалық тұрғыда дұрыс құрылуы.
3. Дауыс интонациясы
3
2
1
Бағалау критерийлері
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың мақсаты:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz