Keep warm

Қысқа мерзімді жоспар

2 Апта

Күні

Бейсенбі

3 сабақ

Сабақ

Ағылшын тілі

Мұғалімнің

аты жөні

Құрақова Ляззат Жұбановна

Атырау облысы, Индер ауданы, Кулагино ұлттық гимназиясы

6 сынып, оқушы саны: 15

Тақырыбы: Keep warm

Сілтеме

English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы: Атамұра

2012 ж

Сілтеме: Сабақтың мақсаты:
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы: Атамұра2012 ж:

Білімділік: Оқушылар өз денсаулықтарына немқұрайлы қарамай өзін өзі күту. Тақырыпқа байланысты сөздік қорлары мен ауызша сөйлеу, жазу дағдыларын қалыптастыру. Оқушылармен тиімді кері байланысты қамтамасыз ету.

Дамытушылық: топпен жұмыс жасай отырып алған білімдерін қолданып талдау жасай алу дағдысын жетілдіру

Тәрбиелік :бірін бірі тыңдауға, топта жұмыс істеуге, достыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу

Сілтеме: Міндеттері:
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы: Атамұра2012 ж: Тақырыпты толық ашу, оқушылардың өз ойларын жеткізе білуі, өзіндік ізденісін қалыптастыру, топта жұмыс жасай білуі
Сілтеме: Сабақтың түрі:
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы: Атамұра2012 ж: жаңа сабақ
Сілтеме: Әдіс тәсілдер:
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы: Атамұра2012 ж: Топпен жұмыс, жеке жұмыс, өз бетімен жұмыс, сто-ның стратегиялары
Сілтеме: Пән аралық байланыс:
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы: Атамұра2012 ж: биология, дене тәрбиесі, қазақ тілі

Ұйымдастыру кезеңі 5 минут.

Мұғалімнің іс -әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Мұғалімнің іс -әрекеті:

А) топқа бөлу

Ә) топ ережесін қабылдау

Б) сергіту сәті

Оқушының іс- әрекеті:

А) топқа бөлінеді

Ә) топ ережесін қабылдайды

Б) сергіту сәтін жасайды

Мұғалімнің іс -әрекеті: Үй тапсырмасын тексеру 7 минут
Мұғалімнің іс -әрекеті: Қызығушылығын ояту
Мұғалімнің іс -әрекеті: Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті: Оқушының іс -әрекеті
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Бағалау парағын таратады.

Үй тапсырмасын сұрау үшін «ой шақыру» стратегиясын пайдалану Уақыт аяқталған соң әр топтан топ басшысы жауапты қадағалап отырады.

а) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

б) Дәптерімізді ашып бүгінгі күннің ретін және тақырыпты жазып аламыз.
Мағынаны ашу.
г) Сөздік жұмысы:
packet -пакет

can -қалбыр, банка

tube-сықба

glass-стакан

package- бума

jar-құмыра

toothpaste-тіс пастісі

ғ) Оқулықпен жұмыс:
іштей оқу, тізбектеліп оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу.

д) Сергіту сәті

Оқушының іс- әрекеті:

Әр топ жетекшісі өз тобындағы оқушылардың аты жөнін жазады.

Жұмбақ шешу арқылы, жаңа сабақтың шешімін табады.

Сөздікпен жұмысжасайды, жазады, есте сақтайды.

Оқулықпен жұмыс жүргізеді.

Сергіту сәтіне қатысады

Мұғалімнің іс -әрекеті:
Оқушының іс- әрекеті:
Мұғалімнің іс -әрекеті: Мағынаны ажырату 20 минут
Мұғалімнің іс -әрекеті: Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті: Оқушының іс- әрекеті
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Step Four. Тақырыбы: Keep warm 97- бетті ашып, мәтінмен танысып, оқулықпен жұмыс істеуге бағыт беріледі

Жаңа идеяны қабылдауға, не түсінгенін анықтауға, мақсат қоюға, талдауға, салыстыруға дайындалады «негізгі идеяны суреттеу» стратегиясын пайдаланады. Дұрыс жауап беруін бақылайды.

Оқушының іс- әрекеті:

Өз бетінше жұмыс:

1-топ. Сөздерді қолдана отырып, сөз тіркестерін толықтыру.

2-топ. Сөйлемдерге қарап, мағынасына қарай сәйкестендір.

Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша ақылдасып, не түсінгендерін постерге түсіріп, тапсырманы қорғайды.

Мұғалімнің іс -әрекеті: Мағынаны тану 7 минут
Мұғалімнің іс -әрекеті: Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс- әрекеті: Оқушының іс- әрекеті
Мұғалімнің іс -әрекеті: Ой алмасу, жинаған ақпаратты тәртіпке келтіру үшін «ой бөлісу ортаға салу» стратегиясын қолданады
Оқушының іс- әрекеті: Жұппен жұмыс жасайды. Өтілген тақырыпқа сай сұрақ дайындап, келесі жұпқа береді, жауабын тыңдайды .
Мұғалімнің іс -әрекеті:

Рефлексия «шығу парағын» толтырады

3 минут

Оқушының іс- әрекеті:

«шығу парағы»

1Топта жұмыс істеген оңай ма?

2 Кім өзін еркін сезінбеді?

3 Бірлескен жұмыстан не алдың?

Мұғалімнің іс -әрекеті:

Бағалау ( бағалау парағын толтырады)

3 минут

Оқушының іс- әрекеті:

а) оқушы бірін бірі бағалайды

ә) оқушылар топтарды бағалайды

б) мұғалімнің бағалауы

Қысқа мерзімді жоспар

2 апта

Күні:

Жұма

3 сабақ

Сабақ

Ағылшын тілі

Мұғалімнің

аты -жөні

Құрақова Ляззат Жұбановна

Атырау облысы, Индер ауданы, Кулагино ұлттық гимназиясы

6 сынып,

оқушы саны: 15

Тақырыбы:Health problems

Сілтеме

English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы:

Атамұра 2012 ж

Сілтеме: Сабақтың мақсаты:
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы:Атамұра 2012 ж:

Білімділік: Денсаулық тақырыбына қатысты етістіктерді мағынасына қарай тану. Өткен шақтағы етістікті қолданып, сұрақ-жауап жасауға үйрету. Дамытушылық:шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға дағдыландыру, өз жетістігін бағалай білуге үйрету

Тәрбиелік:Оқушыларды көпшіл болуға үйрету, өзара көмегін қалыптастыра отырып, жауапкершілікке дағдыландыру, өзін өзі басқаруға тәрбиелеу

Сілтеме: Міндеттері
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы:Атамұра 2012 ж: Оқушылардың теориялық білімдерін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру
Сілтеме: Сабақтың түрі:
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы:Атамұра 2012 ж: Аралас сабақ
Сілтеме: Әдіс -тісілдері:
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы:Атамұра 2012 ж: Топтық, сто стратегиялары, өз бетімен жұмыс, болжау кестесі,
Сілтеме: Пән аралық байланыс:
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы:Атамұра 2012 ж: Биология, қазақ тілі

Ұйымдастыру кезеңі 3 минут

Мұғалімнің- іс әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Мұғалімнің- іс әрекеті:

А) топқа бөлу

Ә) топ ережесін еске түсіру

Б) сергіту сәті

Оқушының іс - әрекеті:

А) топқа бөлініп отырады

Ә) топ ережесін қайталайды

Б) сергіту сәтін жасайды

Үй тапсырмасын тексеру 5 минут

Қызығушылығын ояту

Мұғалімнің- іс әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Мұғалімнің- іс әрекеті:

Үй тапсырмасын сұрау үшін «мені түсін» стратегиясы пайдаланады Бұрынғы мен жаңа білімді ұштастырады

Көрнекілік стратегиясы электронды оқулықтан бейне суреттер көрсете отырып тақырыпты ашу

Оқушының іс - әрекеті:

Сұрақ жауап ( АКТ пайдаланып)

Бейне суреттен ауырып тұрған адамды көреді. Оның не себептен көніл- күйінің болмай тұрғаның әңгімелейді.

Жалпы тақырыпты ашып аламыз

Мағынаны ажырату 15 минут

Мұғалімнің- іс әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Мұғалімнің- іс әрекеті:

Текстінің ішінен денсаулыққа байланысты сөздерді табу

( постер арқылы түсіндіру)

Оқушының іс - әрекеті:

Оқулықта берілген текстінің ішінен «I was terrible» деген құрылымға сәйкес келетін Өткен шақтағы етістікті анықтайды

1-топ Өткен шақтағы етістіктің қолдануын қалай түсіндіресіңдер?

2-топ. Өткен шақтағы етістікті қолдану керектігін дәлелде?

Мағынаны тану 14 минут

Мұғалімнің- іс әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Мұғалімнің- іс әрекеті:

Тақырып бойынша түсінгендерін жүйелеу үшін топтарға тапсырма беріледі.

Өз бетімен тапсырмаларды орындап болғасын, тақта алдына шығып қорғайды

Оқушының іс - әрекеті:

1-Тапсырма. Дұрыс және бұрыс етістіктердің II, III түрлерін жаз.

2-Тапсырма. Кестені толтыр

Мұғалімнің- іс әрекеті: be
Оқушының іс - әрекеті:
been
Мұғалімнің- іс әрекеті:
Оқушының іс - әрекеті: went
Мұғалімнің- іс әрекеті: give
Оқушының іс - әрекеті:
given
Мұғалімнің- іс әрекеті: buy
Оқушының іс - әрекеті:
Мұғалімнің- іс әрекеті:
Оқушының іс - әрекеті: drank
Мұғалімнің- іс әрекеті: feel
Оқушының іс - әрекеті:
Мұғалімнің- іс әрекеті:
Оқушының іс - әрекеті: take
Мұғалімнің- іс әрекеті: Рефлексия 5 минут
Оқушының іс - әрекеті: «Екі тілек, бір жұлдыз» пікірлерін білдіреді
Мұғалімнің- іс әрекеті: Бағалау . (қара жәшік ішіндегі жұмыс) 3 минут
Оқушының іс - әрекеті: Оқыту үшін бағалау. (ынталандырып отыру)

Қысқа мерзімді жоспар

3 апта

Күні: Бейсенбі

3 сабақ

Сабақ

Ағылшын тілі

Мұғалімнің

аты -жөні

Құрақова Ляззат Жұбановна

Атырау облысы, Индер ауданы, Кулагино ұлттық гимназиясы

6 сынып,

оқушы саны: 15

Сабақ тақырыбы
Types of illness
Сабақ тақырыбы: Сабақтың мақсаты
:
Types of illness: Етістііктің өткен шақ формасының сұраулы және болымсыз түрлерін қолдануды үйрету.
Сабақ тақырыбы: Сабақтың түрі
:
Types of illness: Дәстүрлі емес
Сабақ тақырыбы: Сабақта қолданылатын модульдер
:
Types of illness: СТО, АКТ, оқыту үшін және оқуды бағалау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқушылардың жас ерекшелігне сәйкес оқыту және оқу
Сабақ тақырыбы: Пән аралық байланыс
:
Types of illness: Қазақ тілі, орыс тілі
Сабақ тақырыбы: Күтілетін нәтиже
:
Types of illness: Етістііктің өткен шық формасының сұраулы және болымсыз түрлерін қолдану арқылы сұрақ қоя алады және сөйлемді болымсыз сөйлемге айналдыра алады,
Сабақ тақырыбы: Кезеңдері
: Мұғалімнің іс-әрекеті
Types of illness: Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Дефференсация
Ресурстар
Сабақ тақырыбы:

Ұйымдастыру

3 минут

:

Оқушылармен амандасу.

Сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;

Оқушыларды психологиялық дайындау;

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу

Types of illness:

Амандасу.

Жаңа материалды өздігінен оқып, практикалық қажеттілігін түсінеді.

Материалды тез қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы арқылы жалпылай жүйелейді.

Сабақ барысында бағалау парағын алып оқушылардың сұраққа жауап беруі бойынша бағалау парағына түсіріп отырамын.
Сабақ тақырыбы:

Білу

7 минут

:

«Аукцион» ойыны

Топқа бөлу Оқушыларды тауға өрмелеу, суға жүзу, жүгіру қимылдарын үнсіз іспен көрсету арқылы жұптарын тауып топ құру.

Types of illness:

Етістіктің өткен шақтағы бұрыс етістік формасын жаттағандарын айту.

Оқушылар үстелдің үстінде тұрған қағаздарды алу арқылы қандай сөз екенін іс-қимылмен көрсетеді.

Сабақ тақырыбы:

Түсіну

15 минут

Қолдану

7 мин

:

Өткен шақтың болымсыз түр формасын Power Point программасы

мен түсіндіріледі. 10-

жаттығудаңы тапсырманы екі топқа бөліп беру. Суреттер арқылы жұмыс жасап, топта талқылау, оқу. Суреттердің қайсысы текстінің бөліктерінде көрініс тапқанын табу.

Грамматикалық тапсырма бойынша етістіктің өткен шақ бұрыс және сұраулы сөйлем формасында тұрған сөйлемдерді табу.

Дискуссиялық карта

Мәтін бойынша сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын анықтау.

Шағын эссе жазу етістіктің өткен шақ формасын қолдану арқылы.

Types of illness:

Оқушылар интерактивті тақтада өткен шақтың болымсыз формасын түсінеді, мысалдарын келтіреді.

Оқушылар қолдарындағы белгілерді көтеру арқылы түсінген түсінбегендерін білдіреді

Топта талқылап, оқып, аударып, гармматикалық тапсырмаларды орындады.

Оқушылар топта сөйлемдерді талқылап, дұрыс, бұрысын анықтады. Интерактивті тақтада берілген жауаптармен тексерді.

Оқушылар

текстідегі Каролдың орнына өздерін қойып диалог құрастыр.

Формативті бағалау

Формативті бағалау

Критериалды бағалау

(қосымшы №1)

Бағдаршам арқылы бағалау

1. Барлығы дұрыс-жасыл түс

2. 3 сөйлем қате - сары түс

3. 5 сөйлем қате - қызыл түс

Критериалды бағалау

(қосымша №2)

Интерактивті тақта, актив студио

Интерактивті тақта, аудио материалдар

Интерактивті тақта

Сабақ тақырыбы:

Жинақтау

8 минут

:

«Оқу күнделігі» әдісін қолдану

Етістіктің өткен шақ формасын қорытындылау бағытында бақылау жазады. Тест алды тапсырма

Types of illness: Оқушылар етістіктің өткен шақ формасын қорытындылау бағытында бақылау жазады

Критериалды бағалау

(қосымша №3)

Сабақ тақырыбы:

Бағалау

5минут

:

Сабақтан алған әсеріңді эссе етіп жаз.

Жазған эссенің ішінде кездескен өткен шақтың барлық формаларында тұрған сөздерді көрсет

Types of illness: Оқушылар эссе жазып, сөздерді көрсетті.

Бағалау критерийі №1

Мәтіннің оқылуы

1. Қатесіз оқу

2. Дауыс интонациясы

2

1

Мәтіннің оқылуы: Мазмұнын ашу
1. Қатесіз оқу2. Дауыс интонациясы:

1. Мазмұнын толық ашты

2. Мазмұнын жартылай ашты

3. Мазмұнын аша алмады

21:

3

2

1

Мәтіннің оқылуы: Гармматиканы түсінуі
1. Қатесіз оқу2. Дауыс интонациясы:

1. Барлық болымсыз етістікте тұрған сөйлемдерді тапты.

2. Жартылай тапты

3. Мүлдем таба алмады

21:

3

2

1

Бағалау критерийі №2

Шағын эссе

1. Эссенің мазмұны

2. Сөйлемдердің грамматикалық тұрғыда дұрыс құрылуы.

3. Дауыс интонациясы

3

2

1

Бағалау критерийлері

Иә
Жоқ
: Тарауды түсінбедім.
Иә: 0
Жоқ: 1
: Тарауды түсіндім, білдім.
Иә: 1
Жоқ: 0
: Берілген тапсырманы талдай аламын.
Иә: 1
Жоқ: 0
: Білімімді толықтырып, жинақтай аламын.
Иә: 1
Жоқ: 0
: Өз білімімді саралай аламын.
Иә: 1
Жоқ: 0

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың атауы
Litter is a problem
English 6. Авторлары:Т. Аяпова, З. Әбілдаева Алматы: Атамұра 2012 ж

Сабақтың мақсаты:


Ұқсас жұмыстар
Ағылшын тілі сабағын өлеңдермен өрнектеп өткізу
Сабақта оқушылардың лексико-фразеологиялық сөз байлығын дамыту
Қмж ағылшын тілі. 1 сынып
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ СИНОНИМДЕР
Сабақ жүрісі
Welcome to the kingdom of the english language
Ағылшын тілі пәнінен орта мерзімді жоспар
Cooking a meal
Сабақтың барысы кезең
Қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz