Сабақ жоспары :: География
Файл қосу
Молдова республикасы
Сабақтың тақырыбы
Молдова республикасы
Мақсаты
Оқу нәтижелері
Оқу-құралдары:
Сабақ түрі:
Сабақтың барысы:
Білу.
Өткен тақырыпты еске түсіру.
Сергіту сәті
Түсіну.
Мәтінді өз бетімен оқуға ұсыну.
Қолдану.
Алған білімдерін дұрыс қолдана біілуге, тапсырмалар беру.
Талдау.
Қосымша мәліметтермен жұмыс жасау.
Жинақтау. Оқушылардың алған білімдерін қортындылау .
Бағалау.
Рефлексия.
Үй тапсырмасы
Молдованың табиғат жағдайына шаруашылық тұрғыдан баға беруге, табиғат ресурстарының ел экономикасын дамытудағы роліне, елдердің экономикалық - географиялық жағдайларының тиімді және тиімсіз жақтарын анықтап салыстыруға, кесте құрастыруға үйрету.Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
1.Молдованың халқа, табиғат ерекшеліктері, шаруашылығы туралы білім қалыптасады.
2. Мәтінді оқу арқылы, мазмұнын ашады.
3. Ойлау арқылы психологиялық сенімі қалыптасады.
Оқулық, 10 сынып Атласы, Дүние жүзінің саяси картасы.
Ұжымдық, репродуктивті, проблемалық әдіс.
Ұйымдастыру.
Оқушыларды өткен тақырыптар бойынша топқа бөлу.<<Ресей >>, <<Беларусь>> ,<< Украина>>.
Сәйкестендіру.
Екі дүние бөлігінде орналасқан ел
Беловеж Нуы ұлттық паркі
Белорусь
Газ қоры жөнінен дүниежүзінде I-орын алады
Негізгі шаруашылығы - машина жасау
Ресей
Волынь-Подаль қыраты
Украина
Балаковск АЭС
Мемлекеттік валютасы-гривна
<<Нафтан>> мұнай өңдейтін зауыт
Молдован әуені.
Жаңа тақырып: Молдова Республикасы.
Тақырыпты үш жақты талқылау.
Қасиеттер категориясы. Кестемен жұптық жұмыс.
Обьективтілік .1-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Географиялық орны мен,құрлымы.
Табиғат жағдайы.
Табиғат ресурстары.
Субьективтілік. 2-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Халық саны
Ұлттық құрамы
Тілі
Прогрессивтілік. 3-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Ауыл шаруашылығы
Сыртқы экономикалық байланыстар
Көлік
Топтық тапсырмалар.
1-топ. Молдованың қандай обьектілері туралы айтылып тұрғандағын жаз
Кодралар-............... Бельцы-.............. Бендеры-.............. Дубоссар-............... Прут-................ Кагул-..................
2-топ. Молдовада не өндіреді, қай жерде өндіреді?
Қант, консервілер
Қызан жинайтын комбайындар
Тракторлар
Мақта-мата
Жібек мата
Тоқыма өнімдері
Шарап жасау
Ауыл шаруашылық құралдары мен электрнника
3-топ. Сәйкес әріптерді қоя отырып, дұрыс жауаптарды көрсет: Сыртқы экономикалық байланыстары.
ТМД елдері
Еуропа елдері
Еуроодақ
Украина
Ресей
Белорусь
Түркия
4,8%, 43,4%, 19,4%, 5,4%, 8,1%, 54,6%, 34,8%.
ПНМС формуласы.
Пікір- көп ұлтты ел.
Нақтылық- халық өте тығыз орналасқан.
Мысалы- 1км²- 119 адам.
Салдар-ең ірі қаласы және астанасы Кишенев (708 мыңдай адам)
Бағалау парағын толтырады.
№
Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
<<Шығу>> парағын толтырады.
1.Топтық жұмыста өз ойыңды айта алдың ба?
2.Кім өзін еркін сезінбеді?
3.Бірлескен жұмыстан не алдың?
§59. Жұмыс дәптеріндегі 20-тақырып, 1,4,5-ші тапсырмалар.
Обьективтілік .1-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3.
Географиялық орны мен,құрлымы.
Табиғат жағдайы.
Табиғат ресурстары.
Субьективтілік. 2-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Халық саны
Ұлттық құрамы
Тілі
Прогрессивтілік. 3-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Ауыл шаруашылығы
Сыртқы экономикалық байланыстар
Көлік
Топтық тапсырмалар.
1-топ. Молдованың қандай обьектілері туралы айтылып тұрғандағын жаз
Кодралар-............... Бельцы-.............. Бендеры-..............
Дубоссар-............... Прут-................ Кагул-..................
2-топ. Молдовада не өндіреді, қай жерде өндіреді?
Қант, консервілер
Қызан жинайтын комбайындар
Тракторлар
Мақта-мата
Жібек мата
Тоқыма өнімдері
Шарап жасау
Ауыл шаруашылық құралдары мен электрнника
3-топ. Сәйкес әріптерді қоя отырып, дұрыс жауаптарды көрсет: Сыртқы экономикалық байланыстары.
ТМД елдері
Еуропа елдері
Еуроодақ
Украина
Ресей
Белорусь
Түркия
4,8%; 43,4%; 19,4%; 5,4%; 8,1%; 54,6%; 34,8%.
Бағалау парағын толтырады.
№
Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Балы
<<0>>, <<1>>, <<2>>.
1
2
3
4
5
Бағалау парағын толтырады.
№
Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Балы
<<0>>, <<1>>, <<2>>.
1
2
3
4
5
Бғалау парағын толтырады.
№
Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Балы
<<0>>, <<1>>, <<2>>.
1
2
3
4
5
Молдова республикасы
Мақсаты
Оқу нәтижелері
Оқу-құралдары:
Сабақ түрі:
Сабақтың барысы:
Білу.
Өткен тақырыпты еске түсіру.
Сергіту сәті
Түсіну.
Мәтінді өз бетімен оқуға ұсыну.
Қолдану.
Алған білімдерін дұрыс қолдана біілуге, тапсырмалар беру.
Талдау.
Қосымша мәліметтермен жұмыс жасау.
Жинақтау. Оқушылардың алған білімдерін қортындылау .
Бағалау.
Рефлексия.
Үй тапсырмасы
Молдованың табиғат жағдайына шаруашылық тұрғыдан баға беруге, табиғат ресурстарының ел экономикасын дамытудағы роліне, елдердің экономикалық - географиялық жағдайларының тиімді және тиімсіз жақтарын анықтап салыстыруға, кесте құрастыруға үйрету.Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
1.Молдованың халқа, табиғат ерекшеліктері, шаруашылығы туралы білім қалыптасады.
2. Мәтінді оқу арқылы, мазмұнын ашады.
3. Ойлау арқылы психологиялық сенімі қалыптасады.
Оқулық, 10 сынып Атласы, Дүние жүзінің саяси картасы.
Ұжымдық, репродуктивті, проблемалық әдіс.
Ұйымдастыру.
Оқушыларды өткен тақырыптар бойынша топқа бөлу.<<Ресей >>, <<Беларусь>> ,<< Украина>>.
Сәйкестендіру.
Екі дүние бөлігінде орналасқан ел
Беловеж Нуы ұлттық паркі
Белорусь
Газ қоры жөнінен дүниежүзінде I-орын алады
Негізгі шаруашылығы - машина жасау
Ресей
Волынь-Подаль қыраты
Украина
Балаковск АЭС
Мемлекеттік валютасы-гривна
<<Нафтан>> мұнай өңдейтін зауыт
Молдован әуені.
Жаңа тақырып: Молдова Республикасы.
Тақырыпты үш жақты талқылау.
Қасиеттер категориясы. Кестемен жұптық жұмыс.
Обьективтілік .1-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Географиялық орны мен,құрлымы.
Табиғат жағдайы.
Табиғат ресурстары.
Субьективтілік. 2-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Халық саны
Ұлттық құрамы
Тілі
Прогрессивтілік. 3-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Ауыл шаруашылығы
Сыртқы экономикалық байланыстар
Көлік
Топтық тапсырмалар.
1-топ. Молдованың қандай обьектілері туралы айтылып тұрғандағын жаз
Кодралар-............... Бельцы-.............. Бендеры-.............. Дубоссар-............... Прут-................ Кагул-..................
2-топ. Молдовада не өндіреді, қай жерде өндіреді?
Қант, консервілер
Қызан жинайтын комбайындар
Тракторлар
Мақта-мата
Жібек мата
Тоқыма өнімдері
Шарап жасау
Ауыл шаруашылық құралдары мен электрнника
3-топ. Сәйкес әріптерді қоя отырып, дұрыс жауаптарды көрсет: Сыртқы экономикалық байланыстары.
ТМД елдері
Еуропа елдері
Еуроодақ
Украина
Ресей
Белорусь
Түркия
4,8%, 43,4%, 19,4%, 5,4%, 8,1%, 54,6%, 34,8%.
ПНМС формуласы.
Пікір- көп ұлтты ел.
Нақтылық- халық өте тығыз орналасқан.
Мысалы- 1км²- 119 адам.
Салдар-ең ірі қаласы және астанасы Кишенев (708 мыңдай адам)
Бағалау парағын толтырады.
№
Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Қорытынды баға
1
2
3
4
5
<<Шығу>> парағын толтырады.
1.Топтық жұмыста өз ойыңды айта алдың ба?
2.Кім өзін еркін сезінбеді?
3.Бірлескен жұмыстан не алдың?
§59. Жұмыс дәптеріндегі 20-тақырып, 1,4,5-ші тапсырмалар.
Обьективтілік .1-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3.
Географиялық орны мен,құрлымы.
Табиғат жағдайы.
Табиғат ресурстары.
Субьективтілік. 2-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Халық саны
Ұлттық құрамы
Тілі
Прогрессивтілік. 3-топ.
№
Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Ауыл шаруашылығы
Сыртқы экономикалық байланыстар
Көлік
Топтық тапсырмалар.
1-топ. Молдованың қандай обьектілері туралы айтылып тұрғандағын жаз
Кодралар-............... Бельцы-.............. Бендеры-..............
Дубоссар-............... Прут-................ Кагул-..................
2-топ. Молдовада не өндіреді, қай жерде өндіреді?
Қант, консервілер
Қызан жинайтын комбайындар
Тракторлар
Мақта-мата
Жібек мата
Тоқыма өнімдері
Шарап жасау
Ауыл шаруашылық құралдары мен электрнника
3-топ. Сәйкес әріптерді қоя отырып, дұрыс жауаптарды көрсет: Сыртқы экономикалық байланыстары.
ТМД елдері
Еуропа елдері
Еуроодақ
Украина
Ресей
Белорусь
Түркия
4,8%; 43,4%; 19,4%; 5,4%; 8,1%; 54,6%; 34,8%.
Бағалау парағын толтырады.
№
Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Балы
<<0>>, <<1>>, <<2>>.
1
2
3
4
5
Бағалау парағын толтырады.
№
Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Балы
<<0>>, <<1>>, <<2>>.
1
2
3
4
5
Бғалау парағын толтырады.
№
Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Балы
<<0>>, <<1>>, <<2>>.
1
2
3
4
5
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz