Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Молдова республикасы

Сабақтың тақырыбы
Молдова республикасы
Мақсаты

Оқу нәтижелері

Оқу-құралдары:

Сабақ түрі:

Сабақтың барысы:

Білу.
Өткен тақырыпты еске түсіру.

Сергіту сәті

Түсіну.
Мәтінді өз бетімен оқуға ұсыну.

Қолдану.
Алған білімдерін дұрыс қолдана біілуге, тапсырмалар беру.

Талдау.
Қосымша мәліметтермен жұмыс жасау.

Жинақтау. Оқушылардың алған білімдерін қортындылау .

Бағалау.

Рефлексия.

Үй тапсырмасы
Молдованың табиғат жағдайына шаруашылық тұрғыдан баға беруге, табиғат ресурстарының ел экономикасын дамытудағы роліне, елдердің экономикалық - географиялық жағдайларының тиімді және тиімсіз жақтарын анықтап салыстыруға, кесте құрастыруға үйрету.Оқушылардың өз ойларын жеткізе білу, қарым - қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.

1.Молдованың халқа, табиғат ерекшеліктері, шаруашылығы туралы білім қалыптасады.
2. Мәтінді оқу арқылы, мазмұнын ашады.
3. Ойлау арқылы психологиялық сенімі қалыптасады.

Оқулық, 10 сынып Атласы, Дүние жүзінің саяси картасы.

Ұжымдық, репродуктивті, проблемалық әдіс.

Ұйымдастыру.
Оқушыларды өткен тақырыптар бойынша топқа бөлу.<<Ресей >>, <<Беларусь>> ,<< Украина>>.

Сәйкестендіру.
Екі дүние бөлігінде орналасқан ел
Беловеж Нуы ұлттық паркі
Белорусь

Газ қоры жөнінен дүниежүзінде I-орын алады
Негізгі шаруашылығы - машина жасау

Ресей
Волынь-Подаль қыраты

Украина
Балаковск АЭС
Мемлекеттік валютасы-гривна

<<Нафтан>> мұнай өңдейтін зауыт

Молдован әуені.

Жаңа тақырып: Молдова Республикасы.
Тақырыпты үш жақты талқылау.
Қасиеттер категориясы. Кестемен жұптық жұмыс.

Обьективтілік .1-топ.

Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3

Географиялық орны мен,құрлымы.
Табиғат жағдайы.
Табиғат ресурстары.

Субьективтілік. 2-топ.

Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Халық саны
Ұлттық құрамы
Тілі

Прогрессивтілік. 3-топ.

Қасиеттер категориясы
Молдова
1
2
3
Ауыл шаруашылығы
Сыртқы экономикалық байланыстар
Көлік

Топтық тапсырмалар.
1-топ. Молдованың қандай обьектілері туралы айтылып тұрғандағын жаз
Кодралар-............... Бельцы-.............. Бендеры-.............. Дубоссар-............... Прут-................ Кагул-..................

2-топ. Молдовада не өндіреді, қай жерде өндіреді?
Қант, консервілер

Қызан жинайтын комбайындар

Тракторлар

Мақта-мата

Жібек мата

Тоқыма өнімдері

Шарап жасау

Ауыл шаруашылық құралдары мен электрнника

3-топ. Сәйкес әріптерді қоя отырып, дұрыс жауаптарды көрсет: Сыртқы экономикалық байланыстары.
ТМД елдері
Еуропа елдері
Еуроодақ
Украина
Ресей
Белорусь
Түркия

4,8%, 43,4%, 19,4%, 5,4%, 8,1%, 54,6%, 34,8%.

ПНМС формуласы.
Пікір- көп ұлтты ел.
Нақтылық- халық өте тығыз орналасқан.
Мысалы- 1км²- 119 адам.
Салдар-ең ірі қаласы және астанасы Кишенев (708 мыңдай адам)

Бағалау парағын толтырады.


Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Қорытынды баға
1

2

3

4

5

<<Шығу>> парағын толтырады.
1.Топтық жұмыста өз ойыңды айта алдың ба?
2.Кім өзін еркін сезінбеді?
3.Бірлескен жұмыстан не алдың?

§59. Жұмыс дәптеріндегі 20-тақырып, 1,4,5-ші тапсырмалар.

Обьективтілік .1-топ.

Қасиеттер категориясы
Молдова
1

2

3.

Географиялық орны мен,құрлымы.

Табиғат жағдайы.

Табиғат ресурстары.

Субьективтілік. 2-топ.

Қасиеттер категориясы
Молдова
1

2

3
Халық саны

Ұлттық құрамы

Тілі

Прогрессивтілік. 3-топ.

Қасиеттер категориясы
Молдова
1

2

3
Ауыл шаруашылығы

Сыртқы экономикалық байланыстар

Көлік

Топтық тапсырмалар.
1-топ. Молдованың қандай обьектілері туралы айтылып тұрғандағын жаз
Кодралар-............... Бельцы-.............. Бендеры-..............
Дубоссар-............... Прут-................ Кагул-..................

2-топ. Молдовада не өндіреді, қай жерде өндіреді?
Қант, консервілер

Қызан жинайтын комбайындар

Тракторлар

Мақта-мата

Жібек мата

Тоқыма өнімдері

Шарап жасау

Ауыл шаруашылық құралдары мен электрнника

3-топ. Сәйкес әріптерді қоя отырып, дұрыс жауаптарды көрсет: Сыртқы экономикалық байланыстары.
ТМД елдері
Еуропа елдері
Еуроодақ
Украина
Ресей
Белорусь
Түркия

4,8%; 43,4%; 19,4%; 5,4%; 8,1%; 54,6%; 34,8%.

Бағалау парағын толтырады.

Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Балы
<<0>>, <<1>>, <<2>>.
1

2

3

4

5

Бағалау парағын толтырады.

Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Балы
<<0>>, <<1>>, <<2>>.
1

2

3

4

5

Бғалау парағын толтырады.

Аты-жөні
Сәйкес-
тендіру
Мәтінмен
жұмыс
Топтық
тапсырма
Суретті сипаттауы
ПНМС формуласы
Балы
<<0>>, <<1>>, <<2>>.
1

2

3

4

5

Ұқсас жұмыстар
Саяси қатынастар
Оқушыларға тест стратегиясы
АҚШ дол
Молдованың этникалық құрылымы
Географиялық орны
Саяси қуғын – сүргін және халықтар депортациясы жайлы ақпарат
Табиғат кешені
Күріш өсіру
Түкті кілем тоқу әдісі. эскиз бойынша тоқу
Оқушылармен бірге критерийлерді талдау
Пәндер