Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы
:
Класстың жалпы сипаттамасы. Құстардың тіршілік ортасы. Сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері. Ұшуға бейімділігі. Зат алмасу қарқындылығы. Жылықандылығы.
Мерзімі:
Негізгі түйінді идея
:
Топпен жұмыс істеуге дағдыландыру
Мерзімі:
Мақсаты
:
Құстардың сыртқы және ішкі құрылыстарын білу
Мерзімі:
Табыс критерийлері
Мерзімі:
Барлық оқушылар:
:
Көпшілік оқушылар:
Тексерілді::
Жекеленген оқушылар:
Мерзімі:
а) Құстардың өкілдерін сипаттап бере алады
ә) Тіршілік ортасын ажырата алады
:
а) Құстардың сыртқы және ішкі құрлысының ерекшеліктерін біледі
Тексерілді::
а) Жалпылама құстар туралы сипаттама бере алады
Мерзімі:
Уақыты
:
Кезеңдері
Тексерілді::
Тапсырма
:
Мақсаты
Мұғалім не істейді
Оқушылар не істейді
Ресурстар/ модуль
Мерзімі:
2 минут
:
Ұйымдастыру
Тексерілді::
Мозайкалық әдіс арқылы топқа біріктіру
:
Позитивтік атмосфера орнату
Сыни ойлауға қадам жасайды, кедергілерді жоюға бағытталады. Мұғалім бақылау жасайды.
Бірігу кезеңінде оқушылар ойланады, өзара қарым-қатынасқа түседі, зерттеу жұмысы жүреді, іс-әрекетке барады.
Стикер
/
Оқуды басқару және көшбасшылық.
Мерзімі:
4 минут
:
Білу
Тексерілді::
Тест жұмысы
:
Оқушылардың өткен тақырып бойынша не түсінгенін білу
Мұғалім үй жұмысына байланысты тест жұмысын ұсынады
Сыни тұрғыда ойланады, еске түсіреді
А 4 қағаз,
қарындаштар, желім
Мерзімі:
15 минут
:
Түсіну
Тексерілді::
Видеофильм тамашалау
:
Оқушылардың визуалды есте сақтауын дамыту
Мұғалім видеофильм көрсетіп жалпылама жаңа тақырыпты түсіндіріп өтеді
Оқушылар слайдты тамашалау арқылы жаңа мәліметтер ала алады.
Слайд
Мерзімі:
5 минут
:
Қолдану
Тексерілді::
Ойлан-жұптас-бөліс әдісі
(Джесси Джентельдің даиграммасы)
:
Идеялар мен ойларды дамыту
Сыныптың сабаққа түгел қатысуын бақылау
Әр топқа мәтінге байланысты сұрақтар таратылады:
1. Құстардың жылықандылығы мен қоректенуі?
2. Құстардың сыртқы құрылысының ерекшеліктері?
3. Құстардың ұшуға бейімділігін түсіндіріңіздер?
(қосарлы тынысалу)
4. Құстардың ішкі құрылысының ерекшелігі?
Тіршілік ортасы?
Құстардың пайда болуы туралы үйренген, білген білімдерінен
кластер құрып,
қорғайды
Бірінші сұраққа оқушы жеке ойланады, сосын жұптасып талдайды, одан соң топ болып талдап, ортақ бір шешім шығарады.
Интербелсенді тақта /
жас ерекшеліктеріне байла нысты оқыту. Диалогтік әдіс Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
. /
Мерзімі:
2 минут
:
Тексерілді::
Сергіту сәті
:
Оқушылардың шаршағандығынның алдын алу
Мұғалім оқушылардың сергіту арқылы сабаққа зейінін жинап алады
Оқушылар билейді, қуанады, қозғалады
Интерактивті тақта, бейнефильм
Мерзімі:
8 минут
:
Талдау
Тексерілді::
Биологиялық диктант;
Сәйкестендіру кестесі
:
Оқушы ажыратады, саралайды
Тапсырамалардың дұрыс орындауын бақылау
Оқушылар жұптық, топтық жұмыс жасайды
Интербелсенді тақта
Мерзімі:
5 минут
:
Жинақтау
Тексерілді::
Оқушылар мәтінмен танысады жеке-жеке, олар
инсерт әдісі
арқылы белгілерді (Не білемін? Не білдім? Не білгім келеді? Олар мәтінді талдайды. Содан өз тұжырымдарын топтасып талқылау арқылы мәтінді бір-біріне таныстыруға тырысады, бір адам шығып сөйлейді
:
Оқушы тұжырымдайды, қайта анықтайды, ұсынады, жасайды
«Құстардың адам өміріндегі маңызы» ЭССЕ жазады
Жеке жұмыс жасау арқылы топта талқылап керемет бір ойды тұжырымдап шығарады.
Дарынды және талантты балаларды оқыту
Мерзімі:
2 мин
:
Кері байланыс
Тексерілді::
Екі жұлдыз, бір тілек
:
Оқушылардың жалпы білім деңгейін анықтау
Мұғалім арнайы кері байланысқа стикер таратады.
Оқушылар топтардың жұмыстарын әділ бағалау
Стикер
Мерзімі:
2 минут
:
Бағалау
Тексерілді::
Критерийлер арқылы бағалау
:
Әділдігі, шыншылдығы қалыптасады.
Өзін-өзі бағалау
Оқушылардың әділ өздерін бағалағанын бақылау
Топ басшысы топ мүшелерін критерий арқылы бағалауы тиіс.
Оқыту үшін және оқу үшін бағалау