Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Күләш Ахметова. Астана
Сабақтың тақырыбы: Күләш Ахметова. Астана
Сабақтың мақсаты : Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кеңінен қолдана отырып, оқушылардың қызығушылығын, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Сабақтың міндеттері: мәнерлеп оқуға баулу, өлеңнің ұйқасын табуға , мазмұнын баяндауға, өз ойларын ортаға сала білуге машықтандыру.
Көрнекілігі: сызбалар, суреттер, карточкалар, видеороликтер, аудиожазба,слайд.
Керекті құралдар: маркерлер, А3 беттер,күлегештер,бағалау бетшелері
Түрі: аралас сабақ
Пәнаралық байланысы: дүниетану, қазақ тілі
Әдісі: диалог, сто, талдау.
Модульдер: ОмОЖТ, СТО,ОүбОБ,АКТ,ОЖЕСО
Барысы: І. Ұйымдастыру.
1. Ынтымақтастық атмосферасын құру
Біз бақытты баламыз,
Ойнап, күліп аламыз.
Жетілсін деп санамыз.
Оқып білім аламыз.
2. Суреттер бойынша топқа бөліну.
(бақа,тышқан,құмырсқа- Кімнің мекені жақсы? әңгімесінің кейіпкерлері)
3. Топ мүшелерін сайлау
4. Бағалау түрлері туралы хабарлау.
5. Өткенді қайталау
Кімнің мекені жақсы? әңгімесін сұрақ-жауап арқылы сұрау.
1-топ І бөлім 2-топ ІІ бөлім 3-топ ІІІ бөлім
ІІ. Тұсаукесер
1. Сабақ тақырыбын ашу (ребус шешу- Астана, Алматы)
2. Қызығушылығын ояту (Астана-Алматы видеоролигін көрсету)
3. Күләш Ахметова туралы мәлімет беру
Күләш Ахметова 1946 жылы 25 сәуірде Қырғызстанда туған.Жамбыл облысы Талас ауданындағы Үшарал орта мектебін бітірген.1961 ж Жамбыл медициналық училищесін, 1973 ж Қазақ мемлекеттік университетін бітірген.
Ақ гүлім менің, Жапырақ-жаздың жүрегі, Бұлақтағы жұлдыздар, Ләйлектер қайтып келгенде ,Арғымақтар даласы, Дауылдан кейінгі жорық, Наурыз нұры т.б. өлеңдер жинағы жарық көрген.
4. <<Астана>> өлеңінің аудиожазбасын тыңдап, видеоролигін тамашалау.
ІІІ. Негізгі бөлім
1. Өлеңді іштей оқу.
2. Мәнерлеп оқу. (әр топтан 1 оқушы)
3. Өлеңнің ұйқасын табу , мазмұнын түсіндіру.
1-топ-1-шумақ, 2-топ-2-шумақ, 3-топ-3-шумақ (топтық жұмыс)
4. Сызбамен жұмыс (топтық жұмыс)
1-топ - Сарыарқа Есіл Астана Бәйтерек
2-топ- Алатау Алматы
3-топ- Алматы Астана
Сергіту сәті: А.Жорабаеваның <<Астан>> әніне билеу
5. <<Бәйтерек>> тақырыбына мәтін құрау (топтық жұмыс)
1- топ - Сипаттау мәтіні
2- топ - Әңгімелеу мәтіні
3- топ - Пайымдау мәтіні
ІҮ. Қорытынды бөлім
1. <<Бәйтерек>> мультфильмін тамашалау.
2. <<Бағдаршам көздері>> арқылы кері байланыс жасап, сабақ жөнінде оқушылардың пікірін тыңдау.
3. Оқушылардың түсіну дәрежесін бағалау.
4. Үйге: Астана (жаттау) Әсем қала-Астана (буклет жасау)
Сабақтың мақсаты : Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кеңінен қолдана отырып, оқушылардың қызығушылығын, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Сабақтың міндеттері: мәнерлеп оқуға баулу, өлеңнің ұйқасын табуға , мазмұнын баяндауға, өз ойларын ортаға сала білуге машықтандыру.
Көрнекілігі: сызбалар, суреттер, карточкалар, видеороликтер, аудиожазба,слайд.
Керекті құралдар: маркерлер, А3 беттер,күлегештер,бағалау бетшелері
Түрі: аралас сабақ
Пәнаралық байланысы: дүниетану, қазақ тілі
Әдісі: диалог, сто, талдау.
Модульдер: ОмОЖТ, СТО,ОүбОБ,АКТ,ОЖЕСО
Барысы: І. Ұйымдастыру.
1. Ынтымақтастық атмосферасын құру
Біз бақытты баламыз,
Ойнап, күліп аламыз.
Жетілсін деп санамыз.
Оқып білім аламыз.
2. Суреттер бойынша топқа бөліну.
(бақа,тышқан,құмырсқа- Кімнің мекені жақсы? әңгімесінің кейіпкерлері)
3. Топ мүшелерін сайлау
4. Бағалау түрлері туралы хабарлау.
5. Өткенді қайталау
Кімнің мекені жақсы? әңгімесін сұрақ-жауап арқылы сұрау.
1-топ І бөлім 2-топ ІІ бөлім 3-топ ІІІ бөлім
ІІ. Тұсаукесер
1. Сабақ тақырыбын ашу (ребус шешу- Астана, Алматы)
2. Қызығушылығын ояту (Астана-Алматы видеоролигін көрсету)
3. Күләш Ахметова туралы мәлімет беру
Күләш Ахметова 1946 жылы 25 сәуірде Қырғызстанда туған.Жамбыл облысы Талас ауданындағы Үшарал орта мектебін бітірген.1961 ж Жамбыл медициналық училищесін, 1973 ж Қазақ мемлекеттік университетін бітірген.
Ақ гүлім менің, Жапырақ-жаздың жүрегі, Бұлақтағы жұлдыздар, Ләйлектер қайтып келгенде ,Арғымақтар даласы, Дауылдан кейінгі жорық, Наурыз нұры т.б. өлеңдер жинағы жарық көрген.
4. <<Астана>> өлеңінің аудиожазбасын тыңдап, видеоролигін тамашалау.
ІІІ. Негізгі бөлім
1. Өлеңді іштей оқу.
2. Мәнерлеп оқу. (әр топтан 1 оқушы)
3. Өлеңнің ұйқасын табу , мазмұнын түсіндіру.
1-топ-1-шумақ, 2-топ-2-шумақ, 3-топ-3-шумақ (топтық жұмыс)
4. Сызбамен жұмыс (топтық жұмыс)
1-топ - Сарыарқа Есіл Астана Бәйтерек
2-топ- Алатау Алматы
3-топ- Алматы Астана
Сергіту сәті: А.Жорабаеваның <<Астан>> әніне билеу
5. <<Бәйтерек>> тақырыбына мәтін құрау (топтық жұмыс)
1- топ - Сипаттау мәтіні
2- топ - Әңгімелеу мәтіні
3- топ - Пайымдау мәтіні
ІҮ. Қорытынды бөлім
1. <<Бәйтерек>> мультфильмін тамашалау.
2. <<Бағдаршам көздері>> арқылы кері байланыс жасап, сабақ жөнінде оқушылардың пікірін тыңдау.
3. Оқушылардың түсіну дәрежесін бағалау.
4. Үйге: Астана (жаттау) Әсем қала-Астана (буклет жасау)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz