Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мектеп кітапханасы

Сабақтың тақырыбы: <<Мектеп кітапханасы>>

Ә.М.Макенова
<<БЭСТ>> гимназиясы>> КММ

Мақсаты:
Мектеп кітапханасы туралы білімдерін кеңейтеді. Оның адам өміріндегі маңызды екендігін түсінеді. Оқушыларға лексикалық білім бере отырып, ойлау қабілетін, іскерлік белсенділігін дамыту.Топтық жұмыс арқылы белсене жұмыс жасауға ұмтылу.Мектеп кітапханасы туралы өзара пікір алмасады.
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылар мектеп кітапханасы, кітап адам өміріндегі маңызды екендігін түсінеді.
2. Мәтін бойынша тұжырым жасай алады.
3. Жай сөйлемдердің құрамына қарай түрлерін ажыратуға үйенеді.
4. Тақырып төңірегінде сыни ойлай алады.
5. Өзара бірлесе жұмыс істейді.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер мен жұмыс түрлері:
түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ-жауап ,топтық, жұптық, жеке жұмыс
Сабақ кезеңдері
Тапсырмалар мен сұрақтар
Уа-қыт
Оқушының әрекеті
Бағалау түрі
Кіріспе
Балалармен сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аударту
30с
Сабаққа дайындық, зейіндерін сабаққа аударады

Тренинг
Стикеркерге тілек сөздерді жазу
1
мин
Тілек сөздерін жазып, берілген тілектерді оқып, басқа оқушыларға жолдайды
мадақтау
Үй жұмысын тексеру
1/ Интербелсенді тақтада слайдтар ( <<Біздің мектеп>> )
1.Біздің мектеп неше неше қабатты?
2. Қазақ тілі кабинеті қайда орналасқан?
3. Бірінші қабатта не орналасқан?
4.Мектеп қайда орналасқан?
5. Орыс тілі кабинеті нешінші қабатта?
6. Кабинеттер қалай жабдықталған?
2/ <<Ыстық орындық>>
<<Қайталау - оқу анасы>> Граматиканы қайталау
1 мин

4 мин

Сұрақтарға жауап береді.

Бір оқушы шығады, балалар оған сұрақ қояды, орындықта отырған оқушы сұрақтарға жауап береді,оқушылар сабақтарда өтілген материалды қайталап, естеріне түсіреді.

Өзара бағалау
Жаңа сабақ
1/ Үлестермелі кеспелерге жазлған мақал-мәтелдер бойынша топқа бөлу .
<<Кітап - алтын қазына>>,<<Отан оттан да ыстық>>, <<Денсаулық - зор байлық>>
2/ Сабақтың эпиграфы:
(Слайд)
Қабат-қабат қатталған,
Асыл сөзбен апталған .
Парағы бар сөйлейтін,
Ол қазына өлмейтін. (кітап)
3/ ( видео)
Мынау біздің кітапхана. Кітапханада көптеген газет-журналдар да бар.Кітапхана қоры-кітап. Оқушылар кітапханаға жиі келіп тұрады.
Сабақтың мақсатың, барысын айту.
Мақсаты: Не білуіміз керек? Не үйренуіміз керек?
Бүгін сабақта <<Мектеп кітапханасы>> туралы сөйлесейік.
Сабақтың тақырыбың, мақсатын, күтілетін нәтижесін анықтаймыз.
<<Мектеп кітапханасы>> туралы айта алу.
Жай сөйлемдердің құрамына қарай бөлу ережесін білу. <<Мектеп кітапханасы>>,кітап маңыздылығы анықтай алу.
Күтілетін нәтижесі: <<Мектеп кітапханасы>> туралы айта аламын.
Жай сөйлемдердің құрамына қарай бөлу ережесін түсініп айта аламын.
<<Мектеп кітапханасы>> тақырыбына сұхбат жүргізе аламын.
Жай сөйлемдердің түрлерін ажырата аламын.

2/<<Мектеп кітапханасы>> деген тақырыбына кластер толтыру
30с

30с

30с

30с

1/ кеспелерді алып, өз топтарын анықтайды.

2/эпиграфты оқып, аударады, жұмбақты шешеді.

3/ сабақтың тақырыбын, мақсатын, барысын айтады.

<<Мектеп кітапханасы>> туралы айта алу.
Жай сөйлемдердің құрамына қарай бөлу ережесін білу. <<Мектеп кітапханасы>>,кітап маңыздылығын анықтай алу.
Күтілетін нәтижесі: <<Мектеп кітапханасы>> туралы айта аламын.
Жай сөйлемдердің құрамына қарай бөлу ережесін түсініп айта аламын.
<<Мектеп кітапханасы>> тақырыбына сұхбат жүргізе аламын.
Жай сөйлемдердің түрлерін ажырата аламын.

Мектеп кітапханасы>> деген тақырыбына кластерді дәптерлеріне толтырып, оқиды, бір-бірінің жауабын толықтырады.
Өзара бағалау
Білу
1. Мәтінді жеке танысқаннан кейін, мәтіндегі таныс емес сөздерді белгілейді, жаңа сөздерді тізбектеп оқып, ауызша сөз тіркестерін құрастыру, әр қайсысы 2 сөйлем құрап дәптерге жазып, оқу.
кілт-ключ
кітапхана қоры-библиотечный фонд
инабатты-вежливый
келіп тұрамын-прихожу
өз ісін- свои обязанности
керекті- нужные жүйелі-системный анықтама- справка
дайындалуға-готовиться
пайдалануға-пользоваться
2. Мәтінді топ ішінде аудару, негізгі ойын тірек сөздер арқылы беру

1/ Таныс емес сөздерді оқып,астын сызады, аудармасын анықтайды (бірлескен жұмыс); жаңа сөздерді тізбектеп оқып, ауызша сөз тіркестерін құрастырады, әр қайсысы 2 сөйлем құрап дәптерге жазып, оқиды.
кілт-ключ
кітапхана қоры-библиотечный фонд
инабатты-вежливый
келіп тұрамын-прихожу
өз ісін- свои обязанности
керекті- нужные жүйелі-системный анықтама- справка
дайындалуға-готовиться
пайдалануға-пользоваться
2/ Мәтінді топ ішінде аудару, негізгі ойын тірек сөздер арқылы береді.
Біздің кітапхана үшінші қабатта орналасқан.Онда орыс, қазақ, ағылшын және басқа тілдерде кітаптар бар. Біз күнде кітапханаға келіп тұрамыз. Іші өте таза, жылы, әдемі. Кітапханада түрлі газет-журналдар да көп.
Онда өте мәдениетті,инабатты,өз ісін жақсы білетін Наталья Сергеевна жұмыс істейді. Кітапханада керекті журнал немесе кітаппен пайдалануға болады.Осында сабаққа дайындалуға жақсы жағдай жасалған. Кітап-хананың өте бай библиографиялық анықтама ақпараты-жүйелі алфавиттік каталогы бар. Ол - кітапхана қорының негізгі кілті.

Сұрақтарға жауап береді,тапсырмаларды орындайды, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.

Өзара бағалау

Мадақтау, қолдау

Мадақтау, қолдау
Түсіну
1. 2-тапсырма. << Жедел жауап аялдамасы>> сұрақтарға жауап беру.
( топтар бір-бірне 3 сұрақ/ тапсырмадан дайындайды: 3 аспект бойынша - 1 грамматикалық сұрақ, 2 лексикалық тапсырма )

Қолдану
1/ БІЛЕГІҢЕ СЕНБЕ, БІЛІМІҢЕ СЕН. ( слайд) семантикалық кесте толтыру
Кітап пен ғылым - тілсіз ....(мұғалім)
Кітап алтын ....(қазына)
Күш - білімде,білім ...(кітапта).
Кітап - білім бұлағы,білім -....( өнер шырағы).
Кітап көзі жұмыққа арзан,
көзі ашыққа .....(маржан).
Кітап - қаймақ, білім - ....(оймақ )
Кітап - оқығандікі, білім .....(тоқығандікі).
2/ Мәтін мазмұнына қай мақал-мәтел сәйкес?
2 мин
Әр топ 2 минут ішінде берілген сөйлемді толықтырып, аяқтайды.

Оқушылар өз ойларын айтып, дәлелдейді.
Менің ойымша, ......
Бірін-бірі бағалайды
Сергіту сәті
<<Көңілді күн>>
1 мин

Талдау
Тапсырмалар ( топтық жұмыс)
1/ Мәтіннен сөйлемнің аудармасын тап:
В библиотеке много разных газет и журналов.
Там созданы хорошие условия для подготовки к уроку.
Он является основным ключом библиотечного фонда.
2/ Берілген сөйлемдер бойынша грамматикалық тапсырма :
Сөйлемге синтаксистік талдау жүргізу
(Жай сөйлемдердің құрамына қарай түрлеріне назар аударту).

3 мин

1/ Мәтіннен сөйлемнің аудармасын табады.

2/ Сөйлемге синтаксистік талдау жасап, өзара тексереді.

Бірін-бірі бағалайды
Жинақтау
2/ <<Тапқыр болсаң, айтып көр>>
1.Мәтіннен түбірлес сөздерді табыңыз
2. Мақалды тап: <<Кітап-алтын қазына>>
К, а, і, қ, а, н, а, з, п, т, а, ы, н, л, ы, т

2
мин
1.Мәтіннен түбірлес сөздерді табады.
2. Мақалды табады: <<Кітап-алтын қазына>>

Бірін-бірі бағалайды
Бағалау
1. Кітапхана қайда орналасқан?
2. Кітапханада не бар?
3. Кітапхана қорының негізгі кілті не?
4. Кітапханашы қандай адам?
5. Кітаптар қандай тілдерде?
ПОПС Формула
1. Менің ойымша,......
2. Себебі, мен оны былай түсіндіремін....
3. Оны мен мына фактілермен, мысалдарымен дәлелдей аламын....
4. Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім....
5
мин
Сұрақтарға жауап беріп, сабақ бойы өтілген материалды қайталап, естеріне түсіреді.
Мадақтау
Қолдау
Кері байланыс
Стикерлерге мына сұрақтарға жауап жазады
1. Не ұнады?
2. Нені түсінбедім?
3. Менің ұсынысым
3
мин
Өз ойларын стикерлерге жазып, тақтаға іледі.

Үй тапсырмасы
<<Мектеп кітапханасы>> тақырыбына эссе жазу,
Ол - кітапхана қорының негізгі кілті.[4]
синтаксистік талдау жасау
1
мин

Жиынтық бағалау

5
мин

Ұқсас жұмыстар
Мектеп кітапханасы - мектептің жүрегі, бір бөлігі
Заманауй кітапхана және ақпараттық кеңістік
Кітапхана меңгерушісі
Оқылым тапсырмасы
Оқушыларды кітапханалық-библиографиялық білім негіздеріне үйрету
Қытай Ұлттық кітапханасы
Терезені жабу кезінде кестеге
Көрікті көркем бейнеуім
Кітапхана бағдарламасы
Білімді кітаптан үйренесің
Пәндер