Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Біріккен сөздердің емлесі

2 Қысқа мерзімді жоспар

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ:
Біріккен сөздердің емлесі
Күні: 2. 10.2015
Шилимбетова Мадина
СЫНЫП: 6 << А>>
Қатысқандар саны: 24
Қатыспағандар саны: 0
Қолданылатын модульдер:
СТО. АКТ. Оқыту үшін және оқу үшін бағалау. Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Көшбасшылық және дарынды оқ ушылармен жұмыс.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
Джигсо,ассоциация ,венн диаграммасы., түртіп алу.
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Біріккен сөздердің емлесін түсіндіру. Сауатты жазуға үйрету.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:

Екі немесе одан да көп сөздердің бірігу арқылы жасалатынын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Біріккен және кіріккен сөздерді ажырата біледі.

Кейбір оқушылар:

Біріккен сөздердің емлесін сауатты жаза алады.
Алдыңғы оқу
Біріккен сөздер туралы сөздер туралы түсінік
Жоспар

Уақыт өлшемі
Жоспардың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Күтілетін нәтиже
Ресурстар

Кіріспе

Ұйымдастыру кезеңі

Психология-лық
дайындық

Топтарға бөлу

Оқушыларды жылы жүзбен қарсы алып,сәлемдесемін.

Сәттілік сергіту сәтін ұйымдастырамын.

Ана,ұстаз,егіншілік, еңбек тақырыбында
стикерге
жазылған мақал-мәтелдерді беру.
1.Ана
2.Ұстаз
3Егінші
4.Еңбек

Сәлемдеседі,жылы қабақты сезеді.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге,
Бүгінгі күніміз сәтті өтсін,
Баршаңа сәттілік тілеймін.

Мақал-мәтелді оқып, мағынасына қарай өз топтарына отырады. Мақалдардың мәнін ашады.

Сыртқы реттеуден
арылып,өзін-өзі реттелуге ілгерілеу үрдісіне дағдыланады..

Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасы қалыптасады.

Стикер

Үй тапсырмасын пысықтау

<< Серпілген сұрақтар>> әдісі арқылы сұрақтар қоямын.
Жүйелі түрде сұрақтарға жауап береді.
Өткенді қайта жаңғыртады,өз ойларын жүйелі түрде жеткізеді.
Сұрақтар жазылып жапсырылған
шар

Негізгі бөлім
Жаңа сабақ

Сурет қиындыла-рын ұсынамын.4 біріккен сөз шығады.
Біріккен сөз ба, кіріккен сөз ба ажыратады. Осы кезеңде 3 топқа
<<Ассоциация әдісі>>
арқылы біріккен сөздің емлесі бойынша постер дайындауға тапсырма беремін.1 топ біріккен сөз бен кірікккен сөзді салыстыра отырып
венн диагаммасын
жасайды.

Сурет қиындыларынан
бірлесе отырып
сөз құрастырады.

Жаңа тақырып туралы мәлімет алады.

Жаңа сабақты қалай түсінгендері туралы ой түйеді.
Постер қорғайды.
Түрлі пікірлер айтып қорғайды.

Негізгі берілген тапсырма төңірегінде сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады.

Слайд

Постер

Оқулықпен
жұмыс
Әр топқа жаттығулар
орындатамын.
1-топ 60- жаттығу
2-топ 61-жаттығу
3- топ 62- жаттығу
4- топ 63- жаттығу Әр топтан 1 оқушыдан жаттығуды
тақтаға жазады..
Берілген тапсырмаларды
топпен талқылай
отырып,өз беттерінше орындатамын.

Оқулық

Бағалау
Берілген фишкалар санын санау арқылы оқушыларды бағалаймын.Үйге тапсырма 64- жаттығуды жазып келуге тапсырамын.
Топ басшылары кім қанша фишка алғанын санайды.
Балалар өз бағаларына сыни көзқараспен қарайды.
Фишкалар

Қорытынды-лау
Ашық тест арқылы қорытындылаймын.
Тестің дұрыс жауабын белгілейді.
Шапшаң ойлау-
ға дағдыланады

Тест сұрақтары

Қосымша ақпарат
Әдістемелік оқу құралдары.

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
1. Дарынды оқушылар үлгерімі төмен оқушыларға біріккен сөздердің емлесін постер арқылы жете түсіндіреді.

2. Деңгейлік тапсырмалар ұсыну.

1. <<Өрмекшінің торы>> әдісі арқылы бекіту
География, биология,
әдебиет,
электрондық оқулықтың тиімділігін арттыру.
Бағалаудың әділ болуы.
Рефлексия
Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгінгі оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма Қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа
сіздің сабағыңыздың
жауап беріңіз

Сабақ барысы сабақтың мақсатына жетуде міндеттерді біртіндеп орындау арқылы өтеді.
сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға

Сыныпта топтық жұмыс, жеке жұмыс жүйелі түрде жүргізіледі. Жүйрік ойлауға жаттығады.

Оқушылар біріккен сөз туралы жете түсінеді.
Сөйлемдер арасынан біріккен сөздерді еркін таба алады.
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды?
1.Дарынды оқушылардың тың идеялары.

2.Шаттық шеңбері

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?
1.<<Ассоциация әдісі>>

2.Фишкалармен бағалау оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын аттырды.

Сабақ барысында мен сынып немесе
жетілдіруге көмектесетін не білдім?

(оқытуды да,)

(оқытуды да, оқуды да, ескеріңіз)

жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды


Тексерілді:

Ұқсас жұмыстар
"қазақ тілінің фонетикасы" қазақ тілінен курс
Біріккен сөздің емлесі
Қалта телефоны туралы мәлімет
Қос сөздер
Біріккен сөздер емлесі. 6-сынып
Қос сөздер мен біріккен сөздерді қайталау
Диалогтік мәтіндер
Сөз мағыналары
Тақырыпқа қатысты мәтіндер
Сабақты етістіктер кімді
Пәндер