Сабақ жоспары :: Музыка

Файл қосу

С. Торайғыровтың Шәкірт ойы өлеңі

Тақырыбы
С. Торайғыровтың <<Шәкірт ойы>> өлеңі
Мақсаты
Өлең мазмұны мен идеясын меңгерту.
Жалпы мақсат
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже
Өлеңнің ерекшеліктерін меңгереді. Топтық жұмыс арқылы бір-бірімен шешімге келіп ынтымақтасып жұмыс істеуге үйренеді.
Өз ойын тұжырымдап, қорытынды шығарады.
7 модульдің қолданылуы
АКТ", "Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер", "Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау", "Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету", "Оқытуды басқару және көшбасшылық".

Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Миға шабуыл,Ыстық орындық,Суретпен әңгіме,Жалғасын тап
Қолданылатын ресурстар
маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін. Оқушыларды <<Атом. Молекула>> тренингі арқылы топқа бөлемін.Топ ережесін еске түсіремін
Сабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды. 4 оқушыдан ә топқа бөлінеді. Бір - бірлеріне жақсы тілектерін айтады.
Сабақ кезеңдері
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық
тарын ояту
Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады. Ол үшін Миға шабуыл әдісін пайдалану

Сұрақтар қою
Оқушы Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді. Білімдерін тексеру.
Түсіну
<<Шәкірт ойы>> мәнерлеп оқылады.
Қадағалайды

Мәнерлеп оқиды

Қолдану
Ізденген ақыл ойынын
Пайдалану арқылы жаңа тақырыппен жұмыс жасау, рессурстар арқылы ойларын постерге түсіреді
Ортаға бірнеше тапсырма беремін. Тәжірибенің орындалуын, сапалық нәтижесін айтамын.
Оқушылар суретпен арнайы ресурстармен жұмыс жасайды, түсіндіреді, көзбен көреді. Постермен айтады
Сергіту сәті
Дене жаттығуы
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау
жаттығулар жасайды.
Талдау
Салыстыр. Шәкірт ойы ХХ ғасыр
Бүгінгі шәкірт ойы
Жеке жұмысқа бағыт беру
Сөздерді толықтырады,мағанасын түсіндіреді, талдайды
Жинақтау
Тақырыпқа қатысты суретпен әңгіме құрастыру арқылы жинақтайды
Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа суреттер таратылады, сол сурет төңірегінде әңгіме жазу тапсырылады
Әр топ өзара тақырыпқа қатысты шағын әңгіме жаза отырып өз ойларын жинақтайы ортаға шығып әңгімелерін оқиды
Бағалау
Критерилері:
1. Үй тапсырмасы бойынша;
2. Мәтінді талдау;
3. Сұрақтарға жауап беруі;
4. Сурет салу бойынша

Оқушыларды мадақтау арқылы және ынталандыра отырып бағалаймын. Олардың топқа берген бағаларын тыңдаймын. Жалпы бағасын шығарамын.
Өзін өзі топпн бағалайды
Оқушылар алдарына берілген бағалау парағын толтырады. Тақтаға шығып топқа баға береді. Ал қасындағылардың бағаларын ауызша айтады.
Рефлексия
Стикерлер таратылады.
1.Бүгін мен не үйрендім?
2.Сабақтан алған әсерім?
3.Бүгінгі көңіл-күйім?
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Ұсынылған стикерді толтыру

Үй жұмысы: Өлеңді жатқа оқы.

Ұқсас жұмыстар
С.Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңін оқытудағы шығармашылық ізденістер
Шығармашылық сабақ
С. торайғыров туған еліме
Суреттер топтамасын пайдаланып Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірімен танысу
Мәңгі өшпес жарық жұлдыз
С. торайғыров "бір адамға"
Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме
Сабақтың тақырыбы. Панорамалық сабақ
7-ші сыныптың қазақ әдебиеті пәнініе арналған жұмыс дәптері
Мағжан жұмабаевтың "мен кім?" өлеңін талдау
Пәндер