Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Cooking a meal

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мерзімі: .2015ж Уақыты: 14-00 Сынып: 6 в
Сабақтың тақырыбы: Cooking a meal
Сабақтың мақсаты: Cooking meal тақырыбына байланысты оқушылардың білімдерін кеңейту. Countable and uncountable noun-ға байланысты some/ any сөздерін қолдануды үйрену. Оқушылардың білімге құштарлығын арттыру . Есте сақтау қабілетін дамыту.
Күтілетін нәтиже: Тағамдар мен сусын атауларын қолданып сөйлемдер құрастыра алады, еркін сөйлейді, сөздік қоры молаяды, тілді меңгеруде сыныптастары ықпал етеді.
Негізгі идея: оқушылардың бірлесе отырып білім алуы.
Қолданылатын әдіс-тәсілдері: <<уақыт шеңбері>>, <<карусель>>, <<екі жұлдыз, бір тілек>>, <<бір сөз, бір сөйлем>>
Дереккөздер: Оқулық, грамматикалық таблица
Уақыты
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ресурстар

4 мин
Кіріспе Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін <<уақыт шеңберін>> ұйымдастырамын. Суреттер пайдаланып, 3 топқа бөлемін.
Шеңберлене тұрады, құрылымды пайдаланып, сқйлем құрамтырады. Суреттер бойынша топқа бөлінеді.
Оқулық

8 мин
Warm-up
Listen and learn it by heart
Betty Bottle bought a bit of butter
But she bought a bit of bitter butter
Then she bought some better butter
But where is the bit of bitter butter Betty Bottle bought?
Оқушылар берілген жаңылтпашты қайталай отырып, жатқа айтады.
Cуреттер
Сөздік

7 мин
Exercise 3
Listen and read
Jennifer: O. K. Let's see. What do we need? Have we got any flour?
Asel: Yes, we've got lots of flour. Here.
Jennifer: Good. We need some butter, too. Have we got any butter?
Asel: Some butter ... butter ... Ah, yes. Here we are.
Jennifer: Excellent.
Listen and practice
Asel: We've got six eggs. Do you want them?
Jennifer: No, we don't need any eggs. Sugar?
Asel: Sugar ... sugar. No! We haven't got any sugar.
Jennifer: Oh no! I know! We can make ...

Сөздік
10 мин
Work in pairs. Look at the fridge and cupboard. Ask and answer questioins about the indegridients in the recipe.

Is there .....................?
Are there ..................?
Have they got ............?
Do they need ...............?
Yes, there is .
No, there aren't.
диаграмма
2 мин
Сергіту сәті <> ойынын ойнатамын..
Оқушылар өз қолдарына берілген жемістің аты аталғанда бір-бірімен орын алмасады. Бос парақша берілген оқушы тақтада тұрады. Босаған орынға отыруға тырысады.

10 мин.
There is there are
There is some milk
There are some apples
There was there were
There was some rice
There were some biscuits

2 мин
Рефлексия <> әдісі бойынша жасауды тапсырамын.
Стикерге сабақтың ұнаған 2 тұсын және келесі сабаққа өз ұсынысын жазады.
Стикерлер
3 мин
<<Бір сөз, бір сөйлем>> әдісі бойынша жұптық жұмыста сабақты қорытындылаймыз Сабақ барысына оқушыларды формативті мадақтау түрінде бағалаймын.
Жұбы айтқан сөзге екіншісі сөйлем құрастырады.
Үйге тапсырмаға байланысты сұрақтары болса сұрайды.
Тапсырма: 5-7 жаттығу. 47 бет. Суретке қарап, there is there are there was there were құрылымдарымен сөйлемдер құрастыру

Ұқсас жұмыстар
Иллюстрациялар арқылы есту қабілетін арттыру дағдысы
Shokan Ualikhanov is a Kazakh traveller
Туған тілім - тірлігімнің айғағы, Тілім барда айтылар сыр ойдағы
“тіл – халық қазынасы” атты xxi ғасыр көшбасшысы интеллектуалды ойыны
Шет тілі сабағында ойын түрлерін қолдану
Ағылшын тіліндегі зат есім
Модульдер бойынша тест сұрақтары. 1-ші сынып
"ана тілі" пәні бойынша
Биология пәнінен тест жұмыстары
Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту
Пәндер