8-сынып биологиясы: үлкен және кіші қанайналым шеңберлері, қанның қозғалуы, артериялық қысым және пульс (зертханалық жұмыс №12)

Сынып: 8 «а»
Күні: 03. 02. 2015 жыл
Пәні: биология
Сынып: 8 «а»: Сабақтың тақырыбы
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Қанайналымның үлкен және кіші шеңберлері. Қанның тамырлардың бойымен қозғалуы. Қанның артериялық қысымы. Тамырдың соғуы (пульс) . Организмде қанның қайта таралуы. №12 зертханалық жұмыс.
Сынып: 8 «а»: Сілтеме:
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Күнтізбелік жоспар
Сынып: 8 «а»: Жалпы мақсаттар:
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Оқушыларға қан тамырларының түрлері мен олардың ерекшекліктері, үлкен және кіші қанайналым шеңберлері мен олардың маңызы туралы түсінік қалыптастыру.
Сынып: 8 «а»: Ресурстар:
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып: 8 «а»: Әдіс - тәсілдер
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Тәсілі : жеке, топпен
Пәні: биология: Әдісі: баяндау, диалог, Блум таксономиясы
Сынып: 8 «а»: Оқыту нәтижесі:
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 8 «а»: Түйінді идеялар
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұсысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттыру.
Сынып: 8 «а»: Дерек көздер
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сынып: 8 «а»: Сабақтың барысы
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні: биология: Оқушының іс - әрекеті
Сынып: 8 «а»: Кіріспе
Күні: 03. 02. 2015 жыл: 2-минут
Пәні: биология:

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Сыныпты үш топқа бөлеміз:

1 топ «Эритроциттер»

2 топ «Лейкоциттер»

3 топ «Тромбоциттер»

Мұғаліммен амандасады.

Топтарға бөлінеді.

Сынып: 8 «а»: Тұсаукесер
Күні: 03. 02. 2015 жыл: 1-минут
Пәні: биология:

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.

Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.
Сынып: 8 «а»:
Күні: 03. 02. 2015 жыл:
Сынып: 8 «а»:

Негізгі бөлім

Білу.

Түсіну.

Қолдану.

Талдау.

Жинақтау.

Күні: 03. 02. 2015 жыл:

15 -минут

10- минут

10-минут

5- минут

2- минут

Пәні: биология:

Үй тапсырмасын тексеру

Конкурс «Модельдер»

Физиологиялық үдерістерінін модельдерін көрсету 1 оқушы өз тобының қимылын айтып тұрады.

1 топ:

1. «Жүрек жұмысы»

Қатысады 6 адам, төртеуі жүрек бөлімдері (оң және сол жақ жүрекшелер мен қарыншалар, екеуі - қан)

Қатысушылар 1-4 жұп пен тұрады, шеңбер құрады. Жүрек циклі 0, 8с болғандықтан «1» деген де қан (5-6 қатысушылар) 1 қадам жасап жүрекшеге (1, 2) түседі, 2-3-4 деген де «қан» қарыншаға ауысады (3-4), 5-6-7-8 деген де «қан» «жүрекшеден» шығып, бастапқа орына тұрады.

2 топ:

2. «Тромб түзелуі» 5-6 оқушы қатысады: екуі - тамыр қабырғасы, қалғандары -қан элементтері

Жүргізуші: Елестетіндер, қолдарынды кесіп алдындар (1-2 қатысушы қолдарын үзеді) кесілген қантамыр арқылы қан ағады (3, 4, 5 ойыншы қайта- қайта үзілген жерден жүгіріп өтеді) Ал, енді жарақаттанған жерде фибрин нәруызының жіпшелері түзіледі (1-2 ойыншы қолдарын созып, қосады. ) Осы торған қан жасушалары өтелмай тұрып қалады (3, 4, 5 ойыншы қол торында (1-2) . осылай тромб түзіледі.

3 топ:

3. «Иммунитет түзелуі»

Қатысушылар: екі қыз (екі жасуша) бұзақы (ауырған ағза), полицейскии (лейкоцит) және спецназ (антитело) . Қыздар асықпай қыдырып әңгімелесіп жүреді, бұзақы келіп оларды теуіп тастайды (ауырған ағза жасушаны жоюға кіріседі), нәтижесінде қыздардың біреуі есінен танады (жасуша өледі) ал екіншісі қашып кетіп, полицияны (лейкоцит) ертіп келеді. Полиция бұзақыға қарап, протокол жазады (инфекция түрін анықтайды) және спецназды (антитело) шақырады, ол бұзақыны алып кетеді.

2 тапсырма

Проблемалық сурақтарды шешу

Жаңа тақырыпты меңгеру §36, 37

1 топ. Үлкен және кіші қанайналымның шеңбері

2 топ. Қанның артериялық қысымы

3 топ. Қанның тамырлар боиымен қозғалуы

Зертханалық жұмыс №12 «Тамырдың соғуын кәрі жілік артериясынан өлшеу. Жүрек қантамырлар жұмысына байкау жүргізуді мөлшерлі жүктемеге дейінгі және кеінгі тамыр соққыларын салыстыру арқылы анықтайды (20 рет отырып тұру) »

«Дискуссиялық өрнек»

1 топ.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2 топ.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

3 топ.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Не білдік? Сабақтан алған әсерлерін?

Мазмуны
Келісемін
Келіспеймін
1
Үлкен қанайналым шеңбері он жақ жүрекшеден басталады
2
Тамырдың соғу жиілігі ересек адамда тыныштық кезінде 60-70 соққыны құрайды.
3
Қанның венада ағу жылдамдығы артерияға қарағанда төмен
Мазмуны
Келісемін
Келіспеймін
1
Қанның козғалуы жүректің ырғақтық жұмысына байланысты.
2
Дені сау ауамның қан қысымының артуы гипотония деп аталады.
3
Қалыпты күйде барлық қан айналымға түспейді, белгілі бір бөлігі қан қорында болады.
Мазмуны
Келісемін
Келіспеймін
1
Капиллярдағы қан қысымы 22мм сын. бағ. көрсетеді
2
Артерия қаны алқызыл түсті.
3
Тамырдың соғуын тонометр арқылы өлшейді

Қойылымдарды көрсету

Топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

Мәтінмен жұмыс


Ұқсас жұмыстар
Қанайналым жүйесі: үлкен және кіші шеңберлері
Қанайналым жүйесі: мүшелері, қантамырлары және үлкен мен кіші қанайналым шеңберлері
Қанның артериялық қысымы мен тамырлар арқылы қанның қозғалысы: тамыр соғуын есептеу зертханалық жұмысы
Қанайналым жүйесі: үлкен және кіші шеңберлерінің анатомиясы мен функциясы
8-сынып биологиясы: Жүректің құрылысы, қақпақшалары, жұмыс кезеңдері және қан тамырлары (зертханалық жұмыс №11)
6-сынып биологиясы: омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесі
8-сынып биологиясы: Қанның құрамы мен қасиеттері (§28)
6-сынып биологиясы: Гүлдің құрылысы - сабақ жоспары және зертханалық жұмыс
8-сынып биологиясы: Қанның құрамы - плазма және формалы элементтері (эритроциттер, тромбоциттер, лейкоциттер)
6-сынып биологиясы: Буылтық құрттар типі бойынша панорамалық сабақ, зертханалық жұмыс және бағалау әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz