6-сынып биологиясы: Бұршақ тұқымдастардың құрылысы, тозаңдануы және табиғат пен адам өміріндегі маңызы

:

Пәні: биология

сыныбы : 6

: Күні:25. 02. 15ж
: Сабақтың тақырыбы:
: Бұршақ тұқымдастар.
: Мақсаты:
:

Бұршақ тұқымдастарының тобына енетін өсімдіктер

түрлері мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру.

: Күтілетін нәтижелер:
:

А. бұршақтұқымдастардың құрылыс ерекшеліктерін біледі.

В. Гүлінің құрылысын, жемістерінің ерекшеліктерін ажыратады.

С. бұршақтұқымдастардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, азотты түйнектердің маңызын сараптайды.

: Керекті жабдықтар:
: Ресурстар, интерактивті тақта, кестелер, электронды оқулық
: Сабақ барысы:
: Сабақ кезеңдері
: Уа-қы-ты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
: Кіріспе
:

10

мин

Сыныппен амандасу. Психологиялық дайындық.

Үй тапсырмасын тексеру: «зымыран сұрақтар».

Алқа тұқымдасы қай класқа жатады?

Ғаламшарда қанша түрі бар?

Қазақстанда қанша түрі кездеседі?

Жемісін қалай атаймыз?

Алқа тұқымдастар қалай тозаңданады ?

Тағам ретінде пайдаланатын түрлерін атап беріңдер ?

Тұқымдасқа жататын улы түрлерін білесің бе ?

Никотин заты қай өсімдікте болады ?

Картопты қалай өсіруге болады ?

Картоп түйнегінде қандай зат мол болады ?

Амандасады.

Күлім қағып қолымды,

1, 2, 3 деп соғайын.

Қарап тұрған көршіме,

Қолымды мен бұлғайын.

Жылы-жылы сөзбенен,

Жүрегімді сыйлайын.

Ыстық алақаныммен,

Қолыңды бер қысайын.

Топқа бөлу . Сыныпты 2-топқа бөлу. / мәтін бойынша/.

1 топқа: Алқа тұқымдастардың біздің ғаламшарымызда жуық түрлері бар.

2 - топқа: Гүлі кіріккен 5 тостағанша жапырақшалар, кіріккен 5 күлтежапырақшадан тұрады. Сондықтан бұл өсімдіктер деп аталады.

Үй тапсырмасын өзара бағалау, тақтадан дұрыс жауабы арқылы.

: Тұсау-кесер
: 5 мин

« Түйнек бактерияларының бұршақ тұқымдастарымен селбесуі» видеоролигін көрсету.

Сабақтың тақырыбы, мақсаттары бірлесіп шығару.

Оқушылар видеороликке қарап отырып жауап береді.
:

Негізгі бөлім

Қорытынды:

:

20 мин

10 мин

Топтық жұмыс : « Тыңдап отырған үштік » әдісі арқылы мәтінді меңгеру.

Жеке жұмыс : ресурстар арқылы деңгейлік тапсырмаларға жауап беру.

Критерий арқылы бағалау.

« Сөздер банкісі» арқылы қорытындылау.

Бағалау :

Рефлексия: « Бес саусақ» әдісі.

Жаңа сабақ бойынша топқа бөліну, бұршақтұқымдастардың суреттерін сәйкестендіру арқылы .

1 топ: «Асбұршақ» тобы.

2 топ: « Мия» тобы

Мәтінді өз беттерімен оқиды. Топ болып ақылдасады, талқылайды.

« Асбұршақ » тобы « Мия» тобын « бағдаршам» арқылы, ал « мия» тобы « екі жұлдыз, бір тілек » айту арқылы.

Келтірілген сөздерден тақырыпқа қатыстысын теріп жазу.

Әрбір оқушы өз балын бағалау ағашына ілу.

«Бес саусақ» әдісі

Кішкентай бөбек - ойлау процесі: бүгін мен қандай білім, қандай тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек - мақсатқа жақындау: бүгін мен не істедім және қандай мақсатқа жеттім?

Ортантерек - көңіл күйім: бүгін менің көңіл күйім, сезімім қандай?

Баланүйрек - рақымшылдық, көмек көрсету: бүгін мен кімге көмектестім, басқаларға қандай көмек көрсеттім, кімді қуанттым, кімді қолдадым?

Басбармақ - қажеттілік: маған қандай көмек керек, мен нені түсінбедім


Ұқсас жұмыстар
7-сынып биологиясы: Қос жарнақтылар - раушангүлділер мен бұршақ тұқымдастардың құрылысы мен маңызы
Бунақденелілер класының көптүрлілігі мен табиғат пен адам өміріндегі маңызы
Дүниетану (2-сынып): Ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы және оны қорғау
Қосжарнақтылар класы: Раушангүлділер мен бұршақ тұқымдастардың ерекшеліктері, түрлері және маңызы
Өлі және тірі табиғат: қасиеттері мен адам өміріндегі маңызы
Бунақденелілердің даму сатылары мен табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы (6-сынып)
6-сынып биологиясы: Балдырлардың көптүрлігі және олардың табиғат пен халық шаруашылығындағы маңызы
7-сынып: Аралар мен құмырсқалар - қоғамдық жарғанаттылардың тіршілігі, отбасын құру ерекшеліктері және табиғат пен адам өміріндегі маңызы
Жемістер: құрылымы, түрлері және адам өміріндегі маңызы
Саңырауқұлақтардың экожүйедегі және адам өміріндегі маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz