Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Бұршақ тұқымдастар

Пәні: биология
сыныбы : 6
Күні:25.02.15ж
Сабақтың тақырыбы:

Бұршақ тұқымдастар.
Мақсаты:

Бұршақ тұқымдастарының тобына енетін өсімдіктер
түрлері мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтижелер:

А.бұршақтұқымдастардың құрылыс ерекшеліктерін біледі.
В. Гүлінің құрылысын, жемістерінің ерекшеліктерін ажыратады.
С.бұршақтұқымдастардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, азотты түйнектердің маңызын сараптайды.

Керекті жабдықтар:

Ресурстар, интерактивті тақта, кестелер, электронды оқулық

Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Уа-қы-ты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе

10
мин

Сыныппен амандасу. Психологиялық дайындық.

Үй тапсырмасын тексеру: <<зымыран сұрақтар>>.
Алқа тұқымдасы қай класқа жатады?
Ғаламшарда қанша түрі бар?
Қазақстанда қанша түрі кездеседі?
Жемісін қалай атаймыз?
Алқа тұқымдастар қалай тозаңданады ?
Тағам ретінде пайдаланатын түрлерін атап беріңдер ?
Тұқымдасқа жататын улы түрлерін білесің бе ?
Никотин заты қай өсімдікте болады ?
Картопты қалай өсіруге болады ?
Картоп түйнегінде қандай зат мол болады ?

Амандасады.
Күлім қағып қолымды,
1,2,3 деп соғайын.
Қарап тұрған көршіме,
Қолымды мен бұлғайын.
Жылы-жылы сөзбенен,
Жүрегімді сыйлайын.
Ыстық алақаныммен,
Қолыңды бер қысайын.
Топқа бөлу . Сыныпты 2-топқа бөлу. / мәтін бойынша/.
1 топқа: Алқа тұқымдастардың біздің ғаламшарымызда ****** жуық түрлері бар.
2 - топқа: Гүлі кіріккен 5 тостағанша жапырақшалар , кіріккен 5 күлтежапырақшадан тұрады. Сондықтан бұл өсімдіктер *********** деп аталады.

Үй тапсырмасын өзара бағалау, тақтадан дұрыс жауабы арқылы.
Тұсау-кесер

5 мин
<< Түйнек бактерияларының бұршақ тұқымдастарымен селбесуі>> видеоролигін көрсету.
Сабақтың тақырыбы, мақсаттары бірлесіп шығару.
Оқушылар видеороликке қарап отырып жауап береді.

Негізгі бөлім

Қорытынды:
20 мин

10 мин

Топтық жұмыс : << Тыңдап отырған үштік >> әдісі арқылы мәтінді меңгеру.

Жеке жұмыс: ресурстар арқылы деңгейлік тапсырмаларға жауап беру.

Критерий арқылы бағалау.

<< Сөздер банкісі>> арқылы қорытындылау.

Бағалау :

Рефлексия: << Бес саусақ>> әдісі.

Жаңа сабақ бойынша топқа бөліну, бұршақтұқымдастардың суреттерін сәйкестендіру арқылы .
1 топ: <<Асбұршақ>> тобы.
2 топ: << Мия>> тобы
Мәтінді өз беттерімен оқиды. Топ болып ақылдасады,талқылайды.
<< Асбұршақ >> тобы << Мия>> тобын << бағдаршам>> арқылы, ал << мия>> тобы << екі жұлдыз , бір тілек >> айту арқылы.

Келтірілген сөздерден тақырыпқа қатыстысын теріп жазу.
Әрбір оқушы өз балын бағалау ағашына ілу.
<<Бес саусақ>> әдісі
Кішкентай бөбек - ойлау процесі: бүгін мен қандай білім, қандай тәжірибе алдым?
Шылдыр шүмек - мақсатқа жақындау: бүгін мен не істедім және қандай мақсатқа жеттім?
Ортантерек - көңіл күйім: бүгін менің көңіл күйім, сезімім қандай?
Баланүйрек - рақымшылдық, көмек көрсету: бүгін мен кімге көмектестім, басқаларға қандай көмек көрсеттім, кімді қуанттым, кімді қолдадым?
Басбармақ - қажеттілік: маған қандай көмек керек, мен нені түсінбедім

Ұқсас жұмыстар
Раушангүлділер тұқымдасы, бұршақ тұқымдастар
Бұршақ тұқымдастар. Сабақтың тақырыбы
Бұршақ тұқымдастары
Мақта тұқымынан
Раушангүл тұқымдас
Күрделігүлділер тұқымдасы
Гүл формуласы
Азоттың табиғаттағы айналымы.Оқушылардың азот топшасындағы азот атомдарының қасиеттерi мен қосылыстары туралы
Тест тапсырмалары 7-сынып
Сенсорлық жүйе
Пәндер