Бұршақ тұқымдастар

Пәні: биология
сыныбы : 6
Бұршақ тұқымдастарының тобына енетін өсімдіктер
түрлері мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру.
А. бұршақтұқымдастардың құрылыс ерекшеліктерін біледі.
В. Гүлінің құрылысын, жемістерінің ерекшеліктерін ажыратады.
С. бұршақтұқымдастардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, азотты түйнектердің маңызын сараптайды.
10
мин
Сыныппен амандасу. Психологиялық дайындық.
Үй тапсырмасын тексеру: «зымыран сұрақтар».
Алқа тұқымдасы қай класқа жатады?
Ғаламшарда қанша түрі бар?
Қазақстанда қанша түрі кездеседі?
Жемісін қалай атаймыз?
Алқа тұқымдастар қалай тозаңданады ?
Тағам ретінде пайдаланатын түрлерін атап беріңдер ?
Тұқымдасқа жататын улы түрлерін білесің бе ?
Никотин заты қай өсімдікте болады ?
Картопты қалай өсіруге болады ?
Картоп түйнегінде қандай зат мол болады ?
Амандасады.
Күлім қағып қолымды,
1, 2, 3 деп соғайын.
Қарап тұрған көршіме,
Қолымды мен бұлғайын.
Жылы-жылы сөзбенен,
Жүрегімді сыйлайын.
Ыстық алақаныммен,
Қолыңды бер қысайын.
Топқа бөлу . Сыныпты 2-топқа бөлу. / мәтін бойынша/.
1 топқа: Алқа тұқымдастардың біздің ғаламшарымызда жуық түрлері бар.
2 - топқа: Гүлі кіріккен 5 тостағанша жапырақшалар, кіріккен 5 күлтежапырақшадан тұрады. Сондықтан бұл өсімдіктер деп аталады.
Үй тапсырмасын өзара бағалау, тақтадан дұрыс жауабы арқылы.
« Түйнек бактерияларының бұршақ тұқымдастарымен селбесуі» видеоролигін көрсету.
Сабақтың тақырыбы, мақсаттары бірлесіп шығару.
Негізгі бөлім
Қорытынды:
20 мин
10 мин
Топтық жұмыс : « Тыңдап отырған үштік » әдісі арқылы мәтінді меңгеру.
Жеке жұмыс : ресурстар арқылы деңгейлік тапсырмаларға жауап беру.
Критерий арқылы бағалау.
« Сөздер банкісі» арқылы қорытындылау.
Бағалау :
Рефлексия: « Бес саусақ» әдісі.
Жаңа сабақ бойынша топқа бөліну, бұршақтұқымдастардың суреттерін сәйкестендіру арқылы .
1 топ: «Асбұршақ» тобы.
2 топ: « Мия» тобы
Мәтінді өз беттерімен оқиды. Топ болып ақылдасады, талқылайды.
« Асбұршақ » тобы « Мия» тобын « бағдаршам» арқылы, ал « мия» тобы « екі жұлдыз, бір тілек » айту арқылы.
Келтірілген сөздерден тақырыпқа қатыстысын теріп жазу.
Әрбір оқушы өз балын бағалау ағашына ілу.
«Бес саусақ» әдісі
Кішкентай бөбек - ойлау процесі: бүгін мен қандай білім, қандай тәжірибе алдым?
Шылдыр шүмек - мақсатқа жақындау: бүгін мен не істедім және қандай мақсатқа жеттім?
Ортантерек - көңіл күйім: бүгін менің көңіл күйім, сезімім қандай?
Баланүйрек - рақымшылдық, көмек көрсету: бүгін мен кімге көмектестім, басқаларға қандай көмек көрсеттім, кімді қуанттым, кімді қолдадым?
Басбармақ - қажеттілік: маған қандай көмек керек, мен нені түсінбедім
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz