Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Бұршақ тұқымдастар
Пәні: биология
сыныбы : 6
Күні:25.02.15ж
Сабақтың тақырыбы:
Бұршақ тұқымдастар.
Мақсаты:
Бұршақ тұқымдастарының тобына енетін өсімдіктер
түрлері мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтижелер:
А.бұршақтұқымдастардың құрылыс ерекшеліктерін біледі.
В. Гүлінің құрылысын, жемістерінің ерекшеліктерін ажыратады.
С.бұршақтұқымдастардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, азотты түйнектердің маңызын сараптайды.
Керекті жабдықтар:
Ресурстар, интерактивті тақта, кестелер, электронды оқулық
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Уа-қы-ты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
10
мин
Сыныппен амандасу. Психологиялық дайындық.
Үй тапсырмасын тексеру: <<зымыран сұрақтар>>.
Алқа тұқымдасы қай класқа жатады?
Ғаламшарда қанша түрі бар?
Қазақстанда қанша түрі кездеседі?
Жемісін қалай атаймыз?
Алқа тұқымдастар қалай тозаңданады ?
Тағам ретінде пайдаланатын түрлерін атап беріңдер ?
Тұқымдасқа жататын улы түрлерін білесің бе ?
Никотин заты қай өсімдікте болады ?
Картопты қалай өсіруге болады ?
Картоп түйнегінде қандай зат мол болады ?
Амандасады.
Күлім қағып қолымды,
1,2,3 деп соғайын.
Қарап тұрған көршіме,
Қолымды мен бұлғайын.
Жылы-жылы сөзбенен,
Жүрегімді сыйлайын.
Ыстық алақаныммен,
Қолыңды бер қысайын.
Топқа бөлу . Сыныпты 2-топқа бөлу. / мәтін бойынша/.
1 топқа: Алқа тұқымдастардың біздің ғаламшарымызда ****** жуық түрлері бар.
2 - топқа: Гүлі кіріккен 5 тостағанша жапырақшалар , кіріккен 5 күлтежапырақшадан тұрады. Сондықтан бұл өсімдіктер *********** деп аталады.
Үй тапсырмасын өзара бағалау, тақтадан дұрыс жауабы арқылы.
Тұсау-кесер
5 мин
<< Түйнек бактерияларының бұршақ тұқымдастарымен селбесуі>> видеоролигін көрсету.
Сабақтың тақырыбы, мақсаттары бірлесіп шығару.
Оқушылар видеороликке қарап отырып жауап береді.
Негізгі бөлім
Қорытынды:
20 мин
10 мин
Топтық жұмыс : << Тыңдап отырған үштік >> әдісі арқылы мәтінді меңгеру.
Жеке жұмыс: ресурстар арқылы деңгейлік тапсырмаларға жауап беру.
Критерий арқылы бағалау.
<< Сөздер банкісі>> арқылы қорытындылау.
Бағалау :
Рефлексия: << Бес саусақ>> әдісі.
Жаңа сабақ бойынша топқа бөліну, бұршақтұқымдастардың суреттерін сәйкестендіру арқылы .
1 топ: <<Асбұршақ>> тобы.
2 топ: << Мия>> тобы
Мәтінді өз беттерімен оқиды. Топ болып ақылдасады,талқылайды.
<< Асбұршақ >> тобы << Мия>> тобын << бағдаршам>> арқылы, ал << мия>> тобы << екі жұлдыз , бір тілек >> айту арқылы.
Келтірілген сөздерден тақырыпқа қатыстысын теріп жазу.
Әрбір оқушы өз балын бағалау ағашына ілу.
<<Бес саусақ>> әдісі
Кішкентай бөбек - ойлау процесі: бүгін мен қандай білім, қандай тәжірибе алдым?
Шылдыр шүмек - мақсатқа жақындау: бүгін мен не істедім және қандай мақсатқа жеттім?
Ортантерек - көңіл күйім: бүгін менің көңіл күйім, сезімім қандай?
Баланүйрек - рақымшылдық, көмек көрсету: бүгін мен кімге көмектестім, басқаларға қандай көмек көрсеттім, кімді қуанттым, кімді қолдадым?
Басбармақ - қажеттілік: маған қандай көмек керек, мен нені түсінбедім
сыныбы : 6
Күні:25.02.15ж
Сабақтың тақырыбы:
Бұршақ тұқымдастар.
Мақсаты:
Бұршақ тұқымдастарының тобына енетін өсімдіктер
түрлері мен ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру.
Күтілетін нәтижелер:
А.бұршақтұқымдастардың құрылыс ерекшеліктерін біледі.
В. Гүлінің құрылысын, жемістерінің ерекшеліктерін ажыратады.
С.бұршақтұқымдастардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызына баға береді, азотты түйнектердің маңызын сараптайды.
Керекті жабдықтар:
Ресурстар, интерактивті тақта, кестелер, электронды оқулық
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Уа-қы-ты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
10
мин
Сыныппен амандасу. Психологиялық дайындық.
Үй тапсырмасын тексеру: <<зымыран сұрақтар>>.
Алқа тұқымдасы қай класқа жатады?
Ғаламшарда қанша түрі бар?
Қазақстанда қанша түрі кездеседі?
Жемісін қалай атаймыз?
Алқа тұқымдастар қалай тозаңданады ?
Тағам ретінде пайдаланатын түрлерін атап беріңдер ?
Тұқымдасқа жататын улы түрлерін білесің бе ?
Никотин заты қай өсімдікте болады ?
Картопты қалай өсіруге болады ?
Картоп түйнегінде қандай зат мол болады ?
Амандасады.
Күлім қағып қолымды,
1,2,3 деп соғайын.
Қарап тұрған көршіме,
Қолымды мен бұлғайын.
Жылы-жылы сөзбенен,
Жүрегімді сыйлайын.
Ыстық алақаныммен,
Қолыңды бер қысайын.
Топқа бөлу . Сыныпты 2-топқа бөлу. / мәтін бойынша/.
1 топқа: Алқа тұқымдастардың біздің ғаламшарымызда ****** жуық түрлері бар.
2 - топқа: Гүлі кіріккен 5 тостағанша жапырақшалар , кіріккен 5 күлтежапырақшадан тұрады. Сондықтан бұл өсімдіктер *********** деп аталады.
Үй тапсырмасын өзара бағалау, тақтадан дұрыс жауабы арқылы.
Тұсау-кесер
5 мин
<< Түйнек бактерияларының бұршақ тұқымдастарымен селбесуі>> видеоролигін көрсету.
Сабақтың тақырыбы, мақсаттары бірлесіп шығару.
Оқушылар видеороликке қарап отырып жауап береді.
Негізгі бөлім
Қорытынды:
20 мин
10 мин
Топтық жұмыс : << Тыңдап отырған үштік >> әдісі арқылы мәтінді меңгеру.
Жеке жұмыс: ресурстар арқылы деңгейлік тапсырмаларға жауап беру.
Критерий арқылы бағалау.
<< Сөздер банкісі>> арқылы қорытындылау.
Бағалау :
Рефлексия: << Бес саусақ>> әдісі.
Жаңа сабақ бойынша топқа бөліну, бұршақтұқымдастардың суреттерін сәйкестендіру арқылы .
1 топ: <<Асбұршақ>> тобы.
2 топ: << Мия>> тобы
Мәтінді өз беттерімен оқиды. Топ болып ақылдасады,талқылайды.
<< Асбұршақ >> тобы << Мия>> тобын << бағдаршам>> арқылы, ал << мия>> тобы << екі жұлдыз , бір тілек >> айту арқылы.
Келтірілген сөздерден тақырыпқа қатыстысын теріп жазу.
Әрбір оқушы өз балын бағалау ағашына ілу.
<<Бес саусақ>> әдісі
Кішкентай бөбек - ойлау процесі: бүгін мен қандай білім, қандай тәжірибе алдым?
Шылдыр шүмек - мақсатқа жақындау: бүгін мен не істедім және қандай мақсатқа жеттім?
Ортантерек - көңіл күйім: бүгін менің көңіл күйім, сезімім қандай?
Баланүйрек - рақымшылдық, көмек көрсету: бүгін мен кімге көмектестім, басқаларға қандай көмек көрсеттім, кімді қуанттым, кімді қолдадым?
Басбармақ - қажеттілік: маған қандай көмек керек, мен нені түсінбедім
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz