Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Оңдық бөлщектерді қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: Оңдық бөлщектерді қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
* Ондық бөлшектердің ережелерін есептеулерде пайдалана білу. Өткен тақырыптарды оқушылар санасына қалыптастыру.
* Өздігінен ізденуге, еңбектенуге , алған білімдерін өзіндік ізденіс арқылы ойлау қабілетін дамыту, өз ойын сауатты түрде жеткізе білуді қалыптастыру.
* Оқушыларды ұйымшылдыққа ұқыптылыққа пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың өткізу формасы: жеке, жұптық, ұжымдық ,
Пайдаланылған әдісі: түсіндіру,сұрақ,жауап,ізденушілік,өзін-өзі тексеру.
Қолданылған көрнекіліктер: слайдтар, бағалау парағы .
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3.Математикалық диктант
4. Сәйкестендіру (тест тапсырмалары)
5. Қатені тап (жұптық жұмыс)
6. Оқулықпен жұмыс (топтық жұмыс)
7. Қорытынды
1Ұйымдастыру кезеңі:
Сабаққа қажетті құралдарын түгендеп, дұрыс отыруларына назар аудару. Әрбір оқушыға бағалау парағын үлестіру.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
№991, №999 (ауызша) 1-слайд
1. 65-17,3-9,36=38,34
2. 76,3-41-17,44=17,86
3. 92,07-31,9-18,231=41,939
4. 106,5-74,08-25,3=7,12
5. 46-17,08-21,375=7,545
6. 69,99-41,3-15,71=12,98
7. 78,93-33,66-25,9=19,37
8. 420,8-301,9-55,36=63,54
№999
Жұлдызшалардың орындарындағы цифларды табыңдар:2-слайд
1. 4,23-2,783=1,447
2. 34,955-8,09=26,865
3. 425,63-148,35=277,28
3. Математикалық диктант. (Слайд арқылы жауаптарын оқушылар жұптасып тексереді және бағалау парағына белгілеп отырады) 3-слайд
1. Ондық бөлшектерді жазыңдар:
а) отыз бүтін оннан үш ; (30,3)
ә) бес бүтін жүзден он алты; (5,16)
б) нөл бүтін мыңнан он үш; (0,013)
2. Оңдық бөлшекті аралас сан түрінде жазыңдар;
а)үш бүтін жүзден он жеті; (3,17)
ә) бес бүтін мыңнан жиырма жеті; (5,027)
б) алты бүтін оңнан үш; (6,3)
4. Сәйкестендіру. Егер сәйкестендіру бойынша дұрыс жауапты тапса, онда әлемдегі ең кішкентай кұстың аты табылады. 4-слайд
Бес бүтін оннан екі
5,02 Т
5,2 К
5,002 П
Нөл бүтін мыңнан сегіз
0,008 О
0,08 Е
0,8 У
Үш бүтін мыңнан жиырма бес
3,25 Д
30,25 В
3,025 Л
Он алты бүтін жүзден бес
16,005 А
16,5 Е
16,05 И
Он сегіз бүтін жүзден сегіз
18,8 Ш
18,08 Б
18,008 В
Бес бүтін он мыңнан он бес
5,0015 Р
5,015 У
5,15 И
Отыз төрт бүтін мыңнан жүз бес
34,0105 В
34,105 И
34,15 М
Колибри әлемдегі ең кішкентай құс. Оның көлемі түкті арамен бірдей, ал салмағы 1,5 - 2 грамм.
5-слайд
Жауабы: КОЛИБРИ
5. Қатені тап. (Жұптық жұмыс) 6-слайд
а) Мысалдардағы өшіп қалған үтірлерін қой:
1) 41-3,25= 3775 4) 67,45-49,88=17 57
2) 6,5-47= 1,8 5) 61-764=53,36
3) 18,3-5= 133 6) 95-81,08=1392
ә) Қатені тап: 7-слайд
2,56 4,29 31,6 45,62
+ 3,7 - 2,7 - 1,6 - 12,86____ _____ ____ ____
2,93 4,02 30,6 58,48
(6,26) (1,59) (30) (32,76)
Сергіту сәті: (Көзге жаттығу жасау) 8-слайд
б) Берілген нүктелердің координаталарын табыңдар. 9-слайд
6.Оқулықпен жұмыс;№968 (1,2,3,4) 10 -слайд
7. Сабақты қорытындылау.
Үй тапсырмасы: ондық бөлшектерге байланысты бес есеп құрастыру.
Бағалау парағы бойынша оқушылардың бағаларын мұғалімнің бағасымен салыстыру.
Бағалау парағы______________________________
Аты-жөні
Үй жұмысы
Ауызша
Матема тикалық диктант
Сәйкес тендіру
Қатені тап
Оқулықпен жұмыс
Қорытынды
Сабақтың мақсаты:
* Ондық бөлшектердің ережелерін есептеулерде пайдалана білу. Өткен тақырыптарды оқушылар санасына қалыптастыру.
* Өздігінен ізденуге, еңбектенуге , алған білімдерін өзіндік ізденіс арқылы ойлау қабілетін дамыту, өз ойын сауатты түрде жеткізе білуді қалыптастыру.
* Оқушыларды ұйымшылдыққа ұқыптылыққа пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың өткізу формасы: жеке, жұптық, ұжымдық ,
Пайдаланылған әдісі: түсіндіру,сұрақ,жауап,ізденушілік,өзін-өзі тексеру.
Қолданылған көрнекіліктер: слайдтар, бағалау парағы .
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3.Математикалық диктант
4. Сәйкестендіру (тест тапсырмалары)
5. Қатені тап (жұптық жұмыс)
6. Оқулықпен жұмыс (топтық жұмыс)
7. Қорытынды
1Ұйымдастыру кезеңі:
Сабаққа қажетті құралдарын түгендеп, дұрыс отыруларына назар аудару. Әрбір оқушыға бағалау парағын үлестіру.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
№991, №999 (ауызша) 1-слайд
1. 65-17,3-9,36=38,34
2. 76,3-41-17,44=17,86
3. 92,07-31,9-18,231=41,939
4. 106,5-74,08-25,3=7,12
5. 46-17,08-21,375=7,545
6. 69,99-41,3-15,71=12,98
7. 78,93-33,66-25,9=19,37
8. 420,8-301,9-55,36=63,54
№999
Жұлдызшалардың орындарындағы цифларды табыңдар:2-слайд
1. 4,23-2,783=1,447
2. 34,955-8,09=26,865
3. 425,63-148,35=277,28
3. Математикалық диктант. (Слайд арқылы жауаптарын оқушылар жұптасып тексереді және бағалау парағына белгілеп отырады) 3-слайд
1. Ондық бөлшектерді жазыңдар:
а) отыз бүтін оннан үш ; (30,3)
ә) бес бүтін жүзден он алты; (5,16)
б) нөл бүтін мыңнан он үш; (0,013)
2. Оңдық бөлшекті аралас сан түрінде жазыңдар;
а)үш бүтін жүзден он жеті; (3,17)
ә) бес бүтін мыңнан жиырма жеті; (5,027)
б) алты бүтін оңнан үш; (6,3)
4. Сәйкестендіру. Егер сәйкестендіру бойынша дұрыс жауапты тапса, онда әлемдегі ең кішкентай кұстың аты табылады. 4-слайд
Бес бүтін оннан екі
5,02 Т
5,2 К
5,002 П
Нөл бүтін мыңнан сегіз
0,008 О
0,08 Е
0,8 У
Үш бүтін мыңнан жиырма бес
3,25 Д
30,25 В
3,025 Л
Он алты бүтін жүзден бес
16,005 А
16,5 Е
16,05 И
Он сегіз бүтін жүзден сегіз
18,8 Ш
18,08 Б
18,008 В
Бес бүтін он мыңнан он бес
5,0015 Р
5,015 У
5,15 И
Отыз төрт бүтін мыңнан жүз бес
34,0105 В
34,105 И
34,15 М
Колибри әлемдегі ең кішкентай құс. Оның көлемі түкті арамен бірдей, ал салмағы 1,5 - 2 грамм.
5-слайд
Жауабы: КОЛИБРИ
5. Қатені тап. (Жұптық жұмыс) 6-слайд
а) Мысалдардағы өшіп қалған үтірлерін қой:
1) 41-3,25= 3775 4) 67,45-49,88=17 57
2) 6,5-47= 1,8 5) 61-764=53,36
3) 18,3-5= 133 6) 95-81,08=1392
ә) Қатені тап: 7-слайд
2,56 4,29 31,6 45,62
+ 3,7 - 2,7 - 1,6 - 12,86____ _____ ____ ____
2,93 4,02 30,6 58,48
(6,26) (1,59) (30) (32,76)
Сергіту сәті: (Көзге жаттығу жасау) 8-слайд
б) Берілген нүктелердің координаталарын табыңдар. 9-слайд
6.Оқулықпен жұмыс;№968 (1,2,3,4) 10 -слайд
7. Сабақты қорытындылау.
Үй тапсырмасы: ондық бөлшектерге байланысты бес есеп құрастыру.
Бағалау парағы бойынша оқушылардың бағаларын мұғалімнің бағасымен салыстыру.
Бағалау парағы______________________________
Аты-жөні
Үй жұмысы
Ауызша
Матема тикалық диктант
Сәйкес тендіру
Қатені тап
Оқулықпен жұмыс
Қорытынды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz