Масштаб және оның түрлері

Сабақтың тақырыбы : Масштаб және оның түрлері.

Мақсаты:

Білімділік: Оқушыларға масштаб, оның түрлері, қашықтықты өлшеу, оны қағаз бетіне түсіру әдістері туралы білім беру. Картадағы кез-келген географиялық объектінің масштабына қарап қашықтығын анықтауға және оны дәлме-дәл қағазға түсіруді үйрету.

Дамытушылық: Азимут туралы білімді одан әрі тереңдету, оқушыларды бағдарлауға, олардың ойлау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Жергілікті жерді бағдарлау кезінде оқушылардың география пәніне деген қызығушылықтарын тудыру.

Типі : аралас сабақ.

Түрі : білімді жинақтау, бекіту сабағы.

Оқыту әдісі: оқытудың үшөлшемді жүйесі, Блум таксономиясы.

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, талдау, баяндау.

Көрнекілігі : интербелсенді тақта, слайд, постер, стикер, карталар.

Күтілетін нәтиже: тақырыпты меңгеріп, өз ойларын еркін жеткізеді. Сөздік қорлары молаяды.

С абақтың барысы

Сабақтың барысы:

І кезең. Ұйымдастыру.

Топқа бөлу : Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.

Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.

Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.: ІІ кезең 1-қадам (жалпы сұрақтар, жеке жұмыс) . « Білу » тақырып бойынша Кім? Не? Қандай? Қалай? Қашан? Не істеді? Сияқты сұрақтарға жауап береді)
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:

Интербелсенді тақтадан картаны көрсетіп төмендегі сұрақтарды қоямыз:

  1. Картадан нені көріп тұрмыз?
  2. Қағаз бетінде біз бүкіл Қазақстан жерінің аумағын көріп тұрмыз.
  3. Бұл қалайша?
  4. Қандай дәрежеде кішірейтілген?
  5. Масштаб дегеніміз не?
  6. Жердегі қашықтықты қалай өлшейді?
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.: 2-қадам « Түсіну » (топтық жұмыс ) Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары оқушының жоғарыда берген жауаптарына оларды тереңдету үшін қойылады)
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:

І топқа. І топ. Масштаб.

Масштаб (неміс сөзі «өлшеуіш таяқ» деген мағынаны береді.

(оқушылар өз бетінше тірек-сызбалр арқылы түсіндіреді) .

ІІ топқа. Масштабтың түрлері.

(топ өздері постерлерін қорғайды) .

Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.:

3-қадам «Талдау»

1. Салыстыр.

2. Айырмашылығы неде?

3. Ұқсастығы неде?

4. Тақырыптың басты идеясын жаз немесе Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады

Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.: Венн диаграммасы арқылы масштабтың география пәнімен математика пәнінде қолдануын салыстыру;
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.: 4-қадам «Жинақтау » топтық жұмыс Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, тірек сызбаны немесе сөзжұмбақты толтыр
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:

І топ. Бес жолды өлең жаздыру масштаб тақырыбына. (синквейн)

ІІ топ. Сөзжұмбақ «Масштаб».

1. Жол деген мағынаны беретін арап сөзі.

2. Жер бетінің шағын бөлігінің жазықтықта қағаз бетіне белгілі бір масштабқа кішірейтіліп, шартты белгілер мен түсірілген бейнесі.

3. 1:1 бұл қандай масштаб.

4. «Сызық» сөзінің немісше аудармасы.

5. Планда және картада масштаб 1 см-ге 10м деп сөзбен көрсетілген масштаб түрі.

6. «Берг» сөзі қандай мағынаны білдіреді?

7. Көкжиек тұстарын, бақылаушының тұрған жерін қозғалыс бағытын айтады.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
М
А
С
Ш
Т
А
Б
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.:
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.:
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.:
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.:
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.:
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.:
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.:
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:
Сабақтың барысы:І кезең. Ұйымдастыру.: 5-қадам «Қолдану» жұптық оқулықпен жұмыс, қарапайым тапсырмалармен бекіту
Топқа бөлу: Оқушылар қолдарындағы қағаз қиындыларын біріктіру арқылы, суретті жинастырып топқа бөлінеді.Төртбұрыш, үшбұрыш пішіндері шығуы керек.:

І топ.

Оқулықтағы §15 1-тапсырма. Кесте толтыру.

1:1000, 1:25000, 1:5, 1:1 масштабтарын сандық, атаулық және сызықтық масштаб түрінде көрсетіңдер.

:
:
:

Жеке оқушыларға: оқулық 198-тапсырма.

Масштабы 1:6 картада темір жолдың ұзындығы 18см. Поезд темір жолының осы бөлігін 75км/с орта жылдамдық пен неше сағат жүреді?

А. 14, 4с; В


Ұқсас жұмыстар
Глобус
Графикалық редактор терезесі
Ақпарат өңдеу тәсілдері
"жаратылыстану ғылымы және Қазақстан" факультатив курсының бағдарламасы. 11 сынып
Жердің глобуста және карталарда бейнеленуі. 5 -сынып
Графикалық редактормен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру
Қарапайым графикалық редакторы. суретті ашу. 7-сынып
"Проекциялаудың түрлері"
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Әлемдік география
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz