Көп таңбалы сандар. Оларды оқу, жазу және салыстыру

ШҚО, Өскемен қаласы

«Көпбейінді №3 мектеп- гимназиясы» КММ

Бастауыш сынып мұғалімі: Кенжина Макпал Кажыгумаровна

4 «а» сынып

Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015

Орны: 219-дәрісхана

Барлық оқушы саны: 31

Қатысқаны: 31

4 «а» сынып: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық Математика Алматы, «Атамұра »
4 «а» сынып: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана: Көп таңбалы сандар. Оларды оқу, жазу және салыстыру. 8 сабақ қайталау (13 сабақ)
4 «а» сынып: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:

Көп таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстыруға берілген есептерді шығара білуге үйрету.

- құрамында І және ІІ, ІІІ класстардың бірліктері кіретін көп таңбалы сан жасай білу дағдылары қалыптасады, санды салыстыру разрядтық қосылғыштардың қосындысы түріне ауыстыра білгендері ортаға салады ;

- Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады;

- Шығармашылық тапсырмалар арқылы ой- қиялдары дамиды;

- Топпен жұмыс істеуге үйренеді.

- Пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру;

- Бір-бірін бағалауға, өзін-өзі бағалауға қалыптасады;

4 «а» сынып: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана: Оқушылар диалогтық қатынасқа түседі. Болжай алады.
4 «а» сынып: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана: Актив студио, конверт, маркер, ватман, стикер, скоч, А-4, кітап, дәптер.
4 «а» сынып: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана: Интернет дерек көздері, нұсқаулық
4 «а» сынып: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана: Тапсырмалар
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Бағалау (формативті, сумма

тивті)

4 «а» сынып:

Сабақ кезеңдері

  • Ұйымдастыру
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:

Сәлемдесу

Топқа бөлу.

Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:

Топқа бөліну

Конверттегі тапсырмаларды орындау арқылы бөлінеді

Сыныпты 5 топқа бөледі.

Тапсырмалар ұсынады

Оқушылар 5 топқа бөлінеді.

1-топ- Ұзындық өлшем бірліктері

2-топ- Уақыт өлшем бірліктері

3-топ - «Аудан»S=a*b

4- топ - «Көлем» V=a*b*c

5-топ- «Периметр» Р=(a+b ) *2

4 «а» сынып:

1-кезең. Қызығушылық

ты ояту

Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана: Үй жұмысын тексеру.
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31: «Ыстық орындық»
Ыстық орындық арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.
Бір оқушы ыстық орындыққа отырып үй тапсырмасын дауыстап оқиды, топта оқушылар дұрыс, қатесін салыстырады.
4 «а» сынып:

2-кезең: Мағынаны ажырату

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана: Оқулықпен жұмыс.
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:

Ой-қозғау

«Қабырғаға қарап оқу»

-Қандай кластармен таныстық?

- бірліктер класы қандай разрядтардан тқрады? Мыңдықтар класы? Миллиондар класы?

- көп таңбалы сандар деп . . .

№2 тапсырма 33 бет

1-2

3-4

5-6 болып топта бөлінеді. 1-2 өзара жұмыс істейді; 3-4; 5-6 жұмыс жүргізеді.

№ 6 тапсырма

Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы топта ақылдасып шығарады. Қабырғаға қарап тексереді. Басқа топтың шығарған есебімен слыстырады

  • 1. Бірліктер класы (1, 2, 3 раз)

2. Мыңдықтар класы (4, 5, 6 раз)

3. Миллиондар класы (7, 8, 9 раз)

  • жазылуында үш разрядтан артық разряды бар натурал сандар. Мысалы 45 218

№2 тапсырманы сұрақтарға жауап беру арқылы ауызша талдап, түсіндіріп береді.

32356, 62004, 500270, 44, 501010, 6200524.

Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы жекелей шығарады. Қабырғаға қарап тексереді. Басқа оқушылардың шығарған есебімен салыстырады.

4 «а» сынып: 3-кезең: Ой- толғаныс:
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:

Жұппен жұмыс.

Дәптермен жұмыс.

Жеке жұмыс.

Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:

«Салыстыру картасы»

«Ойлан шығар»

№5 тапсырма.

Оқушыларға салыстыру картасы таратылып беріледі.

№4 тапсырма.

Есептің дұрыс жауабы оқушылардың алдына таратып береді.

Оқушылар жұптасып орындайды, салыстырады, тексереді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Оқушылар жауаптың дұрыстығын топқа берілген дұрыс жауап арқылы тексереді.

Тапсырма
Дұрыс + бұрыс -
Тексерілді.

1- жұп

64:16=

4

2- жұп

85:17 =

5
Тапсырма
Дұрыс + бұрыс -
Тексерілді.

3- жұп

51:17=

3

4- жұп

96:16=

6
Тапсырма
Дұрыс + бұрыс -
Тексерілді.

5- жұп

68:17=

4

6- жұп

48:12 =

4
4 «а» сынып:
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:
4 «а» сынып:
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:
4 «а» сынып:
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:
4 «а» сынып:
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:
4 «а» сынып:
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:
4 «а» сынып:
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:
4 «а» сынып:
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015Орны: 219-дәрісхана:
Барлық оқушы саны: 31Қатысқаны: 31:
4 «а» сынып:

Ұқсас жұмыстар
"Сандарды салыстыру"
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
10 саны мен цифры
Екі таңбалы сан
Есептің мәнді белгісі
Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Неше сан жаздыңдар
Санды және әріпті өрнектер
Тақырыпты оқыту міндеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz