Көп таңбалы сандар. Оларды оқу, жазу және салыстыру

ШҚО, Өскемен қаласы
«Көпбейінді №3 мектеп- гимназиясы» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Кенжина Макпал Кажыгумаровна
Сабақ өтілетін уақыт: 25. 12. 2015
Орны: 219-дәрісхана
Барлық оқушы саны: 31
Қатысқаны: 31
Көп таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстыруға берілген есептерді шығара білуге үйрету.
- құрамында І және ІІ, ІІІ класстардың бірліктері кіретін көп таңбалы сан жасай білу дағдылары қалыптасады, санды салыстыру разрядтық қосылғыштардың қосындысы түріне ауыстыра білгендері ортаға салады ;
- Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады;
- Шығармашылық тапсырмалар арқылы ой- қиялдары дамиды;
- Топпен жұмыс істеуге үйренеді.
- Пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру;
- Бір-бірін бағалауға, өзін-өзі бағалауға қалыптасады;
Бағалау (формативті, сумма
тивті)
Сабақ кезеңдері
- Ұйымдастыру
Сәлемдесу
Топқа бөлу.
Топқа бөліну
Конверттегі тапсырмаларды орындау арқылы бөлінеді
Сыныпты 5 топқа бөледі.
Тапсырмалар ұсынады
Оқушылар 5 топқа бөлінеді.
1-топ- Ұзындық өлшем бірліктері
2-топ- Уақыт өлшем бірліктері
3-топ - «Аудан»S=a*b
4- топ - «Көлем» V=a*b*c
5-топ- «Периметр» Р=(a+b ) *2
1-кезең. Қызығушылық
ты ояту
2-кезең: Мағынаны ажырату
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
Ой-қозғау
«Қабырғаға қарап оқу»
-Қандай кластармен таныстық?
- бірліктер класы қандай разрядтардан тқрады? Мыңдықтар класы? Миллиондар класы?
- көп таңбалы сандар деп . . .
№2 тапсырма 33 бет
1-2
3-4
5-6 болып топта бөлінеді. 1-2 өзара жұмыс істейді; 3-4; 5-6 жұмыс жүргізеді.
№ 6 тапсырма
Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы топта ақылдасып шығарады. Қабырғаға қарап тексереді. Басқа топтың шығарған есебімен слыстырады
- 1. Бірліктер класы (1, 2, 3 раз)
2. Мыңдықтар класы (4, 5, 6 раз)
3. Миллиондар класы (7, 8, 9 раз)
- жазылуында үш разрядтан артық разряды бар натурал сандар. Мысалы 45 218
№2 тапсырманы сұрақтарға жауап беру арқылы ауызша талдап, түсіндіріп береді.
32356, 62004, 500270, 44, 501010, 6200524.
Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы жекелей шығарады. Қабырғаға қарап тексереді. Басқа оқушылардың шығарған есебімен салыстырады.
Жұппен жұмыс.
Дәптермен жұмыс.
Жеке жұмыс.
«Салыстыру картасы»
«Ойлан шығар»
№5 тапсырма.
Оқушыларға салыстыру картасы таратылып беріледі.
№4 тапсырма.
Есептің дұрыс жауабы оқушылардың алдына таратып береді.
Оқушылар жұптасып орындайды, салыстырады, тексереді.
Оқушылар жауаптың дұрыстығын топқа берілген дұрыс жауап арқылы тексереді.
1- жұп
64:16=
2- жұп
85:17 =
3- жұп
51:17=
4- жұп
96:16=
5- жұп
68:17=
6- жұп
48:12 =
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz