Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Көп таңбалы сандар. Оларды оқу, жазу және салыстыру

ШҚО, Өскемен қаласы
<<Көпбейінді №3 мектеп- гимназиясы>> КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Кенжина Макпал Кажыгумаровна
4 <<а>> сынып
Сабақ өтілетін уақыт: 25.12.2015
Орны: 219-дәрісхана
Барлық оқушы саны: 31
Қатысқаны: 31
Сілтеме
Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық Математика Алматы, <<Атамұра >>
Сабақ тақырыбы
Көп таңбалы сандар. Оларды оқу, жазу және салыстыру. 8 сабақ қайталау (13 сабақ)
Жалпы мақсаттар
Көп таңбалы сандарды оқуға, жазуға, салыстыруға берілген есептерді шығара білуге үйрету.
- құрамында І және ІІ, ІІІ класстардың бірліктері кіретін көп таңбалы сан жасай білу дағдылары қалыптасады, санды салыстыру разрядтық қосылғыштардың қосындысы түріне ауыстыра білгендері ортаға салады ;
- Өз ойларын еркін жеткізуге тырысады;
- Шығармашылық тапсырмалар арқылы ой- қиялдары дамиды;
- Топпен жұмыс істеуге үйренеді.
- Пәнге деген қызығушылығын, белсенділігін арттыру;
- Бір-бірін бағалауға, өзін-өзі бағалауға қалыптасады;
Оқыту нәтижелері
Оқушылар диалогтық қатынасқа түседі. Болжай алады.
Көрнекіліктер
Актив студио, конверт, маркер, ватман, стикер, скоч, А-4, кітап, дәптер.
Дереккөздер
Интернет дерек көздері, нұсқаулық
Сабақ барысы
Тапсырмалар
Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау(формативті, сумма
тивті)
Сабақ кезеңдері
oo Ұйымдастыру

Сәлемдесу
Топқа бөлу.

Топқа бөліну

Конверттегі тапсырмаларды орындау арқылы бөлінеді
Сыныпты 5 топқа бөледі.

Тапсырмалар ұсынады

Оқушылар 5 топқа бөлінеді.
1-топ- Ұзындық өлшем бірліктері
2-топ- Уақыт өлшем бірліктері
3-топ - <<Аудан>>S=a*b
4- топ - <<Көлем>> V=a*b*c
5-топ- <<Периметр>> Р=(a+b )*2

1-кезең. Қызығушылық
ты ояту
Үй жұмысын тексеру.

<<Ыстық орындық>>

Ыстық орындық арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.
Бір оқушы ыстық орындыққа отырып үй тапсырмасын дауыстап оқиды, топта оқушылар дұрыс, қатесін салыстырады.

2-кезең: Мағынаны ажырату
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

Оқулықпен жұмыс.

Ой-қозғау

<<Қабырғаға қарап оқу>>

-Қандай кластармен таныстық?
- бірліктер класы қандай разрядтардан тқрады? Мыңдықтар класы? Миллиондар класы?
- көп таңбалы сандар деп...

№2 тапсырма 33 бет
1-2
3-4
5-6 болып топта бөлінеді. 1-2 өзара жұмыс істейді; 3-4; 5-6 жұмыс жүргізеді.

№ 6 тапсырма
Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы топта ақылдасып шығарады. Қабырғаға қарап тексереді. Басқа топтың шығарған есебімен слыстырады
oo 1. Бірліктер класы (1,2,3 раз)
2. Мыңдықтар класы (4,5,6 раз)
3. Миллиондар класы (7,8,9 раз)
oo жазылуында үш разрядтан артық разряды бар натурал сандар. Мысалы 45 218
№2 тапсырманы сұрақтарға жауап беру арқылы ауызша талдап, түсіндіріп береді.
32356, 62004, 500270, 400004, 501010, 6200524.

Оқушылар өздеріне берілген тапсырманы жекелей шығарады. Қабырғаға қарап тексереді. Басқа оқушылардың шығарған есебімен салыстырады.

3-кезең: Ой- толғаныс:

Жұппен жұмыс.

Дәптермен жұмыс.
Жеке жұмыс.
<<Салыстыру картасы>>

<<Ойлан шығар>>

№5 тапсырма.
Оқушыларға салыстыру картасы таратылып беріледі.

№4 тапсырма.
Есептің дұрыс жауабы оқушылардың алдына таратып береді.
Оқушылар жұптасып орындайды, салыстырады, тексереді.
Тапсырма
Дұрыс + бұрыс -
Тексерілді.
1- жұп
64:16=

4
2- жұп
85:17 =

5

Тапсырма
Дұрыс + бұрыс -
Тексерілді.
3- жұп
51:17=

3
4- жұп
96:16=

6

Тапсырма
Дұрыс + бұрыс -
Тексерілді.
5- жұп
68:17=

4
6- жұп
48:12 =

4
Оқушылар жауаптың дұрыстығын топқа берілген дұрыс жауап арқылы тексереді.

ІҮ.Сабақты қорыту

Жеке жұмыс.

Топтық жұмыс.

Үйге тапсырма
<<Үштік қадам>>
АВС

<<Айналма
лы жазу>>

№6 тапсырма
Дұрыс жауабы қабырғада ілініп тұрады.

№8 тапсырма
Алгоритмге сүйеніп шығарады.

Жауабы слайдтан көрсетіледі, оқушылар тексереді.

34 бет. № 9 тапсырма
Оқушылар АВС болып үшке бөлінеді.
Оқушылар дұрыс жауапты қабырға келіп тексереді.<<Үштік қадам>>
<<А>>
Өрнек түрінде жаз және оның мәнін тап.
810-ды 16 есе арттырып, 60 есе кеміт;

<<А>>
Өрнек түрінде жаз және оның мәнін тап.
810-ды 16 есе арттырып, 60 есе кеміт;

<<А>>
Өрнек түрінде жаз және оның мәнін тап.
810-ды 16 есе арттырып, 60 есе кеміт;

Оқушылар 5-ке дейін санау арқылы бөлінеміз.
Алгоритм.
І. Шартын жаз: а=20? 2 есе артық
ІІ. Сұрағын белгіле:В-? S-? P-?
ІІІ. Шешуін жаз. 20:2=10S= 20*10P=20+10+20+10
ІҮ. Жауабын жаз:B=10см S=200 кв. см P=60см
Ү. Тексер, дәлелде.

Бағалау

Қорытынды баға қояды
Сабақ барысында оқушылар өздерін бағалаған бағалау парағы бойынша қорытынды бағасын шығарады.

Ұқсас жұмыстар
"Сандарды салыстыру"
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
10 саны мен цифры
Екі таңбалы сан
Есептің мәнді белгісі
Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Неше сан жаздыңдар
Санды және әріпті өрнектер
Тақырыпты оқыту міндеттері
Пәндер