Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия
Күні:
Сыныбы: 7
Пәні:физика
Сабақтың аты
§65. Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия
Сілтеме
Жоспар
Жалпы мақсаты
> Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия жайлы мағлұмат беру
> Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергияны күнделікті өмірде және формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
> Топта бағалауға баулу
Күтілетін нәтиже
> Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия жайлы мағлұмат алады
> Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергияны күнделікті өмірде және формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
> Топта бағалай алатын болады
Негізгі идеялар
Сығылған серіппенің кері тебілу барысында денелер қозғалысқа келіп, жұмыс істеледі. Бұдан сығылған серіппенің жұмыс істеуге қабілетті екенін білеміз.
Қозғалыстағы денелердің істеген жұмысы сол денелердің массаларына тәуелді.
Дененің істеген жұмыс сол дененің жылдамдығына да тәуелді.
Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама энергия деп аталады.
Энергия бірлігі 1 Джоуль=ватт·секунд.
Тұрмыста энергияның өлшем бірлігі ретінде
1 киловатт·сағат=3600000 Вт·с=3600000 Дж
Потенциалдық энергия деп әр түрлі денелердің өзара орналасуы бойынша анықталатын энергияны айтады.
Жоғары көтерілген дененің потенциалдық энергиясы сол дененің массасына және көтерілу биіктігіне тәуелді.
Денелердің қозғалу салдарынан туындайтын энергия кинетикалық энергия деп аталады.
Денелердің кинетикалық энергиясы сол денелердің массалары мен жылдамдықтарына тәуелді өзгереді.
Дененің механикалық энергиясының өзгерісі атқарылған жұмыстың шамасына тең:
Тапсырмалар
Топтық жұмыс
Топтық жұмыс
Жеке жұмыс <<Блум таксономиясы>>
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
0.1. Сәлемдесу
0.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
0.3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1. Жұмыс дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Күнделікті тұрмыста қандай жұмыстар атқарасыңдар?
3. Жұмыс істеу үшін күштің қандай қажеті бар?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Энергия дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Адам энергияны қайдан алады деп ойлайсыңдар?
3. Энергияның қандай түрлерін білесіңдер?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
№
Бағалау өлшемдері
Көш
басшы
Хатшы
Баяндамашы
Уақыт сақшысы
1
Тақырыптың ашылуына үлес қосу
2
Міндетін атқару
3
Топтық жұмысқа атсалысуы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық жұмыс (суретпен жүмыс) (5 минут)
1 топ 2 топ 3топ
VІ.Жеке жұмыс <<Блум таксономисы>> (13 минут)
1
Білу
Энергия дегеніміз не?
2
Түсіну
Энергия түрлерін және формуласын жаз?
3
Қолдану
Суретті түсіндір?
4
Талдау
Патенциалдық және кинетикалық энергияны салыстыр?
5
Жинақтау
37-ж. №1
6
Бағалау
Энергияны білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Кейінгі тапсырмалар
37-ж. №2
Кейінгі оқу
§65. Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия
Сыныбы: 7
Пәні:физика
Сабақтың аты
§65. Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия
Сілтеме
Жоспар
Жалпы мақсаты
> Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия жайлы мағлұмат беру
> Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергияны күнделікті өмірде және формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйрету
> Топта бағалауға баулу
Күтілетін нәтиже
> Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия жайлы мағлұмат алады
> Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергияны күнделікті өмірде және формуласын есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді
> Топта бағалай алатын болады
Негізгі идеялар
Сығылған серіппенің кері тебілу барысында денелер қозғалысқа келіп, жұмыс істеледі. Бұдан сығылған серіппенің жұмыс істеуге қабілетті екенін білеміз.
Қозғалыстағы денелердің істеген жұмысы сол денелердің массаларына тәуелді.
Дененің істеген жұмыс сол дененің жылдамдығына да тәуелді.
Дененің жұмыс істеу қабілетін нақты көрсететін физикалық шама энергия деп аталады.
Энергия бірлігі 1 Джоуль=ватт·секунд.
Тұрмыста энергияның өлшем бірлігі ретінде
1 киловатт·сағат=3600000 Вт·с=3600000 Дж
Потенциалдық энергия деп әр түрлі денелердің өзара орналасуы бойынша анықталатын энергияны айтады.
Жоғары көтерілген дененің потенциалдық энергиясы сол дененің массасына және көтерілу биіктігіне тәуелді.
Денелердің қозғалу салдарынан туындайтын энергия кинетикалық энергия деп аталады.
Денелердің кинетикалық энергиясы сол денелердің массалары мен жылдамдықтарына тәуелді өзгереді.
Дененің механикалық энергиясының өзгерісі атқарылған жұмыстың шамасына тең:
Тапсырмалар
Топтық жұмыс
Топтық жұмыс
Жеке жұмыс <<Блум таксономиясы>>
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
0.1. Сәлемдесу
0.2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
0.3. Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (сурет қиындылары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1. Жұмыс дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Күнделікті тұрмыста қандай жұмыстар атқарасыңдар?
3. Жұмыс істеу үшін күштің қандай қажеті бар?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
1. Энергия дегенді қалай түсінесіңдер?
2. Адам энергияны қайдан алады деп ойлайсыңдар?
3. Энергияның қандай түрлерін білесіңдер?
ІҮ. Топтық жұмыс (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
№
Бағалау өлшемдері
Көш
басшы
Хатшы
Баяндамашы
Уақыт сақшысы
1
Тақырыптың ашылуына үлес қосу
2
Міндетін атқару
3
Топтық жұмысқа атсалысуы
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық жұмыс (суретпен жүмыс) (5 минут)
1 топ 2 топ 3топ
VІ.Жеке жұмыс <<Блум таксономисы>> (13 минут)
1
Білу
Энергия дегеніміз не?
2
Түсіну
Энергия түрлерін және формуласын жаз?
3
Қолдану
Суретті түсіндір?
4
Талдау
Патенциалдық және кинетикалық энергияны салыстыр?
5
Жинақтау
37-ж. №1
6
Бағалау
Энергияны білу біздің күнделікті тұрмыста маңызы қандай?
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Кейінгі тапсырмалар
37-ж. №2
Кейінгі оқу
§65. Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz