Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Қарлығаштың құйрығы неге айыр
Сабақтың тақырыбы: << Қарлығаштың құйрығы неге айыр?>>
Сабақтың мақсаты:
1. Ертегі мазмұнын оқыта отырып, ертегінің тақырыбы мен идеясын ашу. Өлеңнің көркемдік ерекшелігін талдауға үйрету.
2. Ертегінің мазмұнын айтуға, өз ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.Сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін арттыру.
3. Оқушылардың бойында саналылықты қалыптастыру, еліне, тіліне деген сүйіспеншілікті арттыру, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Ертегінің мағынасын талдай отырып, білімін молайтады.
2. Еркін сөйлейді, сөздерді дұрыс байланыстыруды, ертегінің мазмұнын айтуға үйренеді.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, тірек - сызба, жануарлар суреті.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, блум таксономиясы, сын түрғысынан ойлау.
Сабақтың түрі: жеке, жұптық және топтық
Сабақтың барысы:
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылардың іс -әрекеті
1. Ұйымдастыру
Сынып оқушыларын
топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
Сто әдісі
2. Бағдарлау мотива-
циялық кезең
Топтастыру
АКТ жұмыс
3. Операционалдық - орындаушылық кезең
Джиксо әдісі
Семантикалық карта
4. Рефлексиялық - бағалау кезеңі
5. Бағалау
6. Үйге тапсырма
1. <<Тілек шеңберін>> ұйымдастыру.
Топтарға бөлініп, топ мүшелерімен танысады.
Кубизм түстеріне байланыс-ты әр топқа тапсырма бері-леді.
1. Ертегі мазмұнын айту
2. Сипаттау
3. Суреттеу.
Ертегі туралы не білеміз?
-Ертегі не жайлы?
-Ертегі қалай аталады?
-Ертегідегі жағымды, жағым-сыз кейіпкерлер қайсы?
-Неліктен қарлығашты адам-ның досы деп атайды?
Мәтінмен танысады мазмұ -нын түсіндіру
1. Түлкі айдаһар ауруы- на қандай ем айтты?
2. Айдаһарға маса қан-ды не үшін әкелмек болды?
3. Маса қанды қалай жинады?
4. Айдаһар қанды нелік-
тен іше алмады?
5. Қарлығаштың құйры-
ғы неге айыр болды?
6. Адам қарлығашты неге жақсы көреді?
Семантикалық карта кестесі беріледі
- Бүгінгі сабақта не үйрендік ?
- Сабағымыздың міндеті қан-дай еді?
-Міндетімізге жете алдық па?
-Сабақтың басында жұптары-ңа тілек тілеген едіңдер, сол тілектерің орындалды ма?
Формативті бағалау
Ертегіні мазмұндау, сурет
салу.
<<Оқушылар тілегі>> - топтық жиын.Ертегі Перизатының топқа кіруімен ғажайып сәт ұйымдастыру.
Үш әнді дыбыссыз <<ымдау>> арқылы топ құру. Мыс: Менің Қазақстаным, жан әке, жан ана.
Оқушылар мазмұнын айтады және салған суреттерін қорғайды
Жеке жұмыс жасайды, жұптық жұмыс арқылы ой бөліседі, топ бойынша ойларын жүйелеп, қорғайды.
Оқушылар ертегіні теледидардан тамашалайды. Сұрақтарға жауап береді.
1.Мәтінді оқып танысады,жұп бойынша мазмұнын бір - біріне айтады.
2. Топ бойынша ақылдасып, сұрақтарға жауап береді және өз ойларын сурет арқылы бейнелейді.
Оқушылар семантикалық картаны жеке-жеке толтырады және проектор арқылы өзін - өз тексереді.
Оқушылар жұптық, топтық жұмыс арқылы бір - бірін бағалайды.
Үй жұмысын күнделіктеріне жазады.
Сабақтың мақсаты:
1. Ертегі мазмұнын оқыта отырып, ертегінің тақырыбы мен идеясын ашу. Өлеңнің көркемдік ерекшелігін талдауға үйрету.
2. Ертегінің мазмұнын айтуға, өз ойларын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.Сөздік қорын молайту, ойлау қабілетін арттыру.
3. Оқушылардың бойында саналылықты қалыптастыру, еліне, тіліне деген сүйіспеншілікті арттыру, ұлтжандылыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Ертегінің мағынасын талдай отырып, білімін молайтады.
2. Еркін сөйлейді, сөздерді дұрыс байланыстыруды, ертегінің мазмұнын айтуға үйренеді.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, тірек - сызба, жануарлар суреті.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, блум таксономиясы, сын түрғысынан ойлау.
Сабақтың түрі: жеке, жұптық және топтық
Сабақтың барысы:
Сабақтың барысы
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылардың іс -әрекеті
1. Ұйымдастыру
Сынып оқушыларын
топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
Сто әдісі
2. Бағдарлау мотива-
циялық кезең
Топтастыру
АКТ жұмыс
3. Операционалдық - орындаушылық кезең
Джиксо әдісі
Семантикалық карта
4. Рефлексиялық - бағалау кезеңі
5. Бағалау
6. Үйге тапсырма
1. <<Тілек шеңберін>> ұйымдастыру.
Топтарға бөлініп, топ мүшелерімен танысады.
Кубизм түстеріне байланыс-ты әр топқа тапсырма бері-леді.
1. Ертегі мазмұнын айту
2. Сипаттау
3. Суреттеу.
Ертегі туралы не білеміз?
-Ертегі не жайлы?
-Ертегі қалай аталады?
-Ертегідегі жағымды, жағым-сыз кейіпкерлер қайсы?
-Неліктен қарлығашты адам-ның досы деп атайды?
Мәтінмен танысады мазмұ -нын түсіндіру
1. Түлкі айдаһар ауруы- на қандай ем айтты?
2. Айдаһарға маса қан-ды не үшін әкелмек болды?
3. Маса қанды қалай жинады?
4. Айдаһар қанды нелік-
тен іше алмады?
5. Қарлығаштың құйры-
ғы неге айыр болды?
6. Адам қарлығашты неге жақсы көреді?
Семантикалық карта кестесі беріледі
- Бүгінгі сабақта не үйрендік ?
- Сабағымыздың міндеті қан-дай еді?
-Міндетімізге жете алдық па?
-Сабақтың басында жұптары-ңа тілек тілеген едіңдер, сол тілектерің орындалды ма?
Формативті бағалау
Ертегіні мазмұндау, сурет
салу.
<<Оқушылар тілегі>> - топтық жиын.Ертегі Перизатының топқа кіруімен ғажайып сәт ұйымдастыру.
Үш әнді дыбыссыз <<ымдау>> арқылы топ құру. Мыс: Менің Қазақстаным, жан әке, жан ана.
Оқушылар мазмұнын айтады және салған суреттерін қорғайды
Жеке жұмыс жасайды, жұптық жұмыс арқылы ой бөліседі, топ бойынша ойларын жүйелеп, қорғайды.
Оқушылар ертегіні теледидардан тамашалайды. Сұрақтарға жауап береді.
1.Мәтінді оқып танысады,жұп бойынша мазмұнын бір - біріне айтады.
2. Топ бойынша ақылдасып, сұрақтарға жауап береді және өз ойларын сурет арқылы бейнелейді.
Оқушылар семантикалық картаны жеке-жеке толтырады және проектор арқылы өзін - өз тексереді.
Оқушылар жұптық, топтық жұмыс арқылы бір - бірін бағалайды.
Үй жұмысын күнделіктеріне жазады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz