Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Үш таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру
Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы сандарды оқу, жазу,
салыстыру.
Сабақтың мақсаты: үш таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру
дағдыларын жетілдіру.
Көрнекілігі: <<Болашақ баспалдығы>>, слайдтар, қима қағаздар.
Түрі: нақтылау сабағы, жеке, жұптық, топтық
Әдіс - тәсілдері: сындарлы оқытудың әдіс - тәсілдері
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушы үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру дағдысын
меңгереді.
2. Оқушы 0-ден 1000 - ға дейін сандардың жасалуын, аталуын, оқылуын, жазылуын, салыстыру нәтижесін жазуды, берілген сандарды реттеуді үйренеді.
Кезеңдері
Кезеңнің мақсаты
Мұғалімнің
іс - әрекеті
Оқушының
іс - әрекеті
Әдіс - тәсіл
түрлері
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Табыс ситуа-
циясын туғызу
кезеңі
ІІІ. Оқу міндетін
шешу жолдарын
нақтылау
ІV. Белгілі әре -
кет амалдарын
тексеріп, баға-
лау
V. Сергіту
сәті
VІ. Шығарма -
шылық қабілет-
терін тексеріп, бағалау.
VІ. Қорытынды рефлексия
VІІ. Бағалау
VІІ. Үйге тапсырма
Сабаққа психоло-
гиялық дайындық туғызу.
Топқа бөлу арқы -
лы оқушылардың ынтымағын артты-
ру
Топтастыру страте
гиясы бойынша, жетістіктері арқы -
лы қызығушылық
тарын ояту.
Білім баспалдығы-
на көтерілу арқы-
лы жүздіктерге байланысты әртүр
лі тапсырмаларды
қарастыру.
Практикалық жұ -
мыс жасау, разряд-
тарды атап,салыс-
тыру дағдыларын
тексеріп, бағалау.
Мағынаны тану барысында үш таң-
балы сандарды са-
лыстыру дағдыла -
рын тексеріп, баға
лау.
Сабаққа деген қы-
зығушылықтарын арттыру.
Оқушылардың шы
ғармашылығын тек
серіп, бағалау.
Модельге сәйкес есептің мәтінің құрау дағдыларын тексеріп, бағалау.
Теңдеу шешу дағ-
дыларын тексеріп, бағалау.
Кері байланыс арқылы білімдерін жетілдіру.
Оқушыларға бір - бірінің қабілетте -
рін, білімдерін
бағалауды үйрету
Геометриялық фигу
ралардың көмегі-
мен топқа бөлу
Топтастыру
стратегиясы
Білім баспалдығы-
на шығамыз.
oo Разряд тура-
лы не білеміз?
Үш таңбалы сандар
ды салыстыру
<<Алма жинау>> ойынын
ұйымдастыру
-Сабағымыздың мін-
деті қандай еді?
-Міндетімізге жете алдық па?
-Білім баспалдағын-
дағы қай тапсырма
бойынша сынып-
тың білімі жоғары
деңгейде екен?
-Ал, қай тапсырма
орындауда орта екен?
-Сабақтың басында
жұптарыңа тілек ті-
леген едіңдер, сол
тілектерің орын-
далды ма?
Формативті түрде
бағалау.
№ 6
Шаршының түсіне қарай 4 топты құрайды.
Топ арқылы бір -
біріне сабаққа деген
жақсы тілектерін
тілейді.
Ұжымдық іс - әрекет арқылы тақырып мазмұнын ашады.
Білім баспалдығы-
на көтерілу арқылы
сабаққа қойылған
міндеттерді шеше-
ді.
Өткенді пысықтау мақсатында оқушы-
лар өзіндік жұмыс жасайды және жұп арқылы бір - бірін тексеріп, бағалайды.
Оқушылар топтаса отырып, ескі білім мен жаңа білімді ұш-
тастыруды үйренеді.
Жекелей оқушының
ауызша оқуымен тексеріп, бағалайды.
Оқушылар каллигра-
фиялық ережеге сай
сандарды жазады.
Жұп арқылы бір - бірін бағалайды.
№4 тапсырманы ба-
ған түрінде тақтада орындайды.
Оқушылар критерий
лер арқылы мәтіннің мазмұнын қорытын
дылап, талдайды.
Критерийлер:
-Шартының дұрысты
ғы.
-Сұрағының дұрыс
тығы.
- Мәтінін құрастыру-
дағы шығармашы -
лығы.
Жекелей оқушының
ауызша оқуымен тексеріп, бағалайды.
Өз ойларын тұжы- рымдап айтады, жазады.
- рефлексия жасай-
ды.
oo Жұп арқылы
және бір - бірін бағалайды.
топтық
топтық
жеке, жұптық
Ұжымд. бөліскен іс- әрекет
жеке
жұптық
Ұжымд. бөліскен іс- әрекет
жұптық тексеру
Топтық
әрекет
жұптық тексеру
салыстыру.
Сабақтың мақсаты: үш таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру
дағдыларын жетілдіру.
Көрнекілігі: <<Болашақ баспалдығы>>, слайдтар, қима қағаздар.
Түрі: нақтылау сабағы, жеке, жұптық, топтық
Әдіс - тәсілдері: сындарлы оқытудың әдіс - тәсілдері
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушы үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру дағдысын
меңгереді.
2. Оқушы 0-ден 1000 - ға дейін сандардың жасалуын, аталуын, оқылуын, жазылуын, салыстыру нәтижесін жазуды, берілген сандарды реттеуді үйренеді.
Кезеңдері
Кезеңнің мақсаты
Мұғалімнің
іс - әрекеті
Оқушының
іс - әрекеті
Әдіс - тәсіл
түрлері
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Табыс ситуа-
циясын туғызу
кезеңі
ІІІ. Оқу міндетін
шешу жолдарын
нақтылау
ІV. Белгілі әре -
кет амалдарын
тексеріп, баға-
лау
V. Сергіту
сәті
VІ. Шығарма -
шылық қабілет-
терін тексеріп, бағалау.
VІ. Қорытынды рефлексия
VІІ. Бағалау
VІІ. Үйге тапсырма
Сабаққа психоло-
гиялық дайындық туғызу.
Топқа бөлу арқы -
лы оқушылардың ынтымағын артты-
ру
Топтастыру страте
гиясы бойынша, жетістіктері арқы -
лы қызығушылық
тарын ояту.
Білім баспалдығы-
на көтерілу арқы-
лы жүздіктерге байланысты әртүр
лі тапсырмаларды
қарастыру.
Практикалық жұ -
мыс жасау, разряд-
тарды атап,салыс-
тыру дағдыларын
тексеріп, бағалау.
Мағынаны тану барысында үш таң-
балы сандарды са-
лыстыру дағдыла -
рын тексеріп, баға
лау.
Сабаққа деген қы-
зығушылықтарын арттыру.
Оқушылардың шы
ғармашылығын тек
серіп, бағалау.
Модельге сәйкес есептің мәтінің құрау дағдыларын тексеріп, бағалау.
Теңдеу шешу дағ-
дыларын тексеріп, бағалау.
Кері байланыс арқылы білімдерін жетілдіру.
Оқушыларға бір - бірінің қабілетте -
рін, білімдерін
бағалауды үйрету
Геометриялық фигу
ралардың көмегі-
мен топқа бөлу
Топтастыру
стратегиясы
Білім баспалдығы-
на шығамыз.
oo Разряд тура-
лы не білеміз?
Үш таңбалы сандар
ды салыстыру
<<Алма жинау>> ойынын
ұйымдастыру
-Сабағымыздың мін-
деті қандай еді?
-Міндетімізге жете алдық па?
-Білім баспалдағын-
дағы қай тапсырма
бойынша сынып-
тың білімі жоғары
деңгейде екен?
-Ал, қай тапсырма
орындауда орта екен?
-Сабақтың басында
жұптарыңа тілек ті-
леген едіңдер, сол
тілектерің орын-
далды ма?
Формативті түрде
бағалау.
№ 6
Шаршының түсіне қарай 4 топты құрайды.
Топ арқылы бір -
біріне сабаққа деген
жақсы тілектерін
тілейді.
Ұжымдық іс - әрекет арқылы тақырып мазмұнын ашады.
Білім баспалдығы-
на көтерілу арқылы
сабаққа қойылған
міндеттерді шеше-
ді.
Өткенді пысықтау мақсатында оқушы-
лар өзіндік жұмыс жасайды және жұп арқылы бір - бірін тексеріп, бағалайды.
Оқушылар топтаса отырып, ескі білім мен жаңа білімді ұш-
тастыруды үйренеді.
Жекелей оқушының
ауызша оқуымен тексеріп, бағалайды.
Оқушылар каллигра-
фиялық ережеге сай
сандарды жазады.
Жұп арқылы бір - бірін бағалайды.
№4 тапсырманы ба-
ған түрінде тақтада орындайды.
Оқушылар критерий
лер арқылы мәтіннің мазмұнын қорытын
дылап, талдайды.
Критерийлер:
-Шартының дұрысты
ғы.
-Сұрағының дұрыс
тығы.
- Мәтінін құрастыру-
дағы шығармашы -
лығы.
Жекелей оқушының
ауызша оқуымен тексеріп, бағалайды.
Өз ойларын тұжы- рымдап айтады, жазады.
- рефлексия жасай-
ды.
oo Жұп арқылы
және бір - бірін бағалайды.
топтық
топтық
жеке, жұптық
Ұжымд. бөліскен іс- әрекет
жеке
жұптық
Ұжымд. бөліскен іс- әрекет
жұптық тексеру
Топтық
әрекет
жұптық тексеру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz