Үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру: сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы сандарды оқу, жазу,

салыстыру.

Сабақтың мақсаты: үш таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру

дағдыларын жетілдіру.

Көрнекілігі: «Болашақ баспалдығы», слайдтар, қима қағаздар.

Түрі: нақтылау сабағы, жеке, жұптық, топтық

Әдіс - тәсілдері: сындарлы оқытудың әдіс - тәсілдері

Күтілетін нәтиже:

  1. Оқушы үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру дағдысын

меңгереді.

  1. Оқушы 0-ден 1000 - ға дейін сандардың жасалуын, аталуын, оқылуын, жазылуын, салыстыру нәтижесін жазуды, берілген сандарды реттеуді үйренеді.
Кезеңдері
Кезеңнің мақсаты

Мұғалімнің

іс - әрекеті

Оқушының

іс - әрекеті

Әдіс - тәсіл

түрлері

Кезеңдері:

І. Ұйымдастыру

кезеңі

ІІ. Табыс ситуа-

циясын туғызу

кезеңі

ІІІ. Оқу міндетін

шешу жолдарын

нақтылау

ІV. Белгілі әре -

кет амалдарын

тексеріп, баға-

лау

V. Сергіту

сәті

VІ. Шығарма -

шылық қабілет-

терін тексеріп, бағалау.

VІ. Қорытынды рефлексия

VІІ. Бағалау

VІІ. Үйге тапсырма

Кезеңнің мақсаты:

Сабаққа психоло-

гиялық дайындық туғызу.

Топқа бөлу арқы -

лы оқушылардың ынтымағын артты-

ру

Топтастыру страте

гиясы бойынша, жетістіктері арқы -

лы қызығушылық

тарын ояту.

Білім баспалдығы-

на көтерілу арқы-

лы жүздіктерге байланысты әртүр

лі тапсырмаларды

қарастыру.

Практикалық жұ -

мыс жасау, разряд-

тарды атап, салыс-

тыру дағдыларын

тексеріп, бағалау.

Мағынаны тану барысында үш таң-

балы сандарды са-

лыстыру дағдыла -

рын тексеріп, баға

лау.

Сабаққа деген қы-

зығушылықтарын арттыру.

Оқушылардың шы

ғармашылығын тек

серіп, бағалау.

Модельге сәйкес есептің мәтінің құрау дағдыларын тексеріп, бағалау.

Теңдеу шешу дағ-

дыларын тексеріп, бағалау.

Кері байланыс арқылы білімдерін жетілдіру.

Оқушыларға бір - бірінің қабілетте -

рін, білімдерін

бағалауды үйрету

Мұғалімніңіс - әрекеті:

Геометриялық фигу

ралардың көмегі-

мен топқа бөлу

Топтастыру

стратегиясы

Білім баспалдығы-

на шығамыз.

  • Разряд тура-

лы не білеміз?

Үш таңбалы сандар

ды салыстыру

«Алма жинау» ойынын

ұйымдастыру

-Сабағымыздың мін-

деті қандай еді?

-Міндетімізге жете алдық па?

-Білім баспалдағын-

дағы қай тапсырма

бойынша сынып-

тың білімі жоғары

деңгейде екен?

-Ал, қай тапсырма

орындауда орта екен?

-Сабақтың басында

жұптарыңа тілек ті-

леген едіңдер, сол

тілектерің орын-

далды ма?

Формативті түрде

бағалау.

№ 6

Оқушыныңіс - әрекеті:

Шаршының түсіне қарай 4 топты құрайды.

Топ арқылы бір -

біріне сабаққа деген

жақсы тілектерін

тілейді.

Ұжымдық іс -әрекет арқылы тақырып мазмұнын ашады.

Білім баспалдығы-

на көтерілу арқылы

сабаққа қойылған

міндеттерді шеше-

ді.

Өткенді пысықтау мақсатында оқушы-

лар өзіндік жұмыс жасайды және жұп арқылы бір - бірін тексеріп, бағалайды.

Оқушылар топтаса отырып, ескі білім мен жаңа білімді ұш-

тастыруды үйренеді.

Жекелей оқушының

ауызша оқуымен тексеріп, бағалайды.

Оқушылар каллигра-

фиялық ережеге сай

сандарды жазады.

Жұп арқылы бір - бірін бағалайды.

№4 тапсырманы ба-

ған түрінде тақтада орындайды.

Оқушылар критерий

лер арқылы мәтіннің мазмұнын қорытын

дылап, талдайды.

Критерийлер:

-Шартының дұрысты

ғы.

-Сұрағының дұрыс

тығы.

- Мәтінін құрастыру-

дағы шығармашы -

лығы.

Жекелей оқушының

ауызша оқуымен тексеріп, бағалайды.

Өз ойларын тұжы- рымдап айтады, жазады.

- рефлексия жасай-

ды.

  • Жұп арқылы

және бір - бірін бағалайды.

Әдіс - тәсілтүрлері:

топтық

топтық

жеке, жұптық

Ұжымд. бөліскен іс- әрекет

жеке

жұптық

Ұжымд. бөліскен іс- әрекет

жұптық тексеру

Топтық

әрекет

жұптық тексеру


Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру: сабақ жоспары
4-сынып математика сабағы: Көп таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру (сабақ жоспары, 25.12.2015)
Үш таңбалы сандардың нумерациясы және салыстыру: сабақ жоспары
Екі таңбалы сандарды шығарып алу, оқу, жазу және салыстыруға арналған бастауыш сынып сабақ жоспары
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу: аралас сабақтың әдістемелік жоспары
4-сыныпқа арналған Көп таңбалы санға үш таңбалы сандарды көбейту және бөлу сабақ жоспары (Білім биржасы ойыны)
3-сынып математика: екі және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу сабақ жоспары
Қайталау сабағы: үш таңбалы сандарды жазбаша қосу және азайту
3-сынып: Үш таңбалы сандардың нумерациясы және қатардағы сандарды анықтау
Білімді тиянақтау: екі таңбалы сандарды оқу-жазу және ауызша қосу-азайтуды дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz