Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Үш таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру

Сабақтың тақырыбы: Үш таңбалы сандарды оқу, жазу,
салыстыру.
Сабақтың мақсаты: үш таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру
дағдыларын жетілдіру.
Көрнекілігі: <<Болашақ баспалдығы>>, слайдтар, қима қағаздар.
Түрі: нақтылау сабағы, жеке, жұптық, топтық
Әдіс - тәсілдері: сындарлы оқытудың әдіс - тәсілдері
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушы үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру дағдысын
меңгереді.
2. Оқушы 0-ден 1000 - ға дейін сандардың жасалуын, аталуын, оқылуын, жазылуын, салыстыру нәтижесін жазуды, берілген сандарды реттеуді үйренеді.
Кезеңдері
Кезеңнің мақсаты
Мұғалімнің
іс - әрекеті
Оқушының
іс - әрекеті
Әдіс - тәсіл
түрлері

І. Ұйымдастыру
кезеңі

ІІ. Табыс ситуа-
циясын туғызу
кезеңі

ІІІ. Оқу міндетін
шешу жолдарын
нақтылау

ІV. Белгілі әре -
кет амалдарын
тексеріп, баға-
лау

V. Сергіту
сәті

VІ. Шығарма -
шылық қабілет-
терін тексеріп, бағалау.

VІ. Қорытынды рефлексия

VІІ. Бағалау

VІІ. Үйге тапсырма

Сабаққа психоло-
гиялық дайындық туғызу.

Топқа бөлу арқы -
лы оқушылардың ынтымағын артты-
ру

Топтастыру страте
гиясы бойынша, жетістіктері арқы -
лы қызығушылық
тарын ояту.

Білім баспалдығы-
на көтерілу арқы-
лы жүздіктерге байланысты әртүр
лі тапсырмаларды
қарастыру.

Практикалық жұ -
мыс жасау, разряд-
тарды атап,салыс-
тыру дағдыларын
тексеріп, бағалау.

Мағынаны тану барысында үш таң-
балы сандарды са-
лыстыру дағдыла -
рын тексеріп, баға
лау.

Сабаққа деген қы-
зығушылықтарын арттыру.

Оқушылардың шы
ғармашылығын тек
серіп, бағалау.

Модельге сәйкес есептің мәтінің құрау дағдыларын тексеріп, бағалау.

Теңдеу шешу дағ-
дыларын тексеріп, бағалау.

Кері байланыс арқылы білімдерін жетілдіру.

Оқушыларға бір - бірінің қабілетте -
рін, білімдерін
бағалауды үйрету

Геометриялық фигу
ралардың көмегі-
мен топқа бөлу

Топтастыру
стратегиясы

Білім баспалдығы-
на шығамыз.

oo Разряд тура-
лы не білеміз?

Үш таңбалы сандар
ды салыстыру

<<Алма жинау>> ойынын
ұйымдастыру

-Сабағымыздың мін-
деті қандай еді?
-Міндетімізге жете алдық па?
-Білім баспалдағын-
дағы қай тапсырма
бойынша сынып-
тың білімі жоғары
деңгейде екен?
-Ал, қай тапсырма
орындауда орта екен?
-Сабақтың басында
жұптарыңа тілек ті-
леген едіңдер, сол
тілектерің орын-
далды ма?

Формативті түрде
бағалау.

№ 6

Шаршының түсіне қарай 4 топты құрайды.

Топ арқылы бір -
біріне сабаққа деген
жақсы тілектерін
тілейді.

Ұжымдық іс - әрекет арқылы тақырып мазмұнын ашады.

Білім баспалдығы-
на көтерілу арқылы
сабаққа қойылған
міндеттерді шеше-
ді.
Өткенді пысықтау мақсатында оқушы-
лар өзіндік жұмыс жасайды және жұп арқылы бір - бірін тексеріп, бағалайды.

Оқушылар топтаса отырып, ескі білім мен жаңа білімді ұш-
тастыруды үйренеді.

Жекелей оқушының
ауызша оқуымен тексеріп, бағалайды.

Оқушылар каллигра-
фиялық ережеге сай
сандарды жазады.

Жұп арқылы бір - бірін бағалайды.

№4 тапсырманы ба-
ған түрінде тақтада орындайды.

Оқушылар критерий
лер арқылы мәтіннің мазмұнын қорытын
дылап, талдайды.

Критерийлер:
-Шартының дұрысты
ғы.
-Сұрағының дұрыс
тығы.
- Мәтінін құрастыру-
дағы шығармашы -
лығы.

Жекелей оқушының
ауызша оқуымен тексеріп, бағалайды.

Өз ойларын тұжы- рымдап айтады, жазады.

- рефлексия жасай-
ды.

oo Жұп арқылы
және бір - бірін бағалайды.

топтық

топтық

жеке, жұптық

Ұжымд. бөліскен іс- әрекет

жеке

жұптық

Ұжымд. бөліскен іс- әрекет

жұптық тексеру

Топтық
әрекет

жұптық тексеру

Ұқсас жұмыстар
Жүз саны неше таңбалы сан
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Екі таңбалы сан
"Сандарды салыстыру"
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Тақырыпты оқыту міндеттері
Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Сандарды қосу және азайту
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Сабақ соңында
Пәндер