Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

Ғ.Мүсірепов Көлде

Малдыбаева Бейсекүл
Оналбекқызы

Бастауыш сынып мұғалімі

пәні: ана тілі

сыныбы 3 ''A''
Сабақтың
тақырыбы:
Ғ.Мүсірепов << Көлде >>
Сілтеме
Ана тілі оқулығы 3-сынып, ана тілі әдістемесі,бастауыш сынып журналы , интернет материалдары,
Жалпы
мақсаттар
Ғ.Мүсірепов өмірбаяны мен таныстыру.
Көл туралы мәлімет беру.
Міндеттері
1) Жаңа тақырыпты игере отырып білімдерін кеңейту,өз ойларын дұрыс жеткізе білуін қалыптастыру .
2)Табиғат әлемінің әсемдігіне зер сала отырып , бағалай білуге үйрету .
3)Қоршаған ортаға деген сүйіспеншілігін арттырып ,табиғатты қорғауға тәрбиелеу
Оқыту
нәтижесі

-Ғ.Мүсіреповтың өмірбаянымен танысады .
-Көлде мәтінінің мазмұнын бірлесе отырып ашады.
-Топпен жұмыс жасап, ой-пікірін ортаға салып, ой қорытады.

Көрнекіліктер
Маркер, А3 қағазы, кестелер, бағалау парақшалары, суреттер, интербелсенді тақта, слайд көріністері

Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Ұйымдастыру

Үй тапсырмасы

Мағынаны тану

Ой толғаныс

Рефлексия
1. Шаттық шеңбері

2. Топқа бөлу:

1. <<Мәнерлеп оқу минуты>>
С.Сейфуллин <<Дала>>

2.<< Сен маған ,мен саған>>

3. <<Поэзия минуты .>>
Сәкен Сейфуллиннің кішкентай ізбасарлары .

3. <<Көңіл-күй смайликтері>>
1. <<Жұмбақ шешу >> (көл)

2. << Өз ойыңды айта біл >>

3. Бейнекөрініс <<КӨЛ>>

5.Сергіту сәті

6.Мәтінмен жұмыс:

а) мәтінді оқыту
ә) сөздік жұмыс

б )<<Бір айналым сөйлесу>>
г) <<Ой шақыру >> мәтіндегі бөлімдер бойынша негізгі ойды тапқызу .

7 <<Алты қалпақ >> әдісі

8. << Қуыршақ театр>>

Топпен жұмыс :

Топ-1 Табиғаттың сұлулығын
топтастыру .
Топтастыру
-Көлде әңгімесі мәтіннің қай түріне жатады?
-Ненің сұлулығын сипаттаған?
Табиғаттың сұлулығын топтастыру

Табиғат

Топ- 2 << Бес жолды өлең >>

Топ -3 <<ВЕНН диаграммасы>>

Үй тапсырмасы: мәтінді оқу
эссе жазу
сурет салу

Кері байланыс парағын толтыру

Топ басшыларының бағалауы

Шеңбер жасап, бір-біріне тілек айтады
Әрқайсысы таңдаған парақшалардағы гүлдер бойынша топқа бөлініп отырады .

Өлеңді мәнерлеп жатқа айтады .

Допты бір-біріне лақтыру арқылы сұрақ-жауап алады

Шығармашылық тапсырмалармен жұмыс жасайды
Эсселерін оқиды .

Бірін-бірі бағалайды
Жұмбақтың шешуін табады
Сұраққа жауап береді

Әр топ пікірлесіп өз ойларын постерға түсіріп,
қорғайды.

Бейнекөріністі тамашалайды

<< Қарлығаш >> әуенмен сергіп билейді

Мәтінді оқиды, түсініктерін айтады,негізгі ойды табады

Әр топ берілген рөлді орындап,диалогтік қарым-қатынас жасайды .

Сабақ бойынша ой- пікірлерін айтып, стикер толтырады, топ әрекетін бағалайды.
<<Пікір ағашына іледі>>

Бастауыш сынып мұғалімі : Малдыбаева .Б .О.

Ұқсас жұмыстар
Аққу тобына
Ашынған ана
Ғабит мүсірепов. «қазақ солдаты» романы
Ананың анасы
Ғ. Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы
Ана бейнесі
Ғ.мүсірепов «ананың анасы» әңгімесі
Мүсірепов кім
Ғ.мүсірепов жаңа достар . 5 –сынып,екінші сағаты
Ғабит Мүсірепов. Жаңа достар Мүсірепов өмірін үлгі ету
Пәндер