Кірпілер

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы № 8
Тобы:«Балапан» I- кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: “Таным”
Бөлімі: Сенсорика.
Тақырыбы: «Кірпілер»
Мақсаты:
а) «Көп», «аз», «біреу» ұғымдарын қалыптастыру, заттарды түстері бойынша топтауды, заттың көлемін ажыратуды үйрету.
ә) Кеңістіктік түсініктерін дамыту, сөйлеу тілінде заттың орынын білдіруші кеңістік ұғымдарын қолдана білу, (астында, үстінде жанында) жалпы және ұсақ қол моторикасын жетілдіру, тактильді түйсікті, эстетикалық мәдениетті дамыту.
б) Жануарларға деген қамқорлық пен сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Балалармен дала жануарларын атату.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ойын.
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: ойыншық кірпі, кірпіні жасауға арналған ермексаз, күнбағыс дәні, мүсіндеуге арналған тақтайша мен сүлгі. Билингвалдық компоненті: кірпі-ежик, жасыл-зеленный, сары-желтый.
Дидактикалық ойын «Кірпінің балаларын тап»
Шарты: Суреттен кірпінің балаларын көрсету.
-Балалар қараңдаршы, кірпі ана бізге қонаққа келді. Бірақ ол көңілсіз сияқты. Қалай ойлайсыңдар, неліктен? Кірпі-ана маған кішкентай балаларының одан тығылып қалғанын айтты. Ол балаларын табуға сендерден көмек сұрайды.
-Кірпінің балалары қайда жасырынып қалғанын білесіңдер ме?
Билингвалдық компоненті: кірпі-ежик, жасыл-зеленный, сары-желтый.
Балалардың жауаптары.
Балалар кірпінің балаларын іздейді(үстелдің орындықтың астынан, себеттің ішінен, төсектің астынан.
Қайталайды: кірпі-ежик, жасыл-зеленный, сары-желтый.
Дидактикалық ойын «Кірпілер қандай?»
-Кірпі- анақандай?
-Ал кірпінің балалары қандай?
-Кішкентай кірпілер қаншау?
-Ал үлкені ше?
-Қараңдаршы, жасыл көгалда қанша кірпі отыр?
-Ал қанша кірпі сары көгалда отыр?
Балалармен жұмыс жүргізіледі.
Сергіту сәті:
Тікенекті кірпі келеді,
Шыршаға ұқсап жайқала.
Жинап жеміс-жидекті,
Асығар үй-жайына!
Дидактикалық ойын: «Тікенек жаса»
-Ал қазір, балалар, үстелдеріңе жақндаңдар. Қараңдаршы, сендердің үстелдеріңнің үстінде кірпілер жатыр. Бірақ олар бір түрлі екен. Оларда не жоқ?
-Кірпілердің арқаларына тікендерін қайтаруға көмектесейік пе?
Тәрбиешінің көмегімен балалар жауап береді.
-Үлкен .
-Кішкентай .
-Көп.
-Біреу.
-Көп.
-Аз.
Балалар тәрбиешімен бірге сергіту сәтін қайталап жасайды.
Балалар үстелге жақындайды.
-Тікенек жоқ.
Бәрі келіседі. Балалар күнбағыс дәндерінен тікендер жасайды.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: арқасы тікенекті кірпіні.
Қандай түсініктерді игерді: кірпі тікенекті болатынын; «аз», «біреу» және«көп», ұғымдарын;
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: кірпі туралы және оның өмір сүру ортасы туралы білімді.
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы № 9
Тобы:«Балапан» I- кіші
Тәрбиеші: Тлюупова Ұлдай Ерғалиқызы
Білім беру саласы: “Таным”
Бөлімі: Сенсорика.
Тақырыбы: «Ұзын-қысқа»
Мақсаты:
а) «ұзын», «қысқа» ұғымдарымен таныстыру, беттестіру(бетіне қою) әдісі арқылы ұзындықты салыстыруға үйрету, сондай-ақ заттармен тәжірибелік әрекет барысында ұзындық туралы білімдерін қолдана білуге үйрету.
ә) Қашықтан заттарды ұзындықтары бойынша салыстыруды, көз мөлшерін дамыту, ұсақ қол моторикасын жетілдіру.
б) Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Балаларды ұзын-қысқа ұғымдарымен таныстыру.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, ойын.
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: ұзындықты беттестіріп салыстыруға арналған жолақша-жолдар(ұзыны-жасыл және қысқасы-көк) ; әр балаға әртүрлі түстен 1машина; түрліұзындықтағы ленталар; әр балаға жолдардың түсіндей үйдің суреті бейнеленген 2данадан карточкалар.
Билингвалдық компоненті: үй-дом, жол-дорога, ұзын-длинный, қысқа-короткий.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz